wtorek, 2 października 2012

Burgundowe rurki & Metaliczny sweter

Witajcie Kochani,

Na pewno zauważyliście, że bordo oraz odcienie burgundu lub jeśli ktoś woli kolor wiśniowy to najmodniejsza barwa sezonu. Zawitały na każdej części garderoby. Bardzo lubią być łączone z innymi kolorami, jednak najbardziej spektakularnie wyglądają w wersji total look. Osobiście postawiłam na dwa elementy - torebkę i rurki. Połączyłam je z, także modnym w tym sezonie trendem - metalicznym sweterkiem. Z uwagi na to, że jesień zawitała u nas pełną parą całość uzupełniłam zwiewną a'la skórzaną kurteczką oraz moimi ukochanymi czarnymi litami. Od tamtego roku nie potrafię się z nimi rozstać! ;) Jak wyszło? - Sami oceńcie.. Pozdrawiam ;)















Metaliczny sweterek - Mango
Ramoneska - Stradivarius
Spodnie - Bershka
Torebka - Atmosphere/Primark
Buty - DeeZee

97 komentarzy:

  1. całkiem, całkiem.
    faktycznie-burgundowa jesień trwa w najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy zestaw, fajne połączenie kolorków- nieprzekombinowane, a jednak mające w sobie to coś ;) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wyszło? fajnie wyszło ;) ciekawa torebka

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny set, zupelnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jak zawsze pięknie, stylowo i przede wszystkim w towarzystwie kolorów sezonu :)

    A spodnie to chyba Ci ukradnę :) Idealny kolor :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) jutro wybieram się po bordowe spodnie mam nadzieję, że coś upoluje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się spodnie i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, pierwszy raz miałam przyjemność trafić na Twojego bloga i jestem zachwycone.
    stylizacje bardzo w moim stylu ;) bardzo chętnie dodam do obserwacji :))

    masz świetną figurę i włosy. i tu mam pytanie - w jaki sposób uzyskujesz taki kolor ?

    pozdrawiam i zapraszam Cię również na mojego bloga:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)

      Używam Farby z serii Wella Colour Touch 10/6 aktywator +4 - włoski robię w salonie fryzjerskim.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  9. fantastycznie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjnie dobrana całość i co za torebka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your outfit, the colours are very autumn :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba Twój dzisiejszy zestaw! świetny muszę takie coś wykąbinowac na uczelnie
    a powiedz mi jeszcze bo zainteresował mnie Twój kolorek włosów robisz je u fryzjera??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)

      A jeżeli chodzi o włoski to tak - robię je u Mamy, która jest fryzjerką ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Dziwnie na Tobie leżą spodnie, niby w nogach obcisłe a na samej górze w okolicach suwaka jakoś się bufią, może źle dobierasz krój do figury albo rozmiar? Kolor wiśniowy podoba mi sie bardzo :) ale torebka jest brzydka.Nie ma co tak ślepo za modą podąrzać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja nie podążam ślepo za modą - kupuje to co mi się podoba. Jeżeli chodzi o torebkę to mi przypadła ona bardzo do gustu, a co do spodni to masz rację, dzieje się tak dlatego, ponieważ spodnie są na mnie za duże. Niedługo będą dostępne na sprzedaż, ponieważ schudłam i nie będę już w nich chodziła.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
    2. bezsens totalny! po co zakładasz za duże spodnie? tylko po to, żeby pokazać na blogu jaka jesteś modna, bo masz burgundowe rurki? mogłaś się nie przyznawać, że zamierzasz sprzedać...

      Usuń
    3. Zakładam bo mi się podobają.. ;]

      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Wyglądasz- jak zawsze zresztą - odjazdowo! Spodnie są świetne, a w połączeniu z butmi butami - Twoje nogi są mega dłuuuugie :)
    pozr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie sie bardzo podoba taki kolor ale jeszcze głębszy niz Twój :) miałam zamiar kupic takie spodnie ale stwierdziłam, że będę oryginalna i sobie daruję bo pełno już dziewczyn chasa po ulicach w takich samych ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się Twoja torebka, jest bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko fajnie ze sobą zestawione :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo ja mam identyczna torebke ale granatowo pomaranczowa, nie widzialam w Primarku takiej jak Ty masz a szkoda. Fajny look, spodnie sa super xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna torebka ! Fajnie dobrałaś kolory ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. The shoes and the trousers are fab!

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  21. You look super super cool !

    Hugs <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja osobiście zakochałam się w tym kolorze i wszystkich odcieniach... wyglądasz rewelacyjnie a bluzka dodaje dużo uroku :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie. Podobają mi się czerwienie, burgundy w tym sezonie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great photos! Love that outfit! :) Really nice...
    Following you now.. ;)
    Hope you'll Follow back. Thank's A lot!

    Kisses from VV!!
    www.voguelyvan.com

    OdpowiedzUsuń
  26. buty i torebka suuuper;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jesli masz ochote;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz i masz takie chudziutkie nóżki ;)
    Podoba mi się ten zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  28. Super całośc i bardzo fajna torba :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. NA początku nie byłam przekonana do tego koloru,ale świetnie komponują się w Twojej stylizacji :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. the pants are great! totally agree .... if you could I would wear the colour day and night ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona Twoim sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek i spodnie zakochałam się w nich! Zestaw jak najbardziej Mi się podoba :)
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam prawie identyczne sweterek z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  34. CIĄGLE MARZĄ MI SIĘ LITY ALE NIE MOGĘ SIĘ ZDECYDOWAĆ NA ZAKUP ;)JAK WIDZĘ TAKIE FAJNE STYLIZACJE JAK tWOJA WIOEM ,ŻE CHCE JE MIEĆ ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyszło przepięknie ;d kocham takie kolory
    wszystko dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, burgund świetnie się komponuje z szarością i czernią!

    OdpowiedzUsuń
  37. buty i torebka mega!:D




    zapraszam http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. I scrolled through your blog and fell in love with your style!
    Totally amazing <3 Following you now :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurczę ten kolor wina za mną chodzi lecz niestety ja się w nim złe czuję.:-( Za to Ty piękna jak zawszę!Całuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  40. zachwycona jestem! włosami, fryzura, całokształtem! http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/ obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. poza tym nie byłam przekonana do burgundu a teraz już jestem!

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastycznie wyglądasz ! spodnie bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing post and outfit!!! :)

    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. ojj to masz zupełnie odwrotne doświadczenia niz ja ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne połączenie, jestem zakochana w kolorze burgundowym, to zdecydowanie mój faworyt w tym sezonie :)

    http://thedopestmotherfucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystko genialnie :)


    + obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem na tak! wszystko idealnie dobrane !

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne te kolory, bardzo Ci pasują, idealna stylizacja na jesień

    OdpowiedzUsuń
  49. You have a very nice blog! i love those pants!

    http://everythingsalwayssunny.blogspot.com

    kristin
    xx

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo nie podoba mi się kolor bordowy.. Ale stylizacja prezentuje sie swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi! Thank you for the comment and visit.
    Following you now.. :)
    hope you'll Follow back. Thank you!

    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  52. wow rewelacyjna stylizacja podoba mi dobór kolorystyczny,spodnie są świetne, a Ty wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  53. jestem po uszy zakochana w tym kolorze. Te spodnie będą chyba pierwszą rzeczą które kupie gdy tylko dostane gotówkę. Cudowny kolor.

    Torebka też świetna ;)

    pozdrawiam/ n

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie mogę jakoś przekonać się do tego burgundu, ale w Twojej stylizacji,muszę przyznać, wygląda bardzo dobrze. Spodnie świetnie współgrają z torebką. Śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się kolor tych spodni, mega na jesień.
    Ale chyba najbardziej moją uwagę zwróciły te buty, są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  56. pięknie wyglądasz ! i jaaakie włosy ! :)

    www.badratt.blogspot.com
    ZAPRASZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podoba mi sie Twoj kolor wlosow :)) chcialabym taki.:) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello Friend okay???
    I really like your blog, it has very creative posts.
    While it may va about my blog, I think you'll like:

    http://couturetrend.blogspot.it/

    If you are on Facebook please visit my fanpage, is updated all the time.

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope for you!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zestawienie i jaka oryginalna torebka. Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. boskie kolory:)świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  61. i love this bag .. i follow you!

    OdpowiedzUsuń
  62. Choć czuję już nieco przesyt, bo na każdym kroku widzę te burgundy, to bardzo mi się podoba Twój set. Nic bym tu nie zmieniła :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Ajj, kusi mnie ten burgundowy kolor na każdym kroku, ojj kusi ;P

    OdpowiedzUsuń
  64. Hi doll...nice blog...and outfit look fab .. what do you think to follow each other? I'll wait for you in my blog ^^
    have a nice week end ^^
    vendy

    new outfit post
    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  65. świetne buty... (; bardzo mi się podoba Twój zestaw

    OdpowiedzUsuń
  66. Znakomita stylizacja, bardzo mi się podoba ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak worek i botki! Są one cenne! Twój blog jest bardzo elegancki, podoba mi się! Pozdrowienia z Hiszpanii!
    www.clubmujeresreales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. bosko wygladasz! urzekla mnie torebka :)
    obserwujemy? zapraszam do mnie
    www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj podoba się i to bardzo:) choć za dużo już mi tego koloru bo opanował wszystko i prawie wszystkim to u Ciebie miło popatrzeć na tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne fotki, like always:))) Pozdrowionka:)
    Mam podobne rurki:)

    OdpowiedzUsuń
  71. również pozdrawiam ;d nie mogę się napatrzyć na te spodnie są takie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. swietnie to wyglada jako caly zestaw choc najbardziej zaurozyl mnie sweter :)

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :)
    Rurki i sweterek są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Fantastyczne kolory , od razu czuc jesien :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  75. pięknie wyglądasz! sprawiłaś,że pokochałam blond:)

    OdpowiedzUsuń
  76. fantastycznie wyglądasz :) botki i spodnie rewelacja!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  77. aww super nice style and i love your burgundy bag and pants!

    i am a new follower of you, if you like my blog you can follow me back <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne spodnie! <3 Mam taką samą torebkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję, mam nadzieję, że Ty też będziesz ;);*

    OdpowiedzUsuń
  80. Kocham twój zestaw <3 ;) Wszystko pasuje idealnie i to wszystko co masz na sobie z chęcią bym do siebie przygarnęła ;] Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  81. sweterek jest rewelacyjnie!
    całość świetnie wygląda :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń