środa, 8 sierpnia 2012

sky leggings !

Witam Kochani ! Nareszcie dotkliwe upały w końcu nam odpuściły, dlatego też mogłam stworzyć stylizacje na troszkę chłodniejsze (w porównaniu do ostatnich) dni. Dzisiaj swojego debiutu na blogu doczekały się kupione już na początku wiosny leginsy z motywem nieba marki River Island. Lubię pastelowe odcienie dlatego też od razu skradły moje serce. Dołączyłam do nich zwiewną bluzeczkę i jeansową kurteczkę także w bardzo jasnym odcieniu. Jak już się przekonaliście - bardzo lubię koronkę - dlatego też jej także nie mogło zabraknąć. Koronkowa torebka Monari jest od kilku dni moim nr 1 więc na pewno zobaczycie ją jeszcze w kilku stylizacjach. Buciki jakie dobrałam zostały kupione w Londynie,  ich plusem jest to, że oprócz ogromnej wygody, pasują zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia.
Życzę miłego dnia i zostawiam Was z nowym postem ;)

Zapraszam do odwiedzenia mojej strony na facebook'u TUTAJ













Jeansowa kurteczka - Bershka
Bluzka - Vero Moda
Leginsy - River Island
Kolczyki - Atmosphere
Torebka - Monari
Buty - faith

105 komentarzy:

  1. legginsy i kurteczka wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. legginsy są boskie:) nic dziwnego, że skradły twoje serducho:) cały zestaw jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja :)
    Lubię takie jasne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają leginsy!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te legginsy! I bardzo ładnie Ci w tych kolczykach, bardzo podkreslają Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Legginsy i kurteczka - super!! Pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja :)torebka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ESti ten post bardzo mi się podoba :D MAdzia

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne leginsy ;) cudna calosc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Luźna elegancja zawsze robi wrażenie. Bardzo fajny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna torebka!! Zakochałam się w niej!
    Masz fajne dodatki.
    Zajrzyj na blog blog http://redlipsswearing.blogspot.com
    Śledzę go od jakiegoś czasu i daje mi wiele inspiracji:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pastelowy set :) kurteczka z Bershki baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. kurteczka i bluzka świetne!! :) Pozdrawiamy ♥FF♥

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja jest genialna,wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój komentarz będzie taki ogólny- nie do tego posta.
    wszystko super ale nie rób zdjęć twarzy z bliska-wychodzisz strasznie niekorzystnie przez dużą ilość tapety. fajne stylizacje-chociaż jak na mnie za dużo tu jakiegoś takiego plastiku czy nie wiem :P może przez kolor włosów tak dla mnie sztucznie to wygląda? pisałaś gdzieś, że wstawisz zdjęcie jak byłaś brunetką- czekam bo jestem strasznie ciekawa! :) no i ogólnie wszystko w porządku jest ale trochę nie dla mnie ;) mamy inny gust hehe ;)) ale dalej będę śledzić Twoje posty :)
    i sorry że anonimowy ale dopiero zabieram się za robienie bloga i 'zbieram instrukcje' :P jak założę chętnie dodam do obserwowanych (czy jak to się nazywa) :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm a więc tak jeżeli chodzi o "dużą ilość tapety" to takowej na twarzy nie mam. Nakładam bardzo mało fluidu a pudru praktycznie w ogóle. Nie wiem czego to jest kwestia, może złego światła, albo tego, że mam ciemny fluid lub "zasługa" kremu rozświetlającego. Nie mam pojęcia ;) Ale dziękuje za uwagę.
      Co do reszty, z takim kolorem włosów czuje się bardzo dobrze, kiedy miałam brąz nie bardzo się sobie w nim podobałam, a przecież najważniejsze jest to aby czuć się dobrze we własnym ciele prawda? ;)
      Oczywiście obiecałam zdjęcia w brązowych włoskach i na pewno je dodam, z tym, że mam ich tylko kilka i to na telefonie komórkowym a nie mam kabelka aby zgrać je na komputer..
      Każdy ma inny gust i swój styl i zarówno ja tak jak i Ty mamy do tego prawo ;)
      Bardzo mi miło, jeżeli będzie potrzebna jakaś pomoc, to nią służę. Pozdrawiam ! ;)

      Usuń
  16. bardzo mi się podoba ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne :) ależ masz figurę! ;o *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Leginsy <3
    Też kocham koronkę, więc torebka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz świetnego bloga ! ♥ obserwuję i liczę na to samo ! :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu WOW! Świetnie wyglądasz!!

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna kurteczka i torebka :) uwielbiam Twoje outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo o coo 10 lat :O Ja w tamtym roku obciełam i już dośc mi urosły ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne leginsy : ) Zapraszamy do Nas!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo dobry post:)) super look:))

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tych legginsach :D! Świetnie wyglądasz ;*!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - nowy post ;),
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne i oryginalne połączenie lekkich pasteli z mocną czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Piękna kurteczka 2. Idealna torebka 3. Szałowe butki
    Uwielbiam twoje stylizacje, choć pewnie takich legginsów bym nie ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny outfit!


    PACHY-44 X 2 CM

    DŁ. OD RAMIENIA W DÓŁ-86 CM

    OdpowiedzUsuń
  29. przepraszam, coś mi się wkleiło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna jesteś, świetne legginsy :)
    zazdroszczę Ci włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny outfit : )
    Śliczna jesteś ! :P

    OdpowiedzUsuń
  32. leginsy mają przecudowny kolor <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Very Chic! love everything bat this outfit.. and those leggings are amazingly RAD
    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. leginsy bardzo mi się podobają!!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. legginsy marzenie, pieknie i slodko! zapraszam do mnie na szafir! ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeansy wyglądają niebiańsko, a ty promieniujesz szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko super:) śliczna stylizacja:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. alee masz zgrabne nóżki, takie chudziutkie. Superrr outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  39. co do tapety to może takie jest wrażenie bo masz również jasne usta niestety na zdjęciach tak to wychodzi ja ogólnie nie widzę tej tapety ale usteczka pociągnij błyszczykiem najlepiej jakimś naturalnym kolorem ale nie za jasnym a przed każdym foto obliż je będą bardziej naturalne :) - kurteczka i bluzka ( tył szczególnie - kiedy to bluzka wystaje i się marszczy ) daje efekt nie wiem jak to nazwać - barkowy- bardzo fajnie no i protegują go bufki przy rękawach kurteczki - super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za dobrą rade i miły komentarzyk ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. mam nadzieje że się nie obraziłaś :)

      Usuń
    3. No coś Ty ! ;) A za co mogłabym się obrazić? ;) Ja cenie sobie każdy komentarz i każdą dobrą radę ;) Jeżeli coś zabrzmiało ironicznie to bardzo przepraszam, nie miałam tego na celu ;*

      Usuń
  40. legginsy wygladają jak cukireczki! przesłodkie i delikatne :)
    lena

    OdpowiedzUsuń
  41. No i znów trafiłaś w me gusta! Świetnie się rozwijasz, pomimo tego że blog jest świeży:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa ;) Dziękuje ;*

      Usuń
  42. Jakaś ty ładna !
    http://nous-avons-un-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. kurczę ale masz nogi ^^ zazdroszczę. We wszystkim będziesz fajnie wyglądała ;)
    mmm torebeczka a'la Hermes ;)



    Wpadnij do mnie ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Leginsy, buty, kurtka ! Wszystko perfekcyjne i genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie tu, ładna kreacja.
    Dodaję do obserwowanych !
    Zapraszam d mojego konkursu, głosuj na 1 z 3 proponowanych.
    Świetne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna dziewczyna z Ciebie i świetna stylizacja ..........no i torebka Twoja wpadła mi w oko, a ich nigdy nie za dużo :)))muszę dodac, że włosy masz nieziemskie .....
    dziękuję za wpis i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miły komentarzyk ;)
      Zgadzam się torebek i butów nigdy za dużo ;)
      Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  47. mistrzowska stylizacja...bardzo mi sie podoba to polaczenie delikatnych pasteli:)))
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie torebki z kłódką, sama się dziś na taką skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  49. kurteczkę i leginsy masz naprawdę rewelacyjne!!
    zapraszam :)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowna kurteczka. :) Fajnie wszystko ze sobą współgra. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo podoba mi się połączenie tych legginsów z ta kurteczką ;) a koszule z chęcią bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jeszcze są w Vero Moda ;) ja ją kupiłam jakiś miesiąc temu, więc wszystko możliwe ;) Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  52. łaaaał zjawiskowe masz te legginsy i kurteczke!
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  53. masz śliczną urodę i figurę!:)
    zestaw rewelacyjny!
    co do mojego nagłówka, to umiem tylko wypełniać napis obrazkiem w gimpie, a na ten motyw się gdzieś natknęłam na weheartit.com i zrobiłam z niego tło :)

    OdpowiedzUsuń
  54. dziękuję za mile słowa:) rewelacyjna jesteś, mozemy obserwowac:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Prześlicznie wyglądasz - rewelacyjnie pasują do Ciebie pastele. Jestem tu pierwszy raz i trafiłam przypadkowo przez portal stylizacje.pl ale na pewno będę zaglądała tu częściej ! Inne stylizacje też bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam - Alicja =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa Alicjo ! Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  56. Moim skromnym zdaniem jesteś chyba jedną z najlepszych początkujących Blogerek. Świeżutka, ale rozwijasz się bardzo szybko. Niedojż, że jesteś bardzo fajną, miłą i skromną osobą (zaobserwowałam to po Twoich komentarzach i chęci niesienia pomocy innym), to jeszcze jesteś śliczna i masz super styl. Bardzo przyjemnie się Ciebie ogląda ;) Na pewno będę tu zaglądała częściej ;) Powiedz mi jeszcze czy te świetne leginsy są jeszcze dostępne?
    Pozdrawiam cieplutko - Monika. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko bardzo Ci dziękuje za miłe słowa ;* Naprawdę jest mi strasznie przyjemnie, że tak myślisz o mnie ;)
      Jeżeli chodzi o leginsy, to kupiłam je już dawno, bo na początku wiosny, ale być może jeszcze będą na wyprzedażach. W sobotę będę w River to się zapytam o nie ;)
      Pozdrawiam Cie serdecznie ;*

      Usuń
  57. Ja bardzo długo szukałam jak to zrobić, aż w końcu trafiłam na tę instrukcję:
    http://gliteruje.blog.onet.pl/Jak-wypelnic-napis-zdjeciem-lu,2,ID419984370,n
    myślę, że tu jest najprościej i najjaśniej wszystko opisane:) Gdybyś miała problemy, pisz śmiało :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje mam nadzieje, że sobie poradzę ;*

      Usuń
  58. Bardzo dziękuje mam nadzieje, że sobie poradzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. nie bez powodu je wybrałam ;p super są te leginsy
    http://fleurifashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Rewelacja !
    Zapraszam na rozdawajke !
    mojbabilot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny *.*

    zapraszam do mnie na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  62. ładne legginsy :D może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  63. przepięknie .! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. ciekawy post! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. genialne legi.Bardzo ładnie Ci w pastelowych kolorach.
    Masz piękny kolor włosów.To naturalne czy farbujesz? jeśli tak,to jaką farbą jeśli można spytać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
      Kochana to, że moje włoski mają taki kolor to zasługa mojej Mamy, która jest fryzjerką i ona już o nie dba ;) Ale zapytam mamy jaka to farba i jaki nr i na pewno postaram się jeszcze dzisiaj odpisać na to pytanko ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ;*

      Usuń
    2. też bym tak chciała mieć mamę fryzjerkę:) dziękuję Ci bardzo z góry za informację:)

      Usuń
    3. Kochana bardzo przepraszam, że dopiero odpisuje, ale dopiero spotkałam się z mamą i dowiedziałam się jaką mam farbę ;) a więc tak jest ta Wella Color Touch - kolor 10/6 z aktywatorem 4+ . Ponadto włoski pielęgnuje marką firmy Tigi Bed Head Recovery - Szampon i Odżywka. Włosy są naprawdę rewelacyjne, lśniące i puszyste ;) Pozdrawiam ;**

      Usuń
  66. świetnie wyglądasz, a do tego jesteś naprawdę śliczna :)

    z przyjemnością obserwuję^^

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Stylizacja bardzo mi sie podoba rewelacyjne te legginsy, ale za to dodatki sa jeszcze lepsze, normalnie zakochałam sie w tych kolczykach <3
    Pozdrawiam i zapraszam//

    OdpowiedzUsuń
  68. Mega stylizacja.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne leginsy i kurtka !! zapraszam do mnie może znajdziesz coś dla siebie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Awesome leggings... great outfit

    http://primpedandprimed.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajna stylizacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Rewelacyjne legginsy- robią pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń