czwartek, 6 września 2012

Holidays are over... pink sweater !

Witajcie ;) Kochani wakacje się skończyły, czas wrócić do rzeczywistości - szkoła dla większości już się zaczęła, niedługo zacznie się także kolejny rok dla studentów, czyli między innymi dla mnie. Nie wiem jak uda mi się wrócić do powakacyjnego trybu życia, ale w sumie, aż tak wiele nie będzie się on różnił. OK.. Kochani koniec pisania o głupotach, przejdźmy do rzeczy, a mianowicie stylizacji, która chcę Wam dzisiaj przedstawić. Zbliża się jesień - a ja nie wyobrażam sobie jesieni bez różnokolorowych sweterków oversize. Mam ich w mojej szafie mnóstwo i na pewno w tym roku uzupełnię moją kolekcję o nowe egzemplarze. W zwykły dzień stawiam na wygodę, a mogą mi ją zapewnić jedynie baleriny bądź trampki. Własnie dlatego wybrałam panterkowe trampki Converse, które kupiłam jakieś 3 lata temu w Londynie ale uwielbiam je do dnia dzisiejszego. Całość dopełniłam "kujonkami" , do których nigdy nie byłam przekonana, ale tego dnia coś mnie do nich skłoniło... Życzę Wam słodkich snów i miłego jutrzejszego dnia ;)









Sweterek oversize - NewLook
Spodnie - Bershka
Trampki - Converse
Torebka - Sheinside
Zegarek - Guess
Okulary - Atmosphere/Primark

58 komentarzy:

  1. Okulary średnio do Ciebie pasują.. uwielbiam wszystkie Twoje stylizacje ale w okularach już więcej nie rób ;) nie obrażaj się tylko Estelle bo nie miałam nic złego na myśli, po prostu jesteś śliczną dziewczyną a przez okulary w ogóle tego nie widać.
    Sweter jest świetny, w mojej szafie też jest mnóstwo tego rodzaju sweterków na jesień.

    Pozdrawiam Cię gorąco!
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się nie obrażam - Dziękuję za opinię ;) Tak jak pisałam, sama nie byłam do końca przekonana co do tych okularów, ale w końcu się na nie skusiłam.

      Pozdrawiam Cię cieplutko i Życzę miłego dnia ;)

      Usuń
    2. oj tam oj tam jest fajnie - bardzo ładnie połączone kolory i tenisóweczki nie białe - niebanalne - może oprawka kujonek tez powinna byc w brąz np w takiego leoprada. jesteś blondi wiec byłby mniejszy kontrast - btw fryzura piękna

      Usuń
  2. Sweter jest super. Estelle Jak robisz takiego fajnego koczka?
    Co do okularów.. to ładnemu we wszystkim ładnie, ale chyba lepiej bez nich.. chociaż w sumie tej stylizacji nadają fajnego wyrazu.

    Mam pytanko, pisałaś kiedyś w jakimś poście, że spędziłaś 3 godziny na siłowni, czy mogłabyś dodać posta na temat ćwiczeń i tego jak zadbać o swoją figurę? Czy Ty stosujesz jaką specjalną dietę?

    Pozdrawiam,
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię Kaja ;)
      Jeżeli chodzi o koczka to nic trudnego - najpierw wiążę kucyka a potem oplatam całe włoski wokół niego i spinam wsuwką i to cała filozofia ;)
      Kochana ja nie stosuje diety - staram się po prostu zdrowo odżywiać, ale praktycznie niczego sobie nie odmawiam ;) a jeżeli chodzi o ćwiczenia to być może dodam jakiś pościk na ten temat ;)

      Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
    2. Nie wiem może to rzecz zdjęcia ale wydaje mi się że masz grube nogi, a sweterek śliczny :) Nie zaciąga się?

      Usuń
    3. Grube nogi? Nie sądzę.. ;)
      A co do sweterka to mam go dopiero 2 tygodnie ale z tego co widzę póki co wszystko z nim ok i nie zaciąga się ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. O! Coś innego, zazwyczaj elegancko i bardzo kobieco, a dziś... aż czuję jak mi wygodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo mi się podoba !:). I jak dla mnie w okularkach wyglądasz świetnie :* Nooo i ta cudna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek uroczy, podoba mi się zestawienie kolorystyczne ze spodniami i butami. Wybrałabym chyba tylko inną torebkę w bardziej stonowanym kolorze, ale i tak jest uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Estero Twoja uroda wcale do mnie nie przemawia, dziwi mnie ze ktoś pisze że jesteś śliczna bo jak dla mnie robisz sie na taka sztuczną lalke których jest mnóstwo, niektóre stylizacje są nawet fajne ale Twoja uroda pozostawia wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Co do urody to rzecz gustu - ja nikogo nie zmuszam, żeby pisał mi, że jestem ładna bądź śliczna.
      A co do robienia się na sztuczną lalkę to nie uważam, żebym była sztuczna, ale każdy może wyrazić swoją opinię ;] Ocenianie kogoś po jego kolorze włosów, albo po tym, że raz na jakiś czas ubierze coś różowego, jest dość stereotypowe oraz bardzo płytkie.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
    2. Haha.. ciekawe jak Ty wyglądasz Anonimie? Jak Ci się nie podoba to po co tu wchodzisz? NIKT CIĘ NIE ZMUSZA..
      Bardzo fajna stylizacja. Strasznie podoba mi się sweterek ;)

      Pozdrawiam cię cieplutko ;*
      Karolina B

      Usuń
    3. Estero napisałam że robisz się na taką sztuczną lale i chodzi mi tu wyłącznie o wygląd, nie pisałam że jesteś głupia czy w ogóle nie komentowałam Twojego charakteru więc raczej moje myślenie nie jest stereotypowe. Nie chodzi mi tu też nawet o różowy sweter ale bardziej o wytapetowaną buzie, sztuczne rzęsy i spaloną skórę na solarium. Bo u blondynki takie rzeczy będą już wyglądały na plastik. A miny na zdjęciach robisz takie jakby coś Cie bolało, nie wiem czy to ma być taki specjalny grymas ale nie wygląda on dobrze.....
      Jeśli cenisz sobie opinie innych to moja jest taka- Więcej Naturalności!!!

      Usuń
    4. Oczywiście, że cenie sobie opinię innych, ponieważ szczere słowa są bardzo ważne - jednak niektóre stwierdzenia nie są zgodne z prawdą. Jeżeli chodzi o "wytapetowaną buzię" to moja taka nie jest, ponieważ nakładam jedynie podkład i troszkę różu - może tak wyglądają zdjęcia - tego nie wiem. Druga sprawa solarium i "spalona skóra" - mamy lato więc uważam, że opalenizna w tym okresie jest naturalna. Nie zaprzeczam, że nie korzystam z solarium, ponieważ od czasu do czasu chodzę na kilka minut, ale dbam o moją skórę i wcale nie jest ona spalona. A jeżeli chodzi o rzęsy to nie widzę w nich nic złego - to ogromna wygoda i mnóstwo kobiet decyduje się na taką alternatywę od tuszu do rzęs.
      Jeżeli piszesz, że u blondynki takie rzeczy wyglądają na plastik to jednak oceniasz mnie po stereotypach, ponieważ nigdzie nie jest powiedziane, że blondynka, która ma sztuczne rzęsy jest "plastikowa" a brunetka bądź szatynka już nie. Niezależnie od koloru włosów ktoś może wyglądać sztucznie, lub nie.

      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku.

      Usuń
  7. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. A w torebce jestem zakochana odkąd zobaczyłam ją u Oli na Styloly. Jest przepiękna i do Twojego zestawu pasuje idealnie! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trampki po prostu prześliczne! I Ty też jesteś śliczna,bo pokazujesz wszystkim ,jak pięknie można dobrać ubiór do swojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. A w torebce zakochałam się jakiś czas temu, kiedy pierwszy raz zobaczyłam ją u Oli na Styloly. Do Twojego zestawu pasuje idealnie! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz jak zawsze super:) no i według mnie fajnie wyglądasz w tych okularach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację! swetry oversize są zdecydowanie najlepszym wyborem na jesienne dni, ej pierwsze zdjęcie jest genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestawik - coś innego niż zazwyczaj!
    Świetne trampki i sweterek Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdjecie sliczne, sweterek jest bardzo fajny :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweterek i trampki najbardziej mi się podobają :) super wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie.Dowód na to, że panterka i różowy nie muszą być kiczowate:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny sweterek - i krój i kolor :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze Twoja stylizacja zachwyca, pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie!

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zauważam dziwne podobienstwo wyglądu Twojego bloga (logo, kolory) do Macademian Girl. Kopiowaniem daleko nie zajdziesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm szczerze mówiąc ja nie zauważam żadnego podobieństwa do Macadamian Girl. Dwa zupełnie różne style i dwa zupełnie inne światy ;) po drugie moje logo jest czarno-białe i nawet literki nie są takie same.
      Macadamian Girl ma swój wyjątkowy i niepowtarzalny styl, a ja nie po to założyłam bloga modowego żeby kogokolwiek kopiować ;) dawno nie byłam na jej blogu ale po Twoim komentarzu weszłam i nie widzę nawet ani jednej podobnej stylizacji, a to, że w wakacje robiłam wiele kolorowych stylizacji nie jest chyba żadną kopią lecz faktem, że w wakacje nie będę dodawała przecież ponurych szarych stylizacji.

      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;)

      Usuń
  21. Uwielbiam motywy zwierzęce, jestem zakochna w Twoich butach. Kurcze, tak długo żyłam w błogiej nieświadomości i nie miałam pojecia, że Converse zrobiło coś takiego! <3

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie cały zestaw jest super.. aj chciało by się mieć te ciuszki.. a szczególnie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz śliczne kochana :* trampki i sweter po prostu rewelka :d a i powodzenia na studiach;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do twarzy Ci w różowym. My też kochamy ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny jest ten sweterek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zestawienie kolorków, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ogólnie nie przepadam z kujonkami, ale też miałam na nie fazę przez jakiś czas ;) uwielbiam Twoją torbę!

    OdpowiedzUsuń
  28. swietny zestawik, calosc bardzo mi sie podoba.
    Obserwuje :-)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie Ci w różowym kolorze .

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczności!! <33
    sweterek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny sweterek a biżuterie masz nieziemska! :)
    zapraszam, pozdrawiam :)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny zestaw! sweterek jest świetny!!<3

    obserwuję!:)
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny strój. Ciekawe połączenie słodkiego różu i stylu grzecznej dziewczynki z dodatkiem pazura w postaci butów, które są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana ten sweterek jest z tegorocznej kolekcji? w jakiej cenie? :)

    koczek sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sweterek jest z tegorocznej kolekcji - kosztował 99 zł ;)

      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko ! ;)

      Usuń
  35. Jak zwykle piękna. Jest Ci bardzo dobrze w połączeniu beżu z różem. Conversy są niebiańskie, kocham te buty, chociaż sama referuje te klasyczne. Co do kujonek, to sama nie wiem. Dobrze że dałaś im szansę, bo są bardzo ładne, ale nie wiem czy pasują do Twojej twarzy. Może po prostu je pominę :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny look!!! Boskie Conversy i okulary!!! Wszystko świetnie ze sobą współgra!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakiego używasz podkładu i różu? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie Ci w tych okularach:) spodobało mi się, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny look świetne zdjecia świetny blog super pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń