środa, 1 sierpnia 2012

lace vest

Moje drogie, w dzisiejszej stylizacji połączyłam dwa moje ukochane trendy - koronkę oraz neony.
Koronkowa kamizelka zauroczyła mnie już dawno jednak dopiero kilka dni temu skusiłam się na nią - nie mogłam przejść obok niej obojętnie ;) Dołączyłam do niej wyraziste elementy w postaci neonowego paska, moich ulubionych, jak zresztą na pewno zauważyłyście - bucików oraz różowych spodenek, które kupiłam już dawno ale dopiero dzisiaj doczekały się swojej premiery na blogu ;)
Kamizelka  na pewno pojawi się jeszcze w innych stylizacjach. A Wy Kochane z czym byście ją połączyły?

Z góry przepraszam za ilość zdjęć ale jakoś tak nie mogłam się dzisiaj zdecydować ;)

Miłego wieczorku !

















Kamizelka - River Island
T_shirt - Stradivarius
Spodenki - H&M
Kopertówka - No Name
Szpilki - Mango
Biżuteria (Naszyjnik,Bransoletka) - Cristian Lay
Okulary - River Island

101 komentarzy:

  1. kochana wyglądasz wprost cudownie!!!! Wszystko idealnie dopasowane :)) teraz to moja ulubiona Twoja stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. za dużo wszystkiego...nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu.. ;) Tak na przyszłość - Lubię szczere opinie ale jeszcze bardziej lubię jak wiem od kogo one są - nie lubię Anonimowych komentarzy. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. A mi się bardzo podoba, wszystko idealnie dobrane, fajna klolorystyka- miodzio!!! jak ja nie lubie anonimów ;))

      Usuń
  3. kamizelka jest niesamowicie piękna, i świetnie wszystko razem połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko razem genialnie wygląda!
    Kamizelka jest po prostu przecudowna :)
    Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie :)
    Pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy najbliższym spotkaniu ukradnę Ci tą kamizelkę <3
    A tak serio to idealnie Ci pasuje i jest bardzo w Twoim stylu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olunia ;*
      Ok nie ma problemu na temat kamizeli możemy ponegocjować ;D

      Usuń
  6. Takie połączenie bardzo mi się podoba! A koronkowa kamizelka to cudeńko! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia.
    Cudny Outfit Ten neonowy pasek i paznokcie świetne połączenie
    obserwujemy ?
    bardzo mi zależy.
    http://fashion-our-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękną dziewczyną. Masz nienaganną figurę i do tego masz super styl:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie neonowa żółć z tym wściekłym różem! <3 Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana skąd okularki?:D odpisz u mnie ;*
    Ps. świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great look. The hot pink heels are to die for!

    OdpowiedzUsuń
  12. wiocha poprostu fatalnie bezgustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam już wcześniej, rzecz gustu i stylu... Pozdrawiam

      Usuń
  13. śliczne spodenki :) całość wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz:) Szorty są fajniutkie

    OdpowiedzUsuń
  15. mieszkam w chełmie :))) Ty też???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - ale niedaleko, w Lublinie ;) jakoś skąd mi się kojarzyłaś tylko nie mam zielonego pojęcia skąd.

      Usuń
    2. pracuje w lublinie, może przypadkowo się spotkałyśmy??? no nie wiem, myslę że bym cie zapamietała, bo masz wyrazistą urodę, często chodzę do olimpu molże z tąd???

      Usuń
    3. Być może gdzieś przypadkowo Cię widziałam, a ja mam pamięć fotograficzną. Mpożliwe bo też często tam bywam.. Stradivarius.. Mohito itd ;)

      Usuń
  16. odważne połączenie, ale wszystko ze sobą gra :) masz piękne, długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty :) Pozdrawiam, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja ! Jak dla mnie na ogromny PLUS :)
    A Ty jesteś niesamowicie piękna ;)
    Dodaje do obserwowanych żebym mogła częściej podziwiać Ciebie i Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wygląda! mam podobną kamizelkę z Bershki i również łączę ja z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna z Ciebie kobieta i pewnie co bys nie zalozyla we wszystkim Ci bedzie ladnie. Kazda Twoja stylizacja wpadla mi w oko pyt jak ja bym w tym wygladala :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiscie za duzo tego wszystkiego,ladne rzeczy ale nie pasuja do siebie kompletnie, bym dopasowala inna bluzke i inny pasek, ta zolc nie wiadomo po co, zbyt duzo jednak nie powiem swietna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonowy żółty pasek zagościł w tej stylizacji dlatego, ponieważ paznokcie też są neonowo żółte. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ah.. znowu te Anonimowe komentarze bez podpisu. Ludzie ogarnijcie się, jeżeli chcecie kogoś oceniać to przynajmniej napiszcie kim jesteście bo najłatwiej tak kogoś oceniać anonimowo. To nie jest sztuka, tylko tchórzostwo. Tylko Tchórze tak postępują! ;]
      Jak dla mnie wszystko współgra ze sobą idealnie a neonowy pasek pasuje do paznokci. Co do reszty to nie wiem czego tu niby jest za dużo? Jak dla mnie wszystko jest na swoim miejscu ;]
      Kolejna świetna stylizacja ! A kamizelka jest po prostu piękna <3
      Pozdrawiam - Karolina B

      Usuń
    3. o lol ha ha jaki zal karolino B wielka bohaterko bo ujawnilas imie:-) brawo! tak to i ja moge, tylko chcialam ci powiedziec ze po to jest taka opcja 'anonimowy'zeby komentowac, po co ktos ma sie przedstawiac skoro i tak nie znam sie z EstelleFashion a ze wyrazilam zdanie na temat polaczenia tego outfitu to chyba nie oceniam ja jako osobe? ogarnij sie dziewczyno bo piszesz glupoty, ty wyrazilas ze swietna stylizacja a ja ze mi jeden element nie pasuje i wydaje mi sie ze to zadne przestepstwo i obelga, a rada i opinia drugiej osoby,bo po to chyba jest ten blog.takze zalik. podpis 'TCHORZ' buhaha.
      pozdrowienia dla EstelleFashion.

      Usuń
    4. Kochane nie kłóćcie się! ;) każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie a ja cenie sobie wszystkie komentarze i opinie zarówno te lepsze jak i mniej korzystne. Każda opinia bardzo się dla mnie liczy i biorę ją sobie do serca. Blogerka też może mieć gorszy dzień i czasem faktycznie takie szczere opinie pomagają się niejako "ogarnąć" dlatego bardzo szczerze za nie dziękuje ;) Jestem bardzo wdzięczna, że śledzicie mojego bloga i zauważacie mnóstwo szczegółów. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej i spokojnej nocki ;)

      Usuń
  22. Spodenki i kamizelka są mega cudowne !! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. wow świetnie wyglądasz, tez jestem z Lublina ;) uważam że wszystko pasuje chociaż to nie mój styl ale Ty świetnie wyglądasz :))

    zapraszam do mnie na konkurs http://maggie-fashion.blogspot.com/2012/08/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  24. łaaaaaaaaał! cudownie! :)
    obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  25. super kamizelka!
    Pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  26. ta kamizelka jest mega!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne jest to połączenie ♥ wszystko ze sobą znakomicie współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. UAU!

    Look perfect!
    Colos beati!

    Selene Blanchard
    Bacio,Moda & eu

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne polaczenia, bardzo podoba mi sie kamizelka i Lublin w tle! tez tam mieszkam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw dobrany kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm hmmm raczej nie połaczyłabym koronki z neonami ale przyznam, ze ciekawie to wyszło. Kamizelka cudo !

    OdpowiedzUsuń
  32. This post is so unique!!!Totally adore!!!Great legs by the way!!!!
    Thanks so so much for the lovely comment on my blog!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznaa stylizacja :) ten sweterek mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  34. kamizelka i buciki urocze

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie zobaczę kamizelkę w innych stylizacjach bo skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  36. kamizelka - świetna od razu się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the lace vest & pink shoes - I am following you - maybe we could follow each other?

    Melissah

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko jest na miejscu :) Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz wspaniale:)

    Zapraszam
    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam słów- przepięknie!
    zapraszam fashion-my-passion-mary.blogspot.com
    obserwuję u Cb i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw jest bardzo ładny, świetnie połączyłaś neonowe kolory z delikatną bielą :) Tylko ta torebka z wężowym motywem mi tutaj nie pasuje.
    Nie zastanawiałaś się nad farbowaniem włosów na nieco ciemniejszy kolor? Te nieco za bardzo kontrastują z Twoją skórą moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
      Jeżeli chodzi o torebkę to zgadzam się średnio pasuje do tego zestawu, ale zdałam sobie z tego sprawę dopiero później ;) następnym razem obiecuje poprawę! ;)
      Co do koloru włosków to miałam kiedyś ciemniejsze, nawet bardzo ciemne - brązowe. Jednak stwierdziłam, że najlepiej czuje się w takim kolorku, ale nie jest wykluczone, że niedługo z czymś nie poeksperymentuje. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. O tak! W brązie o niebo lepiej byś wyglądała!

      Usuń
    3. Jak znajdę jakieś zdjęcia to pokaże Wam jak wyglądałam i same ocenicie ;)

      Usuń
  42. Sliczna stylizacja, wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne spodenki i kopertówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładne buty :)
    --------------------------
    zapraszam na mojego bloga,
    dodałam do obserwowanych,
    liczę na rewanż:))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna stylizacja! narzutka jest boska!<3
    obserwujemy?:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo mi się podoba ta narzutka- uwielbiam takie romantyczne koronkowe klimaty! :)

    p.s. Bardzo dziękuję za wizytę :) Jasne, że obserwujemy. Ja już, teraz czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. spodenki są super!
    a można wiedzieć jaki lakier masz na paznokciach u nóg :P jest śliczny szukam takiego!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier na paznokciach to nr 144 z firmy Lovely COLOR MANIA - kosztuje ok 5 zł a trzymał mi się na paznokietkach u stóp 3 tygodnie ! Kupiłam go w Rosmanie - zupełnie przypadkowo ;)

      Usuń
    2. jutro lecę do rossmana :P bardzo mi się podoba ;]
      dzięki za odp ;*

      Usuń
  48. elegancja i zmyslowosć na wysokim poziomie;)

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękna ta kamizelka :) uwielbiam takie narzutki, jest przepiekna ;) ogólnie całość bardzo mi się podoba:)) I Twój kolor włosów, cudny! ;)))
    u mnie nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  50. juz pisałam na modnej polce że jesteś cudowna.
    Ale jeszcze raz.. CUDOWNA JESTEŚ <3


    dodaję.
    www.tynkaa.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Hello!

    I nominated your blog for the Liebster Award! :)

    http://highheeledconfusion.blogspot.fi/2012/08/the-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Jej, jak zwykle nie wiem, którą część garderoby pochwalić, bo wszystkie są przecudowne!
    Naprawdę, oglądam mnóstwo blogów, ale ten jest niezaprzeczalnie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  53. Stunning look! Love the bracelets!
    http://balearaitzart.blogspot.co.nz/

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz świetny styl!

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny, świetny, świetny look!
    Kobiecy i bardzo na topie. Super połączenie wyrazistego różu z neonową żółcią :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna kombinacja kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  57. ładne włosy,ładna stylizacja,ładna Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Love the neon at the front and crochet at the back!! Such an awesome look!!


    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  59. you look gorgeous! <3 Anyway, thanks for dropping by my blog! Followed you! Hope you follow mine as well :)

    XO, Mish
    http://starmishie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. kupiłam lakier ! :) kolor jest świetny! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc ;) polecam się na przyszłość ;) ;*

      Usuń
  61. Jak zwykle - rewelacja!!!!
    zapraszam do siebie:)http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładna jesteś, do tego te fajne stylizacje... Dodaje do obserwowanych :)!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. jesteś piękna! Napatrzeć się nie mogę:)

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  64. Masz świetną figurę, bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!
    dodaję do obserwowanych :) i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  65. przejrzałam Twojego bloga i jest śietny! jestem pod wrażeniem stylizacji:)buty są śliczne jak i cała Ty! dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny blog :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS !!

    illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny zestaw! Kamizelka cudna ;) Obserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawa stylizacja! Fajnie dobrałaś kamizelkę!

    OdpowiedzUsuń
  69. świetna stylizacja! mogę wiedzieć gdzie skąd jest ten neonowy lakier do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak ;) firma Safari - tylko jeden był taki neonowy odcień więc nie wiem jaki to nr bo niestety nie jest na buteleczce napisane. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dzięki pozdrawiam:)

      Usuń