piątek, 14 września 2012

Oliwkowa parka & Bordowe rurki

Witajcie Kochani ! 

Dzisiaj mam dla Was typowo jesienną stylizację, w której przedstawiam moją nową zdobycz, z którą na pewno rzadko będę się rozstawać w jesienne ponure dni - a mianowicie oliwkową parkę z River Island. Parka, czyli inaczej kurtka w stylu militarnym jest hitem sezonu jesień-zima niezmiennie już od kilku lat. Najmodniejsze w tym roku są te w kolorze oliwkowym. Parka to dowód na to, że moda powraca! 

Dołączyłam do niej bordowe rurki, które od jakiegoś czasu znajdowały się na mojej liście MUST HAVE oraz jeansową luźną koszule z prześlicznym "ćwiekowym" kołnierzykiem. 

Kolejnym odkryciem, są Trampki High Top - nie sądziłam, że mogą być aż takie wygodne! W ogóle nie czuć, że ma się je na nogach. Jedyne co nie wychodzi mi w nich dobrze to jazda samochodem, a więc życzcie mi gumowych drzew ;D 

Tym oto miłym akcentem żegnam się z Wami i do następnego posta! ;)










Oliwkowa Parka - River Island
Bordowe rurki - Bershka
Koszula - Pull&Bear
Trampki - DeeZee
Torebka - River Island
Kolczyki - Atmosphere

73 komentarze:

  1. No nie żartuj... Na prawdę źle Ci się jeździ w koturnach? Przecież koturny i obcasy to najlepsze buty do jazdy samochodem!!! W płaskich to dopiero masakra :p (komentarz dedykowany wszystkim panom :p) Koszula prześliczna!!! Cały zestawik super wygląda, choć bordo to zdecydowanie nie mój kolor. Ale nie mówię "hop", bo w tym sezonie postanowiłam poeksperymentować z kolorami, w których nigdy dotąd nie chodziłam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ;) wiele moich koleżanek mówi, że nie wyobraża sobie jazdy samochodem w płaskich butach - ja natomiast nie wyobrażam sobie jazdy w obcasach. Dla mnie to tragedia ;p Lubię czuć się bezpiecznie a jak mam na sobie szpilki bądź inne tego rodzaju wysokie buciki to nie jestem za siebie zbyt pewna - mimo, że uważam się za dobrego kierowce. Od kiedy mam prawko ani razu nie złapała mnie policja, nie miałam wypadku i nie dostałam mandatu ;)

      Bardzo dziękuję za miły komentarz i opinię ;) zaszalej z bordo bo to jeden z hitów tej jesieni, na pewno było by Ci w tym kolorku dobrze.

      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
    2. Najgorzej jak sie samemu uważa się za dobrego kierowcę :)

      Usuń
    3. Pisząc "dobry kierowca" miałam na myśli to, że przykładny pod względem przestrzegania prawa i przepisów oraz bezpieczeństwa. Nikt nie może być pewnym za siebie w 100% - nawet najlepsi na świecie kierowcy.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  2. Śliczna ta parka!;) Kupiłas ją teraz? Za ile? Ciepło w niej???
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - ja też nie mogłam oderwać od niej oczu kiedy ją tylko zobaczyłam ;)
      Tak kupiłam ją kilka dni temu - to parka z najnowszej kolekcji - w sklepie kosztowała 499 zł, na stronie internetowej River Island jest dostępna za 95 funtów.
      Na jesień i wczesną zimę jej grubość myślę, że wystarczy aby było ciepło ;) jednak jeżeli chodzi o mroźną zimę obawiam się, że mogłaby takich mrozów nie przetrwać. Chyba, że jeździsz samochodem, to na pewno mogłaby być także na zimę, ale raczej nie polecam w niej stać na przystanku przy 30 stopniowym mrozie ;)

      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  3. Genialny zestaw, super torebka!:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetna pareczka :) Będzie Ci pewnie służyć, i buty też. Sneakersy wszyscy polecają, więc i ja muszę się wokół nich zakręcić.
    I kolczyki cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja - najbardziej podoba mi się parka i trampki! Poza tym masz cudowne włosy *.*

    PS. Dodaję do obserwowanych :*

    pozdrawiam ciepło,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  6. no pareczka miodzio:) buty i spodnie takze- strasznie chce sobie takie kupic ale w każdym sklepie nie moge znalezc rozmiaru :(chyba bede musiala sie pozegnac na razie z moim marzeniem - pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zobacz w River Island tam są takie małe rozmiary, a widziałam bordowe rureczki ;)

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Nie wiem jak się prowadzi samochód w koturnach,ale wiem,że wyglądasz czadowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko, ciężko ;)
      Bardzo dziękuję.

      Usuń
  8. Zastanawiam się nad kupnem bucików :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej parki wlasnie szukam :) ja nie mam problemow z prowadzeniem auta w obcasach, koturnach, nawet na boso sie fajnie jezdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula, spodnie i torebka, Kocham RI! Zapraszay na nasz nowy post ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne rurki! Bardzo lubię ten kolor ;)
    PS dzięki za mily komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała stylizacja, cudowne rurki.
    na pewno będę tutaj czesto wpadac.

    pozdrawiam: shinyshoees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestawik <3 Szczególnie spodnie i buty! Zapraszam na http://pam20.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna stylizacja !! bordowe rurki i koszula - super- tez takie chce!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. love your boots!
    ♥,
    claireteressa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie:) najbardziej mi się podobają spodnie:) też mam zamiar takie zakupić ale za nim ja się wybiorę na zakupy to pewnie już ich nie będzie;/

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula musi być genialna - szkoda, ze tak mało widać. no i król bordo - mistrzostwo sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w tej stylizacji !!!:)
    *.*

    świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fantastycznie sie prezentujesz;) suuuper zestaw:)

    Zapraszam do mnie na KONKURS;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie. :)
    Obserwuję, jezeli Tobie spodoba się mój blog, może zaobserwujesz?
    Zparaszam do siebie!
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz, patrze na takie stylizacje to czuję już zimowy klimat

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna stylizacja,ale za to jaki makijaż! Super:))

    Buziaki,Pati:*
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kolczyki nie pasują.
    jesteś taka piękna, nie maluj się tak mocno! na tym 2 zdjęciu bardzo widać.
    reszta boska <3

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny kolor wlosow, to farba ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! :D
    Ahh ta parka <3
    Koszula też niczego sobie :)

    pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw!
    Buty są absolutnie boskie :)
    Całość ma cudowną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam parkę,pasuje absolutnie do wszystkiego:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Grube udka masz a stylizacja bardzo fajna, nie podejrzewałabym Cie o taka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i mam, może nie... i co z tego? Dobrze mi z nimi! ;] Poza tym to blog modowy a nie mający na celu ocenianie mojej figury. A co do stylizacji to bardzo dziękuję - jednak pisząc, że nie podejrzewałabyś mnie o taką stylizację, nie wiem co chciałaś przez to napisać. Jeżeli Ci się tu nie podoba to ja naprawdę nie zmuszam Cię żebyś tu wchodziła.. jeżeli jednak wchodzisz to coś musi Ci się podobać.. zresztą nie ważne grunt, że masz po co wchodzić na mój blog ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Hahaha.. jak Estelle ma grube udka to Ty Anonimie masz CHUDY MÓZG ! Pokaż swoje nogi bo założę się, że są kilka razy grubsze! Zazdrośnicy.. aż mnie telepie jak czytam takie komentarze tępych i pustych , nadętych bufonów, którzy "leczą" swoje kompleksy wrzucając innym.

      Nie przejmuj się - masz rewelacyjną figurę, w sam raz. Nie jesteś przynajmniej niezdrowo wyglądającym chudzielcem, który zamiast nóg ma patyki, a zamiast rąk kijki. A ten Anonim to chyba grube udka widzi codziennie w lustrze, bo na pewno nie tutaj!

      A i jeszcze jedno, skoro byś nie podejrzewała Estelle o taką stylizacje to po co tu wchodzisz? Nikt Ci nie mówi, żebyś to robiła.

      Pozdrawiam Cię Estelle ! ;)
      Dagmara

      Usuń
    3. Hihihi - Się uśmiałam. Ktoś tu chyba grubych ud nie widział.
      Esterkowe Udka widziane na żywo przeze mnie osobiście, bardzo ładne i fajne udka! :*

      Usuń
    4. W 100% podpisuje się pod słowami Dagmary. Dodała bym jeszcze do tego "chudego mózgu" problemy ze zdrowiem ;D

      Świetna stylizacja! parka jest po prostu prześliczna - to z tegorocznej kolekcji? Ile kosztowała i jaki masz na sobie rozmiar?

      Pozdrawiam ! ;*
      Alicja

      Usuń
    5. Hihihi- się uśmiałam. Esterkowe udka widziałam na żywo, piekne i zgrabne, nie jedna by chciała takie mieć :) Anonimowy odważny komentatorze/komentatorko, zapewniam, że Ty też...
      Całuję mocno!

      Usuń
    6. SZANOWNY ANONIM ma chyba jakieś problemy ze wzrokiem.. dajcie dziewczynie spokój! Sama napisała, że to blog modowy więc po co rozprawiacie się na temat tego czy ma grube udka czy nie? Jak dla mnie są w sam raz.. zgadzam się z Dagmarą, że era chudzielców- szkieletorów już przeminęła.. blogi modowe to coś na czym wzorują się coraz młodsze dziewczyny i nie można na nich kreować anoreksji czy wychodzonych sylwetek. Za to właśnie cenie ten blog bo jego Autorka ma super figurę - nie za gruba, nie za chuda - w sam raz! Tak trzymaj i nie daj się zwieść presji tej chorej sfery - "BEDZIESZ CHUDSZA - BĘDZIESZ BARDZIEJ POPULARNA" - BZDURA!

      Teraz wyglądasz super i taka pozostań.

      Pozdrawiam,
      Agnieszka

      Usuń
    7. Dagmaro, Justynko, Alicjo i Agnieszko - bardzo dziękuję Wam za miłe komentarze i opinie. Nie martwcie się - ja się nie przejmuje takimi komentarzami. Co do moich ud, to może i niektórym się wydaje, że są grube - kwestia gustu - ale przecież najważniejsze żebym ja dobrze czuła się w swoim ciele prawda? A ja właśnie tak dobrze się czuję! ;)

      Alicjo co do parki to - tak, jest z tegorocznej kolekcji River Island ;) Kosztowała 499 zł, a ja mam na sobie najmniejszy rozmiar - czyli 6.


      Pozdrawiam Was wszystkie cieplutko! ;*

      Usuń
    8. Dziwi mnie trochę że jakiś mały negatywny komentarz oceniany jest przez wielu, jako pisany z zazdrości. Raczej nie na tym wszystkim to polega, a juz pisanie o kimś że ma chudy mózg świadczy o osobie która to pisze.

      Usuń
  29. love the parka! let me know if you would like to follow each other in gfc :) http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoro jesień to i burgund mysi być :)
    Świetna stylizacja + torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za komentarz :)
    Kurteczka świetna, bo nie dość, że w super modnym kolorze to jeszcze z futerkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. meeegaa megaaa fajnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, bardzo fajne połączenia:)

    Zapraszam do konkursu, gdzie możesz wygrać dowolnie wybrane buty ze sklepu!:) Do nowej stylizacji każda nowa para się przyda!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Borrdo czy tez kolor wina to teraz konieczność :)))) POwaliły mnie twoje kolczyki! Cudofne :) zapraszam do mnie na rozdanie z biżuterią EJF !

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie to ta stylizacja wyszła kiczowato. Szara, bura nieciekawa! Nie umiesz zestawiać kolorów, do tego te buty, kurka są koszmarne. Nie chodzi mi o to żeby cię urazić, ale spójrz sama na tą stylizację, nic do niczego nie pasuje! I teraz twój wybór czy weźmiesz na serio mój komentarz anonimowy czy dalej będziesz się cieszyć z preudo-obiektywnych komentarzy innych bloggerek które chcą tylko wypromować swoją stronę w ten sposób

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ pięknie wyglądasz!! :)
    Uwielbiam Parki i cały czas rozglądam się za jakąś nową:)
    Jednak w tym poście moje serce skradły Twoje przepiękne kolczyki!!

    Zapraszam do siebie na mały ShopMyClothes :)

    OdpowiedzUsuń
  37. modnie!super blog, zapraszam serdecznie do obserwowania, komentowania i odwiedzania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. love your boots and pants. they look awesome on you

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2012/09/lets-try.html

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładna koszula! świetne są bordowe trendy tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  40. poza butami bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. JAk zwykle wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. juz tak zimno?
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne to bordo, też musze sobie sprawić jakies pantalony w tym kolorze ;D w ogole,to fajne tyu sneakersy wyglądają i futro ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ach parka- i mi się marzy i coś czuję, że muszę te marzenie w końcu spełnić :)
    Masz piękny kolor spodni, w sumie najbardziej pasujący do koloru samej parki :)
    Musze też Ci napisać, że masz wyjątkowe oczy, spojrzenie. Wydaje się często smutne, ale i głębokie, tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. spodnie mają piękny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  46. FAjne połączenie bordo i niebieskiego :) super buty !
    pozdrawiam myandrom.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. swietnie to wszystko raz wyglada! ale nie bylo ci za gorąco w tym wszystkim? :):P

    OdpowiedzUsuń
  48. Trochę buty mi nie podpasowały, ale reszta jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz ale Twoje rzęsy to ja po prostu love <33 Bardzo dobrze to wszystko wygląda kolorystycznie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń