poniedziałek, 17 września 2012

oversize sweater !

Witajcie ! ;)

Z uwagi na to, że kilka razy pytałyście o moją zwykłą codzienną stylizację, dzisiaj właśnie taką dla Was przygotowałam, w wolnej chwili. Na co dzień nie rozstaje się z dużymi "pakownymi" torebkami, gdyż zawsze mam przy sobie mnóstwo rzeczy (oczywiście wszystkie są bardzo "potrzebne"). Poza tym jak już Wam wspominałam jesiennym typem nr 1 są cieplutkie sweterki oversize w każdym kolorze i wzorze ;) Sweterek, który mam dzisiaj na sobie okazał się kolejnym wspaniałym znaleziskiem w nowej kolekcji Reserved. Po raz kolejny mogę z czystym sumieniem podkreślić, że nowa kolekcja w porównaniu z poprzednimi jest bardzo interesująca i ciekawa.. Do stylizacji dobrałam jesienne botki kupione na DeeZee - bardzo wygodne, dlatego też nadają się do "biegania" na co dzień.

A jakie są wasze typy nr jeden na tegoroczną jesień?








Sweterek - Reserved
Spodnie - Vero Moda
Bluzeczka - Stradivarius
Torebka - Mango
Botki - DeeZee
Kolczyki - Atmosphere

58 komentarzy:

  1. Taki sweterek jest na mojej liście zakupowej :) Twój ma fantastyczne kolory :) a poza tym, śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, that sweater is so pretty!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek i bardzo fajny zestaw :)))zawsze wyglądasz świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek ! ;) noo i koturny na jesień !

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny jest ten sweterek, jeansy tez:D

    OdpowiedzUsuń
  6. twój sweterek jest przepiękny, fajny gruby materiał i kolory :) całość fajnie dobrana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie kochana! Zgadzam się co do nowej kolekcji Reserved. Też nie przepadałam za tym sklepem, a teraz chętnie tam zaglądam, bo mają na prawdę fajne ciuszki :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz ;)
    uwielbiam duże torby bo też muszę mieć przy sobie sporo "potrzebnych" rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten sweterek i oczywiście botki także...uwielbiam buty z DeeZee;)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo, bardzo ciekawe buty i jeżeli są tak wygodne jak mówisz, to na prawdę świetny zakup! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny sweterek i fajne buciki :) Bardzo mi się podoba jak ktoś jesienią nosi takie ubranka i takie żywe kolorki :)
    P.S Miałaś złamany nos?
    DAG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)

      Nie nie miałam złamanego nosa.. wszystko z nim w porządku.

      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ale śliczny sweterek, bardzo dobrze leży! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. matko ! sweter jest słodki ! trzeba pomyśleć o takim ! :) ile dałaś ? :) dawno kupiłaś :) daj znać

    OdpowiedzUsuń
  15. już wiem znam cenę sprawdziłam w necie w sobotę lecę po niego :) warto dać stówkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dokładnie - dałam za niego 99 zł - kupiłam go jakiś tydzień temu. Myślę, że warto, ponieważ ślicznie się prezentuje, pasuje do wielu rzeczy i jest bardzo cieplutki - czyli jednym słowem na jesień idealny!

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  16. Cała stylizacja śliczna, urzekły mnie szczególnie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zestaw wspaniały! właśnie taki, jak lubię :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow,co za śliczna blondynka mi skomentowała!
    Sweterek faktycznie cudny!
    Buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ponawiam moje pytanie dotyczące Twojego makijażu :) z jakiej firmy używasz podkład i róż ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, byłam w 100% przekonana, że dodałam odpowiedź na to pytanie ale nie wiem jak to się stało, że jej nie ma.. Nie ważne - teraz już odpowiadam ;)

      Podkład jakiego używam to "LOREAL infaillible make-up 16h" - kolor mojego podkładu to 250 radiant sand (na lato), natomiast na zimę o dwa tony jaśniejszy. Jeżeli natomiast chodzi o róż to ostatnio używam CATRICE - trend edycja REVOLTAIRE (taki ombre) - był dostępny w wakacje w drogeriach Natura, ale to była chyba edycja limitowana na lato.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  20. Uwielbiam takie swetry.Są genialne na wyjście i na co dzień. :-)Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie rewelacja.. i ten sweterek.. super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny jest ten sweter :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. super sweter ♥ zakochałam się w nim..

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wyglądasz :) świetny ten sweterek :) a wszystko, co w damskiej torbie jest bardzo, ale to bardzo potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie, uwielbiam takie sweterki oraz duże pojemne torby :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny sweterek..swietny zestaw na chlodniejsze dni
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny zestaw. śliczny sweter..:) tylko ma jeden minus, jak dla mnie za krótki rękaw, bo ja marznę jesienią:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. super ten sweterek! zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  29. na 5 zdjęciu wyglądasz jakbyś ważyła 100kg...bez obrazy, ale ten sweterek dodaje Ci kilogramów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę ;) szczerze mówiąc to też to zauważyłam - dobrze, że w rzeczywistości nie mam 100 kg ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Co za głupi komentarz. Przecież wiadomo że oversize to oversize. Nie odchudza...

      Usuń
    3. Lubię takie sweterki i w sumie mi to nie przeszkadza, czasem mogę wyglądać na 100 kg ;p dobrze, że tylko na zdjęciach i czasami ! ;)

      Usuń
    4. to po co się oszpecać i dodawać sobie optycznie kg? głupia moda i nie warto tak ślepo za nią podążać...

      Usuń
    5. Nie wiem czy sformowanie "oszpecać się" jest w tej sytuacji dobre. Lubię takie sweterki na jesień i nie chciałabym z nich zrezygnować - na żywo nie wyglądają źle - to chyba wina zdjęć, że tak to wszystko wygląda. Obiecuje poprawę - wybaczcie każdy może mieć gorszy dzień, nawet blogerka.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  30. I like this post so much: these pictures are so nicee!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a camouflage tee-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podoba, sweterek fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zakochałam się w tych butach! :) a sweterek jest świetny, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super torebka! Ja również pakuje do toreb mnóstwo rzeczy a później muszę je dźwigać echh;)

    OdpowiedzUsuń
  34. sweterek wydaję się być cieplutki !
    piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna Stylizacja. I buciki są urocze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sweterek bardzo fajny. Ma piękne kolory, szkoda tylko, ze nie ma długich rękawów, bo i ja bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny jest ten sweterek i bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajny sweterek! :) Podoba mi się ten zestaw, jest prosty ale przyjemnie się go ogląda :)

    OdpowiedzUsuń