niedziela, 17 czerwca 2012

Jeans i koronka / Jeans and lace

Wczoraj, postanowiłam wykorzystać okazję, że - po pierwsze wyzdrowiałam, a po drugie, nareszcie wyszło bardzo długo wyczekiwane słoneczko. Nie marnując dnia chciałam podzielić się z Wami obiecaną stylizacją. Mój nowy nabytek - jeansową kamizelkę ULUBIONEJ marki River Island, postanowiłam połączyć z jeansowymi spodenkami z prześliczną koroneczką, na które już od dawna polowałam w Stradivarius-ie. Do tego zestawu dołączyłam luźną koszulkę i bardzo wygodne sandałki z Nine West, wygrzebane z szafy jeszcze z tamtego sezonu ;) 

Miłego wieczorku i oglądania !! ;)




Kamizelka/ Vest - River Island
Koszulka / T-shirt - Stradivarius
Spodenki/ Shorts - Stradivarius
Sandałki/ Sandals - Nine West
Torebka/ Bag- Alan Sgan

8 komentarzy:

  1. Esti bosko wyglądasz<3 koronka i jeans to idealne połączenie przy Twojej urodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie pracujesz?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Centrum Odchudzania, a w jakim celu to pytanie?

      Usuń
  3. szorty świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful style ;O

    http://lifebeautiful-gigii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dodałam do ulubionych Twoj profil :* Kochana mogłabys sie odezwac do mnie na emaila ?:) bo mam pytanie do Ciebie :P:* z góry dziekuje:) paulinab2_16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń