wtorek, 10 lipca 2012

Koralowa maxi / Coral maxi

Spódnice maxi w tym sezonie kolejny raz wracają do mody.  Pojawiły się w wiosennych kolekcjach Prady, Oscar de la Renta i Blumarine. Projektanci po raz kolejny stawiają na elegancję w długim wydaniu. Spódnice do ziemi nie są zarezerwowane tylko na wielkie wyjścia, idealnie nadają się na co dzień. Fason i wzór zależy od naszego stylu i upodobania. 
Osobiście już od dawna polowałam na spódnicę maxi i wreszcie znalazłam taką jaka by mi odpowiadała w ślicznym koralowym kolorze. Uważam, że jest idealnym rozwiązaniem na letnie, bardzo ostatnio gorące dni. Idealnie pasuje do sandałków, balerinek oraz bucików na obcasie ( jednak ta moja do obcasów jest niestety za krótka). Postanowiłam połączyć ją z jeansową kamizelką i delikatnymi dodatkami. 
Teraz poluje na kolejną maxi, tym razem w kolorku miętowym ;) mam nadzieję, że już niedługo uda mi się znaleźć wymarzony model i będę mogła podzielić się z Wami moją zdobyczą. Póki co życzę wszystkim miłego dnia ;)











Bluzka - River Island
Kamizelka - River Island
Spódnica - River Island
Sandałki - River Island
Torebka - Alan Sagan
Kolczyki - Atmosphere

20 komentarzy:

  1. Fantastycznie - ja obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna maxi ! ładnie ! obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz w tej stylizacji :)
    zapraszam do mnie :http://ladys-land.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na razie mój faworyt, Magda Świętoń

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna koralowa spódniczka. Ja też uwielbiam takie jednak jestem chyba do nich za niska, ponieważ mam tylko 155 cm wzrostu :( Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej kochana wyglądasz cudownie;) Świetna spódnica ;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie > REWELACJA;)*****

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta spódnica:) Były może jeszcze jakieś inne kolory?
    Blog super i oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) co do spódniczki to jak ja kupowałam został tylko kolor koralowy, jednak jeżeli pamięć mnie nie myli wcześniej były jeszcze w kolorze cappucino i czarnym ;)

      Usuń
  9. Wyglądasz prześwietnie
    Dodaję do obserwowanych - liczę na to samo
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNIE ;) ŚLICZNA KAMIZELKA I SPÓDNICZKA MAXI

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw !Spódnica super !

    Pozdrawiam i obserwuję

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, cudna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow, przepiekna spódnica i jeansowa kurteczka, świetny look, bardzo mi się podoba! :) Fajnie wszystko ze sobą zestawiłaś! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam wszystkim dziękuje i cieszę się przeogromnie, że stylizacja się podoba ;) już dzisiaj kolejny post ;) Pozdrawiam ;** śpijcie słodko

    OdpowiedzUsuń
  15. tak jak lubię:) piękna spódnica:) a z ciebie jest śliczna dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń