wtorek, 24 lipca 2012

galaxy & lordsy

Kochani, dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moje niedawno upolowane szorty. Znalazłam je w sklepie do którego nigdy nie zachodzę, z uwagi na to, że jeszcze nigdy wcześniej nie kupiłam tam nic fajnego - mówię o sklepie Orsay. Jednak kilka dni temu przechadzając się po sklepach zobaczyłam je na wystawie i stwierdziłam, że muszą trafić do mojej szafy ;) dlatego też dzisiaj prezentuje Wam stylizację z szortami w roli głównej. Drugi plan grają różowe lordsy - bardzo wygodne i na czasie ;)

Miłego oglądania ! ;)) ;*











Blezer - Stradivarius
T-shirt - Stradivarius
Szorty - Orsay
Buty - DeeZee
Torebka - Mohito
Naszyjnik -H&M
Zegarek -Cristian Lay

105 komentarzy:

  1. wspaniale wyglądasz, wszystko idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te spodenki. Ale mi z całej stylizacji najbardziej podoba się sweterek :) No i torebka i buty. Właściwie to cała jest super, po co się rozdrabniać :D Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle z wyczuciem ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit! Wyglądasz super ;) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ważysz i ile masz wzrostu??
    jestes bardzo proporcjonalna:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty świetne a blezer cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię się ,że kupiłaś te spodenki ! są cudne ! ^^
    wszystko mi się podoba ! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) ja w Orsayu też rzadko znajduje coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ale te szorty skradły moje serce ;)

      Usuń
  9. poza świetną figurą i stylem.. jakie Ty masz piękne włosy ♥ obserwujemy, zapraszamy http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się mega podoba! Torebka ma piekną kokardeczkę na pasku, szorty ubóstwiam, sweterek to już w ogóle bo kocham koronkę! A Twoje nogi są strasznie zgrabne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję ! ;) Bardzo mi miło słyszeć coś takiego, hmm.. a raczej czytać ;)

      Usuń
  11. swietny outfit, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne połączenie! a torebka i naszyjnik-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz boskie włosy <3 obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super , obserwuje i liczę na to samo :)
    http://wyyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog jest nieziemski, niezmiernie oryginalny, ciekawy, i po prostu fajowy.
    Wybvrałaś fajną tematykę oraz świetnie se z nią radzisz.
    Pozdriawam i mam nadzieję, że tym komentarzem dostaniesz motywacji do daleszego
    tworzeniatz. pisania postów.

    xoxo, Kasia

    Zapraszam na swoją stronę i liczę na rewanż : http://modedouceur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny set! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny sweterek/katana/cokolwiek to jest :) i bardzo ładne butki.
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwowania
    pozdrawiam
    G.

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutely beautiful look! Loving the color and print of the shorts and the necklace is so gorgeous!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę wszsytkiego co masz na sobie;) pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szorty są faktycznie świetne, ale mnie najbardziej rzuciła w oczy się śliczna bluzka! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo romantyczny zestaw, podoba mi się połączenie pasteli z tym mocnym różem dodatków :) a spodenki.. nie mam słów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne szorty i buty,ja już obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie .1 spodenki lordsy, torebka... wszystko razem wygląda niesamowicie .! Like .!

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję :) świetne te szorciki <3 !

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz, a zestaw jest uroczy
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Za to Orsay, to jeden z moich ulubionych sklepów :P
    Świetne szorty <3
    Ja już obserwuję i liczę na to samo :)
    zapraszam do mnie ! :P

    OdpowiedzUsuń
  27. szorty mają ciekawy wzór :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blezer :)
    Bluzka również super.

    OdpowiedzUsuń
  29. stylizacja skradła mi serce! Blezer, szorty, buty, okulary <3 same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. całość super,ale mój zdecydowany faworyt,to biżuteria:)
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastycznei wyglądasz! Super szorty i kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O Jezu! Śliczne/genialne szorty! Musze je mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A co do szortów to kupiłam je jakieś dwa tygodnie temu, ale być może jeszcze będą ;)

      Usuń
  33. ja tez jestem rzadkim gościem w Orsay, ale te spodenki są rzeczywiście genialne do tego da różowa koronka, świetnie to zestawiłaś ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochane wszystkim Wam dziękuję za komentarzyki ;) robię co w mojej mocy aby odpowiedzieć każdej z Was. Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Boskie szorty. Dzięki za komenta, dodałam do obserwowanych, czekam na CIebie. Pzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz :) Masz bardzo ładną figurę :) Jasne że obserwujemy :) Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega spodenki! Śliczna jesteś:) Obserwuję! Jeśli mój blog również Ci się spodoba to zapraszam do obserwacji :)
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz. Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne zdjęcia, wyglądasz mega :D
    pozdrówki !

    OdpowiedzUsuń
  40. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. masz niesamowite szorty, chętnie bym Ci je ukradła tak samo jak naszyjnik i buty! Świetny zestaw ;)




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. genialny zegarek, swietny i barwny outfit :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne masz włosy, świetna stylizacja! :)
    Obserwuję i pozdrawiam, modishness!

    OdpowiedzUsuń
  44. Spodenki są cudowne - zazdroszczę ich, ja też nic w orsayu nie kupuję a tu taka niespodzianka :)))) a naszyjnik mam taki sam!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. blezer i butki masz świetne! :) piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  46. rewelacyjne dodatki! lordsy i torebka-CUDO

    OdpowiedzUsuń
  47. Zakochałam się w tym blezerze :) Jest cudowny :D

    Dzięki za komentarz u mnie, i oczywiście ze obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Rewelacyjne spoenki :)
    Dziękuję za komentarz, również obserwuję :)
    N. :*

    OdpowiedzUsuń
  49. The shorts are really cool, awesome print and colours!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow! Boski zestaw!

    Ps. Obserwuję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. jakie masz piękne włosy !:)
    szorty i buty są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  52. super blog
    masz genialne włosy! :**
    Dodałam się do obserwatorów i licze na to samo
    my-style-and-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zarejestrujesz się?Proszę to dla mnie ważne i nic nie kosztuje dane nie muszą być praawdziwe.
    http://shinybox.pl/?ref=e4b1411

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie wyglądasz :) podoba mi się look ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. szorty cudeńka:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  56. jasne, obserwuję ;d liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjne szorty i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna jesteś!:)
    A zestaw bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  59. wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. fajny zestaw bardzo, sweterek to tak :D
    genialne włosyyy *-*
    ja obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Długo szukałam czegoś z morskim motywem i nie mogłam na nic fajnego trafić. Nie wiedziałam, że w Orsayu mają takie genialne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczna torebka : )
    obserwujesz ? ja odwdzięcze się tym samym ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo podoba mi się cały zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny set! zakochałam się w spodenkach!:))

    OdpowiedzUsuń
  65. beautiful outfit!!love shorts!!i'm new follower your blog!!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  66. Ile zapłaciłaś za spodenki? :))
    Zapraszam i obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za spodenki zapłaciłam 60 zł na wyprzedaży ;) ile kosztowały wcześniej niestety nie wiem. Również obserwuję!

      Usuń
  67. bardzo chętnie poobserwuję!:))
    śliczna jesteś!
    i ta torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajnie wszystko zestawione kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jasne, że obserwujemy :) Świetny blog! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zestaw idealny!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  71. masz MOJE wymarzone lordsy! ale oczywiście jak byłam w sklepie to rozmiaru nie było :( jutro idę zobaczyć co tam nowego w DeeZee :) a z gadżetem od fb to się tyle nakombinowałam, że dopiero metodą prób i błędów jakoś to ustawiłam! :D poszukaj jakieś obrazkowej podpowiedzi albo filmiku na yt, bo ja nie pamiętam jak to było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahe dobrze Kochana bardzo dziękuję za dobre chęci ;) coś poszukam i może się uda ;)

      Usuń
  72. masz cudowny blog, bardzo mi się podoba :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz piękne włosy! Świetne spodenki i fajna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne spodenki ;) Boskie okulary. Przepiękna stylizacja.

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. wyglądasz jak mała syrenka z podwodnego zaczarowanego świata :) super szorty :) ja teżnigdy nie wchodzę do orsay'a jakoś mnie tam nie ciągnie i tak jak Ty od dawna nie upolowałam tam niczego godnego uwagi :) śliczne włosy :) no i pazurki - genialne :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  76. piękna jesteś!! :)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetna stylizacja ! :)
    a szorty są naprawdę zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  78. świetne spodenki :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  79. sliczna stylizacja. ;)
    fajny blog.;)
    zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. prześlicznie wyglądasz. świetny kolor lordsów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Mierzyłam te szorty, świetne są:)
    ja ich ostatecznie nie kupiłam, ale no Tobie leżą dużo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Takie kolorki uwielbiam! Fajnie to wszystko zestawiłaś :)
    Już observ. :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  83. ślicznie, wszystko super pasuje:)sweterek i okulary są mega:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. zapraszam do mnie na owoce nowej sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Genialne ! :O obserwuję ! O jaa na prawde mega :))
    <33 Paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  86. naszyjniki - obłęd :) bardzo udany outfit.
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  87. przepiękne stylizacje. ;))
    Lublin, os. Czuby czy się nie mylę?

    OdpowiedzUsuń