środa, 19 września 2012

T-shirt Jack Daniels & Loafers !

Hej Kochani!

Tak wiem, wiem T-shirt z logo Jack Daniels jest już mocno przereklamowany, ale ja dopiero niedawno upolowałam mój wymarzony - w miejscu, którego bym się nie spodziewała, mianowicie w Zakopanem na Krupówkach !
T-shirt ten postanowiłam połączyć z jeansową kurteczką, która miała niedawno swój debiut na blogu.
Bardzo znane stały się od pewnego czasu "rockowe lordsy" z ćwiekami. Miałam już w swojej szafie jedną parę różowych, ale tym razem postanowiłam zaszaleć - długo przyglądałam się panterkowym lordsom z ogromnym zaciekawieniem, aż w końcu znalazłam moją wymarzoną parę, którą Wam dzisiaj prezentuje.
 Ostatnio w mojej szafie znalazłam spodnie, które kupiłam kiedyś w przypływie emocji i nigdy na siebie nie włożyłam, jednak dzisiaj przyszedł na nie czas, nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale dodałam je do tej stylizacji.. sami oceńcie.

 Pozdrawiam cieplutko ! ;)

















T-shirt Jack Daniels- No Name
Kurtka ze skórzanymi rękawami - Stradivarius
Spodnie - Mexx
Torebka - River Island
Lordsy - DeeZee

117 komentarzy:

  1. koszulkę Jacka też mam, za 9zł kupilam w sh! ;-)
    ale ta też jest boska. kocham kurtkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAK TO MOŻLIWE??!?! GDZIE SĄ TAKIE SH?!??!? :O

      Usuń
    2. W Lublinie takie są! ;) aczkolwiek ja niestety nie trafiłam na swoją koszulkę w SH, ale jest wiele innych "skarbów".

      Pozdrawiam cieplutko ! ;)

      Usuń
  2. mało kto potrafi wykorzystać tę koszulkę, tworząc ciekawy, niebanalny zestaw. Tobie się udało, podziwiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie nosisz tę koszulkę!
    właśnie też wiem, że już wszyscy ją mają, ale ja dopiero teraz dojrzewam, żeby ją sobie sprawić... a co tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę mieć taką kurtkę! i bluzkę! a najlepiej wszystko! :)
    jesteś niesamowita;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no super sa te spodnie - lubię takie luźniejsze w biodrach :)a te lordsy i JD - miszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Your shoes are amazing, love the outfit!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam oglądać twoje zdjęcia bo wyglądasz niepowtarzalnie i aż chce się na nie patrzeć
    podpatruje dzisiejszy zestaw i jak będzie pogoda to napewno będziesz doa mnie inspiracją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Dziękuje !

      Pozdrawiam Cię cieplutko ! ;)

      Usuń
  8. Polecasz buty z DeeZee? Nigdy tam nie kupowałam ale jest sporo par które mi sie podobają? Czy butki są porządne, trwałe? Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc POLECAM - Mam z DeeZee 10 par bucików i wszystkie są bardzo trwałe i wygodne, począwszy od bucików a'la Lita - skończywszy na lordsach, które pokazuje w tym poście. Poza tym lubię kupować tam buty bo mają bardzo duży wybór. Nie przetestowałam jeszcze Ukala by Emu, które także tam zamówiłam, ale opinie na ich temat będę mogła wydać dopiero w zimie. Z pozostałych tak jak pisałam, jestem bardzo zadowolona.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  9. super spodnie ...kurteczka rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście z lordsami kochana poszłaś na całość! Kiedyś jakoś tak dziwnie patrzyłam na buty w całości pokryte takimi ćwiekami, ale muszę przyznać , że bardzo ciekawie to wygląda szczególnie w panterkowym wydaniu ;)
    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your jeans, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz niesamowicie, cudowne buty i torebka, całość przegenialna <3 masz prześliczne włosy!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. "przereklamowany" nie przesadzaj ! ;) Myślę, że trzeba go dobrze ubrać tak jak Ty i wszystko gra ! ;)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję CI i również Miłego Dzionka :))U mnie pogoda paskudna, no ale trzeba znależc pozytywy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak - grunt to pozytywne myślenie w taką pogodę ;)

      Usuń
  15. Według mnie, jak zawsze, świetnie! Wszystko idealnie połączone, stanowi genialna całość!
    Pozdr.
    shoppanna
    P.S. Prześliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie wyglądasz:)świetna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz,całość jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtką zachwycałam się już wcześniej, a teraz pozachwycam się nią jeszcze raz w połączeniu z t-shirtem, gdyż jak dla mnie REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  19. set idealny na codzien ;) ale rzesy sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podoba twój styl :)
    ps.dziękuje za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka w połączeniu z t-shirtem - REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Twój promienny blond :) świetna stylizacja, a moje leginsy są z lidla ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi bardzo podobają się lordsy, bajeczne ♥
    Zapraszam na mojego bloga : http://kudziurella123.blogspot.com/
    +dodawanie do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  24. no z lidla, kupiłam parę miesięcy temu za dychę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh gosh, I wanna your loafers!!! They are just stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z początku nie podobał mi się ten trend skórzane rękawy w parce albo właśnie w kurtce dżinsowej, a teraz jestem nim zauroczona, Twoja kurteczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne połączenie, niby proste, ale jakiś urok ma :)

    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi dear!
    Love so much you're blog, is amazing!
    Follow u, my name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :) :)

    A lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. E tam przereklamowany. Mam taki sam i bardzo mi się podoba :) Ważne, że wyglądasz super! Bardzo lubię taki styl, idealny na co dzień. W ogóle lubię takie blogi, na których są stylizacje nadające się do noszenia na co dzień, takie bez zadęcia. Dlatego dodaję do obserwowanych. i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. oo ale śliczny zestaw *-*
    :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cały zestaw mi się podoba, a szczególnie kurtka - trochę inna, ale ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wonderful post dear :)

    Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie chce byś odebrała ten komentarz jako chęć ,,dowalenia" Tobie bo jakiś anonim nie ma co zrobić ze swoim życiem. Wierz mi chce tylko uświadomić Cię na pewne kwestie, które mam wrażenie gdzieś umykają ci w ferworze ciuchów i blogowania. Otóż, niektóre z Twoich ubrań są ładne i odpowiednio zestawione mogą tworzyć przecudowne stylizacje. Nie jestem ekspertem, ale w mojej ocenie niestety żadko ci się to udaje, stylizacje wyglądają na niedopracowane i nie ma w nich żadnego ładnego dodatku (torebka o trochę lepszej niż przeciętnym wyglądzie czy też choćby jakaś biżuteria). To jednak nie zwróciłoby mojej uwagi i nie kazało się tutaj tak rozpisywać. Problem tkwi w samej Tobie. Przepraszam, że tak dosadnie i niemiło, ale niekiedy tak trzeba. Nie sądzę, by ten kolor skóry wynikał ze ,,spraw genetycznych", tak więc wołając o rozsądek, proszę, zrezygnuj z solarium. Ja patrząc na ciebie niestety odniosłam wrażenie jak to się brzydko mówi ,,typowej polskiej blondynki" Jak by było mało masz bardzo rozjaśniane włosy więc tym bardziej widać twoją opaleniznę. A tak od nośnie włosów, owszem są piękne, ale tak samo jak ja masz wysokie czoło. Zastanów się czy nie lepiej zrobić przy takim układzie twarzy grzywkę i przestać nakładać taką tonę makijażu (widać to nawet na zdjęćiach, a to nie wróży dobrze). To nie ciuchy nas definiują, ale przedewszystkim takie żeczy jak opalenizna, majkijaż, obcięcie włosów czy dobrze dobrany kolor. Pamiętaj o tym przy następnych zdylizacjach, bo nawet najlepsze ciuchy mogą się ,,nie sprzedać" przy tak kardynalnych błędach. To by było na tyle. Możesz nie zgadzać się z moim zdaniem, masz do tego pełne prawo. Ja jednak i tak postanowiłam napisać, a nóż uratuje jedną duszyczkę przed rakiem skóry i wyzywaniem od ,,solarki".
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm Lucynko.. nie odbieram tego komentarza, jako chęć "dowalenia mi", ja cenie sobie każdą opinię na mój temat i zdaje sobie sprawę, że nie każda musi być pozytywna.
      Każdy ma swój gust i prawo do wyrażenia swojego zdania na dany temat.

      Co do torebek, to nie uważam, żeby moje były złe, ale każdy wedle swojego upodobania być może dobrałby do każdej z moich stylizacji inną, bo wszyscy się od siebie różnimy i takie prawo posiadamy. Jeżeli natomiast chodzi o kwestie biżuterii, to nie lubię jej za dużo, aczkolwiek masz racje, że czasem jest jej troszkę za mało i muszę nad tym faktycznie popracować.

      Kolor skóry nie jest genetyczny, naturalnie jestem blada, ale w lecie lubię być opalona i nie uważam żeby było w tym coś złego. Na solarium chodzę rzadko - troszkę słońca zostało mi jeszcze z lata a poza tym używam kremów brązujących, które nadają taki odcień skórze..

      Włosy nie są rozjaśnione - nigdy w życiu nie rozjaśniałam włosów, są praktycznie naturalne tylko czasami nakładam na nie troszkę farby Colour Touch z firmy Wella , która jest bardzo bezpieczna i tylko poprawia koloryt. Poza tym nakładam ją tylko przy samej skórze więc nie ingeruje w kolor włosów.

      "Tona makijażu" - to stwierdzenie za każdym razem delikatnie mówiąc mnie dobija. Proszę przypatrzcie się lepiej zdjęciom, bo ja prawie w ogóle się nie maluje. Nakładam tylko troszkę podkładu i różu dla podkreślenia policzków. Oczu nie maluje w ogóle, więc nie wiem skąd to dziwne i niezrozumiałe dla mnie określenie.


      A tak dodatkowo odbiegając od tematu to RZECZY I RZADKO pisze się przez "rz" a nie "ż" ;]


      Pozdrawiam i życzę miłej nocki! ;)

      Usuń
    2. He he a ja nie dziwie się że nie malujesz już oczu bo mając takie sztuczne firany żaden kosmetyk by już tam sie nie "zmieścił" :)

      Usuń
  34. buty bardzo mi sie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  35. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacja, koszulka jest świetna. Też chcę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię te koszulki :) i świetne buty i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna kurta i stylizacja jak najbardziej na plus ;]
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, a w lordsach się zakochałam <3
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny outfit!
    Z wielką przyjemnością dodaję do obserwowanych! ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny look ! uwielbiam takie rockowe zestawy a Tobie wychodzą one genialnie !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  42. okropnie mi się podoba ten zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Great outfit!, i love your slippers, are amazing!!,
    I'm following you now :)
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  44. marze o takiej koszulce! a buty boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny blog ! :) przyjemnie się czyta :)
    A co do koszulki... chyba i ja się na taką skuszę, jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello my dear,

    Such a great a beautiful pictures!!!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna ta koszulka, fajna :)))) świetny pomysł na supełek :)))) a torebka podbiła moje serduszko :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam taką samą koszulkę i ją uwielbiam <3 świetnie ją połączyłaś!
    Dzięki za komentarz, obserwuję :*:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładna stylizcja, podoba mi się mimo że nie przepadam za połaczeniem jeansu z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. koszulka b fajna :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  51. Perfect combination dear! I love those loafers!

    XO, Imke

    OdpowiedzUsuń
  52. ZDECYDOWANIE TAK..jeans w takim wydaniu to zdecydowanie moja bajka :)
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty <33 Koszulka <33 Niedawno byłam w Zakopcu, gdybym przyuważyła tą koszulkę sama bym ją kupiła :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne rockowe połączenie! :) buty idealnie dopełniają całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo Ci dziękuję za tą stylizację!!Uleczyłaś mnie nią.Widziałam tą koszulkę tyle razy w takim samym lub podobnym wydaniu że aż wychodziła mi bokami.Pokazałaś że można ją założyć i być oryginalnym. Buźka za to. :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - bardzo miło, że masz taką opinię na temat mojej stylizacji ;)

      Pozdrawiam Cię cieplutko ;*

      Usuń
  56. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. hej, na innym blogu znalazłam Twój komentarz na temat wypadania włosów.
    Więc kopiuję tutaj moje wypociny ;)
    Jeżeli chodzi o tabletki to wypróbowałam masę takich specyfików..skrzypowity i nei skrzypowity...nic nie działało!
    Aż znalazłam dość drogie tabletki vitapil...zdażają się po 45 zł za 60 tabl, czasem promocj aw superpharm za 35....
    ale mogę pochwalic się, że znalazłam aptekę, gdzie są za 20!!!! :)
    ta dam!
    http://www.aptekagemini.pl/search?st_search[search]=vitapil&st_search[and_search]=&st_search[detail]=&commit=Szukaj
    można zamówić przesyłkę, ale jest też darmowy odbiór zamówienia internetowego w ich sklepach..może u Ciebie też jest ich apteka
    I ten "lek" polecam jak najbardziej....działa już po ok 2-3 tygodniach codzinnego brani apo 1 tabl.... ja pózniej biorę np po pół tabl....a potem, gdy nie znajduję już włosów na sczotce, to całkowiecie odstawiam....aż do czasu, gdy znowu zaczną wypadać:/
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pomoc! Jeżeli piszesz, że te tabletki są dobre to na pewno je wypróbuje, ponieważ miałam już wiele specyfików i nic to nie dało - nadal w szczotce mam setki włosów dziennie ;/

      Pozdrawiam Cię cieplutko! ;)

      Usuń
  58. Aaaaaaaaaaa i masz niesamowite rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny t-shirt, kurtka i buty:)!

    OdpowiedzUsuń
  60. hej. chciałam poinformować, że od jakiegoś czasu kontynuuję bloga, zmiana planów i co sobotę nowy rozdział - zapraszam :D i proszę o wyrażenie swojej opinii :D
    closedindreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Great photos. Love your style.
    Would u like to follow each other. Just let me know, and I'll follow u back.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej

    jest nie jest, wyglada super!
    zdjecia czarno bialo swietne!
    pozdrawiamy,
    dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  63. OMF...I heart your blog! I'm a new GFC follower :)

    OdpowiedzUsuń
  64. O jack Daniels! Świetny t-shirt!
    Mam z tej samej kolekcji River-Island torebkę:D
    Według mnie super look.
    pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  65. wyglądasz świetnie, podoba mi się kurtka, a co do t-shirt to jest genialny nawet jeśli jest przereklamowany :)

    OdpowiedzUsuń
  66. cudowna bluzka oraz kurtkaaaa..! :)
    _____________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo fajny set:) kurtka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Chyba kupię sobie takie buty, już dawno o nich myślałam, ale u Ciebie jakoś wyjątkowo mi się podobają!
    Super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  69. ten t-shirt jest nieśmiertelny... podobnie jak sam Jack Daniels =]

    OdpowiedzUsuń
  70. wyglądasz cudownie :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. genialnie jest wszystko połączone ;) a i podoba mi się Twoja torba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. zakochałam się w kurtce! jest wspaniała :o

    OdpowiedzUsuń
  73. świetne buty :)
    poza tym piękne masz włosy :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. O jak zadziornie! :D Fajny zestaw, totalnie w moim stylu :) Buty robią duże wrażenie :) Sama koszulka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny look ;))
    Masz kurtkę , na którą poluję już baardzo długo.
    Chyba wybiorę się do Stradivarius'a :D

    http://inwhiteshorts.blogspot.com
    Obserwuję + zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  76. Kurteczka i lordsy są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. koszulka jest świetna:) poza tym pięknie wyglądasz na tej czarno-białej fotce :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  78. Z radością informuję że nominowałam Twój blog do,,VERSATILE BLOGGER''! Post o tym u mnie na blogu. :)ZAPRASZAM DO ZABAWY I GRATULUJĘ :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Very cool, edgy look! Now following!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Prześliczne Lordsy i kurtka ♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  81. Super stylizacja ;) Najlepszy jest T-shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie miałam przekonania do lordsów, ale na Tobie leżą świetnie! Jak wszystko, zresztą...:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  83. super blog! zajrzyj do mnie! http://lookfashionably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. uwielbiam takie jeansowe połączenia! Kurteczka jest przepiękna! Podoba mi się też, że jedynie buty są modnym akcentem z charakterystycznym wzorem! ;d

    OdpowiedzUsuń
  85. Jak ja bym chciała mieć taki T-shirt! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. kurtka i t-shirt rewelacja :) bardzo podoba mi się zestaw :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń