poniedziałek, 6 sierpnia 2012

orange dress !

Witam Was Kochani ! Mimo niesprzyjającej aury - gdyż na dworze było dzisiaj chyba około 40 stopni, postanowiłam tak jak obiecałam podzielić się z Wami nowościami. Stylizacja z dzisiejszego przedpołudnia to połączenie pomarańczowej asymetrycznej sukienki i sweterka oversize, który upolowałam ostatnio na Allegro za całe 15 zł ;) dobrałam do tego jedne z moich ulubionych panterkowych bucików (wbrew pozorom bardzo wygodnych) oraz szarą lakierkową torebkę, którą także bardzo lubię.
A oto efekty: .... Pozdrawiam ;*












Sweter - Allegro No Name
Sukienka - Simple
Torebka - Alan Sagan
Buty - DeeZee

78 komentarzy:

  1. Aż trudno uwierzyć że taki sweterek mógł kosztować 15 zł :)
    Świetnie dobrałaś ubrania do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarz ;)
      Ostatnio odkryłam, że Allegro to naprawdę skarbnica pomysłów ;)

      Usuń
  2. Esti patyczaku! na tym trzecim zdjeciu wygladasz [bez obrazy] ale plus 10kg! usun je ;p ogolnie sliczna stylizacja ;]]] buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślałam ,ale chyba potrzebowałam potwierdzenia - zdjęcia nr 3 już nie ma ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Esterko śledzę Twojego bloga od początku, kiedy go tylko założyłaś. Każdą kolejną stylizacją zaskakujesz mnie coraz bardziej. Naprawdę bardzo podobają mi się zestawy jakie przedstawiasz na swoim blogu, ponieważ można tutaj znaleźć stylizacje praktycznie na każdą okazję. Masz swój wyjątkowy styl i widać, że świetnie czujesz się w tym co robisz. Bardzo mi się to podoba.
    Poza tym z tego co widzę jesteś bardzo pomocna, co wyróżnia Cię, ponieważ niewiele można spotkać takich blogerek. Jak dla mnie masz ogromne szanse na wybicie się wśród lubelskich blogerek ! Trzymam za Ciebie kciuki. Super z Ciebie dziewczyna i oby tak dalej. Ja na pewno będę tu często zaglądała, ponieważ można to tak już nazwać jestem "twoją fanką" ;) Pozdrawiam ;* Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Nina za miłe słowa ;* Co do pomocy - staram się, ponieważ uważam, że z pomagania innym wynika dużo szczęścia, dlatego kiedy tylko mogę - odpisuje na maile i komentarze z prośbą o rade itd.. Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
    2. Esti widzisz nie taki Anonim straszny "jak go malują" ;))
      A stylizacją bardzo fajna, chociaż ja wczoraj myślałam, że się roztopię w ten upał;))
      I znajomą scenerie widzę ;))
      Buziaki:*

      Usuń
    3. Ja również tak myślałam, ale jakoś udało mi się wytrzymać w tym sweterku kilkanaście minut ;)
      Dzisiaj już pogoda się zmieniła, na szczęście ;) ;*

      Usuń
  4. Ten sweterek to niezła okazja, ulala!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous look, love your shoes
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You look great, I love the grey jumper :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych butach xD, zestawik bardzo mi się podoba :)jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sukienka i świetne buty :D! Ładnie :)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torebka:)
    zapraszam do mnnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit! jak i poprzednie:)
    zapraszam do siebie i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest genialna!
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. no i wyglądasz przepięknie;) zgrabna z ciebie bestia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie, super połączenie tego swetra z sukienką :)
    Kocham buty!

    Pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Uwielbiam takie nieoczywiste połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny jest ten sweter. bardzo fajnie wygląda na ten sukience. BOSKO.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz super a włosy masz BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  17. masz świetny styl ! wyglądasz bardzo kobieco :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy widzę, ze dodałaś nową notkę od razu wchodzę aby zobaczyć jaki świetny zestaw znów pokażesz ;-) nigdy mnie nie zawodzisz! Jak zawsze gustownie i z klasą :-) oddawaj włosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny outfit, wszystko bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają zdjęcia świtnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny outfit boje się łączyć pomarańcz z szarością a tu proszę u Ciebie super wyszło ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba ta stylizacja i ogółem tutaj mi się podoba ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. super sweterek...niesamowite polaczenie z kiecuszka:)))jestem zdecydowanie na tak:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny sweterek i sukienka!
    Mega!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie dobrane kolory :) Super zestaw, a sweterek to perełka jakich mało !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing look! I have the same sunnies :)
    I'm following you :)
    I hope you follow back now :)
    http://dare2wear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. buty i sweterek są boskie!:) Fajny look:)
    Pozdrawiam
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny sweter ! cudownie się komponuje z tą sukienką !

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a lovely look! HUGE LIKE :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglaasz :)
    Sweter boski.

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialnie wyglądasz:) obserwuje:)

    Zapraszam do mnie:) http://themalestreet.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog !! Jestem tu pierwszy raz ale już widzę, że będę na pewno zaglądała częściej ;) Rewelacyjne połączenie, osobiście bałam się łączyć szarości z pomarańczem, ale Tobie wyszło to rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba ;) Czy buciki są jeszcze dostępne?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety buciki nie są już dostępne z motywem panterki ale są inne ;) Być może te też powrócą jeszcze na DeeZee ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  33. Niesamowicie piękne włoski :o
    +oczywiście obserwuję buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, rewelacyjne połączenie.
    Bardzo mi się podoba ten sweterek - 15 zł ?! to naprawdę super okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny zestaw, i te buciki a twoje włosy są po prostu rewelacyjne! :)
    zapraszam.

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. piekne buty :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny sweterek, uwielbiam takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz rewelacyjnie ;)) !

    http://karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. love your hair! i just found your blog today, really pretty! what do you think of following each other blog?

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  40. mogłabyś mi oddać swoją długość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka wygląda na bardzo fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowne są Twoje buty!! a ten siwy sweterek doskonale współgra z różową spódniczką :))
    mega ! <3

    zapraszam :)

    www.gibky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja nie moge sie napatrzec na wlosy, sliczneeee!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, cudowen buty i spodniczka ! :)) OBSERWUJE CIE NATYCHMIAST i sie dziwie, ze jeszcze mnie tu predzej nie było!

    OdpowiedzUsuń
  45. fajna sukienka i mistrzostwo w doborze tego swetra do niej

    OdpowiedzUsuń
  46. Boski sweter! ;-)

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. kolejna cudowna stylizacja, pięknie połączyłaś kolory :) jestem tutaj pierwszy raz, ale wiem że zostaje na dłużej ;)

    Pozdrawiam
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  48. Chodzący sex z Ciebie ! Rzęski masz anielskie <3

    OdpowiedzUsuń
  49. oooooo, to mi się szalenie podoba ! Pięknie zestawiłaś kolory i faktury :) Interesująco !!

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. ten zestaw jest świetny! sweter i sukienka są moimi faworytami! genialnie razem współgrają, dzięki za odwiedziny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem ciekawa kroju tej sukienki u góry. Zaprezentuj ją kiedyś w jakiś kolejny upalny dzień. :). Stylizacja super. Magda Świętoń

    OdpowiedzUsuń
  52. No naprawdę świetny ten zestaw. Całośc bardzo w moim guście. Szczególnie zachwyciły mnie panterkowe lity!

    OdpowiedzUsuń
  53. wow ale buty! rewelacja! chcę chcę takie jak Ty!D

    OdpowiedzUsuń