sobota, 13 października 2012

Koszula w kratkę z ćwiekami & KONKURS !

Witajcie Kochani !

Mimo tego, że dzisiejszy dzień doszczętnie mnie zrujnował, znalazłam jeszcze trochę sił - mimo gorączki i choroby - na podzielenie się z Wami nowym postem z wczorajszej stylizacji. Od kiedy na blogach zaczęła pojawiać się koszula w kratę z ćwiekami z Zary -  polowałam na podobną w takim właśnie stylu i UDAŁO SIĘ! Podczas sezonu jesień-zima 2012/2013, idąc za przykładem najbardziej znanych kreatorów  (między innymi Vivienne Westwood, Rouland Mouret, Jonathan Saunders, Paul Smith), stawiam na właśnie taki wzór. POGODA W KRATKĘ - NIE! JEŻELI NATOMIAST CHODZI O DESEŃ W KRATKĘ - JESTEM JAK NAJBARDZIEJ NA TAK! 

Kolejnym pożądanym obiektem na mojej liście MUST HAVE były burgundowe, woskowane rurki, które znalazłam w Reserved. Ten sklep z każdą kolekcją zaskakuje mnie ostatnio coraz bardziej ! Jeżeli także poszukujecie takich rurek to niskim osobom polecam wybranie się do H&M lub Cubusa - są piękne burgunowe rurki ze złotymi zameczkami tyle, że bardzo krótkie i wysokim osobom zwłaszcza o budowie gruszkowej (szerokie biodra) zniekształcają sylwetkę. 

Burgund to piękny i wytworny kolor kojarzący się z luksusem, a na dodatek szalenie seksowny i kobiecy. Po wesołym i krzykliwym lecie wypełnionym między innymi neonowymi kolorami nadchodzi pora na barwy bardziej stonowane. Kolor burgundowy idealnie wpisuje się w jesienno-zimowe klimaty.
















Ramoneska - Mango
Koszula - MYRED
Burgundowe rurki - Reserved
Torebka - Mango
Buty - DeeZee

45 komentarzy:

  1. o super u mnie też dzisiaj koszula w kratę:) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Verry nice outfit!I love your blouse!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw bardzo dobrze go skompletowałaś;) Współczuje choroby Mnie tez dopadła jesienna grypa niestety;(

    PS: Włosy masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, idealnie zgrany kolorystycznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi sie ten zestaw. Jedynie kurtka jest fajna, bo w spodniach wyglądasz grubo i nie foremnie,poszerzają Ci biodra. a koszula nie pasuje Ci do twarzy i jest nie dopasowana, wygląda jak pożyczona od brata.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygladasz ;d włosy cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw, wszystko idealnie do siebie pasuje! bardzo podoba mi sie koszula i ramoneska :)
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw jest świetny, a koszula jeszcze bardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz, widać że masz własny styl.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestawienie, spodnie bordowe - świetny jesienny kolor, do tego ta koszula w kratę tworzą bardzo ładnie zgraną całość. Jestem zdecydowanie na tak :) dodaję do obserwowanych i będę często zaglądał :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały look, podoba mi się absolutnie w każdym calu <3
    burgundowe spodnie posiadam i nie wykluczone, że połączę je właśnie z tego typu koszulą, bo to naprawdę niezwykła inspiracja.
    kurtka też świetna

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo mi się podoba! Modnie, stylowo i i bardzo kobieco.
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak jak już Ci pisałam- dziesiąte zdjęcie od góry bije rekordy piękności. pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula jest piękna też mi się taka marzy ;) A spodnie i ja swoje "ala skóra" w końcu dorawałam bo na takie jak Twoje niestety się spózniłam - już nie było rozmiaru.Mam podobne uczucia co do Reserved kiedyś tam wcale nie wstępowałam ale ta kolekcja jest naperawdę fajna ;)
    pozdrawiam

    http://tamagdaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna koszula, te kolory wydają się takie... soczyste! Idealna na jesień!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, trafiłam tu do ciebie z Modnej Polki. Bardzo fajny blog, masz ciekawe stylizacje i miłe dla oka wyczucie stylu. Oczywiście obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, mam podobną koszulę ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna z ciebie dziewczyna!!

    Pozdrawiam i obserwuję:) W wolnej chwili zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo bardzo w moim guście :) wszystko mi się tu podoba :)

    zgadzam się co do Reserved - mnie ta marka zaczęła tak samo zaskakiwać... :) idą w dobrą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rurki są ze świetnego materiału, a koszula w kratę jest dokładnie taka jak lubię ;)
    pozdrawiam :), http://kitten-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko pięknie i ładnie ale tych ćwieków w ogóle nie widać

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula świetna..na taką właśnie poluję :-)
    A ramoneska z MANGO doszła i rozmiar S jest idealny więc dziękuje jeszcze raz za wcześniejszą pomoc <3

    OdpowiedzUsuń
  23. dokładnie zgadzam się :) piękny zestaw, bosko to wszystko połączyłaś. ale mimo wszystkiego jakoś kolor bordowy mi się nie podoba, a na mnie to już w ogóle sobie go nie wyobrażam ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziekuje za odwiedziny;) Twoj blog rownie piekny! dlugo szukalam burgundowych spodni, ale Twoje leza idealnie!! poszukjac moich zapomnialam zagladnac do reserved a raczej ominelam ten sklep nie przypusczajac ze znajde tam cos takiego;* Pozdrawiam i bede odwiedzac Cie czesciej bziaki, monile

    OdpowiedzUsuń
  25. nie umiem sie przekonac do burgundu ... :D u innych mi sie podoba ja sama jakos nie wiem czy sie skusze na ten kolor u siebie :) ty wygladasz swietnie oczywiscie :)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam koszule w kratki, mam bardzo podobna ale z mojej wychodza itki i robią się takie kulki ;/
    Nity <3 ! Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne koszule, a zdjęcia z sesji ślubnej REWELACYJNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lista jesiennych must have odhaczona, dobrze mieć z głowy. Twoje burgudnowe spodnie są jednymi z ładniejszych jakie widziałam, dobrze,że nie mają tych złotych suwaków. :>

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz pięknie :) świetnie Ci w tych spodniach, a koszula rewelacyjna :)
    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Typowo miejski styl, wygodny, modny, praktyczny i stylowy :)
    Jestem fanką Twojego stylu!

    OdpowiedzUsuń