czwartek, 27 września 2012

boots with studs & leather ramones !

Witajcie Kochani,

Jak na pewno zdążyliście już zauważyć trendy jesienne bez wątpienia lansują wszelkiego rodzaju ćwieki i kolce. Towarzyszą nam one na butach, kurtkach, spodniach, bluzkach, torebkach, itd... Ja także nie mogę się im oprzeć i w mojej szafie pojawia się coraz więcej rzeczy z ich dodatkiem. 
Dzisiaj prezentuje Wam m.in. botki z nowej kolekcji Zary - obfituje ona w wiele tego rodzaju propozycji - oraz poszukiwana od dawna ramoneskę (znalazłam ją w nowej jesiennej kolekcji Mango). Jestem z niej bardzo zadowolona, aczkolwiek na chłodniejsze dni jak dla takiego zmarzlucha jak ja, nie bardzo się nadaje. Grunt, że ta jesień ma być podobno słoneczna i w miarę ciepła! ;)
















Ramoneska - Mango
Koszula - River Island
Spodnie - Mohito
Botki - Zara
Torebka - Mango
Zegarek - Cristian Lay

96 komentarzy:

  1. zacznę od tego, że masz świetną ramoneskę;) a buty prezentują się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt. Ramoneska jest piękna i mega wygodna. Ja ze swojej jestem równie zadowolona. Śliczna koszula! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i botki bardzo mi się podobają !! Są super;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko, dżinsy mega! Wyglądasz jak zawsze zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! właśnie mam takie tregginsy marmurkowe u siebie na sprzedaż :)

    cudownie wyglądasz!
    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, mam podobną ramoneskę:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i ramoneska świetne ;) a ta koszula pod spodem na długi rękaw? Jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOSZULA MA BUFIASTY RĘKAWEK 3/4 ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Te kurteczki znów wracają do łask:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie wybrałabym się z Tobą na zakupy. ;-)Jak już Ci pisałam buty idealne,a teraz jak się jeszcze przyjrzałam tej kurtce stwierdzam że jest bezbłędna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. alez bardzo proszę :)

    ramineska jest przegenialna <3 wspaniała :) ja szukam swojej idealnej...

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny set, a buciki - meeega śliczne!! Juz je uwielbiam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, twoja bluzka jest genialna, kolor, materiał krój! BAJKA! Fajnie dobrałaś całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały zestaw do stóp do głów podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytanie pierwsze czy te spodnie są dostępne teraz w mohito i za ile a pytanie drugie ile kosztują te buty bo są zajebiaszcze.Piękna stylizacja.Pozdrawiam i czekam na odpowiedz Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety spodenki kupiłam już w tamtym roku, więc raczej nie są już dostępne. A jeżeli chodzi o botki to na pewno jeszcze są w Zarze - kosztują 349 zł.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  15. Wow!!Mega wygląd...a kurteczka i buciki ..ajjj szał :)))pięknie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDOWNA!!!!!!!! buty <3
    jedynie torebka mi nie pasuje, nie lubię małych.

    OdpowiedzUsuń
  17. twoje outfity są zawsze świetne!
    A tutaj naprawdę ładnie dobrałaś ubrania :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś PIĘKNA :)
    całość genialna - moja inspiracjoooo !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. no wiec oddaj mi tak : wlosy, botki, torebke, koszule, urode ! :D

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne buty <3
    i jak zwykle całość idealna:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Urzekla mnie ramoneska i koszula:),cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula genialna <3 ramoneska również!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kolor bluzeczki i buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovee your style and your blog dear :)
    Lets follow each other?

    http://amulhereamoda.blogspot.pt/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaa! To jest ta kurtka na którą tak bardzo długo polowałam i po przymierzeniu okazała się dla mnie jakoś nie idealna. Ty za to wygladasz w niej fenomenalnie! :) PS. Świetne buciki
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz fantastycznie!! kurtka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, ramoneska i buty wygraly w tej stylizacji :) genialnie to wyglada nie moge sie na napatrzec:)
    tak poza tym fajny ten Twoj blog i dodaje do oberwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za komentarz! a jaka Ty śliczna wgl jesteś! a cały outfit rewelacyjny wręcz. ta ramoneska bardzo mi się podoba. a ta koszula.. cudo!
    pozdrawiam i obserwuję!
    i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz :)
    strój bardzo mi się pdooba muszę zaopatrzyć się w ten sezonowy trend ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna stylizacja bardzo gustownie i stylowo ;) podoba mi się całość, a najbardziej ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć. Bardzo fajny blog, jestem pod wrażeniem!
    Tak na marginesie na moim blogu organizuje konkurs, w którym do wygrania są świetne nagrody (dla kobiet,a jak to my kobiety lubimy kosmetyki) dlatego chcę Cię serdecznie zaprosić do konkursu u mnie - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/09/konkurs_25.html ! Zapraszam i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale jesteś piękna, oczarowana jestem Twoim typem urody! I Twoimi włosami! :)
    Koszula mnie zachwyca, sama poluję ostatnio na podobną, cały zestaw jak dla mnie to strzał w 10tkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz:) ramoneska piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zestaw fascynujący:) jestes pięknaL)

    OdpowiedzUsuń
  35. hej,jakiej farby używasz kolor jest super?! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam Farby z serii Wella Colour Touch 10/6 aktywator +4

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    2. dziękuje:)) a co to jest ten aktywator pozdrawiam Ewa

      Usuń
  36. Fantastycznie wyglądasz! Cieszę się, że trafiłam na Twój blog:)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Doskonala stylizacja, uwielbiam ją <3 Przejżalam kilka postów i jestem zachwycona Twoim stylem :D to będzie wręcz zaszczyt jeśli zajrzysz do mnie ;)
    justallme-amy.blogspot.com
    :)
    +obserwuję xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki podklad uzywasz >>>
    masz piekna buzie i wogole cala jestes czadowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)

      Używam podkładu Loreal Paris Infaillible make-up 16h - http://3.bp.blogspot.com/-nO145HpUDFI/T1I0qT8pjJI/AAAAAAAACJM/QX5vSOo__oM/s400/fond-de-ten-l-oreal-paris-infaillible-sable-review.jpg

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  39. Mogłabyś zdradzić ile dałaś za ramoneskę? Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - ramoneska kosztowała 189 zł ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Też stałam się szczęśliwą posiadaczką tej cudownej ramoneski :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  40. yey ! zakochalam sie w tym zestawieniu !

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz :) A ćwieki uwielbiam :)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne spodnie, uwielbiam spodnie tego typu! I koszula piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wyglądasz dobrze w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  44. Oh my God,those boots ! :O I love them so much! And blouse is perfect! Following,xo

    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacyjnie jak zawsze... nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zestaw rewelacja. Szał tutaj robią ćwiekowane buty i ramoneska- zazdroszczę Ci jej! Wszystko współgra ze sobą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna ramona, botki idealne! widziałam je ostatnio na witrunie przechodząc obok zary i się zakochałam <33

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniale, piekna ramoneska:*
    cudo!
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  49. moim zdaniem, to najlepsza z Twoich wszystkich stylizacji. świetne ciuchy, idealne dodatki (buty są genialne). poza tym, wydaje mi się, że taki styl pasuje do Twojego typu urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba nie sposób uciec od wszędzie otaczających Nas ćwieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne buty i ta ramoneska!
    <333

    OdpowiedzUsuń
  52. I really liked your irreverent and feminine style :)

    Your blog is simply amazing, so I'm following you now!

    Kisses from Portugal*

    OdpowiedzUsuń
  53. cudnie :)! ramoneska jest przepiekna mmmm uwielbiam takie :P!

    OdpowiedzUsuń
  54. Love this style, you look so cool! Great jacket and boots!!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Really like it!

    Thx for stopping by. Wanna follow each other?

    (giveaway iphone case)

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej :-)
    Stylizacja bardzo w moim stylu !
    Mam do Ciebie pytanko ponieważ czaję się na taką samą kurteczkę a pozostaje mi tylko zamówić ją on-line..otóż jaki nosisz zazwyczaj rozmiar kurteczek i jaki masz rozmiar tej ramoneski jeśli można wiedzieć ?
    Bo niby są podane wymiary ale jest też info, że " Wymiary te odpowiadaja rozmiarowi hiszpanskiemu: M. W odniesieniu do kazdego wiekszego rozmiaru, dodajemy 6 cm. W przypadku mniejszych rozmiarów, kazdorazowo odejmujemy 4 cm." i totalnie już zgłupiałam jaki brać rozmiar ;-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zazwyczaj noszę rozmiar S natomiast tej ramoneski mam rozmiar XS, ponieważ ta rozmiarówka jest jakaś zupełnie inna.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. No właśnie i ja ciągle myślę czy brać M czy S...A powiedz mi proszę jeśli możesz czy wymiary tej XS zgadzają się z tym co jest podane w tabeli na stronie Mango :>?

      Usuń
    3. Niestety z wymiarami nie pomogę, ponieważ nie mam centymetra, ale jeżeli chodzi o rozmiarówkę to jeżeli nosisz M to weź S, ponieważ ja zawsze noszę S, a XS jest dla mnie idealna.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  57. Świetny zestaw :)
    Cudna ta Twoja ramoneska :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna stylizacja , bardfzo fajny blog i uwielbiam twoje buty i ramoneske

    OdpowiedzUsuń
  59. oh wspaniale masz buty i ramoneske <3333

    OdpowiedzUsuń
  60. Widziałam dzisiaj te botki w Zarze i powiem Ci, że na Tobie wyglądają lepiej, niż na manekinie :) Rewelacyjny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  61. Beautiful!!I love your jacket

    Kiss
    http://jourlejour-marie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  62. botki i kurtka rewelacyjne :) pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. fajne masz buty! i podobają mi się twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Super koszula i ramoneska :DD

    Dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny zestaw! Botki= ramoneska czysta rewelacja i lekka bluzeczka ;)
    Widać że uwielbiasz ćwieki :D
    Styl warty uwagi. Zapraszam na konkurs:
    http://riplayfashion.blogspot.com/2012/10/idealny-golf-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Super!Jak najbardziej w moim stylu, obserwuje i pozdraiam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Podoba mi się Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń