sobota, 20 października 2012

burgundy sweater with studs & loafers

Kochani,

Z całą pewnością zdążyliście już zauważyć, że tej jesieni pokochałam ćwieki oraz burgundowy kolor. Dlatego też w dzisiejszej stylizacji przedstawiam Wam połączenie burgundowego sweterka, klasycznych czarnych leginsów oraz szlachetnych kapci - czyli panterkowych lordsów (oczywiście z ćwiekami).
Lordsy zastąpiły ostatnimi czasy bardzo popularne wcześniej baleriny - jak dla mnie to bardzo słuszny wybór gdyż tak jak baleriny są wygodne ale znaczniej  bardziej wyraziste i efektowniejsze.

Przejdźmy teraz do okrzykniętego nieoficjalnie hitem jesieni koloru burgundowego. Ten odcień bardzo  długo czekał na swój powrót. Pewnie dlatego, że jest barwą dość specyficzną, nie każdemu pasuje i po prostu trzeba umieć ją nosić. W takich kolorach cera wygląda bardzo blado, dlatego też jeśli któraś z Was nie jest fanką porcelanowej cery - warto zastosować przy makijażu delikatny bronzer.
Burgund najlepiej łączyć z klasycznymi kolorami, czyli czarnym, szarym, beżowym, czerwonym.. ja jednak stawiam na połączenie go ze szmaragdową zielenią! (efekty zobaczycie niedługo na blogu)

Sweterki oversize to jeden z moich jesiennych hitów. Ten, który mam na sobie jest połączeniem trzech trendów - oversize, burgund i ćwieki. Na jesień idealny. Bardzo podoba mi się fakt iż takie sweterki wyglądają naprawdę bardzo dobrze i przede wszystkim co jest dla mnie najważniejsze są cieplutkie.

Tego rodzaju stylizacje proponuje głównie na co dzień oraz do szkoły i na uczelnie.


KOCHANI ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE NA MÓJ FANPAGE FACEBOOK - tam dzieje się zdecydowanie więcej - codziennie nowe inspiracje, wiadomości i NOWY KONKURS, w którym do wygrania sukienka MYRED!  - EstelleFashion

















Sweterek - MYRED
Bluzka - Cubus
Leginsy - River Island
Torebka - River Island
Lordsy - DeeZee
Bransoletki - Atmosphere
Naszyjnik - Cubus

82 komentarze:

  1. Jak zawsze rewelacja - mam słabość do loafersów, co również widać u mnie. Wracam do Ciebie z przyjemnością. Zdecydowanie ta stylizacja wygląda świetnie na Tobie.

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. orginalny i prosty look ;)
    takie jak lubie ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow I'm madley in love with the sweater! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudownie wyglądasz! wgl zdjęcie wyglądają jakby były zrobione w Wiedniu ;) takie wrażenie mam.
    pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. I absolutely adore this outfit, the studs on the cardigan and shoes are so cool!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten sweter :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  7. no wszytsko hity- genialnie i zapomniałas wspomniec o spodniach z skorzana wstawka - to takze hit jesieni i ty go masz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Burgund przy twarzy to nie najlepszy pomysł dla blondynki Estero. W tym zestawie coś zgrzyta, niby chciałaś połączyć wszystkie trendy (burgund, skóra, ćwieki) a wyszło faux pas niestety. Postaraj się wykonywać staranniej makijaż, ponieważ na zdjęciach wyraźnie widać jego wszelkie mankamenty. A różowe paznokcie, które zupełnie odbiegają od kolorystyki zestawu? Pomyśl o tym! Serdecznie Cię pozdrawiam, stylistka Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za dobrą radę Basiu - na pewno wezmę ją sobie do serca.
      Jeżeli chodzi o paznokcie wiem, że kolorystyka zupełnie odbiega od reszty ale miałam zrobiony manicure hybrydowy a on trzyma się aż 2 tygodnie, więcej nie popełnię tego błędu i już go nie zrobię, ponieważ to zbyt monotonne mieć na paznokciach jeden kolor tak długo.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba ten zestaw i nie do końca się zgodzę ze stylistką, bo moim zdaniem świetnie w tym połączeniu wyglądasz.
    Sweter jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) bardzo ładna stylizacja:) najbardziej podoba mi się sweterek ma piękny kolor:) oraz bluzeczka taka jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter jest świetny i jakże uroczy Plac Literwski ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. You are gorgeous ! In love with your blog and style !
    Following you now:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Achhh wyglądasz fantastycznie <3 burgund to również mój ulubiony kolor ;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny zestaw - mix chyba wszystkich jesiennych trendów! super<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny strój, a sweterek i buty cudowne *.*
    Obserwuje !! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny sweterek i jak zawsze super set :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny sweter, uwielbiam Cię w takich zestawach : )

    OdpowiedzUsuń
  18. love this sweater!
    so rock! :)
    follow u on gfc :) maybe do u follow each other?
    xoxo

    www.pursesinthekitchen.com
    Isabel Marant new post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, a sweterek jest genialny, te ćwieki :D
    http://natolatekswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! Cudowny sweter, podobają mi się w nim te ostre elementy, wraz z butami tworzy super look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sooooo gorgeous *_*


    ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNY SWETEREK :))))))))))

    zapraszam do siebie na bardzo ważną notkę dla każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, piękny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świtny sweterek i torebka <3
    obserwuję - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I like the fall colors in this look. The burgundy and the flesh looks really good together. I'm always a sucker for studs so I love your quirky cardigan and those stunning heels! :)


    Wish & Wear

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudnie wyglądasz!
    sweterek wymiata ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie jestem fanką takich butów, ale reszta jest idealna ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. swietny swetr..! ogolnie calosc wyglada bardzo ladnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  29. sweterek super :) cale zestawienie bardzo mi sie podoba :D


    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweter podoba mi się i to bardzo, a do tego jeszcze te buty :) rewelacja! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo stylowo i supermodnie ;)

    P.S. U mnie rabaty na EMU :)

    caayenne.blogspot.com

    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. no i wyglądasz jak zawsze idealnie;) świetny masz sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladasz rewelacyjnie. Sama moglabym sie tak ubrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. hi! love your outfit! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))


    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. obejrzałam kilka postów... na pewno nie jestem tu ostatni raz :) pozdrawiam !

    a sweter z tego posta jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wyglądasz:)
    Ja tez uwielbiam ćwieki,właśnie dzisiaj mają przyjść bo zamówiłam więc zaraz będę coś kombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zamawiałam na allegro ale piramidki bo tak jak mówisz kolce są mega drogie więc na razie się powstrzymałam:( Tutaj zamawiałam http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26167707

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice outfit! I like the leopard shoes!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. the burgundy knit goes well with the nude top! cute combo hun!

    love from the NANA girls xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Let me soon on my blog!
    Anthea
    www.antheafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  41. loooove burgundy and black. So classy

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowne burgundy i buty marzenie
    ❤ ❤ ❤
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny blog obserwuję;*
    liczę na wzajemność marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Co do kolory burgundowego to zgadzam się w pełni ze jest bardzo specyficzny :) Jakoś nie był on w stanie zawładnąć moim sercem w tym sezonie :) ładzie przyzdobiony sweterek ćwiekami, masz piekne rzęsy są one naturalne ?

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyglądasz :D a lordy to mistrzostwo :D!

    http://linde-lo.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko wpasowane w trendy :) Uwielbiam burgund
    Świetny blog, obserwuję

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczny sweterek, dziś szukałam czegoś podobnego, ale w rezultacie nic nie kupiłam, bo trudno mi dogodzić;) Może się wybiorę do Lublina na zakupy i tam coś znajdę;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. najchetniej porwałabym Ci ten bordowy sweter może mi tez by dodał tyle uroku co tobie :***

    OdpowiedzUsuń
  49. pozujesz tak dziwnie, że aż stylizacje tracą urok...te miny wymuszone i stanie na palcach? odpowiedz mi czemu tak sztucznie pozujesz?

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne połączenia! W burgundzie Ci do twarzy- sweterek rewelacja!
    Uwielbiam takie stylizacje na codzien ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie wyglądasz:) bardzo podoba mi się Twój miks:)

    OdpowiedzUsuń
  52. zmieniłabym torbe ale sweterek z cwiekami + buty bardzo na plus ... w tych lordsach jestem zkaochana nieststy nie bylo mojego rozmiaru ;(

    OdpowiedzUsuń
  53. sweterek fantastyczny!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wow...jak dla mnie to wygladasz bardzo...romantycznie:D Pozdrowienia

    www.fashionityandbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny sweter i lordsy!!<3
    zdjęcia robiłaś może na p.litewskim??:)

    OdpowiedzUsuń