czwartek, 30 sierpnia 2012

autumn, I'm ready for you !

Witajcie Kochani ;)

Dzisiaj mam dla Was pierwszego przełomowego letnio/jesiennego posta. Jednak z tego co widziałam, ma jeszcze do nas powrócić lato - dlatego też nie jest wykluczone, że zobaczycie na moim blogu jeszcze letnie stylizacje.

Tym razem nie mam dla Was nic specjalnego. Zwykła stylizacja w stonowanych kolorach - jedynym akcentem jest jeansowa kamizelka. Bardzo przypadła mi do gustu jesienna kolekcja Mango dlatego też mam na sobie bluzeczkę z tej kolekcji i nie mogłam oprzeć się czarnej dużej torbie. Kiedy ją zobaczyłam, pomyślałam sobie, że w końcu wszystko mi się w nią zmieści ( gorzej jest jednak coś w niej znaleźć ;) ), ale cóż tak to już bywa z kobiecymi torebkami ;)

Kochane przeglądając blogi zobaczyłam, że wiele z Was poszukuje sukienek na wesele. Niedługo także będziecie potrzebowały sukienek na studniówki i inne okazji. Dlatego też wpadłam na pomysł aby co jakiś czas przedstawiać Wam propozycje własnie takich stylizacji. Co Wy na to?

Jak się Wam podoba nowe logo na bloga? ;)

Pozdrawiam cieplutko !









Bluzka - Mango
Kamizelka - River Island
Spodnie - Mango
Buty - DeeZee
Torebka - Mango
Zegarek - Guess

68 komentarzy:

  1. Piękny outfit ! ;)
    Klasa i wygoda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty na jesień świetne, uwielbiam takie.
    ***
    Zapraszam Cię do mnie, na blog o moim projektowaniu mody. Chciałabym by takie dziewczyny jak ty nosiły moje ubrania. :) www.zapalov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. very beautiful outfit, love your bag!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your metallic sweater and all the grays :) Something about autumn just feels so right with gray.

    http://anni-dot-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twoje zestawy <3

    zapraszam do siebie ;)

    jak myslisz ktore lity lepsze z zamszu bezowe czyz eko skory czarne ? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Powiem tak i jedne i drugie są śliczne. Każde z nich pasują do innego zestawu.
      Jeżeli jednak chodzi o funkcjonalność to jednak wygrywają te z eko-skóry, ponieważ jesienią jest różna pogoda a te o wiele łatwiej doprowadzić do porządku ;)
      Aczkolwiek beżowe z zamszu na pewno muszą wyglądać ślicznie ;)

      Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  6. Nareszcie - PIERWSZA BLOGERKA KTÓRA WYCHODZI NAPRZÓD OSOBOM POSZUKUJĄCYM INSPIRACJI. Brawo ! Wspaniały pomysł z tym cyklem artykułów na temat sukienek, ponieważ wiele z nas - osób ogladających blogi poszukuje pomocy i często zadaje blogerkom pytanie, które najczęściej nawet nie raczą odpisać. Z tego co widzę Ty odpowiadasz na każde pytanie i udzielasz pomocy. Takie osoby bardzo się ceni, powinno być więcej takich blogerek jak Ty, które nie tylko lecą na darmowe ubrania ale prowadzą bloga z pasji i pomagają innym.
    Czekam z niecierpliwością na te artykuły i na Twoje kolejne posty. Jesteś naprawde fajną dziewczyną i masz super styl. Życzę Ci tego żebyś zawsze (nawet jak osiągniesz już super popularność) byla taka miła i uczynna jak jesteś.

    P.S. Masz rewelacyjny styl.

    Pozdrawiam Cię gorąco !
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzałabym, że pierwsza. Jest mnóstwo takich blogerek a Estelle dopiero zaczyna. Blog jest fajny i widać z każdą stylizacją postępy, coś nowego. Jeżeli stanie się już sławny (a na pewno tak będzie) to pojawią się też współprace, większa liczba wejść, pytań i wtedy zobaczymy czy będziesz taka uczynna i pomocna. Mam nadzieję, że tak będzie i nas nie zawiedziesz. Widać, że cały czas coś urozmaicasz, więc rozwijaj się dalej. Obyś tylko się nie zagubiła w tej całej blogosferze.

      Pozdrawiam,
      Ania

      Usuń
    2. Nie przesadzam Aniu, uwierz mi, że wiele razy pytałam blogerki w komentarzach o to czy np rozmiarówka w danym sklepie jest zgodna z normalną lub zadawałam inne pytania i może na dosłownie dwa pytanie na dwóch blogach dostałam odpowiedź i tyle. I wcale nie było to zależne od tego czy blogerka jest mało popularna czy dużo bo akurat jedna która mi odpowiedziała miała mnóstwo komentarzy i współpracowała z wieloma firmami. Druga była mniej popularna.Ale to nie jest ważne. Ja też mam taką nadzieję, że Estelle nie zagubi się w tej blogsferze i nie będzie taka zadufana w sobie jak większość blogerek. Póki co naprawdę widzę, że będzie to jeden z moich ulubionych blogów, bo dziewczyna ma gust, super styl i zgodzę się z Anią, że cały czas coś urozmaica. Bardzo mi się tu podoba bo nie wieje ani nudą ani tandetą.
      Czekam na kolejne stylizacje.

      Pozdrawiam !
      Dagmara

      Usuń
    3. Kochane - zarówno Tobie Dagmara jak i Tobie Aniu bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii. Cenie sobie każdą z nich. Co do komentarza Dagmary to myślę, że na pewno nie jestem ani pierwszą ani jedyną blogerką, która wychodzi z taką inicjatywą ;) na pomysł o cyklu postów wpadłam, ponieważ śledząc blogi widziałam, że wiele dziewczyn poszukuje pomysłów na sukienki, z różnych okazji m.in. wesela, a już niedługo na pewno też zaczną się poszukiwania sukienek na studniówki itd..
      Bardzo dziękuję Wam obu za miłe słowa - ja również mam taka nadzieję, że nie zagubię się w tym wszystkim i cały czas będę taka jak teraz ;) myślę, że chcieć to móc i wiadomo, że z czasem będzie coraz ciężej każdemu odpisać ale obiecuję, że w miarę możliwości będę próbowała pomóc każdemu, kto takiej pomocy będzie potrzebował i ode mnie oczekiwał ;)

      Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia oraz udanego weekendu ! ;*

      Usuń
  7. Bluzka z Mango jest niesamowita! uwielbiam połączenie czerni i szarości! <3 Zestaw fajnie kontrastuje z jasnym kolorem Twoich pięknych włosów.

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing photos!
    great blog, very good job!!

    keep it on!
    xoxo P.P.

    http://www.rebelission.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz:) uwielbiam takie buty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz naprawdę pięknie ;) buty są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja;)

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cała stylizacja zajebista ! jeansowa kamizelka my love ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie.

    Pozdrawiam.

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne spodnie i buty.
    jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapałałam żądzą posiadania tej bluzeczki - jest nieziemska!
    Świetny zestaw (jak zawsze) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo tak, lato zdecydowanie mogłoby jeszcze do nas powrócić bo nie nacieszyłam się jeszcze :(( a stylizacja re we la cyj na ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wygodne, ale nie na dłuższy czas ;) tak na godzinkę ok, ale później niestety już zaczynają troszkę bolec nóżki. Chyba to kwestia przodu, ponieważ mam inne lita m.in te panterkowe i one mają inny przód - dzięki temu są mega wygodne! ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  18. świetna torba ! :) fajnie kolorystycznie dobrany zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy zestaw, bardzo podoba mi się bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so pretty darling ! love the bag :) what do you think of following each other ? let me know

    Much of love,

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/


    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasa!!!Esti to chyba mój ulubiony zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie.Bardzo podoba mi się połączenie tych ubrań. Przydałaby mi się taka torba, oj przydała.. :) Jedyne co bym ewentualnie mogła zmienić to zegarek. Wydaje mi się że w tym przypadku lepsza by była srebrna biżuteria. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny set! Bluzka boska i świetnie połączona z kamizelką :)

    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mi sie bardzo podoba..! :D i swietny zestaw oczywisciee..! :)
    _____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham ten zestaw i tą torebkę! <3
    Pozdrawiam! :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem jedynie, że wszystko mi się tutaj podoba ;) Począwszy od bloga po Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana a kto robi Ci zdjątka? Bo są świetne, wręcz zawodowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat mój Kochany Mąż ;) a czasem robi mi zdjęcia jeszcze mój Brat ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  28. Wyglądasz świetnie! Buty najlepsze :)
    http://itsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wygladasz :))) Stylowo i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten outfit znacznie lepiej wygląda bez kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw wszystko mi się w nim podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. swt baaaardzo me gusta, wszystko mi się tu podoba! a te butki wyglądają tak zgrabnie...
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw na taką pogodę! Super wyglądasz, jak zawsze:))) Pozdrowionka:)
    Bombowe buty!

    OdpowiedzUsuń
  34. piekny klasyczny look<3

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz:) buty cudowne!

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacyjna stylizacja,kamizelka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. u Ciebie juz jesień a ja jakos nie odczuwam tego zbytnio i niech jak najdłużej tak pozostanie, ale owszem trzeba robic małe zmiany w garderobie na chłodniejsze dni, ta kamizelka jest cudowna i świetnie prezentuje sie w takim zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. masz nieziemską figurę !:) super pomysł z tymi sukienkami chętnie po oglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna bluzeczka, kamizelka i buty, udane zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Logo świetne ! zestaw świetny ! uwielbiam tutaj zagladać ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. No co Ty opowiadasz.. jaka zwykła stylizacja! Dla mnie jest świetnie - buty przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna stylizacja, kamizelka świetnia!
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  43. szkoda, ze ja nie chodze na obcasaach, bo sama kupilabym sobie takie buty jak Twoje ;) świetnie wygladasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. oj ja nie jestem gotowa na jesien :(
    piekny sweterek i buty :)
    zapraszam w wolnej chwili n:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialny zestaw, totalnie w moim stylu:) Z chęcią poobserwuję Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wyglądasz, piękny strój dnia a najbardziej to te cudowne spodnie, ekstra leżą na twoich nogach.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie i klasycznie, to co lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten look bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Klasa!

    caayenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam Twój styl :) Całość tutaj bardziej stonowana ale jest pazur co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. noooo! obcasy obcasy :) oby jak najwięcej :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. obcasy, obcasy i jeszcze raz obcasy. zobacz co się dzieje z Twoimi stylizacjami, gdy są one obecne :) oby jak najwięcej :). ja mam je ze skóry i faktycznie są bardziej funkcjonalne ale te zamszowe też extra. zapraszam do mnie trochę oderwać się od mody i zakosztować muzyki :) dziś o 19 już nowy post. :) pozdrowienia dla Ciebie i Kuby :)

    www.kociolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. AAA! i jeszcze jedno! BAAAARDZO DOBRZE DOBRANY BIUSTONOSZ! To jest bardotka?

    OdpowiedzUsuń
  53. Niesamowita bluzka i pomysł na połaczenie jej z jeansem w życiu bym na to nie wpadła! Idę po tą bluzkę do sklepu!

    OdpowiedzUsuń