środa, 17 października 2012

Sukienka z baskinką w wersji jesiennej !

 Witam Was Kochani,

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić stylizację, w której główną rolę gra beżowa sukienka z baskinką (PRESKA) oraz lakierowane buciki nad kostkę (SAGAN). Jak zapewne zdążyliście już zauważyć baskinka ze wszech stron otaczała nas tego lata. Ta urocza falbanka „doszyta” do prostej, wąskiej sukienki, mniej więcej na wysokości talii, to falbana z misją - fason ten optycznie wyszczupla, sprawiając że talia prezentuje się bardzo wąsko, a biodra nabierają kobiecych, opływowych kształtów. 

Historia baskinki sięga XIX wieku, kiedy to pasma materiału doszywano do długich spódnic, w ten sposób, aby zyskała ona na objętości. Wielki powrót baskinki przypada na lata 20-te, a hitem stała się na przełomie lat 40-tych i 50-tych. Ten kobiecy element doszywano do krótkich topów, wąskich spódnic i dopasowanych sukienek. Moda powróciła tego lata i jest z nami nadal, dlatego też ja w jesiennej stylizacji postawiłam na takie właśnie połączenie.

Kolejnym ważnym elementem w tej stylizacji są lakierowane buty - taki model skradł moje serce już w tamtym roku jednak nie znalazłam odpowiednich bucików dla siebie. Udało mi się to dopiero niedawno. Są niesamowicie wygodne i idealne na jesienną aurę.

A Wy co myślicie o takim połączeniu? ;)



















Sukienka - PRESKA - tutaj
Ramoneska - Mango
Kopertówka - SH
Buty - Alan Sagan

99 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz genialnie. Co ją myślę o takim połączeniu? Że zasługuje na ogromny plus. Kolor sukienki jest śliczny, a ta baskinka wspaniałe wygląda, na Twojej figurze to czystą perfekcja :)

    Pozdrawiam,
    Narzeczona BigWiga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneski za zazdroszczę. Mam dziś na pazurkach podobny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sukienki, zwłaszcza w tak przecudnym kolorze : )
    A idealne ramoneski szukam od bardzo dawna, ile twoja kosztowała???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kosztowała 189 zł.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  4. śliczna sukienka, efektowne i eleganckie dobranie dodatków:)fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie połączyłaś baskinkę z butami na płaskim obcasie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw!!! sukienka jest piękna :) ciekawie połączyłaś ją z tego typu butami które są bardzo ładne :) wyglądasz pięknie !!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz!:) Grzeczna sukienka i ramoneska, która dodaje pazura - super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest niesamowita, idealnie będzie Ci się sprawdzać nawet późną jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to znowu ja :) sukienka jest taka piekna i swietnie komponuje sie z czernia , a buty i kurtke bym Ci ukradla ,torebke zreszta tez :D
    buzki!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam baskinki:) a ty wyglądasz w niej fantastycznie;) wszystko idealnie dobrane zresztą jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna baskinka
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukieneczka <3 Jaki masz na sobie rozmiar, ponieważ bardzo mi wpadła w oko, ale nie wiem jaki wybrać rozmiar?

    Pozdrawiam,
    Adrianna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na sobie rozmiar S i zawsze taki noszę więc możesz zamawiać spokojnie swój rozmiar i powinna być dobra ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Uwielbiam baskinkę. W tej stylizacji wyglądasz bardzo kobieco i świetnie, że pokazałaś tą sukieneczkę w jesiennym wydaniu. Jak dla mnie bomba ;)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - powinnaś częściej pokazywać takie stylizacje, ponieważ super w takim stylu wyglądasz. Bardzo podoba mi się to nietuzinkowe połączenie ;)
      Pozdrawiam Cie Estelle i trzymam kciuki za bloga bo jest naprawdę fajny.

      Usuń
  14. sukienka plus ramoneska zawsze super! ale jaka torebka aaaaaaaaaaaaa!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna sukienka i ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No no ;) bardzo elegancko, połączenie uważam za udane! ;) Stanowczo zostaję Twoją obserwatorką i zapraszam do obserwowania mojego bloga ;) Buziaki :* !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! podoba mi się to, że zestawiłaś tę (mega kobiecą ) sukienkę z takimi właśnie butami ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz! Napatrzeć sie nie mogę:) Sukienka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygralaś ta stylizacja wszystko :D a buty wymiatają! :)) każdy by dodał do takiego zestawu szpilki, a Ty wybrałaś lepszą opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest prześliczna! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz niesamowicie! Jesteś taka piękna! <3
    Bardzo ładna baskinka, cudowna wręcz :)

    Wracam po nie wielkiej przerwie!
    zapraszam na świeży post! http://leblogdesaly.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cale polaczenie jest genialne -ale najbardziej urzekla mnie torebka! Jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely dress,and verry nice shoes!
    Thank you for the comment on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kobieco! Ostatnie zdjęcia mnie urzekły taka trochę magia dawnego kina...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Ci za przemiły komentarz. Z Twoich ust jest on dla mnie dodatkowo cenny :-) A co do zestawu, który masz na sobie: sukienka jest prześliczna, taka dziewczęca, delikatna zarówno pod względem kroju jak i kolorystycznie. Natomiast kurtkę mogłabym wychwalać godzinami, gdyż mam taką samą i muszę przyznać, że w życiu wygodniejszej i lepiej prezentującej się ramoneski jeszcze nie miałam. Pozdrawiam i zapraszam ponownie - już dziś wieczorem nowy post :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnie wyglądasz :) Sukienka jest przepiękna !

    Dziękuję bardzo za komentarz ;*
    Obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak można założyć takie buty do takiej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać można Alu - nie zawsze trzeba trzeba zakładać do takich sukienek szpilki. Mamy jesień i nieraz trzeba połączyć elegancje z wygodą - ja właśnie tą stylizacją chciałam pokazać coś zupełnie innego i niebanalnego ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze zrobiłaś Estelle. Każdy potrafi założyć do takiej eleganckiej sukienki szpilki, a żeby już trochę pomyśleć to chętnych nie ma. Mi bardzo podoba się to połączenie - masz świetne buciki i rewelacyjnie zestawiłaś je z taką fajną sukieneczką. Modnie i wygodnie to moja domena, ta stylizacja jest moją 100% inspiracją.

      Pozdrawiam,
      Agnieszka

      Usuń
    3. Estelle piszesz sobie sama te pozytywne odpowiedzi Anonimów? zajebiście to widać!

      Usuń
    4. Fajnie jesiennie, podoba mi się :>

      Usuń
    5. Do Anonima na temat odpowiedzi: Wybacz ale nie zniżyłabym się, aż tak bardzo żeby sama sobie odpisywać na komentarze, nawet bym na to nie wpadła, że można zrobić coś takiego, bo niby jaki by był wtedy sens prowadzenia bloga? Chodzi o to, że ktoś mnie broni? Sama kilka razy już to zauważyłam, że często ktoś pisz pozytywne rzeczy ale nie zawsze tak było w niektórych postach są też negatywne odpowiedzi na negatywne komentarze więc nie wiem o co chodzi ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    6. ok, ok ale pokazałaś właśnie, że winny się tłumaczy!!!!!!

      Usuń
    7. Zakończmy już ten dziwny temat ;) Gdybym nie odpisała to byś napisał/napisała (nie wiem z kim mam do czynienia dlatego piszę w dwóch rodzajach), że jestem zadufana w sobie, ponieważ nawet nie odpisuje na komentarze, a jak odpisałam to jest, że winny się tłumaczy. I TAK ŹLE I TAK NIEDOBRZE ;] Jeżeli ktoś niesprawiedliwie mnie osądza to sądzę, że mam prawo a wręcz obowiązek napisać słowo prawy w swojej obronie, bo przecież nikt nie lubi jak są przeciwko niemu wysuwane fałszywe zarzuty. Naprawdę ja już wiele razy pisałam takim osobom, że jeżeli im się tutaj nie podoba to nie muszą tu zaglądać. Ja nikogo nie zmuszam, nie potrzebuje sztucznych wejść i oglądalności. Myśl co chcesz - naprawdę mi na tym nie zależy, ceni sobie opinie osób, które oceniają to co powinny - czyli styl, a nie takich, które wymyślają sobie sztuczne problemy.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  28. przepiękna sukienka;) też bym chciała mieć cos w tym stylu, ale nie widzialam w okolicy takiego typu:(

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie świetny outfit ! Czerń przełamana beżową sukienką i malinowymi paznokciami ! Genialnie.

    buźka K.

    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Całość jest wyśmienita i niebanalna :) uwielbiam :) a buty masz wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty zawsze tak pięknie wyglądasz! i twoje włosy co zdjęcia są idealnie ja tego nie ogarniam :DDDD ja sie tyle musze namęczyć a tu ciach i co zdjęcia ideał :DDDDDDDDD nie fair!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. You look great! Love the boots!

    http://insofiashoes.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczo, a zarazem kobieco:). Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna kurteczka <3


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć:) Ze względu, że musiałam opuścić mojego poprzedniego bloga, zapraszam Cię na nowego bloga: http://melanijaa.blogspot.com/

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne masz włosy!
    cudna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  37. baskinki są super <3 idealnie ci pasuje!:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zauroczyła mnie Twoja sukienka!

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. JEZUS MARIA CZEMU TY MUSISZ BYC TAKA LADNA, MAM KOMPLEKSY PRZEZ CB .

    stylizacja swietna ! <3

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie zestawilas ta sukienkę ;)) na wieczór na jesień idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę się w końcu zaopatrzyć w baskinkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey!
    i've just discovered ur amazing blog!
    u have a cool style, love that perfecto!
    have a lovely weekend :)
    kisses from Spain,
    S

    OdpowiedzUsuń
  43. baskinki są super!
    sama mam sukienkę z baskiną i ją uwilebiam!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. jejuu masz cudną figurę ! :)
    jeszcze a propo twojej sukni ślubnej - byla cudowna !!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cóż za idealna figura ! <3
    Ta sukienka jest śliczna. Ogółem zestaw kobiecy i z lekkim pazurem, jednak ja założyłabym do tego obcasy :)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny secik, super sukienka i ramona
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz przepięknie ! :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bloogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wow, jestem pod wrażeniem bloga, ciebie i twojego stylu, ogólnie mało się spotyka tak dobrze ubranyh a nie "przebranych" dziewczyn, naprawdę stałaś się moją modową inspiracją, mam pytanie, zauważyłam ze jesteś z lublina, czy mogłabyś polecić jakieś dobre sh w lublinie? z góry dziękuje i pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, czytać taką opinię na mój temat ;)
      Słuszna uwaga - jestem z Lublina. Mogę z czystym sumieniem polecić SH na Alejach Kraśnickich na pętli autobusów - tam jest końcowy trolejbusów np 150. Kolejnym jest SH obok Biedronki na Choinach tam naprzeciwko jest Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza i ostatnio na ul.Wieniawskiej też obok Biedronki ;) Ja zaglądam właśnie do tych i często udaje mi się znaleźć różne skarby.
      Jest jeszcze fajny SH na Wolskiej - również obok Biedronki, ale tam nie lubię chodzić bo są zawsze tłumy i czasami niektórzy się dziwnie zachowują jak by od tego czy kupią daną rzecz zależało ich życie ;p

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  49. i love your outfit, the peplum look is great on you.

    RAY-BAN sunglasses ( valued up to $180) GIVEAWAY on my blog, i would love for you to enter and hopefully win it!! http://www.walkinwonderland.com

    xx
    Sheryl

    www.walkinwonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie się prezentujesz w tej sukience :)
    zapraszam do siebie http://myfashionablelifemon.blogspot.com/

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  51. jaka śliczna!!
    Daj mi tą sukienke !

    OdpowiedzUsuń
  52. sukienka i kurteczka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sukienka fantastyczna ale moją uwagę bardziej przykuła niespotykana torebka.. Sama ją tak przerobiłaś? Bo wyglada nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo mi się podoba ta stylizacja! ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. sukienka jest śliczna, rajstopy i kurteczka też. co prawda, zmieniłabym buty, ale to dlatego, że po prostu jestem fanką innego rodzaju obuwia. wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wow,ale laska!super wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne sukienka:) świetnie ją połączyłaś ze skórą:)

    OdpowiedzUsuń
  58. my darling you look absolutely stunning love your dress looks perfect on you,
    i'd love to follow each other with gfc and bloglovin as well,
    kisses from,
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  59. buty masz cudowne! piękne połączenie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. A mi się podoba połączenie takiej sukienki z tymi butami- przełamałaś słodki, dziewczęcy look charakternymi dodatkami.Przez to wyszło ciekawie, nie jest nudno i super to wygląda! Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczna STYLIZACJA, mam pytanie odnośnie tej sukienki: czy jak kupowałaś to rozmiar pasował do Twojego co nosisz na codzień czy mają np zawyżone lub zaniżone rozmiary, bo już miałam kiedyś zamiar zamówić taką sukienkę, ale bałąm się jak będzie z rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Jeżeli chodzi o rozmiar to jest zgodny z normalnym ;) Ja zawsze mam rozmiar S i sukieneczka też jest w takim rozmiarze, także spokojnie możesz zamawiać swój codzienny numer ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. mam pytanie odnosnie materialu sukienki - czy jest on cienki czy taki grubszy 'jesienny'? zestawienie boskie! iwa

      Usuń
    3. Materiał jest grubszy także sukieneczka spokojnie nadaje się na jesienne dni ;)

      Usuń
    4. bardzo dziekuje za odpowiedz. pozdrawiam serdecznie. iwa

      Usuń
  62. Śliczna ta sukienka i super wyglądasz:)
    Ale masz piękne włosy,też chcę takie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialne buty :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. You look amazing! Love your peplum pink dress! :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  65. Rewelacyjna sukienka!!! Ależ podkreśla kształty!!:) Mmmmmm pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. świetna stylizacja ,mam podobną sukienkę czarną .Obserwuje i liczę na rewanż
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń