sobota, 21 lipca 2012

diy shorts & lace

Dzisiaj mam dla Was krótki post - debiutują w nim "diy shorts", które sama stworzyłam ;)  na youtube i innych portalach można znaleźć wiele filmików pokazowych jak samemu zrobić takie spodenki, właśnie to skłoniło mnie do podjęcia takiej próby. Myślę, że efekt końcowy nie jest najgorszy. Zresztą oceńcie same. Jak Wam się podobają? ;) Pozdrawiam i życzę miłej nocki !

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY NA FACEBOOK'U - tutaj









Bluzka - H&M
T-shirt - Stradivarius
Szorty - diy (Mango)
Buty - DeeZee
Torebeczka - Lumpeks NO NAME
Naszyjnik - Cubus
Kolczyki - River Island

64 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszły i bluzeczka świetna ! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również obserwuję! ;) W takich butach i spodenkach można się tylko zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous look, nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo a wiesz że ja wczoraj właśnie również dorwałam dwie pary spodni i przerobiłam na spodenki :)
    Świetnie CI wyszły:) ale,ale,ale poooodoba mi się Toja bluzeczka....jest po prostu mega :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog
    rewelacyjne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja :). ile masz wzrostu w tych butach? :) Magda Świetoń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ;) hmm w butach mam ok 188 cm ! 172 wzrostu i 16 cm obsac więc jakoś tak by się to kalkulowało ;)

      Usuń
  7. świetnie to wygląda :-) i paznoookcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega zestaw, wręcz genialny! Ja mam spodenki różowe, są proste, z wysokim stanem, mam pomysł, aby je jakos przerobic :)
    bardzo chciałabym je zestawić z cekinami, ale nie wiem jak to wyjdzie;)
    zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna fajna stylizacja, bardzo mi się podoba bluzeczka:)

    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne spodenki, uwielbiam wszelkie diy :)

    Kisses, S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś prześliczna i masz świetny styl,
    bardzo fajny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. troche mialas roboty chyba z tymi spodenkami co ? ;P
    ogolnie bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. loooove this outfit!the top is amazing!follow you!if you want check out my blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja,wszystko genialnie prezentuje się w tym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHANE WSZYSTKIM WAM DZIĘKUJĘ ZA ZAINTERESOWANIE MOIM BLOGIEM I ZA NAPRAWDĘ MIŁE KOMENTARZE ;) PRZEPRASZAM, ŻE NIE ODPISUJE NA WSZYSTKIE ODRAZU.. STARAM SIĘ JAK MOGĘ W MIARĘ MOŻLIWOŚCI I WOLNEGO CZASU ODPOWIEDZIEĆ WSZYSTKIM. Życzę Wam miłego wieczoru !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw fantastyczny:) a ty jesteś piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty, choć ja bym nie założyła.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś zajebista!!!!
    Obserwuję, nie ma że nie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodenki wygladaja swietnie :) buty zreszta tez. :)
    pewnie, juz obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Just followed you back
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie zestawy:)+obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O własnie zobaczyłam skąd buciki:)

    Boskie są:)

    ALe chyba już ich nie ma;/

    Chetnie bym sobie takie sprawiła, bo sa boskie:)

    Oczywiście zaczynam obserwować Twojego bloga bo masz naprawde swoetny styl:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. hyhs. fajne zdjecia i wgl Twoje wlosy ! ile bym dala za takie ;/
    stwierdzam obserwacje, bo fajny blog :D

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty piękne i paznokcie! Ja preferuję wykrojenie spodenek pod innym kątem, ale co kto lubi ; ) Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie będe odwiedzać ten blog;) mamy podobny styl, uwielbiam zestawiać krótkie spodenki z wszelkeigo rodzaju sweterkami, bluzkami, koszulami, kardiganami:)
    jak będe miała więcej czasu to wezme się za eksperymentowanie tych spodenek:) teraz sa bardzo modne z ćwiekami itp:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham szorty, a te w twoim wydaniu prezentują się całkiem nieźle... Brawo za wykonanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. z miłą chęcią, ja już dodałam:)
    świetne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy blog !:) świetna bluzeczka :) i super fryzurke masz na tych zdjeciach :)) Obserwujemy?:)) z chęcią zajrzę tu ponownie :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Esti Ty lasencencjo :***
    Super sexy wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;*** dziękuję Olunia ;)
      powiększyłam zdjęcia ! ;))

      Usuń
    2. No właśnie większe lepiej się podziwia ;*

      Usuń
  30. Woww...cool outfit! Beautiful top, and the shorts are really awesome! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back!
    Have a nice day!

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  31. bluzeczka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz świetne stylizacje! ;**
    Dodaję i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie. Skąd taka śliczna opalenizna? Ja też jestem naturalną blondynką a za nic nie mogę się tak opalić...

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie. Skąd taka śliczna opalenizna? Ja też jestem naturalną blondynką a za nic nie mogę się tak opalić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Szczerze powiedziawszy moja opalenizna ma dwa źródła.. pierwsze to niestety to niezdrowe i bardzo ostatnio negatywnie nazywane solarium.. nie korzystam z niego często ale raz na jakiś czas.. kiedy się opalam stosuje masło kakaowe z ziaji, które powoduje, że skóra się nie przesusza i opala na śliczny brązowy kolor. Drugie źródło to opalenizna słoneczna. Tutaj także do opalania stosowałam to masło kakaowe. Naprawdę bardzo polecam ! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  35. fajnie wyszły, ale buty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialna stylizacja :) Wyglądasz naprawdę ciekawie. Mam pytanie - jak się chodzi w takich butach ? Oczywiście, że możemy obserwowac. Właśnie się dodałam i czekam na to samo, pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także dodaje do obserwowanych ;)
      A jeżeli chodzi o te buciki, szczerze powiedziawszy są bardzo wygodne, wiadomo, że po dłuższym czasie bolą troszkę nogi gdyż mają dość ostry czubek ale ogólnie dzięki platformie z przodu chodzi się w nich bardzo dobrze ;) a jeżeli chcesz naprawdę wygodne a'la Lita to polecam taki fason jak w mojej stylizacji z turkusową bluzą. Tamtych panterkowych w ogóle nie czuć na nogach są naprawdę mega wygodne ;) Z czystym sercem mogę je polecić ;)

      Usuń
  37. Ciekawa stylizacja! Wyglądasz naprawdę fajnie :) Mam pytanie - jak się chodzi w takich butach ? Wygodnie ? :D Oczywiście, że możemy obserwowac. Właśnie się dodałam, czekam na to samo i pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Te szorty są boskie <3 Też chciałam takie zrobić, ale nie mam starych jeansów ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. ja już obserwuje! swietne stylizacje masz

    OdpowiedzUsuń
  40. jesteś cudowna na tych zdjęciach i masz takie super stylizacje, zazdroszczę !
    Ja dopiero zaczynam, może wpadniesz zobaczyć ? Zawsze to ktoś doświadczony pomoże, oceni ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. fantastyczna stylizacja, każdy element mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajnie wyglądasz! masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. super blog zapraszam do mnie http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne szorty, zdolniacha z Ciebie :)
    dzięki za odwiedziny, pewnie, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jej ale masz piękne włosy ! zazdroszczę ;)
    dziękuję za odwiedziny u mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ijej strasznie podoba mi się Twoja bluzka!!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wygladasz <3 aa włosy masz cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  48. ale swietny outfit! bardzo mi sie podoba :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie Twoje stylizacje sa świetne! Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń