czwartek, 16 sierpnia 2012

lemon jacket & snake pants

Kochani, dzisiaj znowu stylizacja z wężowym motywem, za którym wiele z Was nie przepada. Jednak sądząc po komentarzach, troszeczkę przełamałam Wasze anty nastawienie do wężowego motywu na ubraniach, co bardzo mnie cieszy. Moje zamiłowanie do koronki trwa nadal, dlatego też w dzisiejszej stylizacji także nie mogło jej zabraknąć. Białą bluzeczkę, którą mam na sobie upolowałam w jednym z mało znanych butików w Lublinie. Oczywiście od razu wpadła mi w oko, w niedalekiej przyszłości będziecie mogli też zobaczyć tą bluzeczkę w kolorze koralowym. Czekam tylko, aż upały wrócą, ponieważ mam dla Was jeszcze kilka letnich stylizacji. Za oknem właśnie wyszło słonko więc zapowiada się bardzo dobrze. Życzę miłego popołudnia. Pozdrawiam ! ;)






Bluzeczka - No Name
Żakiet - Mosquito
Naszyjnik - Cubus
Spodnie - Allegro
Torebka - Atmosphere
Baleriny - Atmosphere

111 komentarzy:

  1. świetne włosy ♥ śliiczna koszula :** zapraszam do mnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny tył bluzeczki, uwielbiam. <3
    Pozdrawiam i zapraszam na giveaway, gdzie można wygrać słodką biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko komponuje się idealnie.Żakiet i spodnie najlepsze :) Pozdrawiam :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w takich kolorkach!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki fajny tyłeczek na drugim :P
    śliczna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie do wężowych motywów nie trzeba przekonywać :)
    Ślicznie wyglądasz, cudowna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz okey, tamto wydanie "węża" bardziej mi się na Tobie podobało, choć serio, nie jest źle ;)
    Super bluzeczka :D!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chic look, love your bag
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie pod każdym względem:) świetna marynarka i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz boską ta bluzeczkę :)

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę przekonałaś ;d znowu wężowy wzór wygląda na tobie cudnie! dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzeczka jest prześliczna,bardzo mi się podoba ta koronka z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzeczka i boski żakiet!! Wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna bluzeczka!!! Ile kosztowała? Wiesz, kiedyś moja mama miała podobną jeszcze z czasów młodości, ale wyrzuciła, bo było bardzo niemodne heh:) A teraz jak się moda wraca, sama bym sobie taką sprawiła:))
    Wężowy motyw mnie niestety nie przekonuje, chociaż wyglądasz w tym zestawieniu bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka kosztowała 59 zł ;) były jeszcze koralowe, granatowe i czarne.
      Wiem Moja Mama też jak oglądam fotografie miała tyle modnych teraz ubrań a wszystko powyrzucała, a przecież moda zawsze wraca - może troszkę zmodyfikowana ale liczą się fakty ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajna bluzeczka, przydałaby mi się w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja, ale na jednym ze zdjęć koronka nachodzi na wężowy motyw i robi się pstrokato i to nie wygląda dobrze. Nie chcę być chamska czy zarozumiała, bo sama nie jestem idealna, ale myślę że docenisz szczery nie przesłodzony komentarz :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwliebiam motyw wężowy, panterkowy itp. ! :D
    torebka bardzo ładna ! pozdraiwam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Esti Twój styl jest bezbłędny<33
    Łączysz rzeczy, które z reguły mogą do siebie nie pasować, czyli koronka+motyw węża.
    Jednak u Ciebie wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna bluzeczk, ja lubie motyw wężowy :

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw cudowny! i te włosy!!!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta stylizacja, jestem zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mi się podoba. ;) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzka szałowa ze względu na koronkę

    OdpowiedzUsuń
  24. nie pomyślałabym, że biała koronkowa bluzka i wężowe spodnie mogą wyglądać tak dobrze razem! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz.
    Genialna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz rewelacyjny!
    Ten zestaw jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie!
    http://itsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się bluzka!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzka jest rewelacyjna, skradła moje serce! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz cudownie! Najpier myślałam, że koronka i motyw żmiji razem będzie wyglądać nie najlepiej, a jednak się myliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kreacja;d
    Zapraszam do mnie!
    u mnie konkurs, z nagrodami ;))
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  32. dziekuję za komentarz, muszę przyznać ze jesteś niesamowita. Masz cudowne stylizacje;*
    oczywiście obserwuję i liczę na to samo;)
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Całość mi się podoba, ale bluzka i torebka ukradły mi serducho!

    OdpowiedzUsuń
  34. ejeeej, bluzka, spodnie, marynara- wszystko mi się tu podoba! GENIALNY SET
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. cudownie wyglądasz :) prześliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki;)
    No dobra, umówmy się ,że na tobie wygląda to świetnie!
    Śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję ;) bardzo fajne połączenie - wężowy motyw i koronka
    nawet nie wiedziałam, że to może tak dobrze wyglądać ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się osobiście wężowy motyw bardzo podoba ;)
    Torebka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdybym ja miała taką figurę jak Ty to bym też nosiła takie legginsy, bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja ; )
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. koronki, ażurowe wykończenia, siatki - świetne i kobiece.
    zapraszam do mnie - przepis na pierścionek DIY

    OdpowiedzUsuń
  42. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  43. Zestaw na piątkę z plusem! Zainspirowałaś mnie połączeniem spodni we wzorki z żółtą górą:) Dzięki za komentarz. Obserwuję i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Love your style,
    such amazing combination!

    P.S. Thank you for a nice comment, would you like to follow each other?

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. znowu wąż! uwielbiam <3 wyglądasz ślicznie jak zawsze :)

    pozdrawiam :*

    http://kasia-katarzyna-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog!
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz idealne nogi na takie spodnie, niestety nie są dla każdego;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie cudowne, a nie byłam właśnie przekonana do wężowego wzoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. genialnie! szkoda że bluzeczka no name bo jestem Ciekaw skąd wzięłaś takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczkę kupiłam w Lublinie w takim mało znanym sklepiku, zupełnie przypadkowo ;) jeśli jesteś z Lublina mogę napisać kilka wskazówek jak tam trafić ;)
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  50. świetny zestaw , uwielbiam ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  51. great blog dear <3 It's so pretty <3<3<3 I've also a blog :) If do you like also we could follow each other :D

    OdpowiedzUsuń
  52. great blog dear <3 It's so pretty <3<3<3 I've also a blog :) If do you like also we could follow each other :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne połączenie!!! Obserwuję i zapraszam do obserwowania naszego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Oddaj mi tę bluzkę! Jest cudna, a ja mam totalnego fioła na punkcie koronek ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznie wyglądasz? czy przyciemniłaś włosy? są boskie~! to zasługa fryzjera czy Twoje umiejętności fryzjerskie?:) marzę o takim odcieniu włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;) Hmm jeżeli chodzi o włoski to nie przyciemniałam ich tylko pomalowałam tak jak zwykle ;) A zasługa mojej mamy, która jest fryzjerką ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  56. Ale super żakiet i bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna stylizacja! Nie sądziłam, że koronka i weżowe printy tak świetnie bedą do siebie pasować :) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. a mnie bardzo podobają się te spodnie, motyw jest super! dobre połączenie kolorystyczne, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ajajaj, zakochałam się w tej bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładnie wyglądasz;) Z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  61. A ja właśnie przepadam za "wężowym motywem". Jest świetny tak jak i cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja się wciąż zachwycam Twoimi włosami, cudo :) a wąż zawsze spoko - lubię ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie wygladasz :) Bluzeczka fajna :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  64. rany ta bluzka jest cudowna :ooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  65. A mi sie akurat spodnie bardzo podobają ! :) Bluzeczka też bardzo urocza i również kocham koronkę ;) Pozdrawiam cieplutko i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  66. KOCHANI DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE I OPINIE. PÓKI CO JESTEM TROSZKĘ W ROZJAZDACH DLATEGO NA WSZYSTKIE ODPOWIEM JUTRO ;) POZDRAWIAM ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. cała stylizacja bardzo ale to bardzo w moim guście ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny !! Ja osobiście przeuwielbiam wężowy print !!! torebka cudna- taką samą tylko odwrotną kolorystykę zamówiłam pare dni temu na allegro i czekam aż przyjdzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  69. rewelacja !!!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczna ta bluzeczka biała *_____________________*

    OdpowiedzUsuń
  71. Beautiful Outfit! I really really like it

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  72. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  73. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  74. i love your outfit.. nice sweety :)
    im your newest follower..followed me too!

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. dziękuję Ci bardzo za informację o farbie:) już się zapisałam do fryzjera:)

    A Ty jak zwykle piękna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Lubię pomagać innym więc polecam się na przyszłość ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miły komplement! ;)

      Usuń
  76. piekna bluzka i zakiecik! oh ah!
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Omg your style is great :D LOVE YOUR OUTFIT!

    Kisses, Elena

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo mi sie podoba..! dzisiaj tez chcialam identyczne kupic lecz niestety nie bylo mojego rozmiaru..:/ ale naprawde strasznie mi sie podobajaaaaa..!!!!! :)
    ___________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Legginsy i torebka... to jest to! Całość perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetnie... Więcej słów nie potrzeba:)
    PS. Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz odwiedzić mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  81. SUPER! Bardzo mi się podoba. :)
    Świetna bluzka i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  82. bardzo fajna stylizacja:)zakochałam się w torebce:)śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Kolejny świetny zestaw i genialna torebka;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Gdzie dorwać taką piękną torebkę?

    OdpowiedzUsuń