piątek, 16 listopada 2012

Boyfriend Pants !

Elementy chłopięcej garderoby coraz częściej zakradają się do damskiej szafy. Od kilku lat świat mody oszalał na punkcie męskich, poszarpanych jeansów. Tą modę zapoczątkowała Katie Holmes, potem szturmem styl ten zdobył wybiegi i podbił serce wielu innych gwiazd Hollywood. Dzisiaj także prezentuje Wam spodnie boyfriend, które kupiłam w River Island. Do spodni dobrałam prezentowane wam ostatnio botki z kolcami. Całość uzupełniłam skórzaną kurteczką oraz ciepłym futerkiem jakie upolowałam w TK Maxx.










Skórzana kurtka - Promod
Futerko - TK Maxx
Koszula - Mohito
Pasek - River Island
Spodnie - River Island
Buty - CzasNaButy
Torebka - River Island
Okulary - River Island
Zegarek - Allegro
Bransoletka - Allegro

84 komentarze:

  1. Fajne połączenie kurtki z futerkiem ale w spodniach nie wyglądasz dobrze..
    P.S Odklej naklejki z butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) a co do naklejki na buciku - to wiem, po prostu całkowicie wyleciało mi to z głowy.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  2. świetna stylizacja! zapraszam do nas na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny set :)


    with love


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny look!Bardzo w moim guscie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie :) meskie spodnie dodaje mimo wszystko duzo "seksapilu" :D:D:D calosc rewelacyjna :) a te buty....ajajajajajaj idealne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja! wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przeobłednie - magia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje stylizacje ! Świetna torebka!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kolorystyka!! cudowne te spodnie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo w moim stylu :)) uwielbiam łączyć skórę z kamizelkami wszelkiej maści :) co prawda buty nie w moim guście ale w Twojej stylizacji wygląda to wszystko fenomenalnie !!! dziękuję za fenomenalne propozycje jakie znajduję na Twoim blogu i tak trzynaj :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Botki odlotowe!! Super wyglądasz w takim stylu i kolorach:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. a mnie się strasznie podoba futrzana kamizelka, w która mam zamiar się zaopatrzyć już od dłuższego czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne i efektowne połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kamizelka i torebka sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny set..kamizelka i spodnie cudne:)))Zestaw jak zawsze świetny i dopracowany w każdym szczególe :)))Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dżizas, nie wiem na widok czego mam się ślinić, butów czy kurtki:) Pięknie wyglądasz, chyba się wybiorę do TK Maxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna poszukuje dla siebie idealnej koszuli i chyba znalazłam :) Bardzo podoba mi się Twoja :)
    A co do bucików to naprawdę są zjawiskowe :)

    http://drawingashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow zestaw fantastyczny:) podobają mi się Twoje buty oraz futrzak:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz rewelacyjnie :)
    ja zachwycam się bluzką, cudna :)
    oglądając zdjęcia przypomniało mi się, że też mam te spodnie :)
    pozdrawiam , miłego wieczoru, pomimo tej okropnej mgły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... przypadkiem nawet robiłyśmy zakupy w tym samym sklepie, w pewną środę na Czechowie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Skorzystałem z zaproszenia na nowy post i jak zwykle spędziłem tu dłuższą chwilę :) bo wszystko wygląda lepiej niż świetnie :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look. Botki są genialne po prostu, ale jak dla mnie troszeczkę za wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku! śliczne wszytsko! buty, futerko, kurtka, spodnie, torebka... <3

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam wplatanie męskich detali w kobiece sylwetki ! perfekcyjny look <3 jestem zachwycona całością !

    miłego weekendu :):*

    OdpowiedzUsuń
  25. NIe lubię takich butów, ale reszta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle ogień ! : ))
    Ślicznie wyglądasz super włoski extra look !
    powalasz ... :)
    Bardzo proszę o dodanie mnie do obserwujących z góry dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. jak ja ci zazdroszcze tej kamizelki

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne zdjecia, wygladasz slicznie :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje stylizacje, są piękne! ♥ Boskie buciki oraz torebka ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny strój ;) Zakochałam się w twoich butach <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi darlin, I am obsessing over this amazing outfit, its the perfect type of fall inspired look, the furry vest is gorgeous and love how you've styled the jeans.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja , nie mogę oderwać wzroku od twoich butów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ile dałaś za torebkę z River Island? jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  34. te spodnie są super, podoba mi się też futrzana kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz jak milion dolarów:)! Cudowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  36. i love how you styled the fur vest!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w twoich butach, są cudowne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz !

    Zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoj zestaw bardzo mi przypadl do gustu :) obserwuje! i zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Verry nice outfit!I love your shoes and jacket!
    Thank you for the nice comment on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja świetna ! :)
    Torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Trafiasz w me gusta Bejbe!:)
    Dałabym 6, ale z racji tego, że nie lubię litów daję 5:)

    PS. Uwielbiam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny outfit :D świetne te buty, jednak dla mnie za wysokie :c

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolorystyka zestawu bardzo mi się podoba! Tak więc przewijam stronę jeszcze z 5 razu od dołu ku górze i od góry do dołu i stwierdzam: nic dodać nic ująć ;)

    Zapraszam w wolnej chwili na zakupy i nie tylko!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  45. muszę przyznać, że coraz bardziej mnie korci na futrzatą kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialne spodnie! O butach nawet nie wspomne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. podoba mi się połączenie skóry i futerka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialnie ^^ . Najlepsza torebka i buty . ;3

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie jak zawsze. Chciałabym mieć takie wyczucie stylu jak Ty !
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. wspaniale! botki masz cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne spodnie!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę fajne połączenie, świetne jeansy i kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zestaw fantastyczny :) buty są genialne <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny blog uważam że jesteś taka pozytywnie zakręcona co w tobie mi się najbardziej podoba:)!... ZAPRASZAM DO MIE JAK CHCESZ TO WPADNIJ MAM ŚWIETNNY KONKURS:) POZRAWIAM http://klaudulet.blogspot.com/ OBSERWUJĘ:3

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi się podoba całość (no, poza butami, do których jakoś nie mogę się przekonać, ale muszę przyznać, że pasują:) )

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta stylizacja jest świetna!Wszystko Mi się w niej podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam Twoje włosy :)
    świetne spodnie !

    OdpowiedzUsuń