czwartek, 1 listopada 2012

Butelkowa zieleń i burgund !

Jak zapewne mieliście już możliwość zauważyć tej jesieni wiodący prym kolor to burgund, ale zaraz za nim jest butelkowa zieleń. Zimna, ciemnozielona barwa powróciła już w ubiegłorocznych kolekcjach na wybiegi największych domów mody po długim niebycie w świecie trendów, jednak w tym sezonie jest nadal z nami. Stylizacje w barwach zieleni wyglądają interesująco zarówno w wersji codziennej, jak i wieczorowej. 

Osobiście od dawna poszukiwałam czegoś w tym kolorze, ale nic ciekawego nie przyciągnęło mojej uwagi. Jednak w końcu znalazłam marynarkę i jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ może spełniać dwie funkcje - na co dzień i na większe wyjścia, a taka rzecz zawsze przyda się w kobiecej szafie. 

Marynarkę (PRESKA) połączyłam z koszulą Mohito (nowa kolekcja Maji Sablewskiej) - jestem nią zauroczona z uwagi na jej kołnierzyk. O tej porze roku nadal modny jest blask ćwieków i cekinów, dlatego też kołnierzyk idealnie wpasowuje się w jesienną kolekcję. Całość uzupełniłam burgundowymi woskowanymi spodniami, czarną dużą i bardzo praktyczną torebką oraz bucikami z nowej jesiennej kolekcji Zary.








Marynarka - PRESKA - tutaj
Koszula - Mohito (Maja Sablewska)
Spodnie - Reserved
Torebka - Mango
Buty - Zara
Zegarek - Cristian Lay

137 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, wszystko idealnie współgra :)
    Buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No koleżanko jak zwykle zachwycasz :) wszystko tworzy perfekcyjna całość, kolory genialnie połączone. Nie ma sie co dziwić że jesteś jedną z ulubionych blogerek mojej narzeczonej :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba :) butelkowa zieleń cudwnie pasuje do tych spodni, niby ciemne kolory a świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna marynarka, piękne spodnie. Wszystko mi się podoba i tworzy spójną całość! Ślicznie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka w kolorze butelkowej zieleni cudna:)
    ale moją uwagę i tak bardziej przyciąga kołnierzyk koszuli:))
    idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszałamiająco wyglądasz :) Koszula i marynarka są rewelacyjne <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ślicznotko :) Zakochałam się w koszuli i marynarce- super połączenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko mi się tu podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to wszystko ze sobą połączyłaś! ja zalozylabym jeszcze wyzsze czarne szpilki albo lity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona połączeniem kolorystycznym <3
    Mega wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz moje ulubione buty z Zary. Są fenomenalne.
    A połączenie burgundu z zielenią to dobre połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołnierzyk tej koszuli jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow, połączyłaś wszystkie trendy sezonu.
    Wyszło powalająco :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie dobrałaś kolorystycznie outfit! Koszula jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko świetne, a razem tworzy się niesamowita całość:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest boska ale w takim makijażu (bez urazy) wyglądasz jak buldog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko idealne, twarz, figura, ubiór. :)
    pozazdrościć ! obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. figurę masz idealną kochana! a cały outfit genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega stylówa ;d
    Obserwuje i mam nadzieję że się odwdzięczysz <3
    http://colours--photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jestes moją nową inspiracją, świetna koszula, wszystko idealnie dopasowane! jaka cena tej koszuli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;)
      Koszula kosztowała 129 zł

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  22. jak dla mnie cudownie;) śliczna marynarka, koszula i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko świetnie do siebie pasuje :)

    Obserwuję z przyjemnością i zachęcam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. łał!!! Wszystko pasuje do siebie tak idealnie!!!<3 mega ślicznie wyglądasz!!! :)
    stylówka w pełnym wymiarze, z poprzedniego posta mega mi się podoba czapa:D ogólnie blog bardzo fajny, więc będę Cię obserwować:D
    również pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW...wyglądasz GENIALNIE!!!
    Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna koszula. musze taką mieć
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super! :) Ten żakiet z tymi spodniami pasuje świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. i love the shirt and the jacket!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Elegancko :) I te twoje włosy - cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Love this look! Thanks for stopping by my blog. Hope you come by again soon! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja uwielbiam taki zestaw kolorów ;)

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi się podoba, a szczegolnie bluzka!
    Zapraszam! http://littleprettychanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. a tak sobie coś czasem skrobnę;)
    ładnie tu masz i modnie , podoba mi się to połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gorgeous outfit! Love the studded details on the collar, the green blazer, oh and your booties are GORGEOUS!:)

    new follower!

    xo

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne ciuszki masz na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. so in love with your burgundy pant! love this color! I also have one like this one ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejna świetna stylizacja! :)Idealne połączenie kolorów a myślałam że w pastelach ci najładniej a teraz to już w sumie sama nie wiem bo wyglądasz tu obłednie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna marynarka :) zapraszam do mnie http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. kolory idealnie pasują do naszej jesieni :) cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  40. najmodniejsze kolory, podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przejzalam dzis wszystkie twoje posty i zdecydowanie masz niesamowite wyczucie stylu *,* uwielbiam !!!! <3 pozdraiwam i zapraszam do mnie na nowa notka ; http://sara-mylifee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing outfit, LOVE your blazer and studded collar!

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie! wszystko idealne!
    Podoba mi się też mocniejszy makijaż u Ciebie, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna bluzka! wszystkie najmodniejsze kolory tego sezonu w jednym, idealnie.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. No świetne zestawienie, piękna marynarka, koszula i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny kolor marynarki! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz przecudownie :) idealnie wszystko połączyłaś!

    Zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. nie zbyt udal ci się makijaż, dolna kreska stanowczo u ciebie się nie sprawdza, za ciemny podkłąd ktory uwidacznia niedoskonałości cery, natomiast połaczenie kolorów - mega udane!! osobiśnie tej jesieni moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi! Thanks for your comment on my blog :)
    Let me know if you like to follow each ohter! Would be nice!

    X Annewil
    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się ten zestaw, świetnie w nim wyglądasz! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  51. oooo, jakie trafne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  52. genialna stylizacja!!!! :)
    przeslicznie wyglądasz :)))
    włosyyyyy ♥

    dodaję do obs :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hi dear, you look amazing! I love your blazer, shoes and hair! Thx for the nice comment:) Just followed you on gfc, follow back if you like,
    kisses chris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greeting in Poland! You are such a pretty girl and I love how you paired this rich green and burgundy together!
      Thanks for visiting and leaving me with such nice comment on my blog!
      Would you like to follow each other? :)

      Usuń
  54. jejku wszystkie rzeczy bym z Ciebie ściągneła!:) bluzka buty i spodnie są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. boska marynarka:) dodaję do obserowowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjny outfit :) U mnie też burgund w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Write on my blog if you want...
    Anthea
    www.antheafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  58. ten set to hit nad hity sezonu - wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I sweety, I really like your ultra chic style and how you put this elegant look together, great colour mix and the studded details are terrific!

    OdpowiedzUsuń
  60. your shirt and your shoes look very cool together <3

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. your shirt and your shoes look very cool together <3

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna marynarka ! Koszula też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  63. piękna ta koszula. Z przyjemnościa obserwuje :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zestawienie butelkowej zieleni i bordo baardzo mi się podoba :) Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Boska koszula ♥ piękna marynarka! :*
    obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny masz blog wiesz? Na pewno będę tu częściej zaglądać :D .PS. OBSERWUJEMY ? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  67. świetnie wyglądasz ! :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajnie połączyłaś dwa najmodniejsze kolory sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  69. you look great, we love your top!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Fantastyczne zestawienie kolorystyczne. Całą spójność stroju podkreślają złote detale. Idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny zestaw, marzy mi się sweter w kolorze Twojej marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  72. cudnie wyglądasz! uwielbiam to połączenie kolorów!
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Połączenie kolorystyczne jak najbardziej na tak ;) Świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  74. jestem zakochana w kolorze marynarki! Idealna butelkowa zieleń, świetnie dopełnia się z burgundem! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. moje ulubione kolory ever ! ;) a Ty wygladasz w nich cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny zestaw :) Koszula i marynarka są NAJ !

    OdpowiedzUsuń
  77. jak zawsze wspaniale! Wyglądasz pięknie, a stylizacja cudowna! :D
    Spodnie genialne, zazdroszczę :P
    Również połączenie kolorów mnie urzekło <3

    zapraszam w wolnej chwili do nas http://leblogdesaly.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  78. koszula jest bardzo ciekawa, muszę na taką zapolować:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczna koszula i marynarka, osobiście mam ochotę na rurki w kolorze butelkowej zieleni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie wyglądasz!
    Butelkowa zieleń idealnie współgra z burgundem.
    A koszula jest wprost wspaniała.
    Obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowna stylizacja!:) a tak się ostatnio zastanawiałam nad tą marynarką i chyba się na nią w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  82. mi jak najbardziej ten zestaw się podoba!
    koszulę masz rewelacyjną :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  83. I love this look! So stylish. That shirt is gorgeous.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. świetna koszula!!! pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. świetna koszula i ta marynarka !
    zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  86. Faktycznie masz na sobie najmodniejsze kolory tej jesieni, plus przepiękny kołnierzyk i rewelacyjne buty! :D dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. jaką kurtkę polecasz na zimę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  88. jaka kurtkę polecasz na zimę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście tej zimy postawię na cieplutki wełniany płaszczyk, najlepiej w kratkę bądź jakiś inny fajny nietuzinkowy wzór i z futerkiem. Propozycją na cieplejsze zimowe dni może być płaszczyk w River Island, z tego względu, że jest to połączenie moich ulubionych trendów (futerka, kratki i skórzanych rękawów):
      http://www.riverisland.com/women/coats--jackets/coats/red-tartan-faux-fur-collar-boyfriend-coat--621179

      Taka opcja nie nadaje się jednak na mroźną zimę, dlatego typem nr 2 jest ocieplana parka, także z futerkiem w kolorze oliwkowym - możesz takie znaleźć w River Island, Mango oraz H&M.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  89. I love this outfit! The blouse and booties are amazing :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    OdpowiedzUsuń
  90. Love the studded shirt ♥
    maybe wanna follow each other?
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. wspaniały zestaw! pasuje Ci butelkowa zieleń :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wygladasz dobrze, ale gdybys uzyla chociaz o pol tonu jasniejszy podklad to byloby duzo lepiej. pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  93. elegancko wygladasz, doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  94. piękny zestaw !!<3
    koszula jest cudowna !
    kolory jak najbardziej !!

    OdpowiedzUsuń
  95. super, świetnie wyglądasz! połączenie czerwieni i zieleni kojarzy mi się całkowicie ze świętami! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. oooo spodnie dawno kupowałaś ? potrzebuje takie na gwałt!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki kupowałam miesiąc temu ale ostatnio chyba jeszcze były dostępne ;)

      Usuń
  97. Idealna stylizacja. Twój blog jest bardzo inspirujący:)
    Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej ! Napisz proszę jaki rozmiar ma Twoja koszula? Bo nie wiem jaki zakupić dla siebie .... Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koszula ma rozmiar 34 ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dzięki, hmm ... To ja też powinnam chyba zakupić XS'kę ( mam 164 cm i 53 kg)- Jak myślisz ? Nie mam możliwości zakupu koszuli w sklepie, pozostaje mi sieć stąd moje pytania ;)

      Usuń
    3. Myślę, że rozmiar 34 to bardzo dobry wybór :)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  99. Bardzo podoba mi się sposób w jaki dobierasz ubrania;) nie było jeszcze zestawy ,który by mi sie nie spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
  100. ile dałas za koszule?

    OdpowiedzUsuń