niedziela, 12 sierpnia 2012

snake dress !

Witam Kochani! Chociaż w kanonie najmodniejszych nadruków motyw wężowej skóry znajdował się w sezonie jesień/zima 2011/2012 to ja osobiście mam do niego jakiś sentyment. Dlatego też dzisiaj prezentuje Wam sukieneczkę marki Stradivarius z takim oto motywem i skórzanymi dodatkami na rękawach. Uważam, że sukienka sama w sobie jest już "strojna" dlatego, też z biżuterią ograniczyłam się tylko do turkusowych kolczyków. Zapewne powiecie, że trzecia stylizacja pod rząd jest z tą samą torebką. Tak, tak wiem Kochani, ale przecież napisałam, że jest ona moim nr jeden i na pewno zobaczycie ją jeszcze w kilku stylizacjach. Obiecuje jednak, że to już ostatnia (póki co).

Pozdrawiam ;*


Kochani jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do polubienia mojej strony na Facebook'u TUTAJ











Sukienka - Stradivarius
Torebka - Monari
Buty - Faith
Kolczyki - Atmosphere

94 komentarze:

  1. Genialna sukienka i swietnie na tobie lezy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukieneczka, idealnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Modna czy nie ważne, że świetnie się w niej prezentujesz - bardzo kobieco i z klasą<3
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że świetnie wyglądasz ;)! Nie warto ślepo podążać za modą i nie ubierać się w rzeczy, które się lubi tylko dlatego, że są już niemodne. Bardzo mi się podobasz w tym wdzianku, jest super!!!

    Pozdrawiam :),
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torebka, jeszcze nigdy u nikogo takiej nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kolor pazurków :) Super sukienka ja osobiście chyba bym w takiej źle się czuła ale Ty wyglądasz bardzo dobrze ! Zapraszam do mnie - nowy post aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cha! Kiedyś nie cierpiałam "wężowych" wzorów, teraz mam kilka takich ciuchów i dodatków (jak to kobieta zmienną jest...) ;)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz genialnie, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest na tyle ładna, że możesz ją zakładać do każdej stylizacji, a mi nie będzie to przeszkadzać :p. Bardzo ładnie wyglądasz, sukienka świetna, naprawdę świetnie na Tobie wygląda. Osobiście nie jestem fanką motywów wężowej skóry, ale w tym wydaniu naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torebka jest tak piękna, że możesz ją zakładać do każdej stylizacji przez rok a mi się nie znudzi. Osobiście nie jestem fanką ubrań/dodatków z motywem wężowej skóry, ale ta sukienka jest na prawdę świetna. Bardzo dobrze w niej wyglądasz. Nawzajem się uzupełniacie, jeżeli mogę to tak ująć. No ale ładnemu we wszystkim ładnie, więc trudno się dziwić że tak dobrze na Tobie leży ;)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna torebka i sukienka! :)
    Pozdrawiam! <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie luubię motywu wężowej skórki, zwłaszcza na ubraniach ale muszę przyznać ten jeden jedyny raz:p , że w tej sukience wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wężowy motyw bardzo mi się podoba, ale na dodatkach. Chociaż musze przyznac,że na sukience prezentuje się całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna sukienka! podoba mi się także kolor na Twoich pazurkach :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz nieziemsko w tej sukience! :) ps. torebka cudna! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahh ten Lublin ;P i sukienka jest oszałamiająca ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie charakterna, niby w stonowanych kolorach a rzuca się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super, na tych zdjęciach przypominasz mi Anję Rubik ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi sie podoba Twoj styl, swietna sukienka i w ogole calosc :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor paznokci! (:
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. całość bardzo mi się podoba! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi to tam w sumie rybka kiedy cos bylo modne,wazne zeby czuc sie w tym dobrze;).Sukienka jest BOOOOSKA !

    OdpowiedzUsuń
  26. Woooow! Ta sukienka jest doskonała!!! <3 Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej :* Kochana, oTAGowałam Cię ! Będzie mi szalenie miło, jeśli odpowiesz :)
    Więcej inf:http://zmakeupizowani.blogspot.com/2012/08/mozna-tez-i-tag.html
    Buziak :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie. Pasują do Ciebie takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. torebka !!! <3

    wszytsko pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka!!! Wyglądasz rewelacyjnie! ;) Dawno ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, wygladasz swietnie ! Figura modelki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. woow, takiej sukienki jeszcze nie widziałam :)
    świetna torebeczka !

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka bardzo oryginalna i idealna jak na taka pogodę ;)
    takie pytanie odbiegające od tematu jeśli można wiedzieć to co studiujesz na UM? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz ;)
      Na UM studiuje Zdrowie Publiczne. Moim zdaniem bardzo fajny i ciekawy kierunek.
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
    2. to masz szcęście, ze trafiłaś akurat na kierunek , który Ci się spodobał bo ja właśnie w tym roku stałam przed takim wyborem i muszę przyznac, ze miesiąc się z tym męczyłam ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
      również życzę Ci miłego dnia, bo na tą deszczową porę przyda sie odprobina optymizmu ;)

      Usuń
    3. I na jaki kierunek padł wybór? ;) Wiesz Kochana ja wcześniej studiowałam Kosmetologie, skończyłam ten kierunek po licencjacie i teraz magisterkę robię ze Zdrowia Publicznego, bo szczerze mówiąc z Kosmetologii nie byłam w 100% zadowolona ;/ jakoś inaczej sobie wyobrażałam te studia. Natomiast Zdrowie Publiczne na UM to zupełnie inny poziom nauczania, bardzo ciekawe studia - ja osobiście polecam ten kierunek ;)
      Dziękuje bardzo ;) dokładnie w taką pogodę optymizm jest najważniejszy ;)
      Tobie również życzę miłego dnia i serdecznie pozdrawiam! ;*

      Usuń
  34. bardzo ładnie wyglądasz ;d torebka jest przecudna

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny lakier na paznokciach masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka świetna,ale najlepsza torebka :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna sukienka :) Wyglądasz w niej uroczo :)

    Zapraszam na nowy post u mnie, dodam iż zostałaś przeze mnie otagowana (więcej szczegółów na blogu). Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. przypominasz strasznie żonę Żebrowskiego:
    http://www.pudelek.pl/artykul/42317/zebrowski_nie_byla_gotowa_na_slub_ze_starym_dziadem/
    mogłabyś zrobić zdjęcie z uśmiechem i ząbkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że bym mogła. Na pewno jakieś niedługo dodam ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
  39. sukienka jest boska;) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. weżowa sukienka łoł!
    u mnie nowa notka relacja ze Szwecji , zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  41. sukienka jest śliczna .
    a ty piękna . ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Za wężowym motywem, jakoś nie zbyt przepadam. Jednak muszę przyznać, że ty świetnie prezentujesz się w sukience z tym wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)
    + śliczne wlosy *__*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie lubię wężowych sukienek, ale za to torebka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna torebka:)!

    Ps. truskawka jest straaaaaaaaaaaasznie słodka:P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz na niektórych zdjęciach jak Anja Rubik. Z tym, że nawet lepiej, ponieważ nie jesteś tak wychudzona jak Ona. Super sukienka. Fajnie - widać, że masz swój styl i nie podążasz ślepo za panującymi trendami.. Potrafisz je świetnie połączyć z tym w czym sama czujesz się dobrze i co podoba się Tobie. Jak dla mnie super! Pozdrawiam Cie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj mierzyłam tą sukienkę ze 2 razy i teraz jak patrzę na Twoje zdjęcia to żałuję, że nie kupiłam;) Świetnie wygląda! Pozdrawiam blondesmentality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, świetna stylizacja ;D Co prawda nie przepadam za motywem wężowej skóry, ale tutaj ta sukienka wygląda pięknie ^^

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Przeboska sukienka, szalenie mi się podoba

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  50. no fajne fajne ;))
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam wszelkie zwierzakowe motywy..sukienka cudowna ..torebeczka tez!
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastic dress! I love how you included the mint nail polish, wonderful contrast! And your hair is super too! *.*
    I'm following you now. :D If you want you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Lots of love! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie przemawia do mnie motyw ze skórą węża, ale sukienka tak, ponieważ świetnie na Tobie leży. Super kolor lakieru na paznokciach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. super sukienka :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  55. łał ! :) Przepiękna sukienka uwielbiam takie wężowe motywy :)
    Bosko wyglądasz i masz śliczną urode ! :p
    Pozdrawiam zapraszam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  56. ta sukienka jest cudowna!
    mogłabym się dowiedzieć, co za lakier masz na paznokciach? śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. lakiero jest z firmy Secret dostepnej w drogeriach NATURA - kolor 148 Mint ;)
      Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
    2. Miało być lakier* ;) Przepraszam za błąd ;)

      Usuń
  57. podoba mi się chociaż nie jest tak typowo wężowa :)

    OdpowiedzUsuń
  58. sukienka jest świetna a motyw węża będzie jeszcze z nami tej zimy :)))) wyglądasz cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny strój ; )
    Genialna sukienka .
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych , zapraszam do mnie . ; >

    OdpowiedzUsuń
  60. sukienka bardzo ładna i ślicznie w niej wyglądasz :)

    i do tego kocham twoje włosy <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  61. BARDZO CIEKAWA TA SUKIENKA :) ŚWIETNIE NA tOBIE LEZY :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Amaazing blog and I really love it.

    Very nice photos :))



    follow eachother?

     

    http://lajune16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. znowu masz jakiś cudny lakier !:)
    uwielbiam sukienki z takimi suwakami :P

    OdpowiedzUsuń
  64. That looks just perfect! Loooove it :)

    OdpowiedzUsuń
  65. wiesz, że jesteś śliczna ?:)

    OdpowiedzUsuń
  66. o, witam Lubliniankę :)) świetną masz figurę!

    mclarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. i love your dress!!

    http://ashleytreece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. very nice dress! such a sexy print xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Może skusisz się na rozdanie na moim blogu ? Zapraszam :) Od razu mówię, że to nie jest spam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Twoje oczy hipnotyzują :) a zestaw bardzo nowy, oryginalny;) bravo:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow! Cudo! Jedna z lepszych stylizacji na Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń