czwartek, 26 lipca 2012

Pastelowa koronka

Czy w tym roku Was także urzekły koronki? Jak dla mnie to modowy hit ostatnich lat - dlaczego? Ponieważ koronka zawsze wygląda dobrze, subtelnie i kobieco. Te cechy sprawiły, że trudno jest sobie wyobrazić lato bez chociażby jednego koronkowego ubrania w szafie.
Kochani na pewno zauważyliście już także moje ogromne zamiłowanie do koronek. Dlatego też w dzisiejszym poście również nie mogło ich zabraknąć. Ostatnio na kończących się już wyprzedażach upolowałam piękną bluzeczkę River Island za jedyne 50 zł. Od razu przypadła mi do gustu, ponieważ mało tego, że urzekła mnie koronka to jeszcze ten delikatny pastelowy kolorek ;) Połączyłam ją ze spodenkami na których widnieje wycierany kwiatowy motyw. 
Zostawiam Was z nowym postem i uciekam do pracy. Miłego dnia ;*













Bluzeczka - River Island
Spodnie - Top Shop
Torebka - Alan Sagan
Sandałki - River Island
Zegarek - Cristian Lay
Pierścionek - H&M

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE KOCHANI !! W MIARĘ MOŻLIWOŚCI STARAM SIĘ ODPISYWAĆ NA KAŻDY !! POZDRAWIAM

131 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! :) pozdrawiam i zapraszam <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful blouse! Love your sandals as well :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronka jest super kobieca ! Bardzo ładnie , włosy są ślicznie pokręcone : )

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle mi się podoba ! ^^ ale zwróciłam też uwagę na Twoje dłuuuuugie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż ręce mi opadły na to, że znów tak pięknie wyglądasz! Ubóstwiam koronki a ta bluzeczka sama słodycz :-) powiedz mi Kochana jak robisz tak piękne fale na włosach ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) A fale na włoskach to Kochana zasługa ciepłych wałków firmy BaByLiss ;) można je dostać na Allegro oraz w praktycznie każdym Media Markt ;) i nie są wcale takie drogie a inwestycja bardzo opłacalna, ponieważ te moje mają już chyba z 14 lat (dokładnie nie pamiętam bo jak moja mama je kupiła byłam jeszcze małym Szkrabem) i nadal służą rewelacyjnie a fryzura jest gotowa w 10 minut ;)

      Usuń
    2. Słyszałam o nich ale nie sądziłam, że dają takie wspaniałe efekty :-) musze się zaopatrzec w nie :D

      Usuń
    3. Dają rewelacyjne efekty, na pewno o wiele lepsze niż jakakolwiek lokówka ;) naprawdę warto ;)

      Usuń
  7. jak zwykle wyglądasz olśniewająco :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta koronkowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle cudownie! uwielbiam Twoj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka piękna jednak całe zestawienie trochę za blade, wolę Cię w mocniejszych stylizacjach :), np tej w poście poniżej, mrrr. pozdrawiam Magda Świętoń. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle super stylizacja :)
    zapraszam do mnie na nowe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz nieziemsko, I like it:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny zestaw:) śliczne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie połączenie, sliczaś

    OdpowiedzUsuń
  15. mega stylizacja, super wręcz! Na patrzeć sie nie moge;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny zesawik;)
    ja tak samo uwielbiam koronki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już obserwuję,Twoja kolej :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe sandałki, szkoda, że ich wcześniej nie znalazłam. Całość bardzo przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka łał! :)

    xx, hejven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wpadły mi w oko dwie wyjątkowo śliczne rzeczy tutaj, mianowicie bluzka i pierścionek:)

    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna stylizacja :) dodaje do obserwowanych: )

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedziny;)
    Pewnie,że obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie! spodobał mi się Twój blog :)
    więc dodaję Cię do obserwowanych, xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam koronki.Teraz poluję na jakiś ciekawy sweterek z koronki,ale nie mogę nigdzie znaleźć :/ Super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o koronkowe sweterki to są w Stradivariusie i River Island ;)

      Usuń
  25. Zestaw bardzo lekki i przyjemny do oglądania. Ładne dodatki. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz olśniewająco :) Koronki są świetnym trendem :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jasne,że obserwujemy! :) a bluzeczka świetna! ;) sama mam kilka koronkowych :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. looove that pants so much!!

    love

    www.floatchic.com

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście, że podoba mi się Twój blog! obserwuję :)
    pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwujemy ; ) Śliczna bluzeczka i pierścionek ; p

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie!!! oczywiście, że obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwujemy :) Ale masz piękne buciki i torebeczkę :) Wszystkie elementy widziałabym w swojej szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna koszula i fajne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Świtne sandałki :)
    ale masz nieziemskie rzęsy :O:D
    to naturalne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo - prawie naturalne ;)

      Usuń
  35. koszula jest cudowna!! też chciałam ją kupić ale niestety nie było mojego rozmiaru :((((( wyglądasz świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. sandałki super, idelanie pasuja do całości
    dziekuje za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. very beautiful top
    and I'm in love with the sandals, sooooo pretty :)

    wanna follow each other?
    I already followed you :)

    xoxo

    xcocolienx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Lovely blouse and sandals :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiekne spodnie i buciki ! :)
    zapraszam :) bedzie nam bardzo milo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwujemy :)

    a włoski masz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. stylizacja jest genialna! pełna świeżości! + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. O tak - bluzeczka jest cudowna! Masz przepiękne włosy :)))
    Dziękuję za zaproszenie - observuję - i zapraszam do siebie :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  43. O tak koroneczki sa nietuzinkowe i nadaja każdej stylizacji to coś, dzięki czemu jest niepowtarrzalna:)... Wyglądasz idealnie i naturalnie, ze obserwujemy:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, rzęsy <3
    ok, możemy obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wygladasz w tych koronka, a w szortach z postu wcześniej_idealnie!!

    Miło spotkać kogos z rejonu:) I oczywiście, ze obserwujemy!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  46. koronki zdecydowanie tak:)podoba mi się, ładne masz włosy:)
    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. A wonderful post, very beautiful photos! I like your blog is very interesting)) Greetings from Russia.
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne połączenie sandałków i biżuterią - ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  49. super wyglądasz, masz świetne włosy, czym lokujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski lokuje ciepłymi wałkami firmy BaByLiss ;) Polecam naprawdę fryzura gotowa w 10 min ;) można je dostać w praktycznie każdym Media Markt oraz na Allegro jest ogromny wybór ;)

      Usuń
  50. jasne! obserwuje, mam nadzieje, ze sie odwdzieczysz :) <3 śliczna koronka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne masz włosy ! :)
    ciekawe spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo proszę :D obserwuję, bo strasznie podobają mi się Twoje stylizacje i z pewnością będę tutaj bywac częściej :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne włosy masz :) no i ta bluzeczka :D <3

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne włosy masz :) no i ta bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  55. o tak, koronka jest ponadczasowa:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna bluzeczka i niesamowite buciki;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne wlosy i bluzka i sandalki <33333333

    OdpowiedzUsuń
  59. zakochałam się w Twoich stylizacjach :)Będę tu częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  60. your lace shirt is so stylish and girly. and your shoes are the most perfect little thing!!! lovely!
    http://www.trendsection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja tez uwielbiam koronki:)) slicznie wygladasz :)
    oczywiscie ze mozemy obserwowac - ja juz dodalam - Twoja kolej:) pozdrawiam serwdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. wow, amazing look! love those embellished shoes!~

    newest follower!

    http://coffeebeansandbobbypins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. koronki - zawsze i wszędzie, niesamowicie urocze i na każdą okazję <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Kochana, dziękuje za komentarz, który niestety gdzieś mi zniknął :p. Dobrze, że mam powiadomienia i poczcie :D! Cudowna bluzka, a jeszcze piękniejsze sandałki :)! Oczywiście obserwuję i również zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapraszam na konkurs! Do wygrania dowolna para butów Renee!
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  66. podoba mi się absolutnie wszystko w tej stylizacji!!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. I love your whole outfit :) So classy.

    http://kathastrophee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. i'll follow you back =)
    http://www.trendsection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. ślicznie wyglądasz!
    dodałam do obserwowanych, jednak jestem na końcu twojej listy obserwatorów, nie wiem czemu, ale nie załadowało się moje zdjęcie i jakoś tak wyszło.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  70. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. ślicznie wyglądasz ;)
    jasne że obserwujemy ja już dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. przepieknie, pastelowo i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  73. ta bluzeczka jest tak cudowna , wyglądasz w niej strasznie uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  74. wyglądasz przepięknie, tak delikatnie! :) super koszula :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  75. Ślicznie, bardzo subtelnie :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Swietna stylizacja, sto razy lepsze zdjecia niz w poczatkowych postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Cute blouse, and I love your nails! Also the ring is to die for :)
    Btw thanks so much for the nice comment on my blog, I just followed you!

    Have a lovely day,
    Pamela

    http://astylevictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Twoje włosy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. swietny top, cudowne buciki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. BYLAM DZIS W RI ,NIESTETY TYCH SANDAŁKÓW NIE BYŁO

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  82. uwielbiuam takie zestawy, jasne, koronkowe, dziewczece :) masz piekne wlosy i rzesy!

    OdpowiedzUsuń
  83. very cute outfit, love your sandals!
    Dear, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  84. świetnie!
    już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. dla mnie pastele to wciąż hit - świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. spodnie są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  87. świetny zestaw ! bluzeczka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  88. jakie piekne sandałki.......cudowności :) a na konkurs nie zdązylam, a chętnie bym je przygarnęła :( ale pech....a obserwowac możemy, usuwam bloga z ciuchami bo jakoś nie chce mi się siedziec tam ....zapraszam na www.gosia-makup.blogspot.com :) będzie mi miło jak mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piekna fryzura !!!

    Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. beautyful shoes! Now that's pretty awsome!
    I just followed you, in case you want to do the same:

    prettynyummy.blogspot.gr
    www.facebook.com/prettynyummy

    OdpowiedzUsuń
  91. Love the subtle print of your jeans! Thanks for sharing your link :)

    xo,
    Shermineh

    www.postgradchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowna koronkowa koszula! Oczywiście, że obserwujemy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  94. you look so gorgeous!loevly outfit& the best nailpolish ever :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Thanks for your comment! I love your blog! That outfit is so cool :)

    Following now! Hope u follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  96. piękna jestes... i zazdroszcze ci włsów i tego pięknego blondu..

    zapraszamy : http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Wchodząc tutaj chciałam się ustosunkować do pewnego komentarza, ale widzę, że już go nie ma i powiem Ci, że bardzo dobrze zrobiłaś, że go usunełaś ! ;) Bo nie wiem jakim prawem jakiś zakopmleksiony i pusty Anonim ma prawo pisać Ci, że wyglądasz na mało inteligentną.. mało inteligentny to jest ten anonim, poniewaz nikt normalny nie ocenia osoby po zdjęciach nie zamieniąc z nią ani jednego slowa. Poza tym chyba ta osoba jest slepa skoro mowi o Tobie takie rzeczy i pewnie sama wygląda jak siedem nieszczęść a rozumem nie grzeszy. Zapewne to jakas zazdrosna kolezanka, plotkara i zakopleksiona w sobie zazdrośnica.. tak jest zawsze.. ale nie masz sie czym przejmować.. MASZ REWELACYJNEGO BLOGA, JESTEŚ ŚLICZNĄ DZIEWCZYNĄ I NIE BIERZ SOBIE TAKICH SŁÓW DO SERCA BO NIE WARTO.. Takie złośliwe anonimy są były i będą.. ja na pewno będe tu zaglądała bo masz super gust i styl. Pozdrawiam cieplutko.. ;* Karolina B

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja także uwielbiam koronkowe akcenty!
    Świetne buty! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  99. Spodnie są cudowne!
    Dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Letnio, zwiewnie i powabnie. Miętowe pazurki i biżuteria są wspaniałe. Zresztą nie ma się do czego przyczepić, naprawdę wszystko wygląda wspaniale. Obserwuję i pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. bluzeczka i włoski przecudowne ;))

    OdpowiedzUsuń
  102. cudo! koronka jest piękna!:) Mi się jeszcze podobają spodenki robione na drutach. Świetnie wyglądają. Obserwuje.;]

    OdpowiedzUsuń
  103. aa , cudny zestaw *.*
    śliczna jesteś :D

    pozdrawiam , kama :)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo ładna jest ta koronkowa bluzeczka, pierścionek i buciki również są super:)
    Cały zestaw jest extra :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. cudnie wyglądasz, spodnie i koszula są mega;)

    OdpowiedzUsuń
  106. zazdroszczę bluzeczki, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  107. ô very nice!

    Loving ur look.


    Bacio, Selene Blanchard
    MODA E Eu
    Modaeeu.blogspot.com
    Espero sua visita

    OdpowiedzUsuń