niedziela, 25 listopada 2012

Fall styling

Witajcie. Dzisiaj dopadł mnie brak weny do pisania - to chyba przez tą pogodę, więc tylko tak króciutko - przedstawiam Wam bardzo codzienną jesienną stylizację. Ciepłą jedną z ulubionych - parkę River Island, połączyłam z bluzeczką z ćwiekami (Stradivarius). Dołączyłam beżowe spodnie, które kupiłam już dawno w sklepie Bershka, aczkolwiek swojego debiutu na blogu doczekały się dopiero dzisiaj. Buciki jakie dobrałam do zestawu to brązowe a'la lita (ŚwiatButów24), które miały już na blogu swoje 5 minut ale bardzo je lubię więc zagościły tutaj ponownie. Jeżeli chodzi o torebkę to pisałam Wam już ostatnio, że czekam na dostawę torebeczek od Miss Wish i nareszcie doczekałam się. Z tej listonoszki jestem bardzo zadowolona, gdyż od dawna takiej poszukiwałam ale nigdzie żadna niestety nie przypadła mi do gustu. 
Miało być króciutko, wyszło troszkę dłużej - mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)











Parka - River Island
T-shirt - Stradivarius
Spodnie - Bershka
Torebka - Miss Wish

93 komentarze:

  1. Wyglądasz ślicznie, piękne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie.. tylko uśmiechnij się :)
    cudna torebka, na prawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja - jak zawsze! Czym robisz loki na włosach??
    Pozdrawiam Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski kręcę ciepłymi wałkami marki BaByliss - są dostępne na Allegro oraz w wielu sklepach z RTV i AGD m.in Media Markt ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Włoski kręcę ciepłymi wałkami marki BaByliss - są dostępne na Allegro oraz w wielu sklepach z RTV i AGD m.in Media Markt ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. slicznie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak :C&A,H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja niby prosta, na co dzień, ale przez Twoje piękne włosy nabrała niesamowitej kobiecości, klasy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :) obserwuję, mogę liczyć na to samo? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka i wspaniała parka, ma idealny kołnierz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło,że mnie odwiedziłaś:)
    Piękna ta parka:) ostatnio przymierzałam kilka w galerii,ale jakiejś takiej szałowej nie znalazłam:( twoja za to mi się bardzo podoba:)
    Buty też genialne,przejrzałam ofertę tego sklepu i fajne ceny maja:)
    obserwuje:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Ci kochana z akomentarz i to ejsczez za taki :)) Więc to, co możesz zrobić to (skopiowałam z notki mam nadzieje ze nie bedzie jakoś strasznie wygladalo czy cos):
    - przelać pieniędze (w takiej sytuacji każda suma pieniędzy jest warta, więc nie będzie rozliczana kwota, jaką przelejecie, ale chęci i to, że chcecie pomóc!) Po szczegóły, nr konta itp piszcie na maila: xhopefulx@gmail.com, czy na numer gg: 4116584
    - osobiście zakupić niektóre z produktów i przesłać je do mnie , w ten sposób będziecie mogli sami poczuć, jak to jest i jak wielką radość to daje! ;), rzeczy muszą być nowe ;) (proszę mi dać znać o tym na maila, żeby rzeczy się nie powtórzyły)
    - rozprzestrzeniać tę informację na swoich blogach, stronach internetowych, tak aby jak najwięcej osób mogło dowiedzieć się o tej akcji i nas wesprzeć
    - zapraszać do udziału również rodzinę, przyjaciół, znajomych niekoniecznie związanych z blogosferą
    - jeśli macie również jakieś inne sugestie lub pomysły... piszcie do mnie śmiało, na pewno wezmę je pod uwagę!

    I czekam w takim razie na wiadomośc od Ciebie < 333

    btw masz genialne wlosy < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co - lubię pomagać innym a takie akcje uważam za bardzo szlachetne ;) Z chęcią kupię kilka potrzebnych rzeczy i wyślę do Ciebie ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. very nice .. i love the bag!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buty, bardzo mi się podoba ich kolor:). No i masz genialne włosy! Farbowane czy naturalne?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Włoski są malowane.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  13. bardzo fajny stylowy zestaw :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna fryzura, też sobie kiedyś taką zrobię jak mi włosy bardziej urosną, Twoja długość jest perfekcyjna ;)Rewelacyjna stylizacja! Pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie oszalałam na punkcie Twoich wlosów sa przepiekne, oczywiscie zestaw takze parka jest bezbłedna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome parka look! The pants look well-made for this entire look. :)
    Hey dear, already following you. Hope you can follow me back. :)
    Keep in touch! Will visit you often when I'm online :)


    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    http://lookbook.nu/chenmeicai
    http://www.bloglovin.com/en/blog/2957855
    http://www.nuffnangx.com/user/hJK222B

    OdpowiedzUsuń
  17. parka jest świetna a cały zestaw ma moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ogólnie parka jest bardzo fajna, tylko te futerko mi się nie podoba, jest go wg mnie nieco za dużo, ale reszta włącznie z nową torebeczką jest cudowna, tylko uśmiechu jakoś brak, a przydał by się, bo taka smutna się wydajesz na zdjęciach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. całość tworzy świetny jesienny zestaw!<3 i dziękuję za przemiły komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kochana wyglądasz :))

    Zapraszam Ciebie i wszystkich
    www.live-style20.blogspot.com

    do przesylania pytan :)))


    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka jest fajna ! :) podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciągle podobne stylizacje.. ładne, ale wieje nudą. nic nowego

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja swietna! bardzo mi sie podoba, ale i jaka ty jestes sliczna!:), i masz swietne wlosy!:), ja tez jestem z Lublina! pozdrawiam i obserwuje! www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są super, wyglądają na wygodne :] Podoba mi się również aplikacja na bluzce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna całość. buty idealne. lubię takie odcienie beżów, brązów, khaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. great!!! so chic look ! <3

    http://therubberdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam Cię do zadania mi pytania, zbieram takie pytania w komentarzu :)))


    www.live-style20.blogspot.com


    buzia :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Cały zestaw boski !;) Zazdroszczę torebki!

    OdpowiedzUsuń
  29. super wygladasz, twoj styl jest mega! swietnie dobierasz dodatki i jeses przeurocza! fantastyczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszcze wlosow ♥ sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej jak Ci cudownie w takich kręconych włoskach <3 ! no i stylizacja pierwsza klasa ! świetne kurtka , ma piękny kołnierz :) ...w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs :) do wygrania dowolnie wybrana kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. urocza torebka:) uwielbiam takie funkcjonalne listonoszki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. prześlicznie wyglądasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz cudowne włosy, sama myślę o zapuszczeniu swoich

    OdpowiedzUsuń
  35. Te futerko wygląda tak bogato ^.^

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja, kusisz mnie tą parką, aż sama nabrałam ochoty na zakup takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka naprawdę świetna :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw!! Super wyglądasz :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz! :)
    Jestem fanką Twoich włosów ♥
    Cała stylizacja świetna, ale ja zdecydowanie zakochałam się w torebce! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie:) podoba mi się:) piękna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczarowałaś mnie tą stylizacją! Świetna!
    A Kochana czym robisz takie loczki?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapraszam na PIERWSZE urodziny mojego bloga! Jest to dla mnie mega ważny post :) W treści wiele zdjęć wraz z podziękowaniami do Was-blogerów! ;) Zapraszam serdecznie, będzie mi niezmiernie miło! ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz :) JAk z jakiegoś magazynu modowego !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie, a te buty brak mi słow , outfit trafiony ! <33 :)

    Zapraszam Cię do siebie jeżeli bd miała ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana wyglądasz rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. swietna stylizacja, obserwuje :) i licze na rewanzyk z Twojej strony :)

    Pozdrawiam z Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz cudnie z tą parką ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. jak zwykle promieniejesz :)) świetna torba, parka ;) u Ciebie zawsze ekstra dobranie i zestawienie ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi sweety, this is such a terrific look, adore the fur accents on your jacket and that is one amazing satchel bag!

    OdpowiedzUsuń
  50. http://moda.allegro.pl/sukienka-a-wear-baskinka-swieta-biel-granat-tuba-i2815229695.html

    JESTES NA TEJ SRONIE MODELKA..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za informacje, ktoś bezprawnie wykorzystał moje zdjęcia ;/

      Usuń
  51. świetna torba, całośc również super, masz piękne włosy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak zwykle nie mogę się napatrzyć ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. ajajajajaj *.* ♥

    zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania buty.
    http://modnaaa.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana, Twoje włosy są przepiękne *.*
    kurtka i torba mnie zachwyca, świetne zestawienie i idealna kolorystyka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna codzienna stylizacja, jak zawsze perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  56. stylizacja bardzo fajna, ale więcej uśmiechu!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudnie, cudnie, cudnie ;D
    twoja kurtka- mój numer 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Doskonale wyglądasz ! Podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twoja parka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Loczki jak najbardziej Ci pasują. Listonoszka jest świetna, a buty zjawiskowe <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolejny cudowny zestaw , stylowo i pięknie :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  62. buty mistrzostwo ! wszystko dopasowane perfekcyjnie, jak zawsze :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń