piątek, 10 sierpnia 2012

pastel pants & denim shirt

Witam Was Kochani ! Dzisiaj mam dla Was najprostszą z możliwych, codzienną stylizację. Do pastelowych spodni dobrałam jeansową koszulę z białą koronką. Do tego, aby nie było za mdło dołączyłam czarne dodatki w postaci bucików a'la lita i koronkowej torebki. Buciki wbrew pozorom są bardzo wygodne i chociaż na co dzień wolę balerinki lub sandałki to czasem lubię zrobić sobie taką małą odskocznie od normy i założyć takie oto buty ;)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ;*

Jeśli chcesz być na bieżąco odwiedź moją stronę na facebook'u TUTAJ







Koszula - Stradivarius
Spodnie - Mango
Torebka - Monari
Buty - DeeZee
Okulary - River Island

110 komentarzy:

  1. te kolorki są dla Ciebie stworzone Esti<33

    ps. znowu telepatia ;P i post w tym samym czasie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie telepatia ;D Dziękuje Olunia ;)
      W niedziele się trzeba wybrać na to fajne miejsce na zdjęcia co Ty na to? ;)
      ;*

      Usuń
  2. wow! cool shoes :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię oglądać Twoje stylizacje :) śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość że ładna, nie dość że zgrabna, to jeszcze świetnie ubrana! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te spodnie :)
    Świetna stylizacja. Bardzo pasuje do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula! Pięknie wyglądasz w tej stylizacji!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buciki i świetne połączenie pasteli :) W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze przyznac ale swietnie sie ubierasz!i masz ladna kobieca figurke,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:)

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz przepięknie. buty w tym stylu przejadły mi się już, ale spodnie i torebka są poprostu PRZEPIĘKNE <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, przyjemny zwyklaczek:) Ale z Ciebie Niunia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko wyglądasz ;)
    Kolor spodni, jest taki jak najbardziej mój :D Jakbym miała podobne nosiłabym je do wszystkiego, ale niestety jeszcze w takim kolorze się nie dorobiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy zobaczyłam koszulę od razu zapaliła mi się lampka "musze ją mieć' dawno ją kupiłaś? jest świetna, czemu ja jej nie widziałam w sklepie.. a może wgl jej nie było u mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej kupiłam ją jakieś półtora miesiąca temu, ale jeszcze dwa tygodnie temu była na wyprzedażach z tym, że zostały już same wielkie rozmiary. Ale możesz spróbować przejść się do Stradivarius'a, ponieważ tam często jest nowy towar i ubranka się powtarzają ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. dziękuję,Jeśli los mi się poszczęści to pojadę i kupię jeszcze dzisiaj, bo normalnie jak dla mnie cudo :)

      Usuń
  14. o Boże, ale pięknie *.*
    ile dałaś za koszulę, jeśli można wiedzieć ? ;)


    zapraszam na nową notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za koszule zapłaciłam 119 zł, a kupiłam ją jakieś półtora miesiąca temu. Ale jak 2 tygodnie temu byłam na wyprzedażach to była przeceniona na 59 zł, z tym, że już same wielkie rozmiary zostały.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  15. Ooo, jaki fajny zestaw :)! Okulary wymiatają :D!!!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie gra ta koronka i kolor koszuli ze spodenkami - mega fajne i ciekawie wykończone okularki - a lity to ja kocham :)Obserwuje :) a btw nie wiem czy coś robiłaś z usteczkami ale wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Robiłam robiłam ,zastosowałam Twoją rade ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  17. Bosko wyglądasz, świetne buty;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się twój styl, dużo delikatnych, dziewczęcych ubrań, pastelowych kolorów i wyczucie smaku ;) bacznie śledzę Twoje poczynania więc dodaje do obserwowanych ;)
    ps. lublinianki jednak potrafią się ubrać, miło widzieć na zdj znajome miejsca ;*
    zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;) Cieszę, się, że mój blog Ci się podoba. Jest mi naprawdę bardzo miło czytać takie słowa ;)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ;*

      Usuń
  19. genialne buty ! :)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor bluzki i spodni do siebie nie pasują i nie podoba mi się jak zawsze wkładasz do spodni koszulę tylko kawałkiem, to wygląda niechlujunie. Profil jest całkiem fajny, ale za dużo zdjęć jednej stylicacji, męczą bo sądzę, że tu o modę chodzi, a nie promowanie siebie. Kilka poprzednich stylizacji bardzo mi się podobało i uważam, że masz gust. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za wyrażanie swojej opinii, cenie sobie każdą ;) Co do wkładania koszulki w spodnie to jakoś tak się przyzwyczaiłam i często tak robię, ponieważ podoba mi się to, ale oczywiście każdy może wyrazić swoje zdanie i liczę się z tym, że nie każdemu się to podoba ;) Zapraszam w takim razie na kolejną stylizacje i życzę miłego popołudnia ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  21. Fajna stylizacja, ciekawe zdjęcia, a to że jest ich dużo.. hmm przynajmniej można każdą rzecz obejrzeć z różnych perspektyw. A co do niechlujnego wkładania koszuli w spodnie, też tak robię ;P przynajmniej masz styl;) pozdrawiam i również będę zaglądać tu częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam Cię dzisiaj w autobusie - 55 ! ;) Na żywo wyglądasz jeszcze lepiej niż na zdjęciach - ślicznie ;) mogę zdementować wszystkie komentarze na temat "tapety", ponieważ wcale jej nie masz - makijaż delikatny i subtelny. Figurę masz po prostu nienaganną. Ćwiczysz może na siłowni?
    Jeszcze jedno pytanko, włosy masz swoje takie falowane, czy czymś je kręcisz bo wyglądają bardzo fajnie. Przepraszam za natłok pytań, ale mam jeszcze jedno - gdzie kupiłaś tą bluzeczkę, którą miałaś dzisiaj na sobie?
    Pozdrawiam ;** Na pewno będę tu często zaglądała.
    P.S. tak myślałam, że mieszkamy niedaleko siebie, ponieważ na zdjęciach masz dużo znajomych okolic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile pytań.. ;) Ale spokojnie już na wszystkie odpowiadam ;) ;*
      Na początku chciałabym napisać, że już wszystko jasne. Właśnie jak jechałam dzisiaj w autobusie to zastanawiałam się czy coś jest ze mną nie tak albo jestem jakaś brudna ;) , bo nie trudno było nie zauważyć, że o mnie rozmawiałyście. Byłaś z trzema koleżankami prawda?
      Kochana więc bardzo dziękuje za miłe słowa, bardzo fajnie czyta się coś takiego na swój temat ;*
      Jeżeli chodzi o figurę to wcale nie jest aż taka nienaganna ;) ale po części zapewniam ją genom, a po części troszkę ćwiczę kiedy mam czas, bo pracuje w Centrum Odchudzania dlatego też muszę godnie reprezentować swoje stanowisko pracy ;D
      Jeżeli natomiast chodzi o włoski to naturalnie mam proste i kręcę je ciepłymi wałkami z firmy BaByLiss. Można je kupić w każdym Media Markt i na Allegro, są naprawdę rewelacyjne ja sobie bez nich nie wyobrażam funkcjonowania ;)
      A co do bluzeczki to kupiłam ją w River Island ;)
      Jeśli będziesz jeszcze potrzebowała jakiejś pomocy to pisz śmiało, na pewno pomogę ;)
      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;*

      Usuń
    2. Tak to byłyśmy my ;D Bardzo przepraszamy jeżeli tak to wyglądało ;p Dziękuje za pomoc ;* chyba zaopatrzę się w te wałki bo naprawdę efekt jest rewelacyjny ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  23. pretty in pastels :) xx

    iampolkadots.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. pieknie wygladasz!

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. idealne zestawienie spodni z koszulą! ♥

    zapraszam Cie na mój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się i to bardzo:) zresztą jak wszystkie Twoje stylizacje:)spodnie mają piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  27. super, delikatne kolory połączone z tego typu butami to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje ! ;) Śliczna torba ! W moim guście ;) Pozdrawiam i dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zestawienie, baaardzo podoba mi się twój styl :) czuję że będę częstym gościem twojego bloga ^^

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana ja mam takie może troche głupie pytanie....ale co ile myjesz włosy i jakiego używasz podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dość dziwne pytanie ;) Włoski myje co drugi dzień, a jeżeli chodzi o podkład to używam LOREAL infaillible make-up nr "250 radiant sand". Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dziękuje, widać że jesteś wartościowym człowiekiem a stylizacje masz śliczne :)

      Usuń
    3. Ojej.. bardzo dziękuje za tak miłe słowa ;) ;* Jeżeli będzie jeszcze potrzebna jakaś pomoc to serdecznie zapraszam ;)
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
    4. Śmieszna ta dyskusja xD Jesteś tak miła, że wyczuwam w tym co piszesz mega sztuczność. Kojarzysz się z typową blondynką po wypowiedziach "ojej".

      Usuń
    5. Hmm.. powiem tak, nie lubię sztuczności i przybierania niejako różnych "masek na twarz" w zależności od sytuacji. Każdy kto mnie zna wie, że taka już jestem i nikogo nie udaje ;) Zawsze jestem sobą, ponieważ uważam, że sztuczność i obłuda prędzej czy później wyjdą na jaw, więc po co robić sobie złą opinie i psuć dobre imię kłamstwem? Ja nie widzę w tym żadnego sensu ;)
      A "ojej" to wypowiedź typowa nie tylko dla blondynek, nie można oceniać ludzi po stereotypach, ponieważ jest to strasznie płytkie. Coś o tym wiem, ponieważ kiedyś często byłam błędnie oceniana. Szczerze nie przejmuje się tym, ponieważ uważam, że jak ktoś ocenia mnie po pozorach to po prostu idzie na łatwiznę.
      Ja wypowiadam się na czyjś temat dopiero kiedy kogoś dobrze poznam, a nie wyciągając z kontekstu jedno słowo, które tak naprawdę nic nie znaczy ;) Życzę abyś Ty też kiedyś zrozumiał/zrozumiała, że nie warto pochopnie oceniać ludzi. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru! ;)

      Usuń
    6. o rety, co to za stwierdzenie, ze po ojej się jest typową blondynką. Co za pustak musi pisać takie stwierdzenia :PFajnie piszesz, ciekawie wyglądasz. Koszula jest prze-re-we-lacyjna! :)
      Bardzo, bardzo w moim guście ten dżins :)
      Wydajesz się być sympatyczn ai miła, a nie sztuczna, za to pełna naturalność bije od Animowego, który obraża i nie ma odwagi, by sie podpisać... Istna polska szarmancja ;))

      Dodaje do obserwowanych :)

      Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Już niedługo będę organizowała duże rozdanie. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie otrzymuje sporą ilość kosmetyków, a sama nie jestem ich w stanie zużyć, dlatego oddam je w "dobre ręce" w rozdaniu :) Będzie mi miło, jeśli do mnie zawitasz i się zadomowisz :)
      Pozdrawiam ciepło,
      E.

      Usuń
    7. Bardzo dziękuje za miłe słowa Ewelinko ;)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ;*

      Usuń
  31. Kapitalnie wyglądasz. Świetnie zestawione kolory, no i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  32. hii! omg i love your bag and shoes! i'm following you on gfc now, please follow me too? :) i think you'll like some of my outfits!

    www.dailydisguise.com

    OdpowiedzUsuń
  33. mi się ten strój podoba, a zwłaszcza buty <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje za komentarz :)
    I zapraszam na blog ponownie, trwa konkurs WYGRAJ BON DO H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega stylizacja!
    Buty * . *
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja :)Śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  37. JESTES POPROSTU SLICZNA ! obserwuje !


    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! DO WYGRANIA GORSET STRADIVARIUS !!!!!!!!!!!


    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wzajemnie ! oczywiście jak zawsze zestaw genialny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ależ zazdroszczę Ci figury!:)
    piękna koszula i połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  41. obejrzalam Twoje stylizacje i stwierdzam ze sa swietne :)!!!!!!! torebka jest przepiekna :)! pozdrawiam :)! akdols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bosko wyglądasz.
    Masz b. ładne włosy :)


    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. kurcze ja chyba oszaleje jedni mowia ze po keratynowym prostowaniu kondycja wlosow wlasnie sie poprawia i efekt jest super inni ze nie polecaja ;((((( i wez tu badz madra ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci na Twoim profilu ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  44. Przepiekna koszula i spodnie:)
    Ślicznie wygladasz

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  45. dziekuje Ci za informalcje ;*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;* Polecam się na przyszłość ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  46. Hi there,
    I just found your blog and im so so glad i did!

    your blog is so amazing and your outfit is so so gorgeous~i love every single thing about it!

    would you like to follow each other?i just followed you and would appreciate if you could do the same back! :)

    have a great day!
    --
    Nicole and Eli
    xoxo
    http://thegreenraybans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. wow, wyglądasz zjawiskowo! lity i torebka - mistrzowskie! jesteś przepiękna, a outfit idealny!
    dodaję do obserwowanych, strasznie spodobał mi się Twój blog, masz genialny styl ;)
    pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Amaazing blog and I really love it.
    Very nice photos :))

    follow eachother?
     http://lajune16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna kolorystyka:) koszula baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  50. What a sweet outfit. I adore any denim combination. Always great!

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja.. ładniutka jesteś :)) http://aniaaaneczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale z ciebie :P laska wyglądasz bardzo kobieco a jednocześnie dziewczęco :) wszystko mi się podoba, idealnie to zestawiałaś, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. such a darling you are! am following you via GFC! do follow me back:)

    xoxo, Alee
    http://aleemerican.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. buty są obłędne! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. podoba mi się połaczenie błękitu z pudrowym różem. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zakochalam sie w twoich butach :0 swietny outfit pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. pięknie wyglądasz. Twój styl idealne pasuje to twojej urody ;) Tego typu torebki dawno szukalam, dawno ja kupilas ?

    OdpowiedzUsuń
  58. niesamowicie kobieco !
    zapraszam do siebie na octfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ehh, znowu znakomicie wyglądasz ^^
    jak ty to robisz ??


    wpadnij do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  60. This is a great look. THOSE SHOES! Love your blog. Following you now ;)

    xoxo,

    Allie

    www.sparklesandstilettos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. prześlicznie, piękne buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo fajnie wyglądasz, koszula jest cudna;)

    p.s. zapraszam do odwiedzin mojej szafy, może znajdziesz coś dla siebie;)
    http://szafa.pl/profil/SecretGar

    OdpowiedzUsuń
  63. Super koszula i masz bardzo ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  64. ładnie wyglądasz, śliczną masz koszulę i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pięknie wyglądasz :) Koszula jest świetna, moja przyjaciółka ją kupiła za moją poradą. Uwielbiam Twoje buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dzisiaj pierwszy raz weszlam na Twojego bloga i po prostu mnie urzeklas,jestes przepiekna,powiedz mi prosze,czym farbujesz wlosy? Moze to pytanie juz sie pojawilo,ale z racji,ze jestem tu pierwszy raz nie zdazylam przejrzec komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komplement ;*
      Włoski maluje farbą Wella Color Touch - kolor 10/6 z aktywatorem 4+.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku ;)

      Usuń
  67. Prosty zestaw z pozoru, a wyglądasz niesamowicie :) Jasne, balerinki są znacznie wygodniejsze, ale obcasy dodają nam takiego uroku, że trudno sobie odmówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawe zestawienie :) Idealnie dobrałaś wszystko :)

    Ale buty i tak wymiatają ! *___*

    OdpowiedzUsuń
  69. POWIEM TYLKO TYLE ...

    Jesteś B.O.S.K.A ! :D czad ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  70. koszula prezentuje się świetnie, mierzyłam ją w sklepie i ostatecznie nie kupiłam, a teraz żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. kolor spodni jest świetny ! no i lity oczywiście, moje ukochane buty, super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  72. I znów buty totalnie w moim guście, kocham lity, widze, że też je lubisz. Podoba mi sie strój :)

    OdpowiedzUsuń