środa, 12 września 2012

ombre blouse !

Witajcie Kochani !
Wiem, wiem - obiecałam Wam już same jesienne stylizacje, ale przy ostatnio towarzyszących nam upałach nie da się zrobić nic jesiennego dlatego też mam dla Was jeszcze troszkę lata ;) Ostatnio zupełnie przypadkowo zaszłam do Reservd, który zawsze omijałam "szeroki łukiem", gdyż nie znajdowałam tam nic ciekawego. Jednak nowa kolekcja mnie zszokowała - jest po prostu niesamowita i inna niż wszystkie. Bluzy ombre, sweterki oversize, bluzy z ćwiekami ! Dlatego też dzisiaj prezentuje Wam ombre bluzę, na którą polowałam całe lato i w końcu na sam koniec udało się ;)

Miłej nocki ;)




Bluza - Reserved
Spódniczka - Stradivarius
Buty - DeeZee
Kopertówka - H&M
Zegarek - Cristian Lay

71 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Koszt bluzy to 89 zł.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  2. są inne kolory tej bluzki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadaje to samo pytanie... czy to nowa kolekcja,jakie ss kolory i jaki koszt :)

      Usuń
    2. Tak to nowa kolekcja ;)
      Co do kolorków to ja widziałam tylko ten jeden biało-różowy. Innych nie było.
      A cena to 89 zł, u mnie w Lublinie jeszcze dwa dni temu była ich cała półka w Plazie.

      Pozdrawiam Was cieplutko ;)

      Usuń
  3. Świetna ta bluza!
    Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze całkiem wakacyjnie ;)
    Fajna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka jak i cały set :)))pięknie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow ! bluza genialna ♥♥ szczęściara ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście, nowa kolekcja jest naprawdę interesująca!
    piękna bluzka, ładnie Ci w takich kolorach.
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę mieć ta cudną bluzę :) świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest naprawdę bardzo ciekawa, świetny pomysł by połączyć ja z ta spódnicą.

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest słodka, mnie ostatnio w sh trafiła się Ombre bluza :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... szczęściara ;) - ja niestety na ombre w SH jeszcze nie trafiłam - dzisiaj znalazłam jednak kilka sweterków oversize, które na jesień uwielbiam!

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  11. caaaaaaały czassss to samo. wez no cos nowego zapodaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby cały czas było to samo. Wręcz przeciwnie za każdym razem staram się urozmaicać posty i dodawać nowe modne i w moim stylu stylizacje. Jeżeli komuś nie podoba się to co tutaj przedstawiam - ja naprawdę nie zmuszam, do tego aby tu zaglądać ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  12. kurczę trzeba się wybrać do reserved bo bluzeczka jest fenomenalna:) a zestaw no cóż boski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a very beautiful outfit! The blouse is amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Góra genialna, jestem zakochana w torbie i bluzce, ale buty dałabym inne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka ma fajne odcienie ! ;) Całość super !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Zapraszam Cię również na mojego bloga

    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście bluza jest bardzo ciekawa ;)
    buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. w jakim mieście ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  19. zmieniłabym buty i torebkę ciężką bym dała :) ale bluzka i spódnica extra. I proszę Esti WIĘCEJ OBCASÓW! pozdrawiam, Magdalena Świętoń.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci w tym zestawie, idealny dla blondynki! Również pozdrawiam cieplutko;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Padłam ! Obłędna cukierkowa ombre ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest cudowna ! Masz śliczne włosy.


    Tak btw. kiedyś przeczytałam, że studiujesz w Lublinie. Jaki kierunek i na jakiej uczelni, czy dobrze pamiętam, że na UM? Pytam, bo ja też wybieram się na UM i nie wiem czy dobrze zrobiłam.
    Pozdrawiam ;)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Tak - dobrze pamiętasz ;) Myślę, że to dobry wybór - ja jestem osobiście bardzo zadowolona zarówno z Uczelni jak i z kierunku, który wybrałam, a jestem na Zdrowiu Publicznym.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  23. serce mi się kraja jak patrzę na ta bluzę ;p
    ale Tobie w niej niesamowicie pięknie, bo jesteś blondynką <333

    OdpowiedzUsuń
  24. Ombre.... !!!! Poluje na taką bluzę całe lato tak jak Ty Estelle i w życiu bym się nie spodziewała, że można taką znaleźć w Reserved. Jest przepiękna. Jaki rozmiar masz na sobie?

    Pozdrawiam,
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na sobie rozmiar S, ale ona jest troszkę w stylu oversize.

      Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

      Usuń
  25. Ale masz piękne włosy Estelle - pozazdrościć! Co robisz, że są takie lśniące i zdrowe? Czy stosujesz jakieś specjalne kuracje? Jakiego używasz szamponu i odżywki?

    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;) Do pielęgnacji włosów używam kosmetyków marki TIGI. Ostatnio mam szampon i odżywkę "tigi bed head resurrection" i jestem naprawdę bardzo zadowolona ;)
      Poza tym staram się nie niszczyć włosków powietrzem z suszarki, nie prostuje ich, czasem kręcę ale to na ciepłe wałki, które są bezpieczne i nie niszczą struktury włosa.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  26. Kolana na niektórych zdjęciach wyszły dość dziwnie (nie chce być złośliwa Estelle, więc nie obraź się) ;p ale poza tym, wszystko bardzo mi się podoba - zarówno Ty jak i Twój blog - jesteś śliczną dziewczyną i na pewno pomimo, że jestem tutaj pierwszy raz to zostanę na dłużej.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Olivia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivia , ja absolutnie się nie obrażam - sama zauważyłam to, że kolana wyszły mi jakoś dziwnie, takie krzywe - w rzeczywistości jednak wszystko z nimi w porządku, ale następnym razem zwrócę na to większą uwagę podczas robienia zdjęć ;D
      Bardzo się cieszę, że mój blog Ci się podoba i dziękuje za miły komplement ;)

      Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

      Usuń
  27. Hej, a ja mam do ciebie prośbę lub być może pomysł na stylizacje :) Pracuje w biurze, gdzie trzeba ubierać się elegancko. Często mam problem co na siebie włożyć, gdyż na co dzień lubię sportowy styl.Może byś Esterko wymyśliła jakieś fajne połączenie ubrań do biura cio?:) Pozdrawiam Inez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Inez, nie ma problemu - jak tylko będę miała chwilkę przygotuję jakąś elegancką stylizację. Nie obiecuje, że będzie to w tym lub przyszłym tygodniu, z powodu braku fotografa, ale na pewno niedługo się pojawi;)

      Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

      Usuń
  28. prawda, nowa kolekcja reserved jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie post z podobną spódniczką:))
    urocza bluzeczka!
    i masz przepiękne włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna bluzeczka i świetnie wygląda z tą spódniczką.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś bardzo wdzięczna, masz świetną figurę:) kolor włosów masz nieładny, z opalenizną wygląda bardzo kiczowato. Nie próbowałaś sobie zrobić nigdy jakichś rozświetlonych brązów? Masz bardzo ładne, ciepłe oczy i wydaje mi się, że ciemniejsze, grubsze brwi i brązowe włosy wyglądałyby z nimi świetnie:) Nie zrozum mnie źle, nie chcę Cię w żaden sposób obrazić, co jest celem wielu komentarzy na takich blogach - jestem zdania, że zawsze warto spróbować czegoś nowego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinie i miły komentarz ;) Jeżeli chodzi o inny kolorek włosków to próbowałam, ale nie czułam się w nim dobrze. W tym poście na końcu mam zdjęcie z takimi włoskami, ponieważ nie jesteś pierwszą osobą, która pytała mnie o moje wydanie w brązowych włoskach: http://www.madameestelle.blogspot.com/2012/08/coral-lace-diy-shorts.html

      Co do brwi to masz rację, są troszkę za jasne. Robiłam makijaż permanentny, ale niestety nie został on wykonany dobrze i wyglądał tak jak chciałam tylko przez 2 tygodnie ;/ teraz po pół roku nie widać już nic...

      Nie martw się Kochana, zrozumiałam dobrze i jeszcze raz bardzo dziękuje za opinie. Cenie sobie ją, ponieważ jako osoba postronna możesz zauważyć czasem więcej szczegółów niż ja sama.

      Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

      Usuń
  32. świetnie dobrany zestaw, a Ty wyglądasz po prostu super!! i ta opalenizna!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś śliczna:) niedawno też ją widziałam niedawno, chodzi o bluzę, nadchodzi jesień, wiec odpuściłam ją sobie.

    OdpowiedzUsuń
  35. wow ombre bluzeczka cudna pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. różowe ombre,,, <3 prześliczne to !

    OdpowiedzUsuń
  37. love your hair and your blog! let's follow each other! xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta bluza ombre, podoba mi się :)

    Zapraszam do mnie
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. bluza jest na prawdę śliczna:) muszę chyba też tam zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  40. super bluza :) jestes moim mistrzem! uwielbiam Twojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzeczka jest boska <3
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny zestaw ;) a zwłaszcza torebka !

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za komentarz u mnie. Muszę przyznać, że ja też nie lubiłam Reserved,ale ostatnio rzeczywiście się poprawili. Dzisiaj mierzyłam kilka rzeczy i gdyby nie to, że większość była za szeroka, sporo ciuszków z tego sklepu trafiłoby do mojej szafy. Zostałam z jednym t-shirtem :p Czekam na kolejnego posta i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. bluza jest przepiękna, nie sądziłam, ze taka perełka może być w Reserved!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajna ta bluza,pieknie podkresla Twoja opalenizne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Włosy to masz prześliczne! Bluza świetna, ombre cały czas na topie. Sama raczej nie chodzę do Reserved ale skoro piszesz, że są tam wyjątkowo ciekawe rzeczy- muszę wstąpić i tam :)
    Śliczne masz butki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ta bluza jest po prostu meeega! chyba też sobie taką sprezentuję :))

    OdpowiedzUsuń
  48. bluza jest po prostu genialna ! Ma idealny krój o kolorze już nie wspomnę ;)


    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/2012/09/wrociam.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Ajajaja ! Ślicznie wygladasz, kolejny raz jestem zachwycona ! :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń