sobota, 8 września 2012

Studs and jeans - the rock style

Witajcie ! Kochani dzisiaj bardzo krótki pościk na zakończenie dnia. Jak na pewno zauważyliście ćwieki w każdej postaci to ewidentnie i bez żadnych sprzeczności hit tej jesieni. Ćwieki są wszędzie - na kurtkach, ramoneskach, botkach, torebkach, koszulkach.. itd Mnie także zauroczyły ćwieki dlatego też w mojej szafie pojawiły się botki, ramoneska, bluzy, sweterki i bluzki z ćwiekami - na pewno ujrzycie wszystko w kolejnych jesiennych postach ;) dzisiaj przedstawiam Wam dosłownie kilka ujęć z "rockowej" stylizacji. Główną rolę gra w niej moja zdobycz - botki z nowej kolekcji Zara jesień/zima 2012/2013. Jak dla mnie są cudne! Aby wszystko do siebie pasowało dodałam kurteczkę z ćwiekami oraz rockowy t-shirt. Śpijcie słodko ! ;)



 


Kurteczka - mango
T-shirt - MYRED
Leginsy - New Yorker
Naszyjnik - Cubus
Botki - Zara
Torebka - Atmosphere

43 komentarze:

  1. Uwielbiam, uwielbiam ćwieki!!!
    Twój strój to dla mnie czysta rewelacja- wszystko mega- nic bym tutaj nie zmieniła. Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love those shoes, so cool with the studs!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cool - botki prawda fantastyczne :)w ogóle bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ! A botki są przecudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Botki są boskie! :)
    Ogólnie genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. A nogi to Ty masz cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twój styl ubierania :)
    Wyglądasz świetnie, ja również poluję na ubrania z dodatkiem ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurteczka:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna kurteczka! uwielbiam cwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. booziu, uwielbiam ćwieki, super sobie zrobiłaś diy!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna ta Twoja kurteczka jeansowa,,,też choruje na wszelkie ćwieki .... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacje "z pazurem" to jest to ;) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurteczka i fajne buciki i jak zwykle bardzo ładnie i dziewczęco:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tylko jesieni, towarzyszyły nam przecież przez cały rok, a nawet w roku ubiegłym;)
    Swietne buty

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie! nic bym nie zmieniła:) a ta pierwsza czarna bluza z ćwiekami jest po prostu piękna. Chyba sobie taką sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio upolowałam prawie identyczną w Reserved, były czarne i szare - może jeszcze będą ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  16. pięknie!:)
    ja teraz poluję na jeansową koszulę z ćwiekami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam wybrać się do Stradivariusa, Pull&Bear lub Bershki bo tam jest mnóstwo takich koszul ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  17. ah ta kurtka :) świetnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te Twoje ćwieki, ja ostatnio kupiłam baleriny z ćwiekami-zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Botki cudowne! Też jestem fanką ćwieków:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubóstwiam ćwieki w każdej ilości a zaprezentowane przez Ciebie ciuchy są świetne. Buty - oszalałam. Bardzo fajny rockowy zestaw.
    Przejrzała też Twoje wcześniejsze posty, podobają mi się. Może czasami jak dla mnie za różowo, ale poza tym esktra !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie tu :)
    fajny post .
    Zapraszam do komentowania i oglądania mojego bloga :)

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  22. ta pierwsza, czarna bluza z ćwiekami jest bombowa <3 od dłuższego czasu szukam podobnej i jak na złość, nie mogę znaleźć.
    świetnie wyglądasz w tym zestawie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne botki!:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ćwieki są tandetne...

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie rewelacja!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna stylizacja <3
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta stylizacja jest genialna! Dodaje koniecznie do obserwowanych :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Your style is very extraordinary!!! It will stand you out of the crowd!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi odpowiada ta ćwiekowa moda!


    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam cwieki buty super ogolnie blog super juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Drapieżnie ! Lubie ćwieki i z checia bede do nich powracać :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    KLaudia :)

    OdpowiedzUsuń