niedziela, 4 listopada 2012

Świat widziany w kolorze khaki

Kochani dzisiaj mam dla Was typowo jesiennego posta. Parka w odcieniu khaki ze skórzanymi rękawami to hit tego sezonu. Już kiedyś wspominałam Wam, że oszalałam na punkcie tego typu połączenia. Moja parka to jeden z prezentów od Męża, który sprawił mi podczas zakupów w Niemczech ;) Galerii i przede wszystkim wyprzedaży nie da się nijak porównać z naszymi polskimi realiami. Ale dość już o tym - wróćmy do koloru khaki. Wkradł się on w tegoroczne jesienno-zimowe kolekcje i zalał sklepowe półki oraz wieszaki. Moim typem w tym odcieniu są kurtki, parki oraz spodnie - ewentualnie także zwiewne, luźne koszule najlepiej z dodatkiem ćwieków.
Spodni niestety jeszcze nie znalazłam, ale moją uwagę przykuły leginsy H&M z azteckimi wzorami, dlatego też powędrowały one wraz z oliwkowym kominem do mojej szafy.
Z uwagi na to, że jestem strasznym zmarzluchem o czym już kilkakrotnie Wam pisałam, na jesień oraz zimę wybieram ciepłe, nietuzinkowe czapki. Dlatego też całość stylizacji uzupełniłam szarą czapeczką z dużym pomponem oraz czarno-beżową kopertówką jaką znalazłam na Allegro. Jestem z niej bardzo zadowolona, gdyż pasuje mi kolorystycznie do wielu rzeczy.

Kochani jeżeli chcecie być na bieżąco zachęcam do odwiedzenia mojego fanpage na facebook'u TUTAJ ;)












Parka - C&A
Komin - H&M
Czapka - C&A
Bluzka - Cubus
Leginsy - H&M
Zegarek - Cristian Lay
Buty - DeeZee
Kopertówka - Allegro

119 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:) z posta na post coraz lepiej:) a z tego tytułu, że jesteś zmarzluchem zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle genialnie - każdy jeden element przemyślany i dobrany perfekcyjnie :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nie znam aż tylu słów pochwały i zachwytu,żeby opisać jak podoba mi się ten zestaw:) po prostu pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne połączenie , świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne to połączenie !
    świetnie wyglądasz :)
    Czapucha jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, bardzo fajne legginsy i reszta :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw!!! Bardzo mi się podobasz w takim wdaniu :)) Leginsy-cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ile kosztowala parka? chcialam wymienic co mi sie podoba, ale musialabym powiedziec, ze wszystko! stylizacja na 6! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka była kupiona w Niemczech i kosztowała 49,9 euro - na nasze polskie złotówki wychodzi to około 200 zł.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Stylizacja na 6+! Genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny zestawik! Wszystko mi się w nim podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne połączenie, wszystko super :) Mam podobną kurteczkę, tylko w całości z tego samego materiału, bez skórzanych rękawów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Adorable hat and such cool leggings!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Kochana za miłe słowa :)
    A mężuś to ma nosa do prezentów!
    Świetny zestaw a kurteczka cudna<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapka i buty!!!! Mega:)) Wogóle masz poza tym extra figurkę i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no niestety zwykłe rękawy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście doskonałe połączenie! Wszystko mi się podoba, ale najbardziej uwiodł mnie komin i czapiszon! doskonale wygladasz w tego typu czapkach, kolorystycznie swietnie dobrane ( czapa i komin), legginsy w azteckie wzorki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Leginsy *.*
    + Świetny oufit . !

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful look dear! I love your parka and leggings! have a nice week
    kisses chris

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful outfit, we love your hat and heels!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz! Oczywiście zaczynam obs. i czekam na Newsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe połączenie kolorów.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna parka <33 Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie! (jak zawsze) :)
    Legginsy są nieziemskie, może i ja się na nie skuszę? ;)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz ! kurtka i legginsy - cudo!
    będę wpadać częsciej :)


    http://aleolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem fanką legginsów, ale po za tym małym szczegółem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. GENIALNIE!!!! jestem zakochana :)) wszystko pięknie współgra.Pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana stylizacja jest boska, nic dodać nic ująć. Powiedz mi czy Ty masz czasem gorsze dni? zawsze tak świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz świetnie:)kurtka cudna

    OdpowiedzUsuń
  29. Weszłam na Twojego fanpage na fb i zauważyłam że sprzedajesz kilka rzeczy, i tu moje pytanie_czemu kupujesz rzeczy które zakładasz tylko raz do stylizacji? Nie widze sensu bo prowadząc bloga pokazujesz nam swój styl a jeśli kupujesz rzecz i zaraz ją sprzedajesz to co to ma być? A ta ruda marynarka kupiona za 2 zł w sh jest teraz warta 3 dychy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostawiłabym ten komentarz - bez komentarza, ale jednak nie mogę się powstrzymać. To co robię z moimi ubraniami, to tylko i wyłącznie moja sprawa, każdy czasem tak ma, że coś kupi i jednak po jednym założeniu stwierdza, że mu to nie pasuje, więc po co ma leżeć w mojej szafie na darmo?
      Poza tym marynarka nie jest ruda tylko musztardowa i jest już sprzedana ;]
      Nie ma to jak robić sobie sztuczne problemy. No ale cóż, jak nie ma się nic lepszego do roboty to trzeba sobie jakoś zająć czas, prawda? ;]

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. ale się ubawiłam:-D prawo wolnego rynku: "tanio kupić drogo sprzedać"- nie można sie oburzać, ze ktoś z niego korzysta:-D bo cały rynek na tym stoi:-D a już szczytem wszystkiego jest mieć do kogoś pretensje, ze sprzedaje swoje własne ubrania,nawet tylko raz założone:-D ale jakby Estera rozdawała je za darmo to lamentu by nie było,że pokazuje swój styl i sie potem ich pozbywa, nie?:P ach jak przedsiębiorczość innych niektórych boli... Kamia

      Usuń
    3. Sztuczne problemy? Ciekawe :) Po prostu zadałam pytanie po co to robisz, bo owszem często tak bywa że założona raz rzecz nam nie pasuje ale u Ciebie zdarza się to nadzwyczaj często. I nie mam o to pretensji, wnioskuje tylko że prowadzisz tego bloga żeby zarobić. Co do musztardowego koloru to dla mnie i rudy i musztardowy to odcienie żółci, a że to musztardowa to chyba sama sobie ją tak nazwałaś.Bo na zdjęciach wygląda jak ruda:) I faktycznie, nie mam nic lepszego do roboty więc szperam sobie po necie za niczym, zostawiam komentarz na jakimś blogu tak jak setki innych osób. A Ty nie masz nic lepszego do roboty niż prowadzenie bloga dla pieniędzy? Bo to pewnie bardzo dużo czasu zajmuje, no ale cóż jak sie nie ma nic lepszego do roboty :)

      Usuń
    4. Bardzo by mi było miło gdybyś się przedstawiła, przynajmniej wiedziałabym z kim mam przyjemność. Wiesz następnym razem zanim coś napiszesz to się nad tym najpierw troszeczkę zastanów.
      Nie osądzaj kogoś pochopnie i po stereotypach bo to jest bardzo płytkie. Bloga prowadzę z pasji, a nie dla pieniędzy, więc nie wiem skąd wywnioskowałaś takie coś. Może z tego, że sprzedałam na facebooku zaledwie 6 rzeczy w przeciągu 6 miesięcy? Czy to naprawdę, aż tak dużo aby robić z tego taką aferę? To moje rzeczy, za które zapłaciłam pieniążki i ciężko na nie zapracowałam, więc mam takie prawo.

      No cóż widzę, że jak się chce znaleźć jakiś punkt zaczepny to zawsze się znajdzie, ale ja nie prowadzę bloga dla kłótni. Biorę sobie do serca różne opinie, ale to akurat nie jest opinia tylko wyssana z palca nieprawda..

      Możesz myśleć, co chcesz ale ja w przeciwieństwie do osób które szukają sztucznych problemów mam co robić, a jak się coś robi z pasji to znajdzie się na to czas, tak jak ja znajduje czas pomimo wielu obowiązków na prowadzenie bloga.

      Nie musisz tu zaglądać jeżeli Ci się nie podoba, naprawdę mi na tym nie zależy ;]

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    5. To jeszcze mi powiedz w jaki sposób oceniłam Cie po stereotypach? Oceniłam Cie po rzeczach jakie robisz a te stereotypy to chyba sama sobie wymyślasz

      Usuń
    6. A jakie ja niby robię rzeczy? Sprzedaje na facebooku ubrania, na które sama ciężko zapracowałam? Koniec tej dyskusji - mam ważniejsze rzeczy do roboty niż udowadnianie komuś prawdy. Ważne, że ja wiem jak jest.

      Pozdrawiam i życzę znalezienia sobie lepszego zajęcia ;)

      Usuń
  30. Masz rację typowa jesienna stylizacja, ale na pewno nie taka jak każda inna!
    Jest świetna uwielbiam jej każdy element, bravo! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez uwielbiam parki :) sama mam podobna i nosze non stop :) rewelacyjna masz tez czapke :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ekstra wyglądasz a te leginsy są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetnie wyglądasz w tej czapie! ;) Ja również muszę się rozejrzeć za jakąś, chociaż nie koniecznie z pomponem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jaka czapa *_*
    a te legginsy! kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze Twoje stylizacje mnie oczarowują :)
    Czapa jest boska:)

    Cała jesteś świetna :)

    Buziaki Skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajna kurtka!
    w tej czapce wyglądasz uroczo, bardzo Ci pasuje :)
    całość wygląda bardzo ciekawie! podoba mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuje ;) Świetna parka, a buty wręcz kocham! :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. A w ogóle to nie pisze sie mam jesiennego posta tylko jeśli już jesienny post,to tak na marginesie bo Ty sie czepiasz o takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh.. nie przypominam sobie żebym się o cokolwiek "czepiała", nie wiem w ogóle do czego dąży ta dyskusja. Obie formy są poprawne zarówno "nowego jesiennego posta" jak i "nowy jesienny post"..

      Usuń
    2. To nie jest poprawna forma, to tak jakbys napisał mam dobrego humora...

      Usuń
    3. Jest poprawna.. ;] nie będę się sprzeczała, za duża jestem już na takie "przepychanki słowne", a mam dla was jesiennego posta to jak najbardziej poprawna forma, tylko trzeba umieć czytać całe zdanie, a nie wyrwane z kontekstu słowo ;)

      Usuń
  39. What a cool combination, love the jacket scarf :-)
    Xoxo


    PS let us know if you would like to follow each other XOXO

    OdpowiedzUsuń
  40. No nie mogę z twoich włosów! Chce takie i już :D zrób może kiedyś post o tym jak je pielęgnujesz, z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  41. po raz kolejny podziwiam cudowne oczy :) stylizacja super ! udało się wszystko połączyć w jedno a mogło być źle ;) ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. khaki is my fave trend for this season most definitely!! love your hat! :)

    xo

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, całość prezentuje się mega oryginalnie! Kocham khaki:) I te Twoje legginsy...miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  44. Love those shoes so much! And this whole outfit is awesome!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gdyby był to płaszczyk o wiele bardziej by mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. marzy mi się taka kurtka ! jest cudowna : >

    Zapraszam na konkurs -> http://nolitees.blogspot.com/2012/10/konkurs.html
    Do wygrania modne buty!

    OdpowiedzUsuń
  47. kolejny świetny zestaw:) uroczo ci w tej czapce;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym zmieniła komin, ale czapka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  49. I love your parka !! Nice pictures !
    Kiss !

    Anne
    http://meandmode.over-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  50. meeeega stylizacja, jestem zakochana w kominie i czapce ;D leginsy z szachownicy za 15 zł buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz genialnie, ukardłabym Ci tą kurtkę i czapeczkę ! ♥
    Całusy, Victoria :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatnio polubiłam kolor khaki, ale niestety nic w mojej szafie nie jest tego koloru :/

    OdpowiedzUsuń
  53. I love your outfit and especially your laced boots.I can't get enough of these laced up boots. Can we follow each other?

    Thank you for comment on my blog :)

    http://elenee-michelle.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  54. Widać, że mąż ma gust; )! Buty także super! Pozdrawiam;*.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi dear, love how you've layered this outfit, looks fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  56. ten strój bardzo ładnie eksponuje Twoją sylwetkę. kolor khaki też korzystnie się komponuje z Twoją karnacją :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny, do tego zakochałam się w kominie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Здравствуйте. Вы заходили недавно на мой блог и я приглашаю вас стать моим читателем, я уже стала вашим. Адреса моих блогов: http://worldasdesigner.blogspot.ru/
    http://designermyprojects.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  59. such a lovely outfit, adore your jacket and you have amazing eyes!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne są te kolory!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  61. Kobitko wyglądasz świetnie! Kobieco i cieplutko Ci w tej stylizacji! Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy by nacieszyć oko! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetnie wyglądasz :D. Legginsy to masz cudowne :). A parka przepiękna! Masz stylowego męża, w koncu wie, co Ci kupić ;p.

    OdpowiedzUsuń
  63. nie myślalam, że te leginsy będą wyglądać tak fajnie :) parka genialna
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. ale masz super włosyyy! zazdroszcze max!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  65. a dziękuje :)) to sa w taśmie bo 1 do 1 to ja już dziękuję i nie polecam :) ty również masz tu pięknie podkreślone oczęta :*

    OdpowiedzUsuń
  66. You look nice. I like the style and the leggings looks great. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. wiekszego goniota w zuciu nie widzilam
    ps przyda ci sie pare dni relaksu bo twoja twaz wygada fatlanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "goniota" ? A z jakiego języka jest to słowo? Chyba nie z polskiego, no chyba że ktoś tutaj pisze "po polskiemu" zamiast po polsku.
      Każdy ma prawo czasem być zmęczony. Natomiast nikt nie ma prawa tak kogoś obrażać. A jeżeli chcesz mnie obrażać to przynajmniej miej odwagę się podpisać bo każdy może napisać niemiły anonimowy komentarz, ale potrzeba honoru i chociaż trochę klasy aby się ujawnić. Osoby piszące takie anonimy jak dla mnie są nienauczone szacunku oraz na niskim poziomie.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Gniot jest to slowo jak najbardziej z jezyka polskiego, jezeli go nie znasz podsylam link z wyjasnieniem http://pl.wiktionary.org/wiki/gniot. Zeby nie bylo watpilowsci wytlumacze od razu, ze bylo uzyte w kontekscie nieudanej pracy.
      Wydaje mi sie, ze przyda Ci sie troche tego honoru jak i klasy zeby nauczyc sie z pokora przyjmowac krytyke, oplaci sie na przyszlosc.

      Usuń
    3. Słowo GNIOT oczywiście występuje w języku polskim, natomiast GONIOT nie ;] to była ironia, a honoru i klasy mi nie brakuje, sądzę natomiast, że brakuje go osobom które nawet nie potrafią się podpisać pod słowani swojej "krytyki"

      Pozdrawiam

      Usuń
  68. Buty i tak są najlepsze!:) Parka fajna, tylko chyba króiutka?:)
    Ja właśnie zamowiłam koszulkę khaki z Zary, już się nie mogę doczekać aż przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. wyglądasz rewelacyjnie :)! leginsy są przepiękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana, swietny zestaw. Swietna jakosc zdjec. Jakim aparatem robisz zdjecia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Zdjęcia robię aparatem NIKON D5100.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  71. taka czapka by mi sie przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  72. pięknie wyglądasz! czapeczka urocza, ale legginsy przebijają wszystko! genialne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  73. rewelacja ubrana jesteś w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  74. ile dałas za kurtke?

    OdpowiedzUsuń