sobota, 24 listopada 2012

Jesienno-zimowe niezbędniki !

Kochani - dzisiaj tak jak prosiliście mam dla Was propozycje kilku jesienno-zimowych niezbędników, bez których przetrwanie obecnej pogody byłoby bardzo trudne. To oczywiście tylko moje propozycje, ale wiele podobnych ubrań oraz dodatków możecie znaleźć na półkach oraz wieszakach w nowych kolekcjach znanych sieciówek.

1. PŁASZCZYK - odpowiedni płaszczyk to podstawa. Ważne aby był ciepły i nietuzinkowy. Mnie osobiście zauroczyła nowa kolekcja płaszczyków marki ZARA! Dlatego też pierwszy z nich pojawi się niedługo w mojej szafie oraz na blogu. Skórzane dodatki przy płaszczykach są jak dla mnie hitem i nadają im wyjątkowego wyrazu.


                     

2. CIEPŁY SWETEREK - jesienią i zimą moimi ulubieńcami są grube sweterki. Nie ruszam się bez nich praktycznie nigdzie. Wybieram te, które przykują moja uwagę swoim krojem, kolorem lub innym szczegółem. Sweterek nr 2 znajduje się w mojej szafie już od kilku miesięcy (New Look- podobny możecie znaleźć w sklepie MyRed). Numer jeden i trzy to tylko propozycje które znalazłam przeszukując google - jeżeli ktoś wie gdzie można takie dostać byłabym bardzo wdzięczna za informacje ;)




3. BLUZY I SWETRY ZE ZWIERZĘCYM MOTYWEM - w tym roku możemy je znaleźć w praktycznie każdej sieciówce oraz sklepie internetowym. Mnie osobiście te motywy zauroczyły i sama skusiłam się na sweterek z pieskiem, który mogliście zobaczyć kilka postów wcześniej. Mam dla was dwie propozycje na które właśnie poluje, jednak podobne znajdziecie m.in w Reserved, New Look i H&M.

                           Top Shop                                                               River Island


4. OLIWKOWE PARKI - kolejny hit tej jesieni oraz zimy. Mi osobiście najbardziej podobają się te z dodatkiem futerka i ze skórzanymi rękawkami. Osobiście skusiłam się na parkę z River Island oraz C&A. Tutaj przedstawiam Wam kilka propozycji - większość jest jesienna, aczkolwiek parka nr 3 marki CUBUS nadaje się idealnie także na zimowe dni.
 1. River Island  2. River Island  3. Cubus 4. River Island 5. River Island  6.  7. Cubus  8. River Island 





5. WYGODNE BUTY Z ĆWIEKAMI - w tym sezonie moje serce skradły ćwieki oraz buty z ćwiekami. Zresztą nie tylko moje, ponieważ workery, lita, botki oraz kozaki z ich dodatkiem królują ostatnio na ulicach oraz nogach gwiazd. Mam dla Was kilka propozycji, które są dostępne bez wychodzenia z domu, ponieważ możecie je zamówić w sklepie internetowym. Ja uważam to za ogromną wygodę ;)
1. ŚwiatButów24 2. CzasNaButy 3. google (podobne znajdziecie w sklepie CzasNaButy oraz ŚwiatButów24) 4 i 5. CzasNaButy





6. CIEPŁA CZAPKA - jednym z moich zimowych niezbędników jest także ciepła czapka, najlepiej z jakimś fajnym kolorze i z pomponem, jednak niekoniecznie ;) Przygotowałam dla Was kilka propozycji jakie możecie znaleźć w sieciówkach.
zielona czapka New Yorker, szara czapka H&M , brązowa czapka Cubus,  szara New Yorker,  beżowa czapka H&M, czarna czapka H&M, czerwona czapka KappAhl, błękitna czapka KappAhl, zielona czapka




7. FUTRZANA TOREBKA - Futerka i kożuszki to hit tego sezonu. Oprócz sweterków i kurtek z tego typu wstawkami , a także butów „futrzaków", nosimy też włochate torebki! Każda prawdziwa fashionistka powinna mieć taki model torebki w swojej szafie. Możemy je znaleźć w znanych sieciówkach jak i w ofercie renomowanych marek. Dwie propozycje jakie dla Was przygotowałam możecie znaleźć w H&M oraz River Island. Jednak tak jak pisałam w ostatnim poście mnóstwo "futrzaków" możecie znaleźć także na Allegro.



35 komentarzy:

  1. Pierwszy płaszczyk z Zary <3 marzenie moje mam nadzieję, że i mnie nie długo wpadnie takie cudo do szafy ;) Poza tym świetnie propozycje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czekam na ten pierwszy płaszczyk ;-))
    Świetny niezbędnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na niego czekam ;))

      Usuń
    2. Świetny ten płaszczyk, kilka innych modeli z zary też jest super, właśnie nie mogę się zdecydować który wybrać :p także czekam na Twoją stylizacje z tym płaszczykiem, na kiedy planujesz bo już nie mogę się doczekac? :D

      A tak apropo zauważyłam na allegro że jest dostępny ten płaszczyk ale włoskiej firmy (identyczny, różnica w tym, że rekawy są z eco skórki a ten z zary ma z naturalnej) i ponad połowe tańszy, nawet u jednej z dziewczyn przewinął się na blogu.

      Usuń
    3. Dokładnie zgadzam się - ja najchętniej przygarnęła bym wszystkie nowości Zary ;)
      Stylizacja będzie w przyszłym tygodniu kiedy dotrze do mnie paczuszka ;)
      Co do płaszczyka to ja widziałam go na jednym blogu i był podpisany, że z allegro ale niestety nie mogłam go znaleźć, widziałam tylko bardzo podobny ale był tylko 100 zł tańszy niż ten z Zary, ponieważ kosztował 599 zł.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  3. sweterki wszystkie suuper, uwielbiam ! ciepła czapka - niezbędna, ja już swoją zamówiłam, jedzie do mnie :))


    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great picsk! The shoes are awesome! I want them :)
    Ei thanks for commenting on my blog some time ago on my "The Ramp Crossings" post. :)
    Really appreciate it. Sorry it took me some time again to visit - didn't realize I haven't followed you. Hope we can follow each other. :)

    I'm following you now on Google Friend Connect # 484. On Facebook, I liked your page (I'm Chai Chen) #589. And on Lookbook, I'm you fan # 311. Hope you can follow me back dear. Happy weekend! :)

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    http://lookbook.nu/chenmeicai
    http://www.bloglovin.com/en/blog/2957855
    http://www.nuffnangx.com/user/hJK222B

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszczyk z Zary jest bardzo fajny, podobają mi się te skórzane wstawki :) I czapki- zimowa podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale ;))))


    www.live-style20.blogspot.com

    new post !!

    zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe rzeczy , płaszczyki i sweterki są megaa! <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  9. no no taki niezbednik jest niezbedny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza z River Island przepiękna! A co do sweterków - racja, sama się niedawno w taki zaopatrzyłam. Nic tak dobrze nie grzeje wieczorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty, buty, buty:) uwielbiam, im wyższe tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcze ze skórzanymi rękawami są mega;) W tamtym roku kupiłam taki w Stradivariusie ale jak widzę ten z Zary to chyba kupie mu siostrę xd Sweterek z New Look boski! Szkoda tylko, że w Krk tego sklepu nie ma:( Chyba poratuje się tym internetowym... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lublinie też niestety nie ma New Look-a :( ale na szczęście do Warszawy jest blisko! ;)

      Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę

      Usuń
    2. Blisko? Ponad 150 km na zakupy jechać to blisko???

      Usuń
  13. mega.
    ja szaleje z bluzami
    ❤ ❤ ❤ ❤
    pozdrawiam:*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  14. różowy sweterek i te buciki extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycję, widzę, że płaszczyk nr 1 robi furorę :) sama taki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płąszczyki, parki, buty, wszystkie poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam też pierwszy płaszczyk :) a ogólnie zgadzam się co do tych niezbednikow chociaż akurat futrzanej torebki raczej nie kupie są takie które mi się podobają ale wole bardziej uniwersalne modele :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. hello gorgeous! I liked you style! following you via GFC, if you would like to follow me back, here's my blog:
    http://styleglaze.blogspot.com
    thank you
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. So in love with the coats and the sweaters! :)
    By the way, have you seen the "Little Black Jacket" exhibition by Karl Lagerfeld? It just made a stop in Berlin :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. mogłabym przygarnc wszystkie rezczy z tego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  21. wlasnie poszukuje futerkowej kamizelki:D

    pozdarwiam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam dzisiaj futrzastą torebkę w H&M, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie zgadzam się z prawie wszystkim, oprócz futrzanych torebek, nie wiem czemu ale nie trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne te swetry ze zwierzątkami <3
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń