piątek, 24 sierpnia 2012

multicolor !

Witam Kochani. Tak jak ostatnio obiecałam chociaż lato niestety nieuchronnie zbliża się już ku końcowi, ja mam dla Was jeszcze kilka letnich stylizacji. Ostatnio nie mogłam się rozstać z moimi spodenkami z SH, które przedstawiłam Wam w ostatnim poście dlatego też postanowiłam, że pokażę Wam je w drugiej odsłonie ;) połączyłam je z modnymi w tym sezonie neonowymi dodatkami w postaci bluzeczki, butów oraz kopertówki. Moim zdaniem do całego zestawu bardzo pasowała złota biżuteria dlatego też dobrałam złoty naszyjnik oraz zegarek.

Zapraszam do odwiedzenia mojej strony na facebook'u TUTAJ












Żakiet - H&M
Bluzka - Cubus
Szorty - SH / DIY
Pasek - Cubus
Kopertówka - H&M
Buty - River Island
Zegarek - Guess
Naszyjnik - Cubus
Okulary - River Island

66 komentarzy:

  1. Great outfit, love the colours :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w tych szortach<3
    idealne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, swietna stylizacja :D nosilabym *.* brawo.. ale to prawda , lato ku koncowi niestety . ;x zrob jakas jesienna *.*

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie też jesienna ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Super kolory , buty mnie urzekły !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wszystko się ze sobą komponuje ;)! Świetnie z tymi neonami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko ładnie dobrane całościowo :) bardzo mi się podoba :) śliczna jesteś :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, fajne kolory , buciki i kopertówka piękne! :)
    wyglądasz ślicznie !!!
    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna, uwielbiam taki dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! :D
    Piękny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz bosko:) uwielbiam takie kolorowe, a szczególnie neonowe zestawy:) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze tych zdjęc;) te kolory rozjasniają cały wizerunek :)
    sliczne wyglądasz, chce takie ubrania w mojej szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej stylizacji od czubka głowy, po czubki palców :)
    A na te butki choruję, od kiedy tylko je zobaczyłam <3
    Co do kradzieży zdjęć - mnie też ostatnio spotkała niemiłą niespodzianka ;(
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kolory, kocham takie spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute color combination
    http://www.shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. w tej stylizacji kolory najbardziej przyciągają uwagę ! ;) genialnie podkreślają Twoją opaleniznę ;)
    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ślicznie;) genialnie dopasowane kolorki:)

    zapraszam do siebie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie ! ;)
    Wakacyjny outfit ! Butki są cudowne !
    Pozdrawiam kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej jak z gazety! Geeenialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. wygladasz bardzo ladnie!~! dzieki za komentarze ;*** www.live-style20.blogspot.com /// zapraszam na FB do lajkowania

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=405922739468559&set=a.103948329666003.5997.100001525096014&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooooow, ślicznie wyglądasz! To w żadnym stopniu nie jest przesadzony. Świetnie dobrane dodatki, niczego nie jest za dużo. Shorty świetne, wszystko pięknie zestawione. Rewelacyjna stylizacja.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. stunning outfit, love the colours! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow!! rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne połaczenie neonów i zgaszonego różu ;D
    podoba mi się tutaj u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I simply want to tell you that I am all new to blogging and honestly loved this web page. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You definitely have remarkable stories. Thanks a bunch for sharing your web page.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo kolorowo :) podoba mi się :P dodaję do obserwowanych i liczę na to samo: dooms-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfect look!
    I like your style, I follow you :)

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja ! torebka jest cudowna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne spodenki! Dlaczego ja nigdy nie znajduję takich perełek w SH? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolory! Ślicznie podkreślają Twoją opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. laseczka dzieki za komentarz ;***
    /// www.live-style20.blogspot.com ///


    http://www.facebook.com/kamila1231

    mozesz zlajkować mi profilowe to co było na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie połączyłaś te kolorki! Zestaw na 5! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodenki cudowne i mokasyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, ze lato juz sie konczy. Bede tesknic za tymi wszystkim cudnymi zestawami. Swietne mokasyny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko mi się bardzo podoba :) Uwielbiam taka kolorystykę sama bym się tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie połączyłaś kolory, wyglądasz cudownie!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. o jak fajnie.;D
    Mi się podbUUje.xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne połączenie moich ukochanych neonów:)) Buty cudne, też bym takie chciała...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Bardzo podoba mi się ten 'neonowy' zestaw! :)
    Świetny jest! ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. buty cudowne <3 podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja mam pytanie dotyczące Twoich włosów! Zdradzisz co to za farba? Dokładnie takiego koloru szukam:) Świetnie wygląda na tle takich żywych kolorów ubrań. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski maluje farbą Wella Color Touch - kolor 10/6 z aktywatorem 4+.
      Proszę bardzo. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  41. swietna stylizacja wszystko pasuje ! ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. swietny..! a wlosy to ty masz naturalne czy farbowane..? bo sa naprawde slicznee..! :)
    ___________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. u're cute ! and your outfit is nice <3

    I follow u now !

    www.fashion-cath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja! Buty są przemega! Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. spodenki i kopertówka wygrały :d

    OdpowiedzUsuń
  46. jak zawsze wyglądasz zjawiskowo! ♥ u mnie konkurs! na pewno coś sobie wybierzesz, żeby pasowałoby do stylizacji! :* zaapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjne buty!:) Żakiet ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubie takie polaczenia ! Neony góra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Te kolory ze soba swietnie wspolgraja!

    OdpowiedzUsuń