środa, 18 lipca 2012

neonowo mi !

Witam Kochani ! Jak już Wam wspominałam ostatnio w mojej szafie pojawiło się sporo neonowych ubranek. Dlatego też dzisiaj mimo bardzo niesprzyjającej pogody, postanowiłam, że nie będę trzymała Was już dłużej w niewiedzy i zrobię pościk w którym główną rolę odgrywają neonowe spodnie i różowiutka marynarka, którą upolowałam ostatnio na wyprzedażach w River Island ;) W kilku kolejnych postach także będzie neonowo, więc czekajcie z niecierpliwością ;) Jeżeli poszukujecie neonowych ubranek mnóstwo można znaleźć teraz w sieci sklepów H&M - począwszy od spodni, skończywszy na marynarkach. Można wpaść w zakupowy szał ;) życzę Wam miłego oglądania i wieczorku.

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY NA FACEBOOK'u TUTAJ










Żakiecik - River Island
Spodnie - H&M
Kopertówka - H&M
Buty - Mango
Bluzeczka - Dorothy Perkins
Zegarek, Naszyjnik, Kolczyki - Cristian Lay

72 komentarze:

  1. Niesamowicie podoba mi się ten zestaw ♥ Połączenie kolorów jest piękne i te spodnie... Ah :)
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Neony ^^ A ty je tak pięknie połączyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wyszedł przepiękny zestaw! Marynarka wygląda na bardzo miłą w dotyku ;)
    (Dla ułatwienia usuń opcję przepisywania kodu z obrazka przy komentowaniu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za dobrą radę ;) już to zrobiłam ;)

      Usuń
  4. jak najbardziej na plus!!! ;) pięknie!
    różowy zawsze kojarzył mi się z tandetą ( w szczególności połączony z blondynką.../ przyznam, że sama mam parę ubrań w tym kolorze ;)) Ty jednak zmieniłaś moje spojrzenie na ten kolor ;) gratuluję stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mogłam zmienić Twoje spojrzenie i cieszę, się, że stylizacja się podoba ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  5. ojejk ale ślicznie wyglądasz!!!! Zestaw jest cudowny!!!! Wszystko mi się podoba i wszystko chce mieć!!! i ta kolorystyka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastele w duecie z różem to para doskonała ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję :)
    świetna stylizacja w obłędnych kolorach :) oba przypadły mi do gustu :) no i jeszcze tak fajnie do Ciebie pasują :)
    jasne, że obserwujemy :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz fantastyczną kopertówkę. Jestem w niej totalnie zakochana. JAsne, że obserwujemy, ja już Ciebie dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam wszystkim dziękuję Kochane. Jest mi bardzo miło czytać te komentarze ;) ;* Słodkich snów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie połączyłaś te kolory :) pewnie, że obserwujemy :) ja już dodałam :D czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Esterko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mięta z różem słodkie i bardzo modne połączenie, ale również ryzykowne, bo łatwo o przesadę i kicz, ale Tobie się udało dobrze to zestawić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym zestawie się zakochałam:) piękne, żywe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny zestaw :) Zazdroszczę Twoich włosów :)
    Pewnie obserwujemy :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, podoba mi się jej każdy element :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już obserwuję :-)
    P.S. Twoje stylizacje są nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie, obserwujemy :)
    Ślicznie wyglądasz w neonach ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Neonki.... Prześlicza jesteś i piękna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kopertówka nieziemska <3 Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany! wyglądasz pięknie!!bardzo bardzo fajny set :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! piękne kolory :)
    z przyjemnością dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się pytam czemu ty nie jesteś sławna ?! twoje stylizacje są cudowne :) obserwuję
    ps. zapraszam do mnie. Gdy będzie 50 obserwatorów organizuję wielką loterię ( brakuje tylko 8 osób)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne + swietnie pasuje do tego motyw kwiatowy :) I swietnie dobrane dodatki ! Podoba mi sie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. taak, miętowe lity są piękne, chociaż mogłyby być jeszcze trochę jaśniejsze :) obswerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super stylizacja te kopertowki sa sliczne widzialam je w hm :) dziekuje za odwiedziny obserwuje i zapraszam do obserwowania;)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za komentarz :D
    Jasne, że obserwujemy! Ja już, więc teraz twoja kolej ^^

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Robisz świetne stylizacje! Wow po prostu :). Dzięki za odwiedziny u mnie, pytałaś czy obserwujemy - pewnie, już dodaję Twój blog :). Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak kolorowo!!!! Jejku, uwielbiam tę stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjne połączenie ! Do tego te Twoje dłuuuuugie piękne włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna stylizacja, idealnie dobrane kolory ;)
    Pewnie, że możemy obserwować, ja już ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę że lubisz róż ;)
    zegarek świetny ! < 33
    Pozdrawiam
    i zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. pozytywne kolory ! świetnie wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne połączenie kolorystyczne!

    Jestem twoją obserwatorką i liczę na to samo :*
    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam ten miętowy kolor spodni ! :)

    zapraszamy:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny zestaw! zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. BARDZO FAJNA STYLIZACJA. PROSTA, ALE MA COŚ W SOBIE :)

    ZAPRASZAMY DO NAS NA BLOGA ORAZ NA NAJNOWSZY KONKURS :

    WWW.ONELOVEONEDNA.COM

    XOXO GURL !

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, świetnie wyglądasz! genialne połączenie.
    no pewnie, że obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuje :) u mnie nowości :) czekam też na nowości u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna stylizacja a kolory cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz i te kolory,wszystko świetnie dobrane,bardzo mi się podoba!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super połączenie! no to obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moi znajomi też wtedy byli i również im się podobało :) więc czekam do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję! :)
    Zestaw jest niesamowity! Niezwykle dziewczęcy i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pewnie, że mozemy obserwowac :) ja juz dodałam :)
    Kocham neony!

    OdpowiedzUsuń
  46. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem pod wrażeniem stylizacji, świetne połączenie kolorów pop prostu BOMBA !
    Obserwuję i zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie, pewnie ze obserwujemy :) ja już dodaje i zapraszam do siebie, ocen jak mi w nowych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. O rany, idealny zestaw ♥ Wszystko pięknie dobrane, i pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Kocham swój blog i za Tobą chętnie. Pójdź za mną też!

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny zestaw, ale zdecydowanie najbardziej urzekły mnie butki..:) no i wspaniała długość włosów!:) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  52. stylizacja jest genialna ,marynarka i spodnie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. masz bardzo intrygujący styl :) super ubrania, ubóstwiam takie żywe kolory :)
    dodaje i zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za komentarz i bardzo chętnie po obserwuje:)

    Świetna stylizacja i fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz :) kopertówka i spodnie są piekne :)

    zapraszam do mnie na:www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. wszystko komponuje się idealnie ;) wyglądasz ślicznie
    obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. połączenie mięty z różem = połączenie idealne ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. białe widziałam jedynie w Krakowie :( obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  59. Rewelacyjny zestaw !
    zakochałam się
    może u mnie też ci się coś spodoba ?
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  60. Mega szpile!
    Wybacz że się tak wyrażę ale po prostu zajebiste połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne kolory i wgl bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Cud , miód, malina!!!! Zakochałam się w twoich stylizacjach!!!

    OdpowiedzUsuń