wtorek, 6 listopada 2012

Pink obsession !

Pomimo tego, że po dzisiejszym dniu jestem mega zmęczona, postanowiłam podzielić się z Wami nowym postem. Korzystając z ostatnich już chyba słonecznych dni zrobiłam kilka zdjęć, na których główną rolę gra różowy sweterek marki Marks&Spencer. Zauroczył mnie on swoim kolorem oraz krojem, a także tym, że jest bardzo cieplutki - a na jasień takie właśnie sweterki są w mojej szafie bardzo pożądane.
Jak już może zdążyliście zauważyć, o tej porze roku bardzo lubię czapki, dlatego też do tej stylizacji dobrałam jedną z moich ulubionych różowych. Całość uzupełniłam ramoneską z Mango, dodałam czarne klasyczne leginsy oraz jedne z moich ulubionych a'la litów. Do takiego codziennego zestawu zazwyczaj wybieram duże torebki, które pomieszczą wiele rzeczy - dlatego też tutaj wybór padł na torebkę Mango, którą uwielbiam za jej fason i funkcjonalność.
W tej stylizacji nie zapomniałam także o biżuterii. Doszłam do wniosku, że było jej u mnie troszkę za mało, ale w kolejnych postach nadrobię zaległości ;) Do tego stroju dobrałam wyrazisty naszyjnik oraz złoty zegarek.














Ramoneska - Mango
Sweterek - Marks&Spencer
Czapka - Cubus
Naszyjnik - Cubus
Zegarek - Cristian Lay
Leginsy - Atmosphere/Primark
Torebka - Mango
Buty - DeeZee

98 komentarzy:

  1. Idealny zestaw <3 Kobiecy !
    Jany jakie Ty masz cudne włosy i ten blond ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ha zdazyłam przed snem :) sweterek i wszystko inne super ale Twoje włosy sa przepiękne :) zdjęcie na ławeczce mnie zauroczyło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w różowym:) ja też teraz często chodzą w czapkach i nie wydaje mi się by biżuterii było za mało, jest ok:) fajny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute colors! They look great together!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, wyczaiłam tą stylizacje na lookbooku i zachęcona oglądam resztę. Świetny wybór swetra w połączeniu z czapą. Nie jest przesłodona stylizacja, ani za ostra. Wszystko się równoważy..podoba mi się..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny jest kolor tego swetra, fajnie, że połączyłaś ze sobą tylko dwa kolory+ złoto :)
    Podoba mi się!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twój styl :) wyglądasz pięknie :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie lubię czapek, ale tą chyba bym polubiła : ) ładna : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ..kurteczka i torba świetne :)))Jak zawsze bardzo kobieco i stylowo :)pozdrawiam B*

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka i czapka cudne!! też takie chce:P

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja :) jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne oczy ;)



    www.polinefashion.pl

    www.polinefashion.pl

    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam sweterki pod każdy względem:) twój też mi się bardzo podoba;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie wygladasz! pozdrawian, iwa

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten sam sweter tylko w pomaranczowym kolorze :) swietna czapa, lubie czapy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, pomarańczowego nie widziałam - a szkoda, bo też na pewno jest bardzo fajny ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Estera...jak zwykle rewelacja, zawsze wyglądasz świetnie :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham czerń i róż w duecie, a u Ciebie wyjątkowo ciekawy efekt końcowy!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. według mnie idealnie! trafione w mój gust, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż i skóra dają bardzo ciekawe, kobiece połączenie - swoją drogą ostatnio tez zdecydowałem się na zakup skórzanej kurtki i jestem zeń bardzo zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się Twoje dodatki w szczególności naszyjnik, jest świetny <3.
    xoxo ;*
    Zapraszam do siebie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Miałam Ci to napisać już dawno, ale ciągle coś mi wypadało! Zwracam się do Ciebie, aby podziękować za to, że jesteś tak wspaniałą blogerką iza to, że tak bardzo dbasz o swoje obserwatorki! Nie znam drugiej takiej, która tak często dodaje nowe stylizacje. Nieważne, że jak wszyscy masz natłok spraw do zrobienia i jesteś bardzo zajęta, zawsze o nas myślisz! Po prostu dziękuję za to, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Miałam Ci to napisać już dawno, ale ciągle coś mi wypadało! Zwracam się do Ciebie, aby podziękować za to, że jesteś tak wspaniałą blogerką iza to, że tak bardzo dbasz o swoje obserwatorki! Nie znam drugiej takiej, która tak często dodaje nowe stylizacje. Nieważne, że jak wszyscy masz natłok spraw do zrobienia i jesteś bardzo zajęta, zawsze o nas myślisz! Po prostu dziękuję za to, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. bardzo Ci dziękuje, to naprawdę miłe co napisałaś ;* aż pojawił mi się ogromny uśmiech na twarzy ;) Staram się jak mogę pogodzić wszystko - czasem nie jest łatwo, zwłaszcza, że jestem na 5 roku studiów i piszę właśnie pracę magisterską, ale prowadzenia bloga sprawia mi dużo radości - zwłaszcza w takich chwilach ;)

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  23. Wow świetny strój ! :3
    Ładna jesteś ! :D
    I chuda *_*
    + obserwujemy ?:3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz bardzo kobieco i zmysłowo :) idealny look! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja!
    Mam pytanie jakiego błyszczyka użyłaś w tym poscie? Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)
      Oczywiście ;) niestety nie jest to błyszczyk. Na ustach mam troszeczkę podkładu Loreal infaillible make-up nr 250 a na to mam nałożony wiśniowy balsam do ust Carmex. Efekt jest bardzo fajny i naprawdę długo się trzyma, a nie wysusza ust, ze względu na to, że balsam Carmex ma super właściwości pielęgnujące ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  26. Świetny sweterek, zegarek i buty! *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajni tu u Ciebie. Odważnie, kolorowo, stylowo! Bardzo mi się podoba:) Jeśli będziesz mieć chwilkę wolnego czasu, to zapraszam do nas www.odysejamodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz, a czapka jest wręcz cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne, strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo tego, że nie przepadam za takim odcieniem różu, w tej stylizacji wygląda przecudnie! Bardzo mi sie podoba ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czapkę i wisiorek to bym porwała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz!
    Do twarzy Ci w tych kolorach ;)

    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnio prezentujesz tu bardzo fajne czapki ;) ten róż jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Twoje włosyy *.*
    zestaw jak najbardziej mi się podoba : >

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam pytanko :P czy te buciki sa wygodne ??:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pytanko :) czy te buciki sa wygodne ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy buciki są wygodne? Hmm.. szczerze powiedziawszy tak, ponieważ mimo, że wydają się bardzo wysokie to mają też z przodu platformę, która niejako "niweluje" ich 16 cm obcas ;)

      Usuń
  37. Zakochałam się w tych butach :)
    Sweterek jest super, pewnie jest cieplutki, no i idealnie pasuję do czapki:D

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś śliczna a ta stylizacja jest obłędna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny outfit !

    Lubię Twój naszyjnik (:

    +obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny outfit. Bardzo ładny sweterek!
    xoxo
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz! Naszyjnik masz cudowny, chętnie bym taki przygarnęła ;p. Buty super! W każdym razie REWELACJA.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi sweety, you look so charming, love the pretty shade of pink you've incorporated into your look!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczne połączenie kolorów i do tego te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Great look on you. You rock it!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  45. Możesz napisać jaką pomadkę masz na buzi? Czy to jakiś blyszczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) niestety nie jest to ani pomadka ani błyszczyk. Na ustach mam troszeczkę podkładu Loreal infaillible make-up nr 250 a na to mam nałożony wiśniowy balsam do ust Carmex. Efekt jest bardzo fajny i naprawdę długo się trzyma, a nie wysusza ust, ze względu na to, że balsam Carmex ma super właściwości pielęgnujące ;)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  46. śliczne włosy <3

    obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny sweter i cały zestaw! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowny naszyjnik i kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. buty prześliczne! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. awesome jacket dear! you look so chic and stunning xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  51. you're so pretty! Love your jacket & bag!

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaka fantastyczna torba i kurtka! Świetnie skomponowałaś ten zestaw :) Zaintrygował mnie również naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajna ramoneska:) przyda się do kolejnych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękny naszyjnik! ;D ależ różowo, nie przepadam za bardzo za tym kolorem, ale skoro tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. pięknie wyglądasz !!<3
    naszyjnik jest cudowny !;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Super stylizacja, piękny sweter i naszyjnik:) Ps. Bardzo ładnie wyszłaś na pierwszym zdjęciu, tym czarno-białym, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale masz super czapkę i sweter ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne połączenie czapki i swetra, a do tego bardzo ładnie Ci w różu! Torebkę masz przepiękną! ;d

    OdpowiedzUsuń
  59. great outfit :))
    http://please-freeze-time.blogspot.de/
    xx Jules

    OdpowiedzUsuń
  60. Różowy fajnie się wyróżnia na jesiennym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny zestaw :)
    Lubię połączenie różu z czernią.
    Zapraszam częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny outfit! szczególnie czapkę to bym Ci porwała :D

    OdpowiedzUsuń
  63. super sweterek! i czapa :) świetnie wyglądasz, do twarzy Ci w różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej, dziękuję za komentarz :)
    Podoba mi się Twój zestaw w stylu Barbie :)
    Ja również zapraszam na nowy post ;)

    Pozdrawiam,
    Asia
    swiatasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ślicznie, tak delikatnie pudrowo<3
    sweter i biżuteria przeurocza:))

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowna stylizacja, wyglądasz bosko.
    P.S. Torbę masz fantastyczną!

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny zestaw, pasuje Ci idealnie :)

    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne stlizacje :*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Pink and black is a great colour combination. Love it.

    LUXESSED

    OdpowiedzUsuń
  70. kolory w zestawie ciekawie współgrają, ale brakuje ci niestety wyczucia stylu. te legginsy wyglądają na tobie fatalnie, gdyż uwydatniają ci szerokie biodra. mam nadzieję, że następnym zestawem mnie nie zawiedziesz.

    OdpowiedzUsuń
  71. urocza czapeczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zestaw świetny tylko jak dla Mnie musiałby byc w innym odcieniu bo ja nie przepadam za różem;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Such a sweet fall look, pink suits you so good!
    Thank you for your comment, I've just started to follow you!;)

    OdpowiedzUsuń
  74. straaaasznie podoba mi sie twoja kurtka :) pozdrawiam

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń