wtorek, 27 listopada 2012

Autumn walk

Witajcie Kochani - dzisiaj prezentuje Wam drugą odsłonę czarnego płaszczyka (PRESKA). Postanowiłam go połączyć z ciepłym sweterkiem, który upolowałam w Cubusie - urzekł mnie on swoją kolorystyką, ponieważ pomimo, że nie przepadam za kolorem czerwonym, to w połączeniu z brązem prezentował się bardzo dobrze. Kolejną nowością są buciki jakie znalazłam w sklepie internetowym DeeZee, od dawna na takie polowałam i najpierw chciałam aby były w kolorze czarnym, potem czerwonym a ostatecznie wygrał brąz z uwagi na to, że w mojej szafie było mało butów w tym kolorku ( piszę "było", ponieważ obecnie za sprawą CzasNaButy, DeeZee oraz Świat Butów 24 zrobiło się ich troszkę więcej ;) ). W tym poście znów króluje moja ukochana listonoszka River Island, ale cóż ja poradzę no to, że tak trudno mi się z nią rozstać?!  ;) Całość dopełniłam czarnymi spodniami z Mango i "kolczastą"bransoletką jaką upolowałam na Allegro.










Płaszczyk - PRESKA
Sweterek - Cubus
Leginsy - Mango
Buty - DeeZee
Torebka - River Island
Bransoletka i Zegarek - Allegro

83 komentarze:

  1. nic dziwnego, że króluje listonoszka, bo jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz;) bardzo fajny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny masz ten sweterek:) całość bardzo mi się podoba a szczególnie buty i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moge sie napatrzec na Ciebie, jestes sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :) Taki prosty, ale fajny codzienny secik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta kurteczka. Chcialabym miec wlosy Twojej długosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw super!:) bardzo podoba mi sie ten sweterek!:)ps. to moze kolo Gali?:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your quilted coat! A perfect fashion-find! :) So versatile!


    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    http://lookbook.nu/chenmeicai
    http://www.bloglovin.com/en/blog/2957855
    http://www.nuffnangx.com/user/hJK222B

    OdpowiedzUsuń
  9. listonoszkę i kurtkę proszę spakować i wysłać do mnie ;) super!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ja Ci zazdroszczę tych Twoich włosów :)
    buty świetne i dobrze, że brązowe! :)
    wyglądasz fantastycznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna kurtka:) jak widzę polubiłaś chyba ją:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie brązu z czerwienią, chyba nie przyszłoby mi do głowy połączyć te dwa kolory a osobno bardzo je lubię :) Super buty i płaszczyk :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. te buty znacznie lepiej wyglądają na twoich zdjęciach niż na stronie deezee, tam jakoś nie specjalnie mi się podobały, jednak tu wyglądają świetnie
    cały strój bardzo mi się podoba! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny zestaw - świetna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. urocza kurteczka, tak jak pikowane ciuchy do mnie nie przemawiają, tak ta jest po prostu cudowna, boska i w ogóle<3
    Buciki dużo lepiej na Twoich zdjęciach wyglądają niż na stronie:-p żywa reklama:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny ten sweterek :) Nie wiesz może czy były jakieś inne kolory tego sweterka? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała; DDD

    www.live-style20.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta kurtka, szkoda tylko, że taka cienka.
    Do najcieplejszych to chyba nie należy?
    Ps. świetna stylizacja.
    Pozdrawiam Aneta K.

    OdpowiedzUsuń
  19. wonderful look .. i love this!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, fantastyczna kurtka!

    Uwielbiam Twoje torebki, co jedna to ciekawsza!

    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. super to wszystko razem wygląda, bransoletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten pikowany płaszczyk! Szukam podobnego na tegoroczną zimę ale musi być dłuższy;) Buciki też genialne - przymierzam się do takich na wiosnę bo teraz za długo bym sobie w takich ślicznościach chyba już nie pochodziła:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Doborowy zestaw ! genialny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  24. You are so so pretty! I love the outfit ! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurtka świetna, bo jak widać pasuje praktycznie do wszystkiego!!:)
    A buty są świetne, już jakiś czas temu wpadły mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki piękny sweterek:) świetny zestawik ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna torba :D
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty! płaszczyk też bardzo fajny. :) generalnie dość luźno, nie krępująco. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne i ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty całkowicie nie moja bajka, ale sweterek jest rzeczywiście cudny! Co do powtarzalności torebki w stylizacjach - jak dla mnie to ogromny plus! Wiadomo przynajmniej, że nie kupujesz tysiąca torebek jedynie do zdjęć. Udowadniasz natomiast, że nawet z tą sama torbą, można tworzyć bardzo różnorodne zestawy ;-) BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. kolejny raz tu trafiłam już, tym razem śliczna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobrze wyglądasz w tej kurtce! Fajnie ją połączyłaś ze sweterkiem i botkami! Legginsy fajnie dopełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie możesz zawsze tak ślicznie wyglądać i mieć tak dobrze zestawione ciuszki ! ;D zazdrocha :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna kurtka! Początkowo podchodziłam sceptycznie, ale teraz zostałam przekonana ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kurtka! Bardzo wszystko fajnie ze sobą pasuje. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. torebka i sweter, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna pikowana kurteczka
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Płaszczyk jest super ;) (dzięki za info o Emu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie płaszczyki :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile rzeczy tak mniej więcej kupujesz tygodniowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do pytania

      Usuń
    2. Plisss odpowiedz

      Usuń
    3. Nie chodzę na zakupy raz w tygodniu, ale co miesiąc i nie prowadzę statystyk ile kupuje rzeczy ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  42. jej piękna torebka:))

    OdpowiedzUsuń
  43. buty torebka sweter <3 cuuuuuuudo caly zestaw uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj kurtka i buty cudowne<3
    Całość pięknie się na Tobie prezentuje!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ponawiam moją opinię co do płaszcza, jest na prawdę bardzo ładny. Z resztą stylizacji tworzy świetną całość :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  46. Zestaw wygląda ciekawie - sweterek jest świetny, pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz taką fajną, nieprzeciętną urodę :)


    Swietna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  48. genialne! sweterek najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  49. buty nie przypadaja mi do gustu, reszta super <3

    OdpowiedzUsuń
  50. ooo tak kurtka stworzona jest dal ciebie

    OdpowiedzUsuń
  51. :) uwielbiam tu zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana świetnie dobrane dodatki :)
    Sweter bardzo fajny :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  53. nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice picx.. love your blog it is so nice.
    can we follow each other??

    OdpowiedzUsuń
  55. No jestem pod wrażeniem tej stylizacji. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne masz buty, płaszczyk też piękny. Zawsze się zachwycam twoimi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  57. The perfect fall look. Love it <3
    xo

    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  58. sweterek śliczny jak i cała reszta ;);*

    OdpowiedzUsuń
  59. jak wygląda rozmiarówka tych butów? w sensie 38 mają 25cm, a powinny mieć 24,5 temu pytam, bo chciałabym w nie zainwestować ;p

    OdpowiedzUsuń
  60. ale masz botki wspaniałe :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Rewelacyjnie! Nie będę oryginalna w tym przypadku i powiem że mnie tez botki zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  62. I've been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty
    worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good
    content as you did, the net will be much more useful than ever before.
    Also see my website: wieght loss

    OdpowiedzUsuń