wtorek, 16 października 2012

Olive-green parka and neon sweater !

Witajcie Kochani!

Mimo bardzo później pory, znów cierpię na bezsenność - z tej okazji postanowiłam podzielić się z Wami najnowszym świeżutkim postem. Dzisiejszą piękną aurę wykorzystałam w pełni, jednak mimo cudownego słońca, pogoda jest bardzo zdradliwa, dlatego też nie zapomniałam o mojej ulubionej ostatnimi czasy parce z River Island. Jeżeli planujecie zakup jakiejś parki, które są zresztą bardzo modne w tym sezonie, to w 100% mogę polecić tą - niedojż, że jest śliczna to jeszcze bardzo cieplutka i pasuje do wielu rzeczy. Można ją nosić absolutnie ze wszystkim - wysokimi szpilkami, skórzanymi spodniami, świetnie sprawdzi się także w luźniejszych stylizacjach!

Przełamując stonowane i ciemne barwy królujące ostatnio na ulicach wraz z początkiem jesieni, postanowiłam dzisiaj postawić na pastele i neony, które były z nami przez całe wakacje. Jaśniutkie spodnie MANGO (kupione w letniej kolekcji) połączyłam z luźnym i bardzo cieplutkim sweterkiem z MYRED. Moim zdaniem takie połączenia mają racje bytu, jeśli nie chcemy wpaść w wir ciemnych jesiennych barw - czasem trzeba coś urozmaicić, ponieważ przecież nikt nie powiedział, że jesienią trzeba się ubierać tylko w stonowane kolory, prawda?

Całość uzupełniłam jedną z moich ulubionych torebek i jaśniutkimi workerami - w tym sezonie pojawia się ich na ulicach coraz więcej, aczkolwiek chyba nie wszyscy się jeszcze do nich przekonali - osobiście jak najbardziej je polecam - wygodne, codzienne i pasujące do wielu rzeczy - jednym słowem praktyczne buty jesienne, jakich nie powinno zabraknąć w szafie żadnej butoholiczki!

Pozdrawiam ! ;)

















Oliwkowa parka - River Island
Sweterek - Myred
Spodnie - Mango
Torebka - River Island
Buty Workery - Venezia
Okulary - Ray-ban

68 komentarzy:

  1. Estelle śledzę Twojego bloga już jakiś czas, Twój styl bardzo mi się podoba, jednak ta stylizacją zachwyciłaś mnie i powaliłas na kolana. Jest dopasowana idealnie w każdym calu i faktycznie rozwesela przy tej jesiennej aurze. Świetnie dobrałaś ten sweterek do spodni. Znajduje się tu prawie każdy element jaki powinien się znajdować we wzorowej jesiennej stylizacji - parka, która uzupełnia całość i rewelacyjne komponuje się z resztą. Spodnie, buty i torebka w pastelowych jasnych kolorach dodają świeżości i blasku, sweterek natomiast daje w tej stylizacji wyrazistości z powodu neonowych wzorów.
    Jesteś jedną z mich ulubionych polskich blogerek, sympatyczna, nikogo nie udająca i tak właśnie powinno być ;)

    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, czytać taką wypowiedź - DZIĘKUJE! ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Such a beautiful sweater and cool shoes!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie - nawet kolor paznokci dopasowany do sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny zestaw Esti!
    podoba mi się sweterek - ja osobiście zamieniłabym parkę na ramoneskę i było by już idealnie<3

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek i spodnie super polaczenia :) parka tez bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie!!! Tak jak lubię :) Rzeczywiście, wczoraj był cudny, słoneczny i dość ciepły dzionek :)
    Buziaki!
    shoppana

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja narzeczona bardzo lubi Twój blog i wcale jej się nie dziwię :)
    Co do tej stylizacji uważam, że jest bardzo ciekawa, niebanalna. Sweter bardzo zwraca na siebie uwagę i to zdecydowanie na "+".

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. ja własnie zastanawiam sie czy na zime kupic parkę czy nie... wiekszosc doradców mówi, że nie... sama nie wiem. Twoja jest rzeczywiście piekna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o parkę to na jesień jak najbardziej ją polecam, jeżeli jednak mówimy o zimie to chyba nie jest, aż na tyle ciepła aby była odpowiednia.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  9. cudowna parka, sweterek, torebka! jestem pod wielkim wrażeniem :) ile kosztowala parka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Parka kosztowała 499 zł i z tego co wiem jest jeszcze dostępna w River Island.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    2. za taką kasę można się lepiej ubrać a dla mnie ten zestaw to bezguście... połączenie z pozoru modnych rzeczy nie zawsze wychodzi no dobre.

      Usuń
    3. To Twoje zdanie - oczywiście masz do niego prawo. Mi się podoba bo taki mam styl i nie będę go zmieniała tylko dlatego, że ktoś ma do niego obiekcje. Jeżeli Ci się tutaj nie podoba, nie musisz odwiedzać mojego bloga - nie zmuszam - jeśli jednak odwiedzasz to coś musi w tym być. Cóż grunt, że masz po co tu wchodzić ;]

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. nie ważne jak, ważne żeby gadali nie? ha ha

      Usuń
    5. Mi na tym nie zależy, jeżeli tak myślisz to się grubo mylisz i nie rozumiesz ironii ;] to nie ja wchodzę na bloga, który rzekomo mi się nie podoba.. ;]

      Pozdrawiam

      Usuń
    6. No to powiem Ci, że przepłaciłaś :P Wiesz dlaczego? Mi ostatnio udało się ją kupić za 15zł w SH. Również River Island, trochę ma inny tył ale nieznacznie :). No ale to trzeba mieć dzień i szczęście. Na zimę faktycznie mogłaby być za lekka bo już teraz w te zimniejsze dni trochę zmarzłam :P

      Usuń
  10. Śliczny sweterek:)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem tą osoba która jeszcze nie przekonała się do tych bucików. ale parka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek śliczny, buty nie zbyt mi się podobają, ale cała Twoja stylizacja wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są świetne, a sweterek piękny :))A TY jak zawsze wyglądasz bardzo naturalnie i pięknie :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko mi się tu podoba:) świetna kurteczka, sweter, spodnie, buty:) jednym słowem rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Parka jest świetna! Mam w swojej szafie kilka rodzajów takich kurteczek, jednak nigdy nie jest Mi dość :) Sweterek jest przepiękny. Cała stylizacja zresztą jest fenomenalna, jak każda w Twoim wykonaniu, pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. What a great outfit. Love your parka and nails! So gorgeous <3

    love from the NANA girls xoxo

    OdpowiedzUsuń

  17. Ładny sweterek i parka, ale wydaje mi sie ze nie powinnaś zakładać jasnych spodni bo grubo wyglądasz, masz ładne włosy i fajnie że je podkreślasz ale spodnie zakładaj ciemne, wtedy Cie wyszczuplą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love the sweater!!!! nice blog! Maybe we follow each other ? let me know! www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie buty. :) Kurteczka też jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome outfit! You sweater is so unique and fun!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweterek!
    Uwielbiam parki : ) a twoja jest obłędna : )

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie. ale chyba jeszcze jest za ciepło na takie kurtki

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziwne jest to jak dodajesz informacje na facebookowym profilu, że masz już 400 fanów. Przecież te osoby lubią twój profil tylko dlatego, że chcą wygrać w konkursie.Po co robisz warunek polubienia Twojego profilu? Nie lepiej mieć tych szczerych, prawdziwych fanów? Twoja stała fanka Magda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda spójrz na to realnie - w każdym praktycznie konkursie masz wymóg aby polubić profil. Ale w tym przypadku to dobrze, ponieważ ja na EstelleFashion trafiłam właśnie dzięki temu konkursowi i strasznie spodobał mi się jej blog, ponieważ jest naturalna i pokazuje fajne zestawy w których można wyjść na co dzień a nie tylko jakieś wyimaginowane propozycje których nawet nigdzie nie da się założyć.
      Bardzo fajny blog oby tak dalej ;)

      Pozdrawiam,
      Anna

      Usuń
    2. Jestem dokładnie takiego samego zdania jak Anna - ja też trafiłam na Estelle dzięki temu konkursowi, tak nie wiadomo kiedy bym mogła znaleźć jej bloga.
      Chciałam się jeszcze ustosunkować do komentarza anonimowego piszącego, że grubo wyglądasz w jasnych spodniach. Jest to nieprawdą - wyglądasz bardzo dobrze, w przeciwieństwie do wielu wychodzonych blogerek które propagują wręcz anoreksje i głodzenie się i nawet rozmiary xs wiszą na nich.. Mam małą córeczkę, ale moje koleżanki mają już nastolatki i wiem, że dziewczynki kreują się na podobieństwo wielu znanych blogerek. Ja osobiście wolałabym żeby moje dziecko wzorowało się na takich blogerkach jak EstelleFashion albo Fashionelka - mają świetną figurę, nie wyglądają jak wieszaki i to się ceni, ponieważ nie jest sztuką być niewiadomo jak chudym, trzeba zachować równowagę i być w sam raz do swojego wzrostu oraz innych czynników..

      Super blog, na pewno będę częściej tu zaglądała.

      Serdecznie Pozdrawiam,
      Sylwia

      Usuń
  24. Kolejna udana stylizacja- jak każda ;)
    Wszystko pasuje do siebie idealnie!
    |Dbasz o każdy najmniejszy szczegół i dzięki temu każda Twoja stylizacja zachwyca. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurteczka bardzo mi się podoba :) A workery to na prawdę świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie skradłaś tym sweterkiem, jest naprawdę świetny! Cały look jak najbardziej mi się podoba.
    Poza tym masz przepiękną wg. mnie skandynawską urodę:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznota ! ;) a sweterek zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. w 100 % bez żadne zbędnego gadania, zastosowałabym się do tej stylizacji. Wyglądasz prześlicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. za każdym razem kiedy tu jestem to jestem w szoku.. dziewczyno po prostu cudowny blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cool look!

    http://insofiashoes.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  31. love your blog!! wanna follow each other?
    Win A Free Tee From Blondes Make Better T-Shirts (Worldwide Giveaway)

    Follow on Twitter
    Follow on Facebook
    Follow on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny sweter, wyglądasz w nim genialnie ;)

    O widzisz jaki ten świat mały ;) może się kiedyś spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie było Cię na BFG, nie dałaś rady? Szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty są piękne :] i te pudrowe rurki!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo gustowny zestaw i ładne połączenie kolorystyczne:) pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Kosztowała 499 zł.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  37. beautiful outfit:):)!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  38. Verry nice outfit ,lovely parka en verry nice shoes!
    Thank you for the lovely comment on my blog!X

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna kurtka!! pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ach jak ja lubię Twój styl! :) Znów podoba mi sie strasznie ten zestaw :) Landrynkowe spodnie zestawiłaś z mocnymi butami, parką i ciekawym swetrem- naprawdę fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Such a great outfit! :)
    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń