środa, 4 lipca 2012

Jeans & azteckie wzory

Azteckie wzory kolejny raz z rzędu?- Tak! Jak już wspominałam, jest to - przynajmniej jak dla mnie - jeden z hitów sezonu dlatego też jeszcze nie raz zobaczycie go na moim blogu. Wczorajsza stylizacja opierała się głównie na spódniczce z takimi wzorami oraz jeansowej kurteczce z ćwiekami. Drugim hitem, który teraz możemy spotkać niemalże w każdym sklepie są neonowe kolory. Dlatego też w mojej stylizacji ich nie zabrakło...
Życzę miłego oglądania i z góry przepraszam, za ilość zdjęć ;)





















Bluzka - Cubus
Kurteczka - Mango
Naszyjnik - Cubus
Pierścionek - H&M
Zegarek - Cristian Lay
Spódniczka - River Island
Kopertówka - H&M
Buty - River Island

18 komentarzy:

  1. Jak dotąd to moja faworytka wśród Twoich stylizacji! <3
    A przepraszanie za il. zdjęć Esterko zupełnie niepotrzebne - patrzenie na Ciebie to czysta przyjemność :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie stylizacja nr 1 !!!! Wspaniała.. doskonałe połączenie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie > REWELACJA;)*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda rzeczy w tym zestawie bardzo mi się podoba. Gdyby nie to, że bardzo rzadko chodzę w płaskich butach, to na pewno kupiłabym te buty. Już jakiś czas temu wpadły mi w oko, ale boje się, że będą tylko ładnie wyglądać na półce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Hmm.. szczerze powiedziawszy u mnie też wyglądają one ładnie tylko na półce i podczas robienia stylizacji, z tego względu, że są niezbyt wygodne (trzeba brać o rozmiar większe niż się nosi, wtedy powinno być ok, ja przekonałam się o tym dopiero po zakupie). Ale fakt trzeba im przyznać - są urokliwe ;)

      Usuń
  5. Wspaniała spódniczka. Też jestem fanką azteckich wzorów. Wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni "Anonim", który napisał cytuję "Paskudnie..", chciałabym zobaczyć Twoją stylizację skoro wypowiadasz się tak złośliwie o tak fajniej stylizacji.. nie masz chyba za grosz gustu...
    P.S. Estelle jestem tu pierwszy raz ale blog coraz bardziej mi się podoba na pewno będę go śledziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, wszystko podoba mi się, jest OK!!!!!
    Jeżeli komuś nie podoba się, to nie musi oglądać i wpisywać, że jest cyt..."paskudne"
    Myślę,że ta osoba która to wpisała, to nie ma gustu, albo jest zawistna:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%... ja myślę, że jak to zazwyczaj bywa to jakaś osoba znajoma.. zakompleksiona.. zawistna i zazdrosna. Nie przejmuj się takimi!! ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Ja się absolutnie nie przejmuję, uważam, że każdy kto ma swój styl musi się liczyć z tym, że są gusta i guściki. Jeżeli komuś się nie podoba to co prezentuje na blogu - to ma takie prawo. Zawiść.. zazdrość.. niestety tym rządzi się ten świat i tak już będzie póki co. Cechy bardzo złe, ponieważ ja uważam, że każdy jest wartościowym człowiekiem , a takie zachowania diametralnie odmieniają obraz danej osoby - "anonimowej" najczęściej.
      Tutaj prezentuje swój własny styl, dlatego też jeżeli komuś się podoba to zapraszam do obserwowania bloga, będzie mi bardzo miło ;)

      Usuń
  8. A ja uważam że fantastycznie wyglądasz, całość super zgrana - zapraszam Cię do wspólnej obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw ! wszystko mi się bardzo podoba ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNY LOOK! Naprawdę świetnie wyglądasz, a mokasyny? Po prostu nie mogę oderwać od nich wzroku, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo zastanawiałam się czy kupić sobie tą spódniczkę, ale ty mnie zdecydowanie do niej przekonałaś! Jasny jeans wygląda do niej ekstra!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja, bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń