poniedziałek, 3 września 2012

pink pants

Witam Kochani!
Tak jak obiecałam po powrocie z gór wracam do was z nowa dawką pomysłów i inspiracji. Dzisiaj mam dla Was stylizacje prosto z Tatr ! Może nie jest ona zbyt góralska ale liczy się klimat ;) W piątkowy ciepły dzień, przełomowa letnio-jesienna aura skłoniła mnie do tego aby połączyć trochę te dwie pory roku. Zresztą kto powiedział, że jesieni nie można sobie troszkę rozweselić wesołymi i żywymi barwami?
Dlatego też w mojej stylizacji motywem przewodnim są różowe spodnie, które mnie zauroczyły i panterkowe dodatki w postaci bucików i sweterka.Całość dopełniłam naszyjnikiem, który na pewno znajdziecie także w następnych stylizacjach, ponieważ nie mogę się z nim ostatnio rozstać ;)

Bardzo przepraszam, że nie odpisałam jeszcze na wszystkie komentarze, ale nie było mnie przez trzy dni. Obiecuje, że dzisiaj to nadrobię. Jeżeli chcecie być na bieżąco to zapraszam na moją stronę na facebook'u TUTAJ










Sweterek - TopShop
Bluzka - Stradivarius
Naszyjnik - MYRED - tutaj
Torebka - Sheinside
Spodnie - MYRED - tutaj
Buty - DeeZee

88 komentarzy:

  1. Świetne niby słodkie a jednak drapieżne połączenie :*
    Pięknie Esti!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super zestaw, te spodnie+koszulka świetnie się prezentują, a i torebka przepiękna :)

    PS U mnie konkurs, jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam :)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko ze sobą świetnie wygląda, choć nie cierpię różu ty w tym kolorze wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam już pod ostatnim postem, że to kwestia czasu aż się sprzedasz za ubrania. Nie myliłam się! Jesteś taka sama jak większość blogerek. Prędzej czy później zatracisz swój styl w zamian za reklamę, która aż bije po oczach w tym poście. A zapowiadało się ciekawie...

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu,

      O ile pamiętam to w ostatnim poście sama pisałaś o współpracy Blogerek z różnymi firmami, proszę przypomnę Twoją wypowiedź: "Jeżeli stanie się już sławny (a na pewno tak będzie) to pojawią się też współprace, większa liczba wejść, pytań i wtedy zobaczymy czy będziesz taka uczynna i pomocna. Mam nadzieję, że tak będzie i nas nie zawiedziesz"
      Dlatego też jeżeli ktoś chcę ze mną współpracować, to z jakich powodów miałabym odmówić? Czy muszę od razu się zmieniać? Przestać odpisywać na maile? Zmieniać swój styl? NIE MUSZĘ I NIE ZAMIERZAM ;)
      Bloga prowadzę z pasji i zamiłowania do mody a nie dla sztucznego rozgłosu i jakiś profitów, jeżeli jednak trafi się jakaś współpraca to analizuje ją i odpowiadam czy będę współpracowała czy nie.
      Nie robię niczego wbrew swojej woli i nikogo sztucznie nie zatrzymuje i nie zmuszam aby śledził mojego bloga. Na pewno też nie zamierzam zmieniać swojego stylu, ponieważ już kiedyś pisałam na ten temat - jestem zawsze sobą i nie lubię grać kogoś innego. A styl albo się ma albo się go nie ma ;) JA SWÓJ JUŻ ZNALAZŁAM, NIE SZUKAM NOWEGO I NA PEWNO GO NIE ZATRACĘ.

      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia!

      Usuń
    2. " to kwestia czasu aż się sprzedasz za ubrania " - hahaha... !! co to w ogóle za tekst?! Ty chyba Anonimowa Aniu nie wiesz z czym się wiąże prowadzenie bloga.. Na pewno jeżeli Ty prowadziłabyś bloga i ktokolwiek złożyłby Ci propozycję współpracy to na pewno byś ją wykorzystała, więc po co piszesz takie głupoty? Pewnie z zazdrości jak większość takich osób, które nie rozumieją, że można mieć pasje a propozycje ze stron firm padają - bo jeżeli blog jest dobry i interesujący to dlaczego nie? Nie rozumiem takich osób jak Ty - jeżeli coś Ci się nie podoba to nie musisz tu zaglądać.
      Jeżeli nikt Cię jeszcze nie oświecił to blogerka sama wybiera ubrania jakie chcę pokazywać i używać do swoich stylizacji, więc nikt jej nic nie narzuca i nie musi od razu tracić swojego stylu. Fakt może i są blogerki, które go zatraciły, ale tak jak Estelle napisała, albo się ma styl, albo się go nie ma..
      Estelle nie przejmuj się takimi głupimi tekstami bo to nie ma sensu. Masz super bloga i będą Ci pisać takie komentarze - ale pamiętaj, że to po prostu ZAZDROŚĆ! Każdy znajdzie coś, aby się czepić.. nie współpracujesz - źle, będziesz współpracowała - też źle.. takim nigdy nie dogodzisz.
      Rób dalej to co robisz bo świetnie Ci to wychodzi - rewelacyjny blog i gratuluje pierwszej współpracy - należało Ci się to !

      Pozdrawiam Cię serdecznie!
      Karolina B

      Usuń
  5. I love your necklace!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham Twoje stylizacje :) Zawsze mnie zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny zestaw:) świetne masz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestawik:) a buty genialne;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;o♥ super wszystko dobrałaś :* butki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow,ten róż jest boski. Nie chamski i nie za jasny-idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous look, love your bag
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. that's really nice! ♥♥

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie buty w górach? not for me...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziłam w nich po górach ;) To tylko stylizacja, a buciki racja w góry nie pasują

      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  14. genialne połączenie słodkości z drapieżnymi pazurkami :) tylko ja się dziwię jak Ty mogłaś chodzić po górach w takich butach *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. urocza :*
    świetne buty, naszyjnik i torba!

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor spodni nie dla mnie, ale poza tym świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna stylizacja, ja postawiłabym na inny kolor spodni, ale na Tobie te wyglądają świetnie:)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor i fason spodni rewelacja! Ach i te Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przekonują mnie te przetarcia na spodniach, ale całość robi wrażenie... ;)
    Ps. Dopiero teraz zauważyłam zmiany a blogu - zdecydowanie na "plus" jeśli chodzi o nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi sie torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże,zakochałam się *.*

    A ja zapraszam na mojego nowego bloga: nutellaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny naszyjnik i torebka ! ;)
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  23. buty masz świetnie i ten naszyjnik taki modny nawet astecki akcent pozdrawiam może wpadniesz do mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw.. a spodnie i torebka aj.. no prostu świetnie .. pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne połączenie, ale sama nie odważyłabym się tak tego połączyć. Zazdroszczę wyjazdu :) Baardzo podoba mi się bluzka.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw! :)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. genialny secik! torebka jest przecudna <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna i kolorowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. róż nie myślałam ze będzie świetną oprawą dla leoparda albo na odwrót :) bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością chciałam poinformować że nominowałam Ciebie na najwszechstronniejszego blogera, post o tym już wieczorem zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny zestaw :) urzekła mnie torebka ;pp
    a koszula mojego brata :D jedynie kołnierzyk wzięłam od jakiejś mojej starej sukienki xd
    pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystko jak zawsze perfekcyjnie dobralas :)! w sweterku sie zakochałam !!! *_* :)

    OdpowiedzUsuń
  33. naszyjnik i twoje włosy mnie powalają !!!!!! <3

    http://kamikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaaa genialne spodnie! Wspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw, jednak moje serce zdobyła torebka <3 :))

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie się one też bardzo podobają :) masz cudowne, cudowne spodnie, których Ci mega zazdroszczę. podoba mi się też pantera - lubię takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja lubię takie kolorowe spodnie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. nie przepadam za różowym ale te spodnie bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny zestaw, a bluzka wprost genialna! ;) no i nie moge ukryć swojego zachwytu nad Twoimi włosami, są piekne ;)od dziś Cię obserwuję !

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka piekna torebusia!!! a ty sliczna góralka :DDDD w panterce też może być :***

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny naszyjnik! Uwielbiam tego typu biżuterię. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. torebka skradła moje serce;)
    świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  43. buty sliczne a ostatnie czarno biale zdj najlepsze *_____________*

    OdpowiedzUsuń
  44. jej! ale pięknie wyglądasz ! boskie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny blog!Super zestawy, będę Cię oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie zestawiłaś panterkę z różem, uwielbiam takie łączenia!

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystko mi się podoba, ale różowa torebka by wystarczyła jak dla mnie :) spodnie w innym, bardziej stonowanym kolorze bym wybrała :) plus za odwage!

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny sweterek i bardzo dziewczęca stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. różowo, ale stylowo. nic nie jest przesadzone, mimo, że dominuje tak soczysty kolor. bardzo na tak :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  50. Amazing blog :) I follow You now and I hope that you like my blog too! Have a great day ❤

    xx San
    owlspassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ale masz świetny styl :) buty robią wrażenie, a Twoja uroda i włosy... piękne!

    OdpowiedzUsuń
  52. ale cudownie! dotychczas połączenie róż, biel i panterka kojarzyło mi się z kiczem, ale to zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No świetny look! :)
    Pozdrawiam i obserwuje;]

    http://ania1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. stylizacja jest fantastyczna ale chyba nie bardzo się nadaje na górskie szlaki? :P

    OdpowiedzUsuń
  55. nietypowe, a jakże trafne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wydawało y się, ze to na plastikową lalę, ale to jest genialne!

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarzyk ;)
      Nie uznaję obserwacji za obserwację, więc jeżeli podoba Ci się mój blog to możesz go śledzić, jeżeli mnie urzeknie coś w czyimś blogu to wtedy będę go śledziła ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  57. Nietypowo ale podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnie zdjęcie jest boooskie! :) stylizacja bardzo mi się podoba :) lubię Twój styl :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ciekawy zestaw :)
    rózowe spodnie i sweter są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Przeczytałam przed chwilą wszystkie posty ciurkiem :p i od razu dodałam sobie Twój blog do obserwowanych! Świetne stylizacje, piękne połączenia kolorów, ładne fotki to to, co tygryski lubią najbardziej :D Można wiedzieć gdzie robiłaś zdjęcia do poprzedniego posta? Widzę to otoczenie już na którymś z kolei "lubelskim" blogu i za cholerę nie kojarzę gdzie to jest ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarzyk ;)
      Oczywiście, że mogłabyś wiedzieć ;) ten budynek jest na Bronowicach - niedaleko pentli autobusów , na samym końcu, nie sposób go nie zauważyć, adresu dokładnie nie znam ale na pewno go znajdziesz ;)
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  61. Bardzo fajny sweterek! Ogólnie nie przepadam za panterką, ale on jest bardzo delikatny i nie daje po oczach. Lubię to i dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest oryginalnie :) Ciekawe spodnie i te przetarcia- na takich różowych jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ciężko jest połączyć róż z panterką, ale Tobie się udało.
    świetnie

    OdpowiedzUsuń
  64. Każdy Twój set jest wyjątkowy i bardzo mi się podoba! Uwielbiam takie połączenia sweet plus pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow I love the shoes! :)

    http://toprosmary.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń