niedziela, 11 listopada 2012

Black & Studs

Dzisiaj prezentuje Wam outfit, który opanowały dwa kolory - czarny oraz nude. Połączyłam w nim  wszystkie od dawna poszukiwane przeze mnie hity jesieni ;)
Po pierwsze botki z ćwiekami - od dawna o nich marzyłam ale jakoś nie mogłam się co do nich przekonać. Moją największą obawą było to jak będę się w nich poruszała.. jednak kiedy tylko dotarła do mnie przesyłka i założyłam botki, moje obawy zniknęły - mimo ich wysokości są zgrabniutkie i przede wszystkim bardzo wygodne. Ja wybrałam botki w kolorze nude, ale kuszą mnie jeszcze czarne oraz burgundowe ;)
Drugą od dawna poszukiwaną zdobyczą jest czarna spódniczka w stylu widocznym poniżej. Jej fason skradł moje serce, dlatego na pewno zobaczycie ją jeszcze w jakiejś stylizacji. Zastanawiam się nad taką samą w kolorze nude.. jak myślicie zamówić czy nie? ;)
Trzecia rzecz to czarna koszula z ćwiekami - jak na pewno zdążyliście już zauważyć ćwieki w tym sezonie są jednym z moich priorytetowych hitów, dlatego tak często goszczą na blogu.
Całość uzupełniłam ulubioną ramoneską z Mango ( tak, tak wiem, że dość często się tutaj pojawia - obiecuje jednak, że w ciągi kilku najbliższych stylizacji zastąpię ją czymś innym ;) ), złotą biżuterią oraz torebką w kształcie worka.















Ramoneska - Mango
Koszula - MYRED
Spódniczka - PRESKA (tutaj)
Buty - CzasNaButy (tutaj)
Rajstopy - Gatta
Torebka - Nine West
Bransoletka - Allegro
Zegarek - Guess
Okulary - River Island

96 komentarzy:

  1. Hi dear, the studded heels look amazing! Love your chic all black outfit as well.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz szałowo :)zaniemówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz!Wlosy od razu przyciagnely moja uwage <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w koszuli !

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie ...fotki w okularach skradły moje serducho :)))Niesamowity set i TY :)))*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Koszula jest świetna! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zniewalająco. Ależ te buty są wysokie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ćwieki to nie mój klimat, ale urzekła mnie Twoja spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  9. boska stylizacja... kobieca, a z pazurkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. te botki są świetne!



    WWW.POLINEFASHION.PL

    WWW.POLINEFASHION.PL

    WWW.POLINEFASHION.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenie czerni i złota, świetny look!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super, świetne buty też takie mam, koszulka też mega ! ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie własnie też Reserved zadziwia. Omijałam ten sklep szerokim łukiem, a teraz zaglądam częściej niż gdzie indziej ;-) Dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. te buty już mnie na FB zafascynowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba najlepsza Twoja stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu dużo mówić - fantastycznie! :) sama choruję na te botki, jednak też miałam obawy, czy będą wygodne. Chyba rozwiałaś moje wątpliwości... :)

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś MEGA śliczna, uwielbiam Twoją kurtkę i buciki ♥ oddaj no :*

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tą ramoneskę ♥ cudowna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. łał buty masz cudowne ;)
    rewelacyjnie wyglądasz ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie Ci w takim czarnym looku :) Twoje wlosy rozjasniaja calosc :) strasznie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ jest piękna ta spódnica!!
    Uwielbiam takie!
    Powiedz, jaki jest jej rozmiar?
    Pozdrawiam i obserwuję,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Verry nice outfit!I love your shoes!

    OdpowiedzUsuń
  24. och, uwielbiam takie zestawy ♥,♥

    zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. ramoneska świetna! kocham ramoneski jak już pisałam:) poza tym czarny to mój ulubiony kolor! nie zawiodłam się! http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki fajny zestaw! Strasznie mi się podoba. Szczególnie buty i dodatki ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie wyglądasz w takim fasonie spódnicy, super!
    koszula jest boska! i w czarni Ci świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie! Idziesz jak bomba z tymi postami ;p. Ramoneskę masz świetną, też bym taką chciała mieć :*.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze zachwycająco. Uroda i dobry styl = cudny efekt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. super! podobają mi się buty (ale tylko na kimś, ja wolę przeważnie płaskie :D)

    OdpowiedzUsuń
  31. buty to był strzał w 10-tkę:) bardzo oryginalne, na jesienne stylizacje jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zarabiasz na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pytasz o to czy zarabiam jakieś pieniążki to nie - nie zarabiam. Bloga założyłam głównie z pasji i zamiłowania do mody, dlatego też go prowadzę.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  33. Zachwycasz ! Niesamowity zestaw :)) wyglądasz bajecznie :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie- buty obłedne! ;) Fenomenalnie wygladasz. Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cały Look jest przecudny! Wyglądasz przepieknie, a buciki miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam do Ciebie pytanie, nie zrozum mnie źle bo lubie tu wchodzić tylko zawsze zastanawia mnie gdzie Ty chodzisz w swoich stylizacjach. Owszem jest kilka codziennych ale np ta obecna? Nie poszłabym tak do kościoła ani do pracy, ani do szkoły ani na zakupy. Jedynie na impreze,dlatego jeśli możesz to proszę o odpowiedź. Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież oczywiste, że tylko do zdjęcia i żeby zareklamować ciuchy, które dostała :]
      zastanawiam się czemu początkująca blogerka ma moderację komentarzy? czy to znaczy, że nie przyjmujesz krytyki? jestem pewna, że ten komentarz usuniesz.

      Usuń
    2. Dlaczego sądzisz, że nie przyjmuje krytyki? To, że mam moderacje komentarzy nie oznacza, że jakikolwiek z nich usuwam - wręcz przeciwnie przyjmuje każdy, ale chcę mieć po prostu nad tym kontrole i zapoznawać się z każdym komentarzem jako pierwsza - nie widzę w tym nic złego. Poza tym skąd takie wnioski, że coś reklamuje? Czy to, że coś mi się podoba i umieściłam do tej rzeczy odnośnik musi od razu oznaczać, że go reklamuje? Niestety, nie masz racji.
      A co do moich stylizacji to gdybym chciała prowadzić bloga tylko dla reklamy, czy "zysków" to jak dla mnie nie miało by to sensu. Bycie blogerką to nie tylko zyski jak się wydaje niektórym osobom, nie próbującym nawet zagłębić się w nasze pobudki. Niestety zawsze znajdą się osoby, które nie mają takiej pasji jak my i nie zrozumieją idei prowadzenia bloga oraz co za tym idzie zawsze będą się doszukiwać jakiś podtekstów. Ja mam swoją pasje i styl, a to, że stylizacje są różnorodne to chyba dobrze, ponieważ dzięki temu każdy może znaleźć na mim blogu coś dla siebie, a ja wcale nie muszę odbiegać od swojego stylu przedstawiając te różnorodne propozycje.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. No dobrze ale gdzie Ty tak chodzisz? Do pracy, na spacer, po domu? Karolina

      Usuń
    4. Bardzo przepraszam Karolinko, że tak późno odpisuje, ale wyleciało mi z głowy. Jeżeli chodzi o to ubranie to tak akurat byłam ubrana w niedzielę na spacer do Nałęczowa. Poza tym każdy z tych moich elementów garderoby wykorzystuje chodząc zarówno do pracy jak i na uczelnię.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  37. Świety zestaw:) podoba mi się każdy element tego stroju, a razem (dodając jeszcze Twoją blond czuprynę) wygląda to genialnie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  38. wow super wyglądasz:) te botki też mi się podobają;) a spódniczkę zamawiaj bo jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja ;) nie przepadam za złotem, ale tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rzeczywiście same hity! Fantastycznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  41. I te kolce i ramonka - wszystko świetnie zgrane ! i zgrabniutko :)
    przychodzę z nominacją ( szczegóły u mnie )

    OdpowiedzUsuń
  42. Idealnie skomponowany strój.Z początku myślałam że to sukienka. Stylizacja z charakterem, pozornie grzecznej dziewczyny :)

    Zajrzę nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  43. powinni Cię wziąć, do jakiejś bajki z tymi włosami ;)) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam Twoje stylizacje, są takie idealne!
    A te buciki już pokochałam!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. to chyba będzie jedna z moich ulubionych stylizacji u Ciebie :) glamrock to to co kocham <3
    i ja takze zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne buty i ramoneska! <33

    OdpowiedzUsuń
  47. buty są niesamowite, a kurtka jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  48. Znowu powystawiałaś ciuchy na sprzedanie, brzydkie te rzeczy jak nie wiem co! Pewnie nakupowałaś tego w ciuchlandzie za grosze a teraz sprzedajesz za dużą kase....I jaki cudem nosząc rozmiar S kupujesz kamizelkę o 2 rozmiary większą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby niektóre rzeczy zrozumieć trzeba umieć czytać ze zrozumieniem - "WYPRZEDAŻ SZAFY" oznacza, że na sprzedaż wystawiłam rzeczy które kupowałam dawno i wcale nie w ciuchlandzie (jeśli nie śledziłaś bloga od początku, to dla Twojej wiadomości jak coś było z ciuchlandu pisałam taką informację i sprzedawałam rzeczy dużo taniej).
      Nosząc rozmiar S mogłam kupić rozmiar L, bo niektóre rozmiarówki są zawyżone lub zaniżone więc nie ma w tym nic dziwnego, a poza tym w ciągu trzech lat można chyba zmienić rozmiar, prawda?
      Radzę zajęcie się czymś pożyteczniejszym niż po raz kolejny wyszukiwaniem sobie sztucznych problemów, a jeśli chcesz porozmawiać to może przynajmniej miej odwagę przyznać się kim jesteś, bo pisanie non stop anonimowych komentarzy i wyszukiwanie czegoś czego nie ma nie jest żadną sztuką..

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
      Estera

      Usuń
    2. Estero wyprzedaż szafy raczej nie oznacza że kupowałaś coś dawno, mogło to być zakupione 2 lata temu albo równie dobrze miesiąc temu. A ubrań które wystawiłaś sprzedaż nigdy nie pokazywałaś w stylizacjach więc skąd mam niby wiedzieć że nie są z ciuchlandu?
      No tak w ciągu 3 lat można zmienić rozmiar i w ogóle cały wygląd, Ty o tym wiesz najlepiej prawda?
      Nie wiem czemu też masz hopla na punkcie sztucznych problemów, po prostu dodaje tu komentarz a że Ci nie pasuje bo Cie nie chwalę to od razu każesz mi poszukanie sobie pożytecznych rzeczy...Szkoda że takiej dobrej rady nie dasz innym komentujących, ich komentarze Ci pasują bo są miłe?
      A jeśli Ci coś to da to mam na imię Magda

      Usuń
    3. A więc tak zacznę od tego, że skoro nigdy nie pokazywałam ich na blogu to oznacza, że są to ubrania które kupiłam dawno. Po drugie to jest naprawdę jakieś śmieszne, żebym musiała tłumaczyć się z tego, że sprzedaje swoje własne ubrania, na które naprawdę ciężko pracuje i nikt a już na pewno nie osoby, które mnie nie znają (a może i znają, ponieważ podejrzewam kim jesteś), nie powinny mieć o to do mnie pretensji.
      Twoje komentarze nie są negatywne, tylko "czepialskie", to nie są komentarze, które mogą cokolwiek wnieść w prowadzenie mojego bloga. Poza tym przyjmuje wszystkie komentarze niezależnie od tego czy jest to dobre i miłe słowo czy krytyka, a jeśli tego nie widzisz bo czytasz tylko te dobre to już nie jest mój problem.
      Jeżeli naprawdę chcesz coś wnieść i tak uważnie śledzisz mojego bloga to skomentuj moją stylizacje, bo tak naprawdę temu celowi powinny służyć komentarze, a nie wymyślasz sobie jakieś problemy i to już po raz kolejny. Następnym razem nie będę już odpowiadała na takie słowa, ponieważ nie wiem czemu one mają służyć? Zdenerwowaniu mnie? Obrażeniu? Hmm.. sama nie wiem, ale cokolwiek mają na celu na pewno swojej funkcji nie spełnią, ponieważ jeżeli faktycznie byłaby to szczera krytyka to taka czasem dodaje tzw. "kopa" i może bardzo pomóc, ale tak jak już pisałam Twoje komentarze nie są ani negatywne ani pozytywne lecz poruszają bardzo dziwne tematy.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia - mojego dzisiaj nic nie jest w stanie popsuć ;)

      Usuń
  49. rewelacyjnie. bardzo ładne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  50. wspaniała koszula i buty!!! ramoneske mam identyko w wersji new look.
    Ślicznie kochana:*
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  51. Amazing look! <3 Love it!
    Would you like to follow each other?
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja! fason spódnicy strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznieee! uwielbiam złoty z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  54. przepięknie wyglądasz! buty masz cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się podoba! Buty i koszula piękne!

    OdpowiedzUsuń
  56. prosto i elegancko! podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  57. właśnie mam zamiar kupić tą spódniczkę od Preski i zastanawiam sięnad rozmiarem :D możesz mi powiedzieć jaki Ty masz ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar spódniczki S ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. A mogłabyś zdradzić jaki masz wzrost? Bo też się zastanawiam nad tą spódniczką i nie wiem dokąd ona będzie mi sięgać. Mam 175 cm, a Ty wyglądasz też na wysoką osobę :)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. Oczywiście - mam 173 cm wzrostu ;)

      Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku

      Usuń
    4. To odważna jesteś, że nosisz tak wysokie buty, albo masz bardzo wysokiego męża! Dzięki za odpowiedź! pozdrawiam

      Usuń
  58. ooo faktycznie koszule mamy podobne, tylko ze moja jest z sh i ćwieki doszywałam sama w dodatku cały wieczór :O ;) Piękna stylizacja!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem pod wielkim wrażeniem ! Wspaniała stylizacja czerń ze złotem...uwielbiam. NO i wspaniale wyglądasz ;))

    jak znajdziesz czas zapraszam na męskiego bloga

    OdpowiedzUsuń