piątek, 13 lipca 2012

Turkusowa bluza & Panterkowe Lita

Dzisiejszy, zdecydowanie chłodniejszy - w porównaniu do kilkunastu ostatnich dni - dzień, pozwolił mi w końcu na zrobienie stylizacji, w której pierwszoplanową rolę gra turkusowa bluza z lumpeksu za całe 5 zł ;) Kiedy pierwszy raz usłyszałam o lumpeksach miałam do nich strasznie duże uprzedzenia, kojarzyły mi się bardzo źle. Jednak momentem przełomowym, który mnie do nich przekonał było kupienie pięknej granatowej torebki (na pewno zobaczycie ją jeszcze w moich stylizacjach). Od tego momentu stwierdziłam, że lumpeksy to skarbnica nietuzinkowych i niepowtarzalnych ubrań!! Od czasu do czasu do nich zaglądam i praktycznie zawsze znajdę coś fajnego.
Moją ostatnią zdobycz - turkusową bluzę z perełkami - postanowiłam połączyć ze zwykłymi prostymi jeansami a całość uzupełnić panterkowymi litami ;) wygodnie i w sam raz na taką pogodę, jak i na zbliżający się na szczęście chłodny tydzień.

Zapraszam na facebook Estelle Fashion














Bluza - No Name LUMPEKS
Jeansy - Vero Moda
Torebka - No Name ALLEGRO
Botki a'la Lita - DeeZee
Zegarek - Cristian Lay
Kolczyki - River Island

13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a Ty sama jesteś piękna:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ;) słodkich snów życzę ;)

      Usuń
  2. Esterka szalejesz:D Świetny pomysł z prowadzeniem tego bloga:) Buziaki;*
    Marta - kiedyś kosmetyczka w COKG:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!! jaki masz lakier na paznokciach?? Możesz podac dokładną nazwę, numer i cenę?? kupiłAM jeden niebieski ale z odcieniem nie mogę trafić w idealny:))z góry dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że tak późno odpisuję. Lakier, który mam na paznokciach jest z firmy MY SECRET dostepny jest we wszystkich drogeriach NATURA ;) kolor to 148 MINT. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Masz piękne oczy - hypnotic : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo śliczna ta bluzeczka:) fakt lumpeksy to dobra sprawa, można znaleźć ciuchy jakie nie ma nikt! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. WSPANIAŁA !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bluza i buciki !! Stylizacja bardzooo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te panterkowe lita ;) czy są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, póki co nie są niestety dostępne. Ale jest wiele innych równie ładnych a kto wie, może te panterkowe też jeszcze będą. Ja je kupiłam jakoś na początku tego roku, ale tam buciki czasem się powtarzają. Więc warto czekać ;)

      Usuń
  9. Zabójcze buty!!! Świetna bluzka- całość interesująca :)

    OdpowiedzUsuń