środa, 21 listopada 2012

Black coat

Witajcie! Dzisiaj z samego rana witam Was nowym postem, w którym główną rolę grają dwa jesienno-zimowe niezbędniki. Po pierwsze ciepły płaszczyk z kapturem, a po drugie buty emu, w których żaden mróz nie jest mi straszny. Czarny płaszczyk, który znalazłam w sklepie internetowym PRESKA urzekł mnie głównie dlatego, że ma bardzo milutki kaptur z kożuszkiem, a dla takiego zmarzlucha jak ja to podstawa. Jeżeli natomiast chodzi o buciki to od kilku lat jestem wierną fanką Emu, gdyż są to jedyne naprawdę ciepłe buty, w których da się jakoś funkcjonować w zimie. 
Do tego zestawu dołączyłam leginsy w nordyckie wzory, które idealnie oddają klimat zbliżającej się zimy. Całość uzupełniłam bardzo modną w tym sezonie futrzaną torebką - jeżeli jeszcze takiej nie macie to mogę podpowiedzieć, że na Allegro jest ich mnóstwo i to w bardzo korzystnie niskich cenach.

Kochani pytaliście o post z jesienno-zimowymi niezbędnikami. Pojawi się on na blogu na waszą prośbę w sobotę lub niedzielę.

 Pozdrawiam i życzę miłego dnia!











Płaszczyk - PRESKA (tutaj)
Sweterek - SH
Koszula - MYRED
Leginsy - Cubus
Torebka - Atmosphere/Primark
Buty - Ukala by EMU
Zegarek - Allegro

119 komentarzy:

  1. Bardzo udany zestaw, kurtka jest świetna i pewnie bardzo ciepła :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczka jest cienka, jak dla mnie nadaje się na wiosnę bo w obecną pogodę jest w niej zimno, nie mówiąc nawet o zimie :)

      Usuń
    2. ja ją mam i jest super, chociaż nie czuje sie , jak balon nadmuchany :) idealna.pozdrawiam

      Usuń
    3. Dokładnie mam takie samo zdanie, w wielu pikowanych kurteczkach wygląda się jak balon a ta jest inna, poza tym można pod nią założyć cieplejszy sweterek i jest wtedy naprawdę ok. Płaszczyk może nie jest na jakieś mega mrozy ale na cieplejsze zimowe dni oraz jesienne pasuje idealnie ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. byłaś w moich rewirach i nawet nie dałaś znaku ?
    foch ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki masz rozmiar plaszczyka?:-) chcialabym taki zakupic.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój płaszczyk jest w rozmiarze S ;) na stronie sklepu PRESKA jest podana przy płaszczyku numeracja i wymiary, więc dla pewności możesz się zmierzyć i dobrać odpowiedni rozmiar ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz :-)

      Usuń
    3. Nie ma za co, polecam się na przyszłość ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Świetny zestaw - kurtka jest ekstra, ale bardzo podoba mi się też sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć na to drugie zdjęcie, jest cudowne! :)
    jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie! płaszcz świetny, podoba mi się, że ma duży kaptur.
    Co do emu to dla mnie są niezastąpione zimą :)
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię butów Emu, zawsze mi się wydawały takie rozlazłe:-p Ale za to widzę,że podkreśliłaś figurę pięknymi leginsami w zimowe wzroki:) cudeńko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweterek jest świetny, przypominam sobie jak sama robiłam takie dziury na zajęciach z praktyk.
    WWW.ZAPALOV.BLOGSPOT.COM - BLOG O MOIM PROJEKTOWANIU MODY

    OdpowiedzUsuń
  8. Love those boots..

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz ! :)) też kocham emu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! I te legginsy faktycznie przypominają już zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny płaszczyk :)


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowity kąsek z tego płaszcza. Bardzo fajny, pikowany akcent na jesieni to jest to. Powiem Ci szczerze, że zdecydowanie lepiej prezentujesz tą rzecz niż modelka z ich sklepu internetowego ;) no cóż, czas na modeling?

    Pozdrawiam Cię razem z narzeczoną!
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. Estero a mi się wydaje że nie za bardzo potrafisz łączyć rzeczy ze sobą. Oczywiście w modzie różne połączenia są wskazane, eksperymentowanie itd ale wszystko trzeba umieć zrobić...
    Piszę to dlatego że już nie raz źle dobrałaś rzeczy...
    A tutaj tak: leginsów raczej się nie nosi jako spodni, spodnie to spodnie a leginsy to leginsy, trzeba do nich założyć jakąś tunikę. Różne są poglądy ale rajstop raczej też nikt samych nie nosi...
    A jeśli już leginsy to zachowajmy albo sportowy albo elegancki styl, bo koszula nie pasuje tu wcale, jest bardzo elegancka więc nie współgra z leginsami, już nie mówiąc o emu. Bo buty też są na luzie.
    I jeszcze do tego czerwone paznokcie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba. Moim skromnym zdaniem czerwień jest tak klasyczna,ze pasuje praktycznie do wszystkiego. Koszuli prawie nie widać, jedyny akcent to kołnierzyk, więc ogólnie nie nadaje tutaj eleganckiego stylu. Tym razem Estera pokazała nam luźną zimową stylizację. Ciepłe buty i leginsy w nordyckie wzory jak najbardziej do siebie pasują a jeżeli chodzi o tunikę do leginsów to sama mam te leginsy i są praktycznie jak spodnie, bo są grubsze.
      P.S. czy te buty faktycznie są takie ciepłe, bo zastanawiam się nad nimi już kolejny sezon ale jakoś się zdecydować nie mogę ;-D

      Pozdrawiam,
      Ola

      Usuń
    2. niestety prawda jest taka, że nie potrafisz tworzyć zestawień, na których można by się wzorować...mam wrażenie, że Twoje propozycje są zupełnie nieprzemyślane :/

      Usuń
    3. Moje propozycje są jak najbardziej przemyślane ;) jeżeli chodzi o tą stylizacje, to macie troszeczkę racji z koszulą - faktycznie psuje całą resztę, ale blogerka modowa też może mieć czasem gorszy dzień i taki właśnie może być jego efekt, że jedną rzeczą zaburzę całą resztę. Następnym razem obiecuję poprawę ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  14. Płaszczyk ma swój urok i oczywiście modne w tym sezonie pikowania. Założysz pod spód gruby sweter i bedzie ciepło nawet jesienią ;)
    Podobają mi się legginsy!!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. i love this look .. wonderful pants!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny płaszczyk:)super leginsy, sama na takie poluje:) w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprocz tego, ze jestes bardzo ladna, masz swietny styl i wszystkie stylizacje mi sie podobaja to dodatkowo jaram się Twoimi WLOSAMI <3 wygladaja na meega zdrowe. <3 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  18. really love this coat and the leggings too ^^
    kiss and have an happy day
    vendy

    follow me on:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  19. i legginsy i sweterek wpasował się w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. boska kurteczka... bardzo mi się podoba a całość jak zwykle super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie a ja się ciągle zastanawiam czy Ukala różnią się jakoś w noszeniu od "dawnych"Emu bo ostatnio miałam już takie jak Twoje na nogach ale zrezygnowałam z zakupu bo się troszkę obawiałam? Jeśli masz już jakieś spostrzeżenia to daj znać,proszę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. super legginsy i torebka;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz prześwietnie ♥ leginsy są cudne :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojj ślicznie wyglądasz ^^ Zapraszam do mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Skąd Ty na to wszystko bierzesz kase? ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Leginsy są genialne:) ślicznie wyglądasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie, jak zawsze! ♥ cuddna kurtka! *.* zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny kołnierzyk i sweterek. :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten twój sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super legginsy! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszczyk fajny, wygląda na bardzo ciepły, a butów strasznie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz, podoba mi się ten płaszczyk !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kurtka! :D

    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz rewelacyjnie, legginsy są świetnie<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Esti Twoje włosy sa prze cudowne...kolor bomba . Czy możesz ujawnić jaką farbą je farbujesz?? I czy to ta sama co z postu ,,neon blouse''. Twoja odpowiedz ułatwi mi życie hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ta sama ;) Wella Colour Touch 10/6 z aktywatorem +4
      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  36. płaszcz jak po dziadku, o butach nie wspomnę, bo są tragiczne i zniekształcają sylwetkę.
    w ogóle nie w twoim stylu Estera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do płaszczyka to mi się podoba, a poza tym nie widziałam jeszcze aby jakiś Dziadek taki nosił ;) a jeżeli chodzi o buciki to na zimowe dni są jak najbardziej w moim stylu.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  37. Przepięknie wyglądasz! Twoje leginsy są po prostu genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo ta kurteczka to mi sie marzy :) sweterek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. długo zastanawiałam się nad tym płaszczem, ale zdjęcia na stronce mnie nie przekonywały;)!
    a na tobie wygląda cudownie
    teraz jeszcze bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko idealnie dobrane:) ładny, wygodny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana zawsze pięknie wyglądasz :)

    Jesteś taka fotogeniczna :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Płaszczyk bardzo fajny, szkoda, że tylko na lepszą pogodę.
    Ale Ty masz piękne włosy:)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyjnie wyglądasz ! świetną masz kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna kurtka, a Emu ubóstwiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. A czy mogłabys podać jakieś linki do tych futerkowych torebek na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką jak moja można znaleźć np tutaj:
      http://allegro.pl/torba-futrzana-primark-atmosphere-i2788810400.html

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  47. Skąd Ty masz tyle kasy na te ciuchy? Co i rusz nowa rzecz i wszystkie rzeczy bardzo drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko na nie wszystkie pracuje, poza tym współpracuje także z kilkoma firmami.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dostajesz jakieś gratisy?

      Usuń
    3. Współprace raczej Ci nie służą, przykładowo ten płaszcz jest okropny. Obserwuję Twojego bloga od dłuższego czasu i niestety traci na jakości przez coraz to większą ilość kiepskich jakościowo rzeczy. No chyba, że dostałaś kasę za to, że go pokażesz na blogu?

      Usuń
    4. Ale chodzi o firmy te na blogu, typu Preska? Powiem Ci że jesteś fajną dziewczyną (tak myślę) zaradną i życze Ci jak najlepiej, a na te rzeczy zasługujesz jak najbardziej

      Usuń
    5. Bardzo się cieszę, że obserwujesz mojego bloga od dłuższego czasu - niezmiernie mi miło ;) wiesz nie sądzę, aby mój blog tracił na wartości - wręcz przeciwnie myślę, że pokazując różnorodne zestawy mój blog może dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Nie każdy ma pieniążki aby ubierać się w bardzo drogich sieciówkach, dlatego też sztuką jest łączyć ze sobą ubrania droższe i te troszkę tańsze (nie znaczy to jednak, że gorsze jakościowo). Często niektóre osoby są uprzedzone do sklepów internetowych sądząc, że proponują tzw. "tandetę", a moim zdaniem aby coś ocenić trzeba najpierw to wypróbować, a nie wystawiać pozorną często bardzo mylną opinię.
      Co do płaszczyka to moim zdaniem wcale nie jest okropny, wybrałam go sobie sama i mi się bardzo podoba - każdy ma inny gust ;)
      Nie dostaję za to żadnych pieniążków.


      Do trzeciej anonimowej osoby: Tak, chodzi o te firmy ;) Bardzo mi miło, że tak o mnie myślisz i dziękuje za życzenia oraz dobre słowo ;*

      Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i żyzę miłego wieczoru.

      Usuń
  48. swietna torebka i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. PIKOWANA KURTECZKA GENIALNA- MEGA
    ♥ ♥ ♥
    POZDROWIENIA;*:*:* ola

    OdpowiedzUsuń
  50. choc nie jestem wielka fanka butów typu emu calosc bardzo mi sie podoba, masz przepiekne wlosy <3 mega Ci ich zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale niespodzianka! A już myślałam, że jestem na tyle oryginalna, że nikt w Polsce nie posiada takiego samego swetra, jak ja :P hahahaha :)
    Zestaw świetny, w szczególności oczywiście sweter ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjna kurtka, sama się czaję na jakąś z ogromnym kapturem:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny płaszczyk! Pozdrawiam Kate

    OdpowiedzUsuń
  54. Niesamowicie podoba mi się Twój płaszczyk:)
    Świetny look!;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. płaszczyk jest świetny, mam podobną kurteczkę od preski tylko w beżowym kolorze, jest w sam raz na jesienne dni ;)
    podobają mi się także legginsy - ze względu na motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  56. pikowane rzeczy znowu powracają :) b.fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna!! obserwuje !!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna pikowana kurtka ;) zgadzam się, emu najwygodniejsze buty na świecei :) no i Twoje promienne włosy, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  59. Płaszczyk, jak płaszczyk, ale kołnierzyk i sweterek są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny ten płaszczyk ;)
    bardzo mis epodoba ;) a ty jak zawsze swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. leginsy są cudne, i cały look extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. dziękuję za miłe komentarze u mnie :*

    genialna jest ta kurtka ! :)

    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam kurteczkę z Preski. Jest genialna nic się z nią nie dzieje po praniu:)
    Fajnie wyglądasz trochę sportowo ale z pazurem!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. wyglądasz piękne, kurtka jest genialna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. love the coat



    wish you a wonderful weekend!!
    xx share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam pytanko.Jak myślisz , czy czarne lity z rudymi obcasami pasują do małej czarnej i czarnych rajstop??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy do jakiej sukieneczki ;) mi osobiście do małej czarnej eleganckiej sukieneczki pasują szpilki, aczkolwiek lita też mogłyby wyglądać bardzo ciekawie, ale tak jak pisałam nie wiem jak wygląda sukieneczka, więc nie mogę jasno stwierdzić tego czy pasują czy nie.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  67. Love this look, a pretty and cozy combination of so many wonderful pieces! great jacket!

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne masz buciki:) i włosy, też chciałabym być blondynką:)

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo ładnie wygladasz. Co do butów się zgadzam zimą niezastąpione!;))

    OdpowiedzUsuń
  70. świetny outfit i dopiero zorientowałam się,że jesteś z Lublina:)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne legginsy! mam zamiar kupić sobie podobne :)*

    OdpowiedzUsuń
  72. Jesteś śliczna i masz genialny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Oooo.. jakie śliczne legginsy! Cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  74. pięknie! legginsy cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo fajny płaszczyk i świetna całośc :))) Fajnie wyglądasz:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Woww! I really love your style! You rock fashion :)

    Visit my blog too, you'Ll love it :)

    http://jadorefashionlove.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń