wtorek, 23 października 2012

loose style !

Witajcie Kochani,

Dzisiaj na dworze zrobiło się troszkę chłodniej, dlatego mam dla Was typowo jesienny post. Robiąc porządki odnalazłam w szafie moją różową czapkę z tamtego roku i postanowiłam ją do tego celu wykorzystać.

Ostatnio bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się sweterki z motywem zwierzęcym. Ko by pomyślał, że jeszcze kilka lat temu te swetry były oznaką kiczu! W filmie „Dziennik Bridget Jones”, kiedy Bridget zobaczyła wzór na swetrze Marca Darcy'ego doznała szoku, obrzydzenia oraz niedowierzania, a wszystko wywołane przez uśmiechniętego renifera na czarnym tle. Dzisiejsza Bridget, jeśli byłaby fashionistką, zareagowałaby inaczej. "Okropne" swetry to modowy hit od kilku sezonów. Ja swój znalazłam na wyprzedażach w River Island - tak tak, Kochanie szał wyprzdażowy już powoli się rozpoczyna!

Kolejnym NUMEREM JEDEN są teraz trampki High Top - Trampki na koturnie były modne na początku wieku, teraz jednak projektanci poszli krok dalej i proponują sportowe trampki, wiązane i na rzepy, z ukrytą koturna  Mają one wiele zalet - dodają paru centymetrów, wymuszają postawę tę co szpilki, ale nie musimy rezygnować z całkowicie sportowego look'u. Co więcej nie nosimy ich tylko do dresów czy T-shirtów. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że są mega wygodne, także jeżeli chcecie połączyć sportowy luźny look z domieszką kobiecości - polecam w 100% ;))












 Sweterek - River Island
Parka - River Island
Leginsy - New Yorker
Trampki High Top - DeeZee
Torebka - River Island
Czapka - Cubus


63 komentarze:

  1. Niestety to fakt, ale chyba czekają nas już coraz chłodniejsze dni. Ale dzięki temu możemy dziś zobaczyć kolejna świetna Twója stylizacje, genialnie dobrana do pogody. Wszystko wygląda świetnie, "od stóp do głów". Podoba mi sie ten look, na luzie ale kobieco i delikatnie. To jest to :)

    A tak poza tym Twój pupil jest przeuroczy, mimo iż jestem facetem z krwi i kości to do takich malizn mam słabość co również widać dzisiaj na moim błogu :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool outfit, I love your hat!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz : )
    Genialna czapka!

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja bardzo ciekawa a za razem praktyczna, ale ten dodatek do posta jest przesłodki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw na takie pochmurne dni .

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set, piękny sweterek i cudnie CI w czapie :)Zdjęcia czarno białe zrobiły na mnie duże wrażenie ;)Tak faktycznie jest coraz zimniej i trzeba wyciągac cieplejsze ciuszki ...:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam kocham swetry z nadrukami! Choć wiem, że mój "podeszły" wiek oraz charakter pracy nie pozwalają na takie "szaleństwa", czasami "zaszokuję" i założę ;)
    Ostatnio "zakochałam się" w takim z wizerunkiem szopa (moje ulubione zwierzaki) :))))
    Pięknie wyglądasz, czapka jest cudna! <3
    Pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że motyw zwierzęcy stał się bardzo popularny. A Twój sweter jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, bardzo fajna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest super :) Podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja;))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale chacha :) fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny zestaw:) zakochałam się w tym cudowny sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana czapeczka jest mega słodka <3
    wszystko mi się w tym zestawie bardzo podoba ;)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna czapa :D a psa chyba bym ciagle tuliła i robiła sobie z nim zdjecia xD

    OdpowiedzUsuń
  16. masz rację:) i pewnie jeszcze z wieloma rzeczami tak będzie:) świetny zestaw :) bardzo ładnie ci w tej czapce:)podoba mi się tu u Ciebie, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :) Pasuje do Twojej urody ta czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna czapusia, z tego co widzę za oknem będziesz miała teraz okazję często ją nosić.Taki pozytywny akcent w szare jesienne dni:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak ostatnie (przecudne zresztą) zdjęcia wyjaśniają dlaczego musiałaś mieć ten sweterek ;) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twojej torebce... jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka podoba mi się maksymalnie !:))

    OdpowiedzUsuń
  22. masz swietna czapeczke i sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz:D

    ps. masz ślicznego pieska!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, świetna bluzka. a i te buty! genialny zestaw, bardzo fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten sweter, dużo fajniejszy niż ten Marka Darcy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej,masz śliczny kolor włosów możesz zdradzić jakiej farby urzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;)

      Wella color touch 10/6 z aktywatorem +4

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  27. What a cure outfit,I love the pink beanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam takie motywy na ubraniach! Poluję na sweter z tygrysem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. czasem kicz pozostanie kiczem bez względu na modę
    u Ciebie jednak kiczu nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  30. mi sie bardzo podonaja te "kiczowe" sweterki..:)
    twoje czarno-biale zdj wygladaja cudownie..! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj jak fajnie, że taką czapencję założyłaś:-) Zestawik ładny, aczkolwiek byłby smutny kolorystycznie, gdyby nie czapa właśnie. A psiak jest rewelacyjny. No i to stylowe wdzianko z kapturem - przezorny zawsze ubezpieczony. Przy takiej pogodzie kaptur może być niezbędny :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie warstwowe stylizacje. tak "na cebulkę" :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale bomba, taka wielka pozytywna!
    Trampy mam takie czarne, Twoje w brązie równie piękne, i całość luzacka, aale jakże piękna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna czapa, ślicznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna czapa kurtka i sweterek <33
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. poza butami podoba mi się :D szczególnie czapka ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. super parka:) no i włoski masz piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz styl ! :)
    Zapraszam - http://martagniazdowska.blogspot.com/
    Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  39. ale urocza czapeczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Całkowicie mój styl, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie miałam się Ciebie zapytać czy byłaś w końcu w Gdańsku, no widzisz pechowo wyszło że Cie przeziębienie rozłożyło ;/
    a ciekawa jestem jak to wszystko wyglądało ;)
    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. ekstra sprawa. wszystko fajnie się komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice outfit! And cute dog!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana jak zawsze wszystko świetnie dobrane :)

    Cudnie i stylowo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny zestaw, a czapka prześliczna! ')
    Ale uroczy piesio! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie króluja juz tylko zimowe kurtki, buty również wyjęte a letnie głęboko pochowane. Lato już do nas tak szybko nie wróci. Dziś do pracy już futro wdziałam i bylo mi super ciepło w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 100€ discount coupon on Mia Gioia

    OdpowiedzUsuń
  49. sweterek jest świetny :) ogólnie wszystko mi się podoba, a najbardziej Twoje włosy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Parka i sweterek bardzo fajne;) I puszysty dodatek też, do którego miło się przytulić w chłodne dni;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  51. cool pics. you are sooo beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. masz prześliczne włosy, też takie chce! :)

    OdpowiedzUsuń