niedziela, 18 listopada 2012

Pastels for fall

W ostatnich dniach niestety doskwiera nam bardzo zimna jesienna pogoda. Z tej okazji korzystając z chwilki przebłyskującego przez chmury słońca postanowiłam zrezygnować z typowo jesiennych kolorków i przedstawić Wam stylizacje, w której numerem jeden jest niekwestionowany hit wiosny i lata 2012, czyli pastele. Swoją drogą jak myślicie wypada nosić pastele jesienią i zimą, czy raczej lepiej pozostać przy bardziej stonowanych barwach?
Ciepłą skórzaną kurteczkę z kożuszkiem, którą udało mi się upolować na Allegro jeszcze w tamtym roku połączyłam z jeansową koszulą Pull&Bear. Do tego dołączyłam pastelowe rurki Mango oraz bardzo wygodne botki a'la lita, które znalazłam w ŚwiatButów24. Torebkę jaką mam w tym zestawie (River Island) widzicie u mnie dość często ze względu na to, iż jest ona jedną z moich ulubionych, ale już niedługo pojawi się u mnie kilka nowości Miss Wish, więc przełamie tą monotonię.












Kurteczka - Allegro
Koszula - Pull&Bear
Spodnie - Mango
Torebka - River Island
Zegarek i bransoletka - Allegro

73 komentarze:

  1. mega zestaw!
    moje ulubione kolorki w których bardzo Ci do twarzy :* promieniejesz Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te męskie zegarki są szałowe.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, pastele możesz nosić cały rok, ponieważ bardzo dobrze w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle nie mogę oczu oderwać, bardzo mi się podobaja Twoje zestawy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kurtka/kożuszek, podaj proszę namiary na niego :)
    fajnie, że jeszcze u kogoś można zobaczyć pastele, ja też przez chwilkę powróciłam do beży :)

    zapraszam Cię do mnie na KONKURS:
    http://vinciaxs.blogspot.com/2012/11/camel-beige-and-wzorynaturypl-jewelry.html
    do wygrania biżuteria i rabaty ;)
    Pozdr, VinciaXS

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie co byś nie ubrała to chyba zawsze wyglądasz świetnie bo po pierwsze masz gust, a po drugie styl :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, pastele jesienią jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, a kurteczka super :))W pastelach CI bardzo ładnie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) i te światobutowe litki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. powtarzam to co dziewczyny :) wygladasz swietnie :) bardzo ladnie ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle zachwycający zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w pastelach :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie jak zwykle :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie! Uwielbiam pastele..niezaleznie od trendow i pory roku!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa stylizacja, jednak ja pastele od zawsze wolalam i wolę nadal w lecie i na wiosnę. Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie pastele jesienią jak najbardziej odpowiadają! ;) pozdrawiam i zapraszam na nowy post
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  17. takie pastele to ja lubię jest jasno ale kurteczka i fasonem i materiałem i nawet kolorem no dosłownie w każdym calu delikatnie ale zdecydowanie dodaje ostrości lookowi- Cudownie Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula rewelacyjna :) Moim zdaniem warto nosić pastele nie tylko w okresie letnim,dlatego,że nadają one ciekawą i radosną nutę w rutynowych i ciemnych zimowych stylizacjach.Dla mnie pastele jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasne, że nosić pastele jesienią. I neony też nosić! Od razu się przyjemniej człowiekowi robi, kiedy widzi taką perełkę wśród szarości i burości panującej na ulicach. PIĘKNIE!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubie polaczenie pastelowych spodni z dzinsowa koszula

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe jesienne pastele, bardzo podoba mi się zestawienie z jeansem
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooooooooooo bardzo mi się podoba!!! Piękną masz kurteczkę <3 buty, których od dawna pragnę :) i calość jak najbardziej na mega plus:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie pastelowe zestawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. masz taka piękną figurę i zakrywasz ją luźną bluzką:) Buty oczywiście - miód na moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny, pastelowy zestaw stworzyłaś Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem pastelowe elementy garderoby zestawione z czymś bardziej ''zimowym'' będą wyglądały dobrze nawet w największe mrozy ; 3
    Strój jest śliczny ; >

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniala kurtka!1

    www.live-style20.blogspot.com


    nowy post !!

    OdpowiedzUsuń
  28. I am in love with that jacket!!! Super cute post!!


    http://closetstruck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bransoletka ;) Ogólnie bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne wdzianko, takie kożuszki są po prostu rewelacyjne, dość uniwersalne w zastosowaniu i na szczęście wystarczająco ciepłe na panujące warunki
    rzęsy metodą 1:1? ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. urocze te Twoje pastelowe spodnie i koszula ;) chyba się zaopatrzę w coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziewczyno ty masz świadomość, że Twoje nogi to dwa serdle i do tego krzywe? po co tak to uwydatniasz?

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie sie ubierasz :P a w twoich butach jestem zakochana ^^
    Obserwuje i licze na rewanż :)
    http://zelojadek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kożuszek i torba moi faworyci tego zestawu :)

    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje look zawsze mi się podobają i tym razem nie mogło być inaczej <3 rewelacyjny masz ten kożuszek ! i ja dziękuję za tak miłe komentarze :)

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  37. amazing style! I really like your shoes and jacket!

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastyczny zestaw - ciepły, zimowy i nie jest szary ani czarny tylko w pięknych pastelach! i o to chodzi zimą aby kolory letnie kolory nie zmieniały się w szarości :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw!
    Bardzo podoba mi się Twoja kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A skąd pomysł na nazwę bloga? Madam? Z czyms juz mi sie to kojarzy...

    OdpowiedzUsuń
  41. Pastele wydają mi się raczej niepraktyczne w taką beznadziejną pogodę, ale nie widzę nic złego w noszeniu ich teraz - fajnie przełamują monotonię i rozświetlają strój.

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny zestaw, uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pewnie, że wypada, a Ty wyglądasz w nich super!

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz świetnie w pastelach! Fajnie komponują się z twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdybym Cię zobaczyła na ulicy, to na pewno zwróciłabym na Ciebie uwagę. Świetnie dobrane ciuchy i dodatki :).

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz obłędnie! Uwielbiam kożuszki ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo naturalnie.
    Śliczna kurtka :*
    Włosy <3
    Obserwuje i zapraszam do mnie , mam nadzieje ze również ci się spodoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurtka sliczna;) Spodnie to totalnie nie moja kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jej extra ! spodnie kolor jest śliczny ! :)
    Jesteś bardzo ładna oddaj figurę :*
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi dear, this is a lovely colour mix, I like how you put the different elements together in this ultra chic outfit, fabulous jacket!

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie! pasują Ci pastele :) kurteczka wspaniała :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne masz włoski ;)
    a Stylizacja na 6+ .


    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta stylizacja podoba mi sie najbardziej! (:
    Pastelowo, delikatnie i z wdziekiem!
    Pozdrawiam,K

    OdpowiedzUsuń