czwartek, 11 października 2012

dream day !

Witajcie Kochani,

Dzisiaj mam dla Was wyjątkowy post - sentymentalny i znaczący dla mnie bardzo wiele. Zupełnie inny niż zwykle..

Każda z Nas jako mała dziewczynka marzyła o tym aby wyjść za mąż za księcia z bajki, każda także wyobrażała sobie ten dzień i przede wszystkim swoją suknię - jedną, jedyną, wymarzoną! Ja taką własnie miałam, ale powiem Wam nie suknia i cała otoczka jest najważniejsza tylko uczucie, które łączy dwojga ludzi - wtedy nie tylko jeden dzień jest piękny, ale też całe życie!

Moja suknia po sesji przeszła wiele, ale jeszcze żyje - Odrestaurowana czeka w szafie na nową nabywczynie! ;)

Niebawem nowa stylizacja a póki co pozostawiam Was z Plenerową Sesją! ;)











79 komentarzy:

  1. Ojeju!!!! Cudowne zdjęcia, wyglądałaś PRZEBOSKO i chociaż w zyciu bym nie pomyślała ze wyszłaś juz za mąż(tak młodziutko wyglądasz) to spóźnione to serdeczne uściski ;* A sukienka - PRZEŚLICZNA

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądałaś - GRATULACJE! ;) Suknia prześliczna, księżniczkowy typ to chyba marzenie większości dziewczyn - niestety nie każdej jest dobrze w takim kroju ale Ty wyglądałaś super.
    Zamierzasz ją może sprzedać, czy zostawiasz na pamiątkę? Jeżeli chciałabyś sprzedać to jestem pierwsza na liście! ;)

    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jeszcze się nad tym zastanawiam ;) W sumie z jednej strony chciałabym ją sprzedać bo drugi raz za mąż nie zamierzam wychodzić, ale z drugiej strony, wiadomo - mam do niej sentyment. Jeżeli będę sprzedawać na pewno pojawi się taka informacja.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. TAKA MŁODA I JUŻ WYSZŁAŚ ZA MĄŻ - Podziwiam za odwagę ale i gratuluję, masz rację nie otoczka jest ważna ale uczucie - po Was widać ono emanuje - oby tak dalej na zawsze! ;) Śliczna suknia - rok temu miałam bardzo podobną ale Twoja ma ładniejszy gorset, muszę szczerze to przyznać.

    Pozdrawiam,
    Evelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz może na sobie ślubny komplet biżuterii Swarovskiego? Jeżeli tak to czy nie chciałabyś go może sprzedać, ponieważ właśnie tego kompletu poszukuje już dłuższy czas i nie mogę znaleźć a ślub już niedługo ;) Jeżeli nie chciałabyś sprzedać swojego kompletu to czy wiesz może gdzie mogłabym go jeszcze dostać?

    Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie.

    P.S. Śliczni wyglądałaś - biżuteria i suknia są wspaniałe! Zazdroszczę figury, ponieważ ja niestety nie mogłam sobie pozwolić na taką suknie, ale jeżeli chodzi o biżuterie to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam na sobie biżuterie Swarovskiego - mojej nie chcę sprzedać ale na Allegro jak wpiszesz w wyszukiwarkę "Swarovski ślubna biżuteria", to jest bardzo duży wybór kompletów ;) Ja swoją też zamawiałam na Allegro tylko już nie pamiętam od którego użytkownika, ponieważ to było pół roku temu.

      Bardzo dziękuje ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. wyglądałaś przepięknie:) jeszcze nigdy nie widziałam tak cudownych zdjęć. Widać, że fotograf jest profesjonalistą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna z was para, świetna sesja, oczarowała mnie bardzo. Pięknie wyglądałaś, prześliczna suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko ! cudowne zdjęcia, aż szczęka opada , tak pięknie wyglądasz na nich i przystojny mężczyzna u boku :) zazdroszczę


    suknia marzenie <3
    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia.Ślicznie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia !! No i oczywiście wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia!
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! wyglądałaś przepięknie!
    BARDZO SIĘ CIESZĘ, że umieściłaś takie zdjęcia, bo fajnie jest wiedzieć o niewielkim skrawku życia blogerki! 4 zdjęcie jest MISTRZOWSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, a Ty cudownie wyglądałaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia , ale piękniejsze jest to - że spotkaliście się i chcecie przez życie iść razem ! Gratulacje i życzę wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  14. najpiękniejsze zdjęcia z sesji ślubnej jakie w życiu widziałam <3
    no i para równie wspaniała! buziaki dla Ciebie i Kuby :*

    OdpowiedzUsuń
  15. pięęęękna sukienka i dzień wiadomo wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow przepiekne zdjecia i cudna kieca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze nie zmienilam stanu cywilnego, ale patrzac na twoje zdjęcia aż ma się ochote zalazyc biala suknie i isc do oltarza.. przecudownie wygladaliscie!

    OdpowiedzUsuń
  18. masz 100% racji w tym co napisałaś o dwojgu tym czym jest ten wymarzony dream day. Podpisuję się pod tym obiema ręcami i nogami i uszami:) suknia bardzo ładna, efektowna, zniewalająca, a zdjęcia...ach...jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak Ty pięknie wyglądałaś! Jesteś prześliczna, a w dodatku ta niesamowita suknia... Zdjęcia mają magiczny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne zdjęcia i cudownie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tych zdjęciach! Rzadko kiedy zdjecia ślubne wzmagają we mnie tyle emocji<3 Przepięknie wyglądałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. you are wonderful! the dress is gorgeous and beautiful photos! best wishes for a happy life together

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia macie fantastyczne kochana, niesamowite ujęcia... sukienka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jej jak slicznie wyszliscie , jakie zdjecia <3
    chcialabym takie z mojego..
    boskie !

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. chcialabym, zeby i moje wygladaly podobnie ;o
    slodko wyszliscie <3 kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz co bardzo się zdziwiłąm jak zobaczyłąm na fejsie, ze jesteś już mężatko w tym wieku nie odważyłą bym się na pewno na taką decyzję, dlatego podziwiam i życzę wytrałości ;)
    prześliczne są te zdjęcia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Piękna suknia, zdjęcia niesamowite, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ochhhhh Boże jakie to są Dwa piękne stworzenia. Przepięknie się prezentujesz w tej sukni... jakie piękne zdjęcia... przechodzą mi dreszcze jak na nie patrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna sukienka!!! Zdjęcia genialne. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  30. jej bardzo mi sie podoba Twoja suknia! wygladałaś jak księżniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym mieć taką sesję na moim ślubie :) Pięknie wyglądaliście :)Szczęścia,miłości i wytrwałości :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudni jesteście. Masz racje- cała otoczka się nie liczy, ważne jest uczucie. Mam nadzieję, że Wasze kwitnie z dnia na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże wyglądałaś prześlicznie! Brak słów żeby nawet to opisać, a sukienka jest prześliczna. Ajj zazdroszczę Ci bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia a 3 jest po prostu mega !
    Szczęścia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Sesja była cudowna! Zakochałam się w tych zdjęciach!! Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  36. wow.. jestem pod wrażeniem. Cudnie jednym słowem !! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zdjęcia, piękna sukienka :)
    życzę szczęścia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bajeczne zdjęcia,cudowna para. Życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia, chyba lepszych nie widziałam :))
    Otoczka mimo, że mniej ważna wyszła niesamowicie.
    Życzę Wam dużo, dużo miłości i niezapomnianych chwil

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe zdjęcia... będziecie mieć pamiątkę na całe życie, aż miło popatrzeć!!! Przepiękna panna młoda...

    OdpowiedzUsuń
  41. no piękniejszych chyba nie widziałam :) -niedługo i ja cos takiego pokaże bo zbliża sie rocznica tzn sa mniej dużo mniej fajne ale to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. przecudowne zdjęcia <3. teraz żałuję, że przez pogodę nie udało nam się zrobić pleneru...

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna suknia! Bardzo podobna do mojej:) Zainspirowałaś mnie:) zapraszam do siebie dorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądałaś PRZECUDNIE!!!!Pierwsze zdjęcie wymiata choć i od pozostałych nie mogę oderwać oczu ;) Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie wiem ile masz lat bo wszyscy tu piszą, że młodo wychodzisz za mąż :) ale fajnie że robisz co czujesz! piękne zdjęcia!1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne zdjęcia! szczęścia! <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  48. zawsze marzyłam o takich zdjęciach. Mam nadzieje, ze kiedyś się również doczekam, na razie mam jeszcze spoooro czasu ;) Przecudowne zdjęcia. Szczęścia, dużo miłości i wytrwałości ;)

    pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka jest taka sliczna! Nie mowiac juz o Tobie. Zdjecia widac ze profesjonalne, swietna robota.

    OdpowiedzUsuń
  50. po prostu cudowne, ja póki co miałam tylko ślub cywilny więc na moją białą suknię jeszcze czekam xD

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne zdjęcia ;)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  52. OMG! Przepiękne zdjęcia :) i dużo szczęścia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, brak słów ;-)
    piękno tych zdjęc jest nie do opisania.
    gratuluję tego pięknego dnia :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zdjęcia są naprawdę fantastyczne! jestem pełna podziwu! ślicznie razem wyglądacie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Najpiękniejsza sesja ślubna jaka kiedykolwiek widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. KOCHANI DZIĘKUJE WAM BARDZO W IMIENIU MOIM I MĘŻA ;)

    Pozdrawiam cieplutko!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne suknia i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwszy raz weszłam na Twego bloga - bardzo mi się podoba i na pewno wejdę na niego jeszcze nie raz! Sesja zdjęciowa - cudowna, a zdjęcia w zbożu czy życie (nie wiem co to jest) M! E! G! A!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) dziękuje !

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  59. Piękne zdjęcia!
    Wyglądałaś niesamowicie pięknie:))) IDEALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  60. Zdjęcia są zachwycające :) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  61. Proszę o więcej takich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Niesamowite zdjęcia!!! :D Ile jesteście razem?

    OdpowiedzUsuń
  63. Raczej nie przepadam za zdjęciami ślubnymi, bo wydają się być oklepane bądź zbyt upozowane, ale wasza sesja jest przepiękna! Zwłaszcza pierwsze dwie fotki oraz ta, gdy jesteście otoczeni zielenią <3!

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowna suknia i przepiękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdjęcia świetne. Musieliście mieć naprawdę dobrego fotografa bo pierwsze nawet jakoś do mnie doszło, zanim poznałam Cie jako blogerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowna sukienka i cudowna Ty ! <3
    Pięknie razem wyglądacie. Dużo miłości Wam życzę. Buziaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. aż mi dech zaparło.. prześlicznie wyglądałaś.. piękna suknia i przepiękne zdjęcia ;) jestem pod wrażeniem ;) j.

    OdpowiedzUsuń
  68. ile masz lat i Twój mąż ? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. pierwszy raz ta suknia mi się na kimś podoba!:
    brawo!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń