niedziela, 2 grudnia 2012

Autumn hat..

Witajcie Kochani - dzisiaj mam dla Was post z rzeczą do której przekonywałam się bardzo długo, a mianowicie z kapeluszem. Wiele razy przeglądając blogi modowe byłam zachwycona stylizacjami blogerek, ale sama nie mogłam się zdecydować - jaki  i czy to nakrycie głowy w ogóle do mnie pasuje. Przypadkowo jednak podczas zakupów w H&M trafiłam na szary kapelusz, który urzekł mnie swoim wyglądem a dodatkowo przekonał do siebie bardzo okazyjną ceną - kosztował jedynie 29 zł!
Ostatnio na mojej długiej liście MUST HAVE wysoką pozycję zajmowały skórzane spodnie i te również znalazłam w H&M. Dołączyłam do nich czarny sweterek z siwym futerkiem, który kupiłam na początku tego roku w Promodzie - bardzo go lubię, ponieważ fajnie wygląda i jest cieplutki. Po raz kolejny zaskoczył mnie także Reserved, w którym znalazłam luźną czarną bluzkę, której także długo poszukiwałam. Do zestawu dołączyłam czarne a'la lita oraz jedną z moich ulubionych ostatnio torebek, którą znalazłam w Miss Wish.










Kapelusz - H&M
Bluzka - Reserved
Sweter - Promod
Spodnie - H&M
Torebka - Miss Wish
Buty - DeeZee

69 komentarzy:

  1. wszystko mi sie podoba z tego zestawu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak uroczo wyglądasz! A sweter z kołnierzem jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO cudnie CI w kapeluszu :)))Zestaw jak każdy Twój...świetny !!!A torba jest obiektem moich westchnień ..hhah:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepotrzebne tak ługo zastanawiałaś się nad kapeluszem- wyglądasz w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałabym się za Tobą :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Najbardziej podoba mi się sweterek:)!!!
    Pewnie nie jeden raz zostałaś zapytana o kolor włosów:))) Zatem: jaką farbą stosujesz? Jaki to odcień blondu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)
      Masz rację, dość często jestem pytana o kolor włosów i chyba zrobię w końcu na ten temat jakąś adnotację na moim blogu ;) włoski maluje farbą wella colour touch 10/6 z aktywatorem 4+.

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. fajny zestaw:) klasyczny ale z fajną nutką:) piękny kapelusz:) z futerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie ci w tym kapeluszu:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny look! You rock Estera!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz takie piękne włosy, też chcę być blondynką:(
    I naprawdę cudownie wyglądasz w tym kapeluszu, ja też muszę znaleźć jakiś odpowiedni dla siebie. Masz cudowny styl, wyglądasz zjawiskowo jak zawsze<3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne buty i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana! wygladasz świetnie! i do twarzy ci w kapeluszu!:) pozdrawiam www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. you look amazing! would you like to follow each other?

    Follow my blog with Bloglovin
    http://www.facebook.com/elcoffre
    https://twitter.com/elcofre_nicarag
    http://elcoffre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Podoba mi się ! :)Masz swietny styl.
    Zapraszam do siebie :) i jeśli masz ochotę to do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu moje ulubione czernie, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love how chic and polished your outfit is, the hat looks fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  17. you look like a model! It's true, you are really pretty! and I love your hat

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze ze sie przekonalas bo wygladasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz :) a ta torebka juz sni mi sie po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz super!! Kapelusz stworzony dla Ciebie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. czerń plus ten kapelusz tworzy zestaw o takim nieco gangsterskim stylu, kojarzy mi się tak przynajmniej z różnymi filmami ;)
    ja jeszcze sama na kapelusz się nie zdecydowałam, ale podglądam innych i co raz bardziej podoba mi się tego typu nakrycie głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. urocza!! ;DDD


    www.live-style20.blogspot.com

    New post !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny ten kapelusz,za taką cenę też bym brała i się nie zastanawiała :)
    świetny zestawik! :D pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw. Bardzo Ci do twarzy w takim kapeluszu. Super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Co tu dużo mówić??
    Ładnemu we wszystkim ładnie! Oryginalnie i twarzowo!
    Klasyczna czerń idealnie podkreśla Twoja figurkę!

    ZAPRASZAM NA ZAKUPY! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie ci w czerni !:)
    jak zwykle pięknie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  27. bardziej przyzwyczaiłam się do tych Twoich kolorowych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ten kapelusik pasuje ci :) pozdrawiam!!!


    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. You look lovely! I really like the hat, and your hair is really pretty!

    XO, Imke

    OdpowiedzUsuń
  30. a kapelusz kiedy kupiony? poluje na identyczny fason tylko czarny kolor.
    Świetnie wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście nie jestem przekonana do kapeluszy jednak Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz! bardzo mi się podoba cały zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietnie Ci wn nim :) sama zamowilam podobny i wlasnie czekam na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, swietna stylizacja! Pieknie wygladasz w czerni!

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjnie wyglądasz ;)
    czerń pasuję do Ciebie ;);*
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. kapelusze jakoś do mnie nie przemawiają:)ale skórzane spodnie są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wygladasz w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama noszę takie spodnie więc wiem ,że są super wygodne no i kapelusiki są super uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Always gorgeous Estelle dear! I'm surely hyping it in Lookbook too! :)

    1st Blog giveaway! (^_^)
    Go and support and join me here!
    #ChaiChenGiveaways (International)
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway! <--click this!
    Win shoes, clothing, and accessories worth around $88 from Asianvogue Shop, FlauntPH, and Bedazzle Accessories!

    New Post Up:
    Doctor Snow's Papaya Milk Effective Hydrate Whitening Mask - Product Review

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam to kiedy przeglądam różne blogi i w końcu trafiam na jakiegoś z sensem, z pomysłem a przede wszystkim wspaniałym gustem! Bardzo mi się podoba ten zestaw ;)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu ;) http://torraperry.blogspot.com/2012/12/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Niewielu osobom pasuje kapelusz, ale Tobie akurat w nim bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie to wszytko zestawiłaś, naprawdę cudnie się prezentujesz:) Uwielbiam:)!!!
    Pozdrawiam i jeśli znajdziesz chwilkę wolnego czasu to zapraszam do nas:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. zestaw jak najbardziej mi sie podoba, w kapeluszu Ci bardzo ladnie, jak i w calym zestawie. Sama sie zastanawialam jeszcze wczoraj nad kupnem takiego kapelusza w czerwonym kolorze. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Love your hat! Gorgeous outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Loving the all black outfit!

    Charlotte
    www.deconstrut.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię Cię też w takich stonowanych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie wyglądasz w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny zestaw, kapelusz Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. tez mam takie spodnie ,śliczne zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie stanę się fanką kapeluszy,
    ale Ty Esti wyglądasz uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznie wyglądasz w kapeluszu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  52. podobaja mi sie twoje wlosy i blyszczyk :) cala stylizacja jest swietna ale na te dwie rzeczy najbardziej zwrocilam uwage ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. pieknie Ci w tym kapeluszu;)) i te wlosy;))
    ahh bosko!;d
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  54. widzę, że lubisz czarny :) świetnie wyglądasz! torebkę masz boską :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń