poniedziałek, 8 października 2012

crazy pink !

Witajcie Kochani ;)

Ostatnio troszkę Was zaniedbałam, ale musicie mi to wybaczyć gdyż kompletnie rozłożyła mnie choroba. Dzisiaj jest już lepiej, dlatego chwilkę przed pracą wykorzystuje na podzielenie się z Wami nowym postem. Od tego tygodnia obiecuję poprawę ;) Czeka na Was mnóstwo nowości!

Wiem, że za oknami już jesień i neonowe kolorki powinny pójść w odstawkę ale nie mogłam się oprzeć w tak słoneczną pogodę różowym leginsom. Zresztą neony nie pożegnały się z nami w 100% do końca - możemy je zobaczyć w wielu jesiennych kolekcjach na m.in sweterkach. Do różowych leginsów dołączyłam nową "ciuchlandową" zdobycz. Wiele razy pisałam Wam, że second hand-y są skarbnicą, ale tym razem zaskoczyły mnie jeszcze bardziej! Miłego dnia ;)






Sweterek - SH (Atmosphere)
Leginsy - H&M
Kopertówka - H&M
Buty - DeeZee
Naszyjnik - Cubus
Zegarek - Cristian Ley
Kolczyki - River Island

72 komentarze:

  1. Sweterek mnie zachwycił ...całośc bardzo fajna :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz prześlicznie :):)
    sweterek booski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a Ty mnie zaskoczyłaś -fajnie takie kolory w poniedziałek rano :) pięknie - sweterek jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny sweterek i boskie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wierzę! Na prawdę z ciucha ten sweter? No to mów mi szybko, z którego :-) (śliczna kopertówka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ;)

      Na Choinach obok Biedronki naprzeciwko Wyższej Szkoły Nauk Społeczno-Przyrodniczych (tak się chyba nazywa)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. sweterek i legginsy świetne ;) bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brakło mi słów, żeby się wyrazić na temat tego stroju, po prostu rozwalił mnie (pozytywnie) na łopatki! :o fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja!!!! wszystko idealnie do siebie pasuje!!! Sweterek jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie :) Całość bombowa. Wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie Ci w tym kolorze :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszym momencie myślałam, że są to spodnie! Sweterek jest cudny, całość jest rewelacyjna ;)
    Powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie same spodnie były też dostępne w H&M, ale ja jednak wybrałam leginsy ;)

      Usuń
  13. Piekna stylizacja. Świetny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek jest prześliczny ;) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. wow :)
    amazing outfit and style :)
    love it all :)
    I follow your blog now, visit my blog :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny neeon, jesienią taki by się przydał by walczyć z szarością : )

    OdpowiedzUsuń
  18. w którym lubelskim sh takie cuda ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący look. Choć wiem, że sama nie ubrałabym sie tak. Brawa za odwagę.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego najnowszego outfitu na www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku jesteś taka piękna! taka uroda, jak z bajki :)
    ślicznie do Ciebie pasują te kolory!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Love thi look! The colors are amazing! Those leggings are super cute! :)

    Wish & Wear

    OdpowiedzUsuń

  22. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! Wyglądasz wręcz fantastycznie! :D
    Cudownie Ci w tych kolorkach!


    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek jest rewelacyjny! cała stylizacja jak najbardziej na tak różowe legginsy dość oryginalne choć sama bym nie założyła;) pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie też choroba dopada-,-
    świetnie ci w różu :) a kolia boska♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  26. i love your nail polish and clutch!

    http://everythingsalwayssunny.blogspot.com

    kristin
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze sama bym nie odważyła się na takie zestawienie, ale muszę przyznać, że to wygląda genialnie. Chyba i ja poeksperymentuje z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hi! im fran a spanish male fashion blogger. maybe you like my style and want to follow me...

    NEW LOOK: AUTUMN COLORS
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/autumn-colors.html

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz bardzo interesująco. wydaje mi się, że taka kolorystyka ubrań świetnie pasuje do Twojego typu urody ;)
    podoba mi się też biżuteria, nie jest przypadkiem z http://arteobijou.com/ ? piękne rzeczy tam można znaleźć, na dodatek każdy może skorzystać z kodu uprawniającego do 10% rabatu: 59201PWT ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie to wygląda :) podziwiam za odwagę, napewno wszyscy się na Ciebie patrzą:)

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG

    Czy Ty zawsze musisz wyglądać tak idealnie :)

    A sweterek jest cudowny :)

    Chętnie bym Ci go ukradła :)

    Szkoda, że we Wrocławiu nie ma takich SH z takim ciuszkami ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wierzę! znalazłas takie cudo w sh???? dlaczego ja nigdy niczego nie mogę znaleźć :(((

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej w tym zestawie podoba mi się sweter, jak widać masz świetne plecy do ich eksponowania. Nie każdy może sobie na to pozwolić :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję również :))
    będę wpadać tutaj częściej, albo lepiej! Obserwuję :) Warto !:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. urzekający sweterek, a calosc ... wow super!! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście crazy ten róż, ale jak najbardziej sprawdził się w tej stylizacji. Ogromny plus !
    Pozdrawiamy serdecznie
    Best Dressed Poland

    http://bestdressedpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. loving the knit!

    xo


    blog: www.aroundlucia.com
    shop: www.shoplumo.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jednym słowem: doskonały... Kolor jest wspaniały i z powrotem Jersey, marzenie!
    www.clubmujeresreales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. swietnie wygladasz ;)
    uwielbiam ten look ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie widziałam wcześniej litów w panterkę ;d wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  41. boski ten sweterek!
    OBSERWUJE... i bedzie mi milo, jak rowniez zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  42. oddawaj ssweterek!:) jest cudny jak i cala stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  43. fantastic look ^^
    I love your pinkish leggings ^^
    kiss and have a nice day

    vendy
    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia masz i ta uroda<3
    obserwuje i zapraszam do siebie:)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Love this post and whole set
    http://jdfashionfreak.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie lubię różu, zwłaszcza w nadmiarze, ale u Ciebie mi się cholernie wszystko podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. i love the pink and this bag is wonderful!!

    OdpowiedzUsuń
  48. great post!!! i follow you
    i hope you follow me back because i love your blog and style ;)
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wcale Ci nie widać ust,zlewają sie z twarzą

    OdpowiedzUsuń
  50. wow! fantastycznie wyglądasz :) legginsy mają cudowny kolor! a sweter jest piękny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sweterek rewelacja, znalazłam wczoraj identyczny na allegro!

    OdpowiedzUsuń