czwartek, 29 listopada 2012

Gray Pants

Witajcie! Dzisiaj prezentuję Wam outfit, w którym pierwsze miejsce mają spodnie znalezione ostatnio na dnie mojej szafy. Przypomniałam sobie o nich dopiero, kiedy zobaczyłam je na innym blogu modowym. Kupiłam je w tamtym roku w Stradivariusie i często mi towarzyszyły z uwagi na ich krój, który można łączyć w zestawach zarówno eleganckich jak i sportowych. Do spodni dołączyłam zwykłą czarną bluzeczkę, którą upiększyłam kołnierzykiem ze złotymi, bardzo modnymi w tym sezonie kolcami. 
Parkę która króluje w tym zestawie widzieliście już kiedyś na blogu, ale jest jedną z moich ulubionych po pierwsze dlatego, że jest to prezent od męża, a po drugie, że uwielbiam skórzane rękawy. Całość uzupełniłam botkami z ćwiekami, które kupiłam jakiś czas temu w sklepie Zara oraz nową torebeczką ze sklepu internetowego Miss Wish.














Parka - C&A
Bluzka - River Island
Kołnierzyk - No name (dostępny u mnie)
Spodnie - Stradivarius
Botki - Zara
Torebka - Miss Wish
Bransoletka - Allegro
Zegarek - Allegro

90 komentarzy:

  1. Elegancja i wygoda w jednym - mało kto to potrafi, ale akurat Tobie wyszło to bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw!:) torebka i bluzka bardzo mi sie podobaja!:) mam pytanie, Tobie włosy naturalnie sie tak faluja delikatnie czy je układasz?:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje - jeżeli chodzi o włoski to niestety swoje mam proste jak druty i muszę je układać. Robię to ciepłymi wałkami BaByLiss i loczki mam gotowe w 5 minut ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  3. Jejjjj cudownie wyglądasz, bardzo lubię Twoje zestawy ..kurtkę kradnę ...hah:)Wszystko jest świetnie zestawione, z wielką chęcią bym się tak ubrała..tylko nie wiem czy bym tak świetnie w tym wyglądała jak TY :)))Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko fajnie, tylko botki wybrałabym takie sięgające powyżej kostki, te są bardzo ładne tylko odcinają się tak, że pozostaje szczelina pomiędzy butami a spodniami
    parka bardzo ładna , zastanawia mnie jednak czemu tak mocno ją związujesz na plecach? ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. whoa! you look really gorgeous! i super love the glam collar!! and i really like your blond curly hair!!
    i follow you! you had such an interesting blog! thanks for your comment on my blog too!
    do follow me back !^^
    http://www.fatiguechic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your shoes dear :)
    xx Ilka
    http://ilkavontorok.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakocham się w tym looku . Spodnie są niesamowite i bardzo mi się podobają w tej całości .

    www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw:) podoba mi się kurtka i kołnierz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit, bardzo podobają mi się spodnie i kurtka oraz dodatki z kolczastym pazurem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw :) podobają mi się botki i torba.
    dodaję do obserwowanych i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great post and your look is tottally!!!

    would you like to follow eacht other? I already follow you.

    Kisses pretty!!!

    http://como-una-muneca.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie tego typu spodnie bo są mega wygodne:)
    ślicznie wyglądasz, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jak najbardziej na tak, 1 zdjęcie po prostu rewelacyjne, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu idealnie!
    Obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja. :) ja osobiście wybrałabym cięższe buty za kostkę ale jest to rzecz gustu. Piękny kołnierzyk i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, taka elegancka swoboda! Uwielbiam Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo masz te świetne spodnie, pamiętam, że mierzyłam te spodnie i żałuję, ze też ich wtedy nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej jak ja kocham takie szafiane znaleziska ...nagle wyciąga się coś fajnego a przez przypadek zapomnianego :P spodnie są rewelacyjne , a Ty świetnie je zestawiłaś <3 buty i kurtka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie poprostu NO ! ;)

    a te włosy masz mega ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. botki, torebka i kołnierzyk są cudowne:) nabrałaś pazura tymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle wyglądasz świetnie! Super, odważne połączenie sportowo-eleganckie. Obcasik + dres = <333 Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. O widzisz! Jak fajnie czasami pogrzebać w szafie ;)
    Zachwycam się długością Twoich włosów, też takie chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie wyglądasz!

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  24. Your hair and makeup are beautiful! Those pants look so comfortable too :)
    Brittney
    anotherbeautifulthing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Absolutely love this dear! Hyped it also in lookbook. :)

    I'd like to invite you all to participate as well in my very first Blog giveaway (^_^)
    #ChaiChenGiveaways (International)
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycająco i bardzoooo stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  27. brawo.. wyglądasz rewelacyjnie jak zawsze :* pozdrawiam, buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny outfit! wszystko świetnie zestawione :))

    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kołnierzyk :)

    http;//drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana daj mi znać o co chodzi z tym mailem:) Bo jak posyłałaś stylizację, to dotarła, czasem tak mam, że w pośpiechu sprawdzam maila i nie odpiszę, ale stylizacja pójdzie na ten fanpage ;p Daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile masz wzrostu? Zastanawiam się nad kupnem płaszczyka ale sama nie wiem jaki rozmiar wybrać bo jestem wysoka (177) a szczupła. Obawiam się czy rękawy nie będą za krótkie :) Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam za tak późną odpowiedź - mam 173 cm wzrostu ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  32. Cudowny zestaw! Z chęcią przygarnęłabym kurtkę i spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie jak zwykle!cudowne spodnie!must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Loving your outfit!! You are really pretty :)


    ¿Cuántas veces has recordado a una persona, un lugar o una situación pasada, simplemente con oler determinado aroma?
    El perfume al igual que el vestido, el peinado o el maquillaje forma parte de la imagen de una persona.

    How many times have you remembered a person, a place or a situation in the past, just to smell certain aroma?
    The perfume like the dress, hairstyle or makeup is part of the image of a person.

    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/2012/11/what-do-you-wear-to-bed.html

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lovely outfit!!!
    Thanks for the comment!!! Would you like to follow each other?
    Kisses
    Francy&Stef
    chiciwththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja...
    Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing outfit.
    Thanks for your comment on my blog.

    I follow you now.

    XO Arezu

    OdpowiedzUsuń
  38. HEJ,
    Zauważyłam błąd na Twoim blogu:
    CONTACT ME, Nie CONTAKT ME

    Nie ma za co ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za słuszną uwagę ;)
      Jutro na pewno to zmienię.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  39. You look amazing, love your hair!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Great look, great blog! I've partnered with famed Bev Hills dermatologist on a fab holiday giveaway! Oprah just named The Lancer Method Luxury Skincare Collection ($300) as one of her favorite things and I'm giving away one set to a lucky reader! http://www.goodbadandfab.com/2012/11/oprahs-favorite-things-lancer-skincare-gift.html

    Hope you enter. Good luck!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mnie urzekł ten kołnierzyk ♥ jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi dear, I love the styling in this outfit, very chic and trendy!

    OdpowiedzUsuń
  43. super stylizacja! piękny kołnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej podoba mi się Twoja kurteczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. oj świetne spodnie i torba;) jak torba to tylko taka wielka, gdzie wszystko mozna w niej zgubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Love this outfit. So cool and stylis!!!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  47. hi hun...I love all of this look especially jacket and shoes ^^
    kiss and have an happy week end
    vendy

    NEW POST
    follow me on:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi się podoba to połączenie, lory faktury i boskie spodnie
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  49. jak zawsze podoba mi sie Twoj zestaw :) i jakie Ty masz pięknie włosy jejjjjj

    OdpowiedzUsuń
  50. ten pasek z boku dodaje spodniom elegancji, fajnie połączyłaś militaria ze stylem sportowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. I love your jacket!!:):) i'm following you, visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. great :)
    lovely blog :)
    following u now, hope you do the same :)
    kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Wydaję mi sie że bloga założyłaś żeby sie dowartościować, przypadkiem widziałam Twoje zdjęcia z pleneru narzeczeńskiego i wtedy wcale jakoś olśniewająco nie wyglądałaś. Czas zmienia ludzi. Twój świat kręci sie chyba tylko wokół ciuchów a uwierz że to nie jest najważniejsze.
    Piszesz również że uwagi innych są dla Ciebie cenne, nie zauważyłam żebyś sie do nich jednak stosowała.....
    I na komentarze innych, te negatywne odpowiadasz często z ironią: typu to świetnie że wchodzisz na mojego bloga, widocznie coś cię tu ciągnie....
    Nie pomyślałaś że może ktoś wchodzi bo ma tu nie zły ubaw z Ciebie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. jeżeli tak Ci się wydaje to bardzo mi przykro, ponieważ oceniasz mnie kompletnie nie znając mnie, ani moich pobudek, a tak nie powinno się robić. Bloga założyłam z pasji i dlatego też go prowadzę. A dowartościowywać się nie muszę, ponieważ znam swoją wartość i wcale nie oczekuje od nikogo, aby pisał mi miłe komentarze. Jeżeli komuś podoba się mój blog to bardzo się z tego powodu cieszę. Poza tym to jest blog modowy a nie urodowy, więc ma oceniać moje stylizacje, a nie mój wygląd ;)
      Jeżeli chodzi o sesje narzeczeńską, to nie musiałam wyglądać olśniewająco bo nie wygląd jest najważniejszy, ale to, że jestem szczęśliwa, a to jest ważniejsze niż wygląd i życzę każdemu, aby spotkało go takie szczęście jak mnie - Tobie również tego życzę ;)
      Co do rad innych, ale takich szczerych i wypływających z serca - to jak najbardziej się do nich stosuje. Jeżeli natomiast ktoś pisze do mnie niemiłe i nieprawdziwe słowa, z góry oceniając mnie i nawet nie znając to uważam, że mam prawo napisać tej osobie co o tym myślę i wcale nie jest to niemiłe. Jeżeli ktoś piszę do mnie ironicznie to mam prawo takiej osobie odpowiedzieć to samo - zazwyczaj tego nie robię, a to co mi wypomniałaś zdarzyło się raz i bardzo słusznie.
      Hmm.. niezły ubaw ze mnie? Nie przypominam sobie abym prowadziła bloga z kawałami albo z kabaretami ;]

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia

      Usuń
    2. Wrzuć Ty swoje zdjęcie Anonimko/Anonimie, bo chyba Ty masz straszne kompleksy i zazdrościsz Estelle jej wyglądu i chciałabyś się dowartościować, a nie się czepiasz ładnej dziewczyny. Widać na pierwszy rzut oka, że blog jest prowadzony z pasji, a dziewczyna ma super stylizacje, a jak się chcesz z kogoś pośmiać to może spójrz w lustro, albo pokaż swoje zdjęcie to i ja się pośmieje ;-D
      Ubaw to mają obserwatorzy EstelleFashion z takich zazdrośników jak Ty ;-D

      POzdrawiam,
      Karolina B

      Usuń
    3. Męczące są Twoje odpowiedzi na komentarze, zwłaszcza negatywne. Non stop ta sama kwestia, czyli "bloga prowadzę z pasji, nie znasz nie oceniaj...bla bla bla". Odczuwa się zwykły fałsz w Twoim tłumaczeniu! Trochę więcej dystansu do swojej osoby. Prowadź sobie bloga, nikt Ci nie broni, ale czas zweryfikuje całą prawdę o Twojej pasji!

      Usuń
    4. Po pierwsze to skąd możesz wiedzieć, że nie mam dystansu do swojej osoby (?) - wystawianie tak dalekosiężnej opinii powinno należeć do osoby, która chociaż raz ze mną rozmawiała i może powiedzieć chociaż trochę na mój temat z własnego doświadczenia i rozmowy ze mną.
      Mam prawo pisać to co czuję i myślę, Ty natomiast nie masz prawa oceniać mnie nie znając - tak jak napisałam i podkreślę to po raz kolejny, ponieważ taka jest prawda.
      Naprawdę nie zależy mi na opinii osób, które wchodzą do mnie tylko po to aby mi dopiec i mnie oczernić z jakiś złych, chorych pobudek, a nie po to aby obiektywnie ocenić moje propozycje, ponieważ tak naprawdę temu służy blog.

      Pozdrawiam i życzę znalezienie sobie lepszego zajęcia ;)

      Usuń
    5. Skoro na plenerze nie było dla Ciebie ważne jak wyglądasz to od kiedy w Tobie ta pasja do stylizacji?

      Usuń
    6. Nie napisałam, że nie było to dla mnie ważne, tylko, że NIE BYŁO NAJAŻNIEJSZE, ponieważ są rzeczy ważniejsze takie jak m.in miłość, jeżeli tego nie rozumiesz to bardzo mi przykro i współczuje ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  54. spodnie świetne i widac ze wygodne, sama sobie chetnie takie sprawie ;)
    zakochaam sie w butach<3

    OdpowiedzUsuń
  55. jaram się Twoimi włosami <3


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny zestaw :) Takie spodnie są rzeczywiście wygodne, a tutaj jeszcze pasują do stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  57. Fantastycznie! Ćwieki wspaniale wyglądają w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć i pytankiem zawartym w poście, na które może będziesz w stanie mi odpowiedzieć ;* Pozdrawiam + obserwuję ;)bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana wyglądasz przepięknie ! spodnie to bym Ci ukradła :)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  60. HEJ... Bardzo podoba mi się twój blog mam nadzieję że mój ci się spodoba

    neclase.blogspot.com

    POZDRAWIAM;*

    OdpowiedzUsuń
  61. hmmm bluzka i kurtka <3

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  62. ooh so pretty! I love
    the booties!

    kisses babe!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny look chyba jeden z twoich najlepszych bardzo mi sie podoba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Very pretty!! Love the shoes!!

    Following you here!!

    Www.sarahvillarim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Jesteś przepiękna :)) A zestaw cudowny, trafia w moje gusta! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Cool outfit and love your hair! xo

    OdpowiedzUsuń
  67. Elegancia y buen gusto en tu creativo blog.Saludos poéticos.Te sigo.Te invito a seguir mi blog.saludos poéticos.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dla Mnie masz jeden z lepszych modowych blogów . Kocham Twoje stylizacje!;)

    OdpowiedzUsuń
  69. fantastyczne spodnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń