wtorek, 25 września 2012

Sweterek za 3 zł !

Witajcie Kochani!

Po kilku stresujących i bardzo męczących dniach na pełnych obrotach, w końcu z na wpół przymkniętymi oczami udało mi się zebrać aby stworzyć dla Was nowego posta. Jak wiecie pisałam już kilka razy, że ciucholandy to skarbnica pomysłów. I tak było także tym razem - główną atrakcją jest sweterek oversize za całe 3  zł! ;) TAK TAK KOCHANI - 3 ZŁ!!  Uwielbiam takie okazje - a warto było, ponieważ sweterek jest cieplutki, czyli idealny na jesienne chłodne dni. Oprócz niego upolowałam jeszcze kilka innych sweterków m.in. River Island oraz Atmosphere - niebawem będą miały swój debiut ;) 
Wybaczcie mi Kochani brak dalszej weny.. ale jestem taka zmęczona, że marzę tylko o tym, aby pójść spać. Pozdrawiam !! ;)












Sweterek - SH
Koszula - Pull&Bear
Leginsy - Vila
Torebka - River Island
Buty - DeeZee
Naszyjnik - Cubus

80 komentarzy:

  1. Ładny sweterek widać że ciepły, koszula też super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool leggings, love how you styled this look :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ideealny ! <3 świetny łup, a w dodatku świetnie go dobrałaś do koszuli i naszyjnika <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw!:)
    naszyjnik <3
    no i cudowny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym zarobienie i brakiem czasu odkąd nastał wrzesień jakoś każdy ledwo przedzie wiec dokładnie cie rozumiem :)) piękny seterek ja własnie szukam podobnego muszę tez sie wybrac do SH moze w tej cholernej Wawie nie skasują mnie za niego nie wiem ile :)) legginsy sa także suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wierzę! Taki sweterek za 3zł!!! Bardzo ładnie wyglądasz.
    Miłego dnia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, sweterek idealnie komponuje sie z resztą! Pozrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog
    świetny sweterek
    zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga
    już niebawem konkursik dla obserwatorów mojego bloga
    onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma nic lepszego nic znaleźć jakieś cudeńko za grosze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zestawienie, IDEALNY naszyjnik i sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek jest genialny! i to jeszcze za 3 zł! uwielbiam takie cudeńka i to w takich cenach!

    OdpowiedzUsuń
  12. całość prezentuje się świetnie !! :) rewelacyjny naszyjnik !! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy z sh są świetne i jaka radość jak coś fajnego sie znajdzie :) Bardzo ładnie wygląda sweterek założony na koszulę i ten naszyjnik też cudowny :) Podoba mi się to zestawienie bardzo :)
    A teraz minusy:
    Dodałabym tu inne spodnie, te oczywiście nie są złe i całość jako tako wygląda ale góra jest elegancka więc inny dół byłby ciekawszy :)
    Troszkę przeraża mnie że na bodajże 6 zdjęciu (tam gdzie są dwa koło siebie) krok tak Ci się opuścił że wygląda jakbyś coś tam miała napchane :D wiem że to dziwnie brzmi ale ciężko to opisać, w każdym bądź razie wygląda to fatalnie, tylko się nie obraź :)
    I kiedyś czytałam jakieś komentarze o tapecie na buzi, ale wydaje mi się że na żadnym wcześniejszym poście nie miałaś tak wypudrowanej buźki jak na tych zdjęciach, i nie wygląda to dobrze niestety. za to ładne masz włoski :) :)
    pozdrowionka
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały łup! a zestaw mega <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie, sweterek idealny, ale błagam, proszę (!!!) zminimalizuj ilość podkładu i pudru na twarzy. Jesteś ładna naturalnie, a taka "tapeta" odejmuje Ci wdzięku i naturalności dziewczęcej.

    Pozdrawiam ;);)

    OdpowiedzUsuń
  16. nono, to się nazywa dopiero udany zakup!

    OdpowiedzUsuń
  17. udało ci się z tym sweterkiem:) świetnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw bardzo fajny, ale założyłabym chyba inne legginsy. ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw! super wyglądasz... No miło jest czasem jak cos tak taniego wyhaczy sie w sh.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny sweterek, uwielbiam sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje wlosy sprawiaja ze jeten zielona z zazdrosci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bardzo ładne oczy i usta, te drugie mają super kształt, ale nos masz jakiś dziwny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja ! :) Śliczny sweterek i torba.Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ! ;) Torebka jest bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz ;)

    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  26. Muy buenas, acabo de ver tu blog y me ha gustado mucho tu entrada
    y también el blog en si, así que te sigo para ir pasandome de vez en cuando.

    Un abrazo ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. idealny!!!!!!!!!!!! przeslicznie wygladasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny ! :) sh to naprawdę kolekcja skarbów :) u mnie nowości z sh :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach szkoda, że u mnie w pracy laski nie ubierają się tak jak ty. Byłoby ciekawiej.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz prześliczne stylizacje:),dziekuje kochana za mily komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  31. super naszyjnik zapraszam do mnie :) www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek cudny :) Myślę nad ty,aby kiedyś mieć własny sh :)
    Zapraszam do mnie do wzięcia udziału w konkursie w którym wygrać można zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie sweterek Cudny :):)
    muszę się kiedyś wybrać na łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny sweterek!
    Całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super zestawienie!

    podoba mi się ten kołnierzyk + naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. No jak za 3 zł to ja gratuluję z całego serca.
    Nie ma to jak bardzo udany zakup - nie dość że sweter ładny to jeszcze tani jak barszcz.

    Podoba mi się jego połączenie z koszulą i naszyjnikiem :)
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  37. jednak chyba warto odwiedzać sh:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle u Ciebie jest perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawie wyszło wkomponowanie naszyjnika w kołnierzyk. Super sweterek kupiony za bezcen :)

    Buziaki!

    Caayenne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh, I just love your outfits! You have such great style :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna stylizacja, a sweterek to była rewelacyjna okazja zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. stylizacja świetna.. a ten sweterek robi wrażenie..

    uwielbiam ostatnie zdjęcie.. łał :)

    OdpowiedzUsuń
  43. sweter za 3zł? ; oooo

    Genialnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful! :)

    http://www.fashion-bite.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny look a blog jeszcze fajniejszy z przyjemnością obserwuję koleżankę z tego samego miasta ;)
    zapraszam do siebie w w olnej chwili ;)
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna sprawa takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  47. swietnie Kochana!!! wszystko mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  48. just followed you! love your style dear. check out my blog dear and maybe follow me if you like. :)

    http://basicsandgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. sweter, koszula i naszyjnik genialne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  50. Z innej beczki, jeździsz nad Firlej? Oczywiście w wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jeżdżę tam, ponieważ nie lubię tego jeziora. Ostatni raz byłam tam może z 7 lat temu, albo i dawniej ;) a czemu pytasz?

      Usuń
    2. Z ciekawości, masz tam blisko :) Chyba :)

      Usuń
  51. 3 zł ?! o.O are you fucki*g kidding me ?! haha ^.^
    pięknie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. super torebka i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  53. piękny sweter i to za tak niską cenę ! wspaniale go połączyłaś <3 całość wygląda wspaniale :))

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo wygodne szeroki obcas jest bardzo stabilny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. genialny zestaw, taki stylowy;) piękny sweterek i do tego w takiej cenie

    OdpowiedzUsuń
  56. Identyczne buty widziałam w deichmanie :)
    świetna stylizacja
    Zapraszam na mojego nowego bloga ♥
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  57. You have really beautiful hair color! I also like your outfit. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Love your style ! beautiful you! COuld you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  59. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz fantastycznie! Sweterek pięknie współgra z legginsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny łup! znakomicie komponuje się z koszulą i naszyjnikiem

    Ściskam! Lona

    OdpowiedzUsuń
  62. oo widziałam wiele Twoich stylizacji na stylizacje.pl i teraz przypadkowo znalazłam Cie tutaj :) dodaję do obserwowanych, chętnie będę Cie odwiedzała :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. jejku, ale świetny sweter! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny sweterek i to za 3zł no tylko pogratulować takich łowów w sh ;)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Very cool shoes and leggings! I adore your makeup!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. sweterek śliczny i jak zawsze bardzo fajna całosc:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. www.girlwhostolethestar.blogspot.com28 września 2012 15:08

    Nie ma to jak lump - zawsze jak znajdzie się coś fajnego to jakby za darmo:)

    OdpowiedzUsuń
  68. sweterek fantastyczny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dlatego też sama uwielbiam lumpeksy! Piękny sweterek :) A naszyjnik szczególnie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń