poniedziałek, 20 sierpnia 2012

coral lace & diy shorts

Kochani z reguły nie łamię obietnic, dlatego też dzisiaj mimo trzech godzin treningu na siłowni plus dość pracowitego dnia, postanowiłam tak jak obiecałam podzielić się z Wami nowym postem. Ostatnim razem pokazałam Wam połączenie wężowych spodni z białą koronkową bluzeczką. Wspomniałam także, iż taką samą kupiłam w kolorze koralowym. Dlatego też dzisiaj w stylizacji króluje ta oto bluzeczka plus szorty upolowane ostatnio w SH za niecałe 5 zł! Jak już kiedyś pisałam, ciucholandy są naprawdę skarbnicą fajnych pomysłów. Kiedy tylko je zobaczyłam wiedziałam, że muszą być moje! Pogoda dzisiaj sprzyjała i podobno jeszcze przez kilka dni będzie dlatego też w zanadrzu mam dla Was jeszcze kilka letnich pomysłów. Potem już tylko jesienne.. ale póki co nie psujmy sobie nastroju.. Zostawiam Was z typowo letnią słoneczną stylizacją. Pozdrawiam !!! ;)

Zapraszam do odwiedzenia mojej strony na facebook'u TUTAJ











Bluzka - No name
Szorty - SH
Buty - New Look
Torebka - Sheinside
Zegarek - Guess

 Kochani pamiętacie jak obiecałam Wam kiedyś zdjęcie z ciemnymi włoskami ;) wiele z Was się o nie dopominało dlatego specjalnie dla Was dodaje je dzisiaj - słaba jakość, ponieważ zdjęcie robione telefonem gdyż włoski ciemne miałam tylko przez miesiąc i nawet nie zdążyłam ich uwiecznić na praktycznie żadnym zdjęciu ;)  LEPIEJ BLOND CZY BRĄZ ? ;) 


72 komentarze:

  1. ŚWIETNY ZESTAW !<3 buty i i torebka cudowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) nie będę wymieniać po kolei, bo wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym kolorze jeszcze bardziej podoba mi się ta bluzeczka ;).
    Ładnie, ładnie :D!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki ciepły zestaw... cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja:) ty we wszystkim będziesz świetnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka :) Kolor ma przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, bardzo dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Esterko jak zwykle SUPER SUPER SUPER !!!!
    Bardzo podoba mi się ten zestaw i ta koralowa bluzeczka;)***

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczny kolor bluzeczki:)))a szorty genialne:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka cudowna ta bluzka <3 ta i z ostatniego postu też <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful bag :) and simple, but nice outfit :) can we follow each other? your blog is fantastic :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem tej koronki w bluzce

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka jest prześliczna, torebka też fajna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super look ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo mi się podoba ♥!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie :)
    zakochałam się w tej torebce !

    OdpowiedzUsuń
  18. Blondynka w malinowym kolorze ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze spodenek!<3 cudowne sa:)
    co robisz ze jestes taka szczuplutka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
      A co do Twojego pytanka na temat mojej figury: po pierwsze to wcale nie jestem aż taka szczuplutka, a po drugie to ostatnio ćwiczę co dwa dni na siłowni, staram się dużo spacerować i zdrowo odżywiać. Moim największym wyrzeczeniem są słodycze ale jakoś póki co wytrzymuje ;)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku! ;)

      Usuń
  20. ojej *.* jak ładniiie ♥ super torebka :* zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. taka torebka to skarb:) I pięknie Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko bardzooo w moim stylu :)
    Cieszę się, że nie dodajesz jeszcze jesiennych stylizacji - przyjdzie jeszcze na to czas :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka idealna! <3
    Śliczna dziewczyna z Ciebie:)
    Piękna stylizacja:D
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna jest ta bluzeczka ale moje serce zdecydowanie podbiła biala :))) spodenki są cudowne i jak zawsze stworzylaś wspanialy outfit!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, jak zawsze wyglądasz PRZEPIĘKNIE ! Cudowna stylizacja, a bluzka trafia całkowicie w mój gust ! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. i znowu ta bluzeczka ! ahh to niesprawiedliwe że masz aż 2 ;p

    super połączenie, uwielbiam takie szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem lepiej Ci w blondzie. Super butki masz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo dziękuje bardzo za miłe słowa urocza blondyneczko :) I ile jeszcze kolorów masz tych świtnych bluzek :P

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna bluzka! i rzeczywiście czasami tak bywa, że jak znajdzie się coś fajnego fasonu to ma sie ochote mieć to w każdym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiesz co w końcu zdecydowałam jednak pozostać w Lublinie i pójść na prawo na KUL, zobaczymy co ztego wyniknie bo wahałam się pomiędzy tym a Zarządzaniem na UW bo jakos tak ciągnęło mnie do Wawy, ale chyba na razie nie ma co stąd uciekać bo prawo jest z pewnością lepszym kierunkiem ;)
    ejj podziwiam Twoja wytrzymałość, dla mnie na siłowni 2 godziny to max, ale jak ktoś jest zaprawiony to pewnie daje rade ;)
    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie blond ;) śliczny outfit
    koszulka jest przecudowna - uwielbiam koronkę

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie ładniej Ci w blondzie :)
    A stylizacja świetna, uwielbiam koronkę pod wszelką postacią.

    OdpowiedzUsuń
  35. znów koroneczka <3 hmm.. blond czy brąz w tej stylizacji włosów na pewno lepiej blond no i zbytnio na brązie grzywka mi sie nie podoba.. wiec chyba blond wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie!!!! :D Cudowna bluzeczka .... a Twoja figurka w tych szortach normalnie miodzio!!!!!!!
    Lato trwajjjjjjjjjj!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. TRZY GODZINY WOW :o
    zapraszam na notkę o norweskich fiordach ;p

    a no i zdecydowanie blond!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja (bluzka i torebka piękne) a Ty wyglądasz kwitnąco ! :) ps. wg mnie w blond włosach wyglądasz lepiej, bardziej Ci pasują i jakoś tak słonecznie:) pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowna bluzka! :)
    Zdecydowanie blond^^
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. http://shinybox.pl/?ref=e58a1df
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluzeczka robi furorę. ;) Mokasyny też świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo łądny outfit, w szczególności spodobały mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka fajnie rzuca się w oczy (;

    OdpowiedzUsuń
  44. do twarzy Ci w tym koralowym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzeczka jest piękna <3
    co do włosów sądzę, że brąz,ładniej Ci jest z grzywką na bok:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pasują ci te pastele! :)
    Pozdrawiam gorąco! <33

    OdpowiedzUsuń
  47. Miło mi to słyszec o tak ladnej dziewczyny jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna stylizacja! Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładna ta bluzeczka a według mnie lepiej wygladasz w blondzie - korzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowna torebka, zakochałam się w niej! :) i oczywiście lepiej w blondzie, takim jaki masz teraz :)

    zapraszam, dopiero zaczynam, liczę na wasze wsparcie.
    http://verscada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. WOW! Jaką masz śliczną bluzkę! Zazdraszczam ;)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądasz kochana :) i zdecydowanie blond!! Często zaglądamy i się zachwycamy Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  53. sliczny zestaw..! chyba bede tez musiala sie wybrac do jakiegos sh..:)
    _________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Szorty za 5zł? Wyglądają genialnie! A i chyba blond lepszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bluzka - prześliczna. Kocham takie kroje i kolory, razem idealnie. Co do włosów, zdecydowanie lepiej wyglądasz teraz, w blondzie. :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Blond to zdecydowanie kolor dla ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  57. cudownie! wspaniała bluzka i torebka, świetne buty:D szkoda że lato już powoli się kończy:D

    OdpowiedzUsuń
  58. Koszula z F&F cudoo! Jestem oczarowana ! Pieknie sie przentujesz.

    Zapraszam do mnie na konkurs ROMANTICA + małe inspiracje !:)

    Pozdro!http://imanaen.blogspot.com/2012_08_27_archive.html

    OdpowiedzUsuń