poniedziałek, 16 lipca 2012

Nude Dress

Dzisiaj bardzo krótki post, w którym chciałabym Wam przedstawić sukieneczkę upolowaną ostatnio na wyprzedażach w Stradivarius-ie. Kupiłam ją za "całe" 49 zł.. Dekolt na plecach sukieneczki tak mnie urzekł, że gdy tylko ją zobaczyłam stwierdziłam, że musi być moja. Dodatkowym argumentem na zakup było to, że już od dawna poszukiwałam zwykłej ale mającej coś w sobie sukieneczki w kolorze nude. A Wam jak się podoba?










Sukienka - Stradivarius
Buty - Nine West
Torebka - Atmosphere
Zegarek - Cristian Lay
Naszyjnik -Mango
Kolczyki - River Island
Pasek - Cubus

33 komentarze:

  1. sukienka jest piękna:) nie dziwię się, że skusiłaś się na nią :) sama mam podobną;) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz torebki podoba mi sie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyła mnie sukienka , czy były tylko te kolory ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jeszcze inne kolorki między innnymi czarny, granatowy i czerwony ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładna sukienka, taka klasyczna :) A jeszcze bardziej podoba mi się torba, świetna :)
    Dziękuje za komentarz, było by mi miło gdybyś mnie obserwowała :) i ja również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapomniałam dodać- naszyjnik cudo !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo naprawdę ślicznie. Pierwszy raz naprawdę, naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też się zastanawiałam nad tą sukienka;)
    naszyjnik cudowyyyyyyyyyy:)


    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną buzke, figure i styl, ale wg mnie powinnas ograniczyc zdjecia( nie wrzucac "milion" do wpisu. No chyba, ze cierpisz na samouwielbienie ;)) ) i robiąc sesje równiez ograniczyc się do jednego tła, tzn. jesli robisz na tle drzew to nie przemieszczaj sie nagle na opustoszala ulice, chodnik etc. Dwa zdjecia sylwetki wystarcza + ewentualnie zdjecie z tylu. Nie zapominaj tez o zbilzeniu na detale, tj. bizuteria, torebka, buty, wzor ubrania. Z pewnoscią będę obserwowała Twoje stylizacje, gdyz bardzo mnie zauroczylas! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za radę ;) na pewno z niej skorzystam, gdyż cenie sobie każdą opinię, zwłaszcza tą, która może być bardzo pomocna. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. oj pięknie! sukienka i dodatki są super!
    jeżeli podoba ci się mój blog to jasne, dodaj a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taka samą sukienkę!!! uwielbiam ją!!!! Wygladasz prześlicznie :))))
    Oczywiście że obserwujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. z największa przyjemnością zaobserwuję ;)

    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za miły komentarz, jasne, już obserwuje :)
    Zapraszam również do mnie:)
    Świetna ta sukienka, bardzo pasuje do Ciebie:)
    Wyglądasz fantastycznie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwujemy- a jakżeby inaczej! ;) A stylizacja fantastyczna, taka ciepła i kobieca... Sukieneczka ma w sobie "to coś". ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. na tobie ta sukienka wygląda super! kiedy ją przymierzałam w sklepie nie wydawała się być taka fajna :)
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, dopiero zaczynam, może dałabyś mi kilka rad odnośnie blogowania? z góry dzięki :)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się torebka :) a co do sukienki to nie dziwię się, że ją kupiłaś, bo jest boska :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję! śliczna sukienka;)
    mam granatową;p
    jasne,że obserwujemy!
    buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo stylowa i kobieca kreacja!

    Oczywiście możemy się obserwować, będzie mi miło:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde no,nie wiem na czym się skupić. Na pięknej sukience ,czy cudownym koku : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie !! Jestem zachwycona tym blogiem !!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję, a tak apropo to takiego koczka można zrobić w minutę ;)

      Usuń
  20. Ja mam śliczne rzęski? Kurcze, to nie wiem co powiedzieć o Twoich :P Skusiła byś na nie nie jednego, najwierniejszego Anioła <3 Strasznie mi się tutaj u Cb podoba, Ciekawie piszesz, stylizacje są rewelacyjne... Szkoda, że nie natrafiłam na Ciebie wcześniej :P No ale teraz będę miała co robić, buszując po Twoich starszych postach :* Dodaję do obserwowanych :) Bo na prawdę warto :) (i przepraszam , ale zawsze muszę dużo pisze ;P ) haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ;* ja też dodam na pewno do obserwowanych ;) jeżeli się podoba to zapraszam. Miłego dzionka życzę ;))))

      Usuń
    2. Wzajemnie :* Czekam na nowe Posty ślicznotko ;)

      Usuń
  21. Bardzo dziewczeca stylizacja. No i bardzo mi sie podoba jak upinasz wlosy.

    PS dzieki za odwiedziny i propozycje. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie na obserwowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest rewelacyjna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za komentarz! Jasne, że obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Esterko jestem pod wrażeniem, wszystko mi się podoba a Ty świetnie prezentujesz się w tych "ciuszkach",świetnie dobierasz dodatki i jest naprawdę OK!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje ubrania sa niesamowite!!! Jestem pod ogromnym wrazeniem!!!

    OdpowiedzUsuń