poniedziałek, 27 sierpnia 2012

patterned shirt & denim shorts !

Witajcie Kochani !
Póki co lato opuściło nas chyba już na dobre, ale u mnie na pożegnanie jeszcze ostatnia letnia stylizacja. Następne będą już typowo jesienne, zwłaszcza, że ostatnio pojawiło się w mojej szafie wiele nowości, między innymi długo wyczekiwane botki z Zary ;) zobaczycie je zapewne w kolejnym poście.
A póki co chciałam się z Wami podzielić stylizacją, w której główną rolę odgrywa koszula za 60 zł! Jak dla mnie jest świetna, a kupiłam ją w Tesco - marka F&F. W życiu bym się nie spodziewała, że można tak znaleźć takie fajne ubrania i dodatki. Wpadłam na nią przypadkowo podczas robienia zakupów i naprawdę byłam w szoku. Gorąco polecam Kochane jeżeli będziecie robić zakupy w Tesco zajdźcie na dział marki F&F ;)
Do koszuli postanowiłam dobrać wygodne i odpowiednie na takie gorące dni jakie towarzyszyły nam ostatnio - szorty oczywiście z motywem mojej ukochanej koronki. Buciki wygodne a do tego duża torba z jesiennej kolekcji Mango, która też ostatnio jest jedną z moich ulubionych gdyż w końcu mieszczą mi się wszystkie "potrzebne" rzeczy ;)

Pozdrawiam i zostawiam Was z nowym postem ;) ;*














Koszula - F&F
Szorty - Stradivarius
Torba - Mango
Lordsy - New Look
Zegarek - Guess
Kolczyki - River Island
Okulary - River Island

69 komentarzy:

  1. koszula bardzo mi przypadła do gustu <3
    u mnie DIY - bluzeczka z jaskółkami i koronką.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie kochana ! ;)
    włosy to masz po prostu cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula prześłiczna!! Całość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna stylizacja;) koszula mega ;D

    zapraszam do siebie mystylerooksanna.blogspot.com

    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula jak i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz,a tej koszuli Ci pozazdroszczę! <3
    Wspaniale :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    Zapraszam http://leblogdesaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie całkiem zgrabna koszula ;) Chyba zacznę zaglądać do Tesco <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wierzę, że powrócą jeszcze ciepłe dni:) a ty kochana wyglądasz cudownie jak zawsze:) śliczna koszulka:) muszę sobie coś w tym stylu zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. weźmiesz udział w moim konkursie? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, bardzo delikatnie, kobieco i ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ładnemu we wszystkim ładnie" ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Love those shorts,you look gorgeous
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą stylizacja trafiłaś w moje serducho :)

    Koszula jest boska, spodenki nieziemskie, a buty cudowne:)

    Swoją droga za ile je kupiłaś i kiedy? Myślisz, że jeszcze uda mi się je upolować?

    Miłego wieczoru Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana buciki kupiłam na początku wiosny jak dobrze pamiętam to za 99 zł. Były dostępne w New Look w Warszawie, w Złotych Tarasach ;)
      W niedziele byłam w Warszawie ale niestety nie zwróciłam uwagi na to czy jeszcze są. Wiem, że były podobne w panterkę, ponieważ je oglądałam.
      Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedz:)

      Pójdę dzisiaj do New Looka we Wrocławiu, może na nie jeszcze trafie:)

      Buziaki :*

      Usuń
    3. Nie ma za co ;) polecam się na przyszłość jeżeli chodzi o pomoc ;) Mam nadzieję, że zakupy się udały i znalazłaś buciki ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  15. pięknie!!
    Dawno kupiłas kolczyki w river?? Myslisz ze jeszczą są?? bo juz na nie polowalam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Kolczyki kupiłam dość dawno, jak dobrze pamiętam to w kwietniu lub na początku maja. Jak ostatnio byłam w River to ich niestety już nie widziałam, ale możesz spróbować. Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  16. koszula bardzo mi sie podoba :)
    ___________________________________________________________
    www.dzejni.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool look, I love your blouse!


    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi sie podoba zestaw!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula to istna perełka ! A Ty, no cóż - jak zawsze wyglądasz CUDOWNIE :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacja, tylko lepiej bez okularów jednak, które są prawie w każdej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) A co do okularów, to słuszna uwaga, są w wielu stylizacjach, ponieważ czasem tak mam, że jak już się do czegoś przywiąże to nie mogę się odczepić a te okulary uwielbiam. Jednak zbliża się jesień, więc już się z nimi pożegnam.

      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  21. Matka F&F również mnie miło zaskoczyła ;) ostatnio kupiłam tam koralowy sweterek za całe 30 zł uwielbiam go. Później wróciłam jeszcze po czarny :D
    Wyglądasz fantastycznie w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska koszula! czy to aktualna kolekcja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana to aktualna kolekcja ;) ja kupiłam koszulę 3 tygodnie temu więc myśle, że powinna jeszcze być.
      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  23. koszula rzeczywiscie jest genialna:)

    pozdrawiam:)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś moja ikoną stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;)
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  25. Jak zwykle kolejna idealna i cudna stylizacja, a koszula cudo zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy blog :)
    Stylizacja super :)
    W jakich lumpeksach w Lublinie kupujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej odwiedzany lumpeks w Lublinie to ten na Wolskiej obok Biedronki ;) to w nim można znaleźć takie perełki jak np szorty z ostatniej stylizacji ;) Kiedyś fajny był jeszcze na Narutowicza ale niestety zmienił się właściciel i nic tam już nie ma, nawet nie wiem czy ten lumpeks jeszcze istnieje, ponieważ dawno tam nie byłam.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź , popieram na Wolskiej jest najlepszy , często tam bywa , na narutowicza byłam raz w tamtym roku . Polecam Ci jeszcze lumpeks koło Rossmanna w pobliżu Biedronki , tam gdzie kiedyś było Kino :)

      Usuń
  27. ślicznie wyglądasz :) koszula i szorty są słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nogi nogi nogi ♥ stylizacja ogromny +! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ta koszula mnie urzekła ;)
    bardzo udany outfit!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak F&F ma świetne rzeczy! Twoja koszula jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna stylizacja ;d niesamowita jest ta koszula

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna koszula, a buciki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow też jestem pod wielkiem wrażeniem Tesco :) W takim razie już wiem gdzie mnie niedługo nogi poniosa ;) Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Taka ładna a taka tania koszula? Łał, chyba muszę się wybrać do Tesco. ;d Poza tym bardzo ładne włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nawet do głowy by mi nie wpadło że w tesco można znaleść takie cudo!!!! Wygladasz świetnie :)) czekam na jesienne stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiscie wiele rzeczy mam z F&F i uwazam ze to calkiem dobra marka ubran :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo oryginalna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zanim przeczytalam post, obejrzalam zdjecia i myslalam 'Ciekawe skad taka swietna koszula?' ;)
    Spodenki z koronkowa wstawka bardzo fajnie wygladaja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niee, nie podoba mi się ta koszula, ale na Tobie i tak pięknie wygląda! :) Nie wiem jak Ty to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  40. super koszula, szorty, wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jak ja bym chciała mieć takie piękne włosy jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie wyglądasz :) a na koszulę bym pewnie nie spojrzała na wieszaku, ale na Tobie wygląda :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz cudownie! świetnie wszystko zestawiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałam się w Twojej koszuli jest obłędna :))
    przejzrałam cały Twój i jestem totalnie zauroczona, Twoim stylem i urodą :)
    pozdrawiam, obserwuje i w nadzieji czekam na rweanż :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  45. w tej stylizacji podobasz mi się znacznie bardziej

    OdpowiedzUsuń
  46. Koszula to zdecydowanie trafiony zakup! Pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  47. oo takk..pięknie. koszula cudna.

    OdpowiedzUsuń
  48. twój blog jest genialny! mistrzowskie stylizacja. fajnie dobrane kolory! a koszula jest bardzo fajna a zwłaszcza te wzory...

    OdpowiedzUsuń