sobota, 14 lipca 2012

Flower Power !

Dzisiaj korzystając z okazji, że nareszcie po pracy i zakupach mam wolny wieczór postanowiłam postanowiłam przy ciepłej herbatce podzielić się z Wami moją wczorajszą stylizacją, w której rolę główną odgrywają spodnie w kolorowe kwiaty. Dołączyłam do nich niebieską pastelową bluzeczkę i granatową torebkę z lumpeksu, o której pisałam Wam w ostatnim poście. Jak się podoba?
Niestety po dzisiejszym dniu nie mam już siły na dłuższy post. Mam nadzieje, że mi wybaczycie i nadrobię to wszystko zdjęciami, których jak zwykle jest dużo, gdyż nigdy nie mogę się zdecydować, które wybrać ;)

Już niedługo nowe posty, w których znajdziecie mnóstwo koronek i neonowych kolorków. ZAPRASZAM !  A tymczasem śpijcie słodko. Kolorowych snów ! ;)
























Koszula - Allegro
Spodnie - Allegro
Torebka - Lumpeks
Buty - Mango
Okulary - River Island
BIŻUTERIA:
Kolczyki - River Island
Naszyjnik - Cubus
Zegarek - Cristian Lay

31 komentarzy:

  1. śliczne spodnie. Bardzo ładnie Ci w takich kolorkach. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i buty wymiatają kochana :)
    Obserwuję jako edyta170 i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Okulary masz niesamowite ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Są jeszcze dostępne w River Island i to już teraz na przecenie za 50 zł ;)

      Usuń
  4. Przepiękne spodnie! Idealnie dobrałaś do nich resztę rzeczy, super set :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw:)każdy element tej stylizacji mi się podoba;) super kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kwiatowe motywy :) cudowne szpilki :) niestety u mnie w Mango ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie w Lublinie jeszcze są w Plazie ;) więc zapraszam na zakupy do Lublina ;))

      Usuń
  7. świetne kolory! również życzę miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz ! kolorystyka idelna :)
    Ps.Mam pytanko, spodnie sa jeszcze dostepne na all?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Niestety u tego Użytkownika u którego ja kupiłam spodnie są już niedostępne :( Aczkolwiek niewykluczone, że u innych nie ma tych spodenek ;)

      Usuń
  9. Esti Kochana co stylizacja to bardziej się zachwycam<3
    Mamy chyba podobne gusta - spodenki boskie a koszulę mam bardzo podobną tyle, że miętową i świetnie się nosi - Twoja ma śliczny kolorek i podkreśla Twoją urodę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie wyglądasz;*;D.
    Śliczne te motywy kwiatowe;D.
    Pożycz mi biżu ^^;DD. (będę uważać);D.
    Bardzo, bardzo wiosennie;*;D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza stylizacja, bardzo podoba mi się naszyjnik !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również obserwuję i czekam na Twoją kolej ;) wyglądasz ślicznie. Wszystko mi się podoba. Cudowne buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! no wspaniale wyglądasz wszystko idealnie połączone :) kolory - bomba!
    pozdrawiam i zapraszam :) może się poobserwujemy? buziole!

    OdpowiedzUsuń
  14. idelane połączenie;) super zestaw;)


    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się tutaj to zestawienie:) buty są w niesamowitym kolorze, a te spodnie mega <3 Świetnie to sobie wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak mi się marzą takie spodnie...cudowne kolory...naszyjnik uwielbiam!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. i oczywiscie ze obserwujemy ja juz dodałam czekam na ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodnie są przepiekne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię obserwacji za obserwację, ale podobają mi się Twoje stylizacje. Jesteś śliczna i ten naszyjnik <3 Dlatego obserwujemy! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski zegarek i spodnie <3 Kochana napisz u mnie gdzie kupiłas zegarek Plis :**

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne spodnie :)

    Nie podoba mi się tylko jedna rzecz' - wydaję mi się, że używasz za dużo podkładu. Widać po reszcie ciała, że nie jesteś cała ''brązowa'' , tylko wyróżnia się Twoja twarz..

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor koszuli fantastycznie podkreśla błękit Twoich oczu! Wygladasz idealnie!!

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń