wtorek, 13 listopada 2012

Daily styling

Ostatnio dostałam kilka maili z prośbą o moją codzienną stylizacje, dlatego też dzisiaj taką właśnie dla Was przygotowałam. Podczas jesiennych słonecznych dni zazwyczaj nie rozstaje się z ciepłymi sweterkami - ten który Wam dzisiaj pokazuje kupiłam w ubiegłym roku w C&A ale bardzo go lubię z uwagi na jego asymetryczny krój i kolorystykę, która pasuje mi do wielu rzeczy. Do sweterka dobrałam bluzkę w bardzo modnym, w tym sezonie bordowym kolorze.
Na co dzień zazwyczaj wybieram jeansowe spodnie, bądź leginsy - te które mam na sobie to rurki z GUESS-a. Buciki wybieram różne, zależy to od sytuacji, ale nikt przecież nie powiedział, że na co dzień trzeba wybierać płaskie obuwie - ja bardzo lubię wszelkie botki a'la lita - te które mam dzisiaj na sobie kupiłam w Świat Butów 24 i muszę Wam przyznać, że są naprawdę bardzo wygodne.













Sweterek - C&A
Bluzka - Bershka
Pasek - Carry
Spodnie - Guess
Zegarek - Guess
Bransoletka i Naszyjnik - Allegro
Okulary - Ray Ban
Torebka - Kazar

91 komentarzy:

  1. Wzór tego swetra jest świetny!
    Podobają mi się Twoje okulary!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterka, zestaw jest rewelacyjny !! Zdecydowanie bardziej wolę Cię w takim wydaniu :)) super , więcej takich postów
    Alicja.Drajczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzienna też super :))Sweterek jest cudny i świetne spodnie :)))Pięknie wyglądasz i te Twoje włosy ...achhh:))

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :)

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. na co dzień świetnie się prezentujesz :) uwielbiam takie sweterki

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetna stylówka ! *.*
    a na takie buty choruję od 2 lat ale nie mam odwagi kupić bo wydaje mi się że nie bede w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym zestawie najbardziej podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo zgrabna! Cudowny look.
    W międzyczasie zapraszamy na fp naszych alternatywnych ciuchów - www.facebook.com/draculasisters :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz jak gwiazda filmowa i to ze świetnym stylem :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja!

    + ja dopiero zaczynam, obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylowo i sexi, zakochałam się w butach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja i dodatki :) pozdrawia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wooww <3 looking so good and absolutely in love with every single detail!the poncho,shoes,bag and jeans-perfect!Im following you now dear,hope u can follow me too <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz kochana:)
    dżinsy leżą idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw Kochana:) A sweterek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja. uwielbiam taki styl!!!! mega, mega, mega super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy masz super sweterek również jest super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek mnie oczarował :))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny, codzienny zestaw:) masz fajne okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ladnie! podobaja mi sie tez te buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny fason spodni! a sweterek pasuje idealnie do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacja - włosy jak u gwiazdy Hollywood

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz rewelacyjnie. A Twoje botki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny sweterek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your grey cardigan...

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  26. sweterek jest cudny, uwielbiam norweskie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestaw! Trzeba przyznać, że dobrze się prezentujesz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaa ma identyczny sweterek, ale trochę dłuższy :)

    Kupiłam go w C&A za 39 zł po przecenie :)

    Chyba muszę go wygrzebać z szafy :)

    Kochanie świetnie go skomponowałaś :)
    I te karmelowe botki :)

    Cudo :)

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnego bloga prowadzisz!
    buty swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz!
    Bardzo fajnie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się ten sweterek:) Ja, w sezonie jesienno-zimowym nie wyobrażam sobie życia bez takich sweterków. Nie dość, że są kolorowe to jeszcze ciepłe...!
    http://u-thesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. promieniejesz! a sweterek bardzo fajny, dobry sweter zawsze ratuje sytuacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio chodzą za mną buty a'la Lita shoes, ale czy one w ogole sa wygodne??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te akurat są bardzo wygodne bardzo wygodne ;)

      Usuń
  34. Sporo rzeczy masz z Zary, Bershki czy C&A a przecież tych sieciówek nie ma w Lubline, skąd więc te rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak jedziesz do Warszawy to na pewno przejeżdzasz koło mnie :) Zaleć kiedyś na kawke :) A jakie centra warszawskie lubisz? Ja studiuje w wawie...:)

      Usuń
    2. Właśnie wybieram się pod koniec tego miesiąca na wyprzedaże do Warszawy ;)
      Najbardziej lubię Złote Tarasy, ponieważ znajdują się tam wszystkie moje ulubione sklepy m.in: Zara, Top Shop, New Look i inne, których niestety nie ma w Lublinie.

      Pozdrawiam

      Usuń
  35. piękne złote dodatki:) i ten sweterek...w takim zima niestraszna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi sie cholernie! Buty są fenomenalne ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie swetry, świetnie wyglądają i są bardzo ciepłe! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne połączenie sweterka z jeansami!
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  39. I like your outfit, especially your shoes and the sweater! :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweterek taki ładny, jesienny...♥

    OdpowiedzUsuń
  41. fajnie jak byś zrobiła post- przewodnik po trendach czyli co warto kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Anonima, dobry sposób na urozmaicenie postów :D. A Ty jak zwykle wyglądasz cudownie! Uwielbiam Twoją urodę.

      Usuń
    2. Nie ma problemu - na dwa kolejne posty mam już pomysł ale następny będzie na temat trendów i tego co warto kupić na zimę ;)

      Miłego dnia ;*

      Usuń
  42. Bardzo ładny sweter, idealny na coraz chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  43. woow, piękna stylizacja! ♥ uwielbiam Twój sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw:)
    Zapraszam Cię do zabawy Liebster blog. Mam nadzieję, że dowiem się dzięki temu coś więcej o Tobie:)
    Więcej informacji u mnie na blogu.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  45. sweterek rewelacyjny, uwielbiam takie ! :)
    zapraszam do mnie na KONKURS ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. o, a ja nie mam litów jeszcze, opieram się tej modzie :-3

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi dear, i adore your lovely knitted sweater, looks so pretty. Great outfit!

    OdpowiedzUsuń
  48. sweter i buty wspaniałe!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. butyyy *.*

    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania buty :)
    www.modnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny set, cudowna bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja za dużo stoję w ciągu dnia i praktycznie nie mam innego wyboru jak płaskie buty. Ale Twoje są świetne. I sweter też :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądasz;p
    sweter jest genialny;p

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuje kochana;)
    pięknie wyglądasz
    lity mają idealny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz:) tego chyba jeszcze u Ciebie nie było:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super cool outfit! I love your jeans! Kiss

    OdpowiedzUsuń
  56. Sweterek i buty skradły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie, tak casualowo... Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Widziałam Twoje wyróżnienie na FB-gratuluję;D

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny zestaw:) Sweterek bardzo mi się podoba:) Przypadł mi także do gustu Twój blog, stąd dodałam Cię do obs.:) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń